IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze

This topic is about Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze, the author, Cristian57688, wrote about: Tot citesc in stanga si in dreapta despre germane vs japoneze. Cum nu detin nici una din masinile in cauza imi permit sa fac pe echidistantul. Eu sunt ... To read more just scroll down

13 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Imaginea masinilor germane vs imaginea masinilor japoneze
Cristian57688
post Sep 18 2007, 05:30 PM
Post #21


novice
**

Group: Membri
Posts: 46
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.681



Tot citesc in stanga si in dreapta despre germane vs japoneze.
Cum nu detin nici una din masinile in cauza imi permit sa fac pe echidistantul.
Eu sunt de parere ca la masini din aceiasi clasa, cu preturi sensibil egale pentru aceleasi dotari si fara probleme majore de fiabilitate singura diferenta o face design-ul. Eu unul nu as zice nu in fata unei masini germane doar pentruca are si nu stiu care manelist. So what?
Parerea mea e cea care conteaza si nu parerile subiective ale celor din jur.
Din cauza asta am ales sa imi cumpar Ford Focus si nu Golf sau Astra desi toata lumea se uita crucis sau fuge de aceasta marca de parca as merge cu caruta.

arigato.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 18 2007, 05:44 PM
Post #22


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Iulian, chestia cu IQ-ul probabil e oarecum reala, si eu am spus ca majoritatea oamenilor tineri cu studii superioare prefera masinile japoneze in frunte cu toyota, pietarii/manelistii merg pe "clasicele" germane. Dar motivele pentru care "tinerii intelijentzi" aleg japoneze nu tin neaparat de calitatile intrinseci ale masinii. La aproximativ aceiasi bani poti cumpara un Avensis sau un Passat (dau mereu acest exemplu pentru ca sunt reprezentantii de marca ale celor doua "lumi", berlinele de clasa medie fiind cele mai populare/dorite masini din romania). Motivul real (dupa parerea mea) pentru care tinerii intre 22 si 35 de ani cu studii superioare prefera avensinsul nu tin de calitatile acestuia, sau cel putin nu in totalitate. Da, avensisul e o masina buna cu un raport pret calitate OK, o fiabilitate buna, garantie buna, comfortabila, spatioasa, etc... dar motivul principal pentru care castiga avensisul este tocmai pentru a "epata" in sensul bun al cuvantului. Nici eu daca as cauta o masina de familie nu mi-as lua passat pentru ca e masina pietar/manelist. Oricat de "open minded" ai fi tot asociezi imaginea passatului TDI cu un pietar mancator de seminte ascultator de gutza. Si atunci alergi spre alternativa japoneza.
Nu incerc sa "curat" imaginea passatului in primul rand pentru ca e imposibil, in al doilea rand e o masina aproape la fel de plictisitoare ca si avensisul, incerc doar sa spun ca doar pentru ca ai o masina germana nu trebuie sa fii neaparat manelist/pietar/interlop. Iar masinile japoneze nu sunt tot timpul mai bune si nici nu iti vor creste IQ-ul.

Problema e ca cele doua tabere devin din ce in ce mai inversunate, posesorii de japoneze se jura ca au cele mai fiabile masini cu cel mai bun raport pret/calitate in timp ce "teutonii" merg pe principiul deutchland uber alles...
O masina e pana la urma o bucata de fiare cum zice sonny, indiferent daca e facuta in japonia sau germania ar trebui sa urmarim alte calitati la ea. Exista masini japoneze bune si germane proaste dupa cum exista si japoneze proaste si germane bune.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 18 2007, 06:06 PM
Post #23


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Iata dovada: tongue.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristian57688
post Sep 18 2007, 06:21 PM
Post #24


novice
**

Group: Membri
Posts: 46
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.681



Cititi aici ca sa vedeti si despre latura "verde" a celor de la VW
http://www.stiriauto.ro/articol/2681/Volks...c-la-eficienta/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drabisan
post Sep 18 2007, 07:18 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.326
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.001



QUOTE(> T u d o r <)
Iata dovada: tongue.gif


3 comentarii:
- asa arata acum 10 ani, daca nu 15!
- nemtoaicele, 99,9999% sint urite intr-un anume fel!
- japonezele nu-s pe gustul nostru, dar, cel putin, cind le vezi pe plaja nu colcaie de celulite si nu au zgomote de tractor wink.gif

(pe acelasi rationament ar trebui ca Aston Martin-ul sau Mini sa fie niste betivance...)

Glumesc, evident!

Nu e vina masinilor nemtesti sau a SUV-urilor ca multi dintre noi le detesta neconditionat. E vina populatiei din tara asta! Sint prea multe personaje care l-ar demonetiza si pe Isus sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Sep 18 2007, 07:58 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



privit dintr-o alta pozitie geografica, ce spuneti voi arata de-aici tocmai pe dos smile.gif o toyota camry sau o honda accord e o masina absolut stearsa si plicticoasa, pe cind un vw e o masina pe care ai sansa ca o persoana de rind sa te-ntrebe "ce masina-i asta? hmm, interesant...".

dar vorbind la modul general, si vreau sa zic foarte general, diferentele dintre germane si japoneze, in versiunea mea, sint cam asa. in primul rind japonezele (si americanele in acelasi timp) sint mai loose la condus decit germanele si suedezele. o masina germana am senzatia ca o conduc eu pe ea, pe cind o japoneza am senzatia ca ma duce ea pe mine. apoi, germanele par a avea ceva mai mult bun gust, mai multa sobrietate. daca ar fi sa aleg sa pun lampi de neon mov sub o masina, probabil ca aia ar fi japoneza, nu germana. japonezele au mai putine probleme de fiabilitate in ceea ce priveste motorul, mecanica, samd. si costa mai putin.

acuma va rog io, nu sariti pe mine cu exceptii ca sa-mi aratati ca ce zic io nu e adevarat. se prea poate sa nu fie adevarat, ca de fapt sint numa constatari empirice. arigato.gif dar daca ar fi sa aleg intre lexus si bmw (parca asta era subiectul initial), personal sint aproape sigur ca, dupa ce as conduce modelele echivalente de la fiecare, as lua-o incetucutz catre bmw.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sonny
post Sep 18 2007, 09:09 PM
Post #27


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 119
Joined: 25-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 109.063



Ti-ai dat foc la valiza...


--------------------
Important este ce ai in cap si suflet, nu gramada de fiare din fata casei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Sep 18 2007, 09:48 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



20krpm, aici lampi de neon sint sub Golfuri si Kadett-uri, nu sub Avensis sau Corolla. Asa cum zici, situatia se prezinta fix pe dos.
Les connaisseurs aleg japonezele, manelistii/pietarii aleg, dupa buget, BMW/Merc/VAG/Opel. Si n-ar fi nici o problema atita vreme cit n-ar arata cu degetul unii spre altii.

Cu alte cuvinte, vorbim despre oameni si nu despre masini.


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chevy
post Sep 19 2007, 09:47 AM
Post #29


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



QUOTE(adi.mitrea)
Astept cu interes sondajul. Te asigur ca am vazut la fel de multi mancatori de seminte si nesimtiti atat la volanul unor masini din grupul VAG - cu VW in frunte -, cat si la volanul unor masini fabricate de Toyota, de Fiat (Alfa), de BMW sau Mercedes. Si da, intr-unul din cele mai putin de 80 de Lexus-uri vandute la noi pana acum, in 2007, am vazut si un om care vroia sa epateze flagrant.


Padure fara uscaturi, ai vazut tu?
Iar in privinta clasamentului APIA, doar nu te astepti ca in tara asta sa predomine intelectualitatea. biggrin.gif Asta este mai mult ca o gluma. Clasamentul este dat de alti factori.

QUOTE(_Titus_)
uite ca eu ma simt bine cu un IQ mai micut.

Ma bucur! biggrin.gif Lasand gluma la o parte, am destul de multi prieteni care prefera un Audi si sunt destepti. Ati inteles gresit problema. Ma refer mai mult la operatiunile post-vanzare care in cazul masinilor japoneze de la noi sunt mult mai mici (piese) sau mult mai bune (service). Cat de tampit sa fi ca sa-ti duci masina in service si sa-si bata aia joc de ea? Si de tine.

QUOTE(HalbaSus)
Exista masini japoneze bune si germane proaste dupa cum exista si japoneze proaste si germane bune.


Asa este! Dar, dintre japoneze bune si germane bune eu unul as alege: japoneze bune. De ce? Pentru ca o germana buna costa scump, se intretine greu, iar cand te duci in service... Cu alte cuvinte, prefer un Lexus care imi ofera mai mult confort decat un BMW inclinat spre sportivitate. Si nu neaparat pentru ca vreau sa par un "gentleman", cum ar zice un englez. biggrin.gif

QUOTE(Tudor)
Nu e vina masinilor nemtesti sau a SUV-urilor ca multi dintre noi le detesta neconditionat. E vina populatiei din tara asta! Sint prea multe personaje care l-ar demonetiza si pe Isus.


Sper ca ai facut o gluma. Una foarte subtila. Pentru ca altfel, "a demonetiza" inseamna " A scoate, a retrage din circulaþie anumite monede." (conform dex). biggrin.gif Totusi sa zicem ca inteleg ce vrei sa spui tu, nu-l reneg doar imi pun intrebari.

QUOTE(20krpm)
japonezele au mai putine probleme de fiabilitate in ceea ce priveste motorul, mecanica, samd. si costa mai putin.


Vedeti! Si alti sunt de Accord cu mine.

QUOTE(GhitaTM)
Les connaisseurs aleg japonezele, manelistii/pietarii aleg, dupa buget, BMW/Merc/VAG/Opel. Si n-ar fi nici o problema atita vreme cit n-ar arata cu degetul unii spre altii.


Asa este. Punct.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Sep 19 2007, 10:13 AM
Post #30


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Iuliane, ne-ai zapacit posturile rau de tot. Nu eu am zis treaba cu Isus, ci cred ca Motorhead, in schimb pe cea cu Accord-ul eu am spus-o. biggrin.gif Iar "a demonetiza" inseamna:

DEMONETIZÁ, demonetizez, vb. I. 1. Tranz. A scoate, a retrage din circulaþie anumite monede. 2. Refl. (Despre monede) A se devaloriza. ♦ Fig. A-ºi pierde, a-ºi reduce valoarea; a se deprecia, a se banaliza. – Din fr. démonétiser. (tot din dex)

Sunt sigur ca ai facut distinctia intre prima interpretare si cea de-a doua. wink.gif Mie mi se pare evident ce a spus Motorhead si din pacate nu e o gluma, e o realitate.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MotorHead
post Sep 19 2007, 11:56 AM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 600
Joined: 25-June 06
Member No.: 80.834



Nu am zis eu despre demonetizare, dar sunt de Accord cu ideea smile.gif

QUOTE(Iulian74637)
Ma refer mai mult la operatiunile post-vanzare care in cazul masinilor japoneze de la noi sunt mult mai mici (piese) sau mult mai bune (service). Cat de tampit sa fi ca sa-ti duci masina in service si sa-si bata aia joc de ea? Si de tine.
Trebuie sa te mai informezi. Eu am avut o Toyota, piesele sunt mai scumpe decat la germane. In ceea ce priveste service-ul, la unele japoneze (de ex. Honda) e deranj mare.

Legat de "intelectualii" care conduc japoneze, e probabil parerea unor complexati. Eu pot sa bag mana-n foc ca unii si-au luat japoneza (eventual Alfa) doar ca sa para intelectuali, din pacate pentru ei adevarata lor valoare iese la iveala atat prin modul de scriere cat si de gandire.


--------------------
GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Sep 19 2007, 12:51 PM
Post #32


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



QUOTE
Eu am avut o Toyota, piesele sunt mai scumpe decat la germane. In ceea ce priveste service-ul, la unele japoneze (de ex. Honda) e deranj mare

Eu ama cum toyo si audi. Nu am gasit nimic mai ieftin la audi decat la toyota. Tu la ce te referi???


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MotorHead
post Sep 19 2007, 01:19 PM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 600
Joined: 25-June 06
Member No.: 80.834



Pai nu compari Toyota cu Audi, ca-i alta clasa, ci cu VW, Opel etc.


--------------------
GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Sep 19 2007, 02:30 PM
Post #34


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Cum am vorbit si pe threadul celalalt, destul de recent: la PoRo o revizie costa cam la fel la polo, passat si a4 (confirmat de om care lucreaza la service).
Prietena mea cu corsa de 1.2 a platit la revizia de 15kkm cat am platit eu la avensis (650ron) - as zice ca nu ies bine germanele din povestile astea smile.gif


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Sep 19 2007, 03:32 PM
Post #35


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



la aproape 300% adaos cred si eu ca nu ies bine germanele, cel putin cele din VAG. o piesa la ei 750ron, aceeasi piesa adusa din cehia+transport circa 200ron
la land rover - automobile bavaria, 9000RON reparatia la cutia de viteze. cutie de viteze NOUA, adusa din anglia-3400RON cu tot cu transport.
IRD pentru land rover: cel mai ieftin, nou, in romania - 6500RON. adus din anglia 2600ROn cu tot cu transport.
VCU pentru land rover, in romania 4200RON, adus din anglia 2000RON.
toate pise originale, garantie 1 an indiferent de cine o monteaza.

cam astea sint adaosurile practicate la noi. for dummyes! plus ca daca iei piesa de la ei si nu o montezi la ei nu ai garantie. sic!

btw, uitasem de pisele de toyota: 250$ - bordul complet, pompa de apa, 2 amortizoare fata, blocul de semnal/lumini/stergatoare/avarii - aduse din US. in romania 400EUR doar bordul. 450RON pompa de apa, 150EUR blocul de lumini, 150EUR blocul stergatoare, 50EUR avariile. 200EUR setul de amortizoare.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MotorHead
post Sep 19 2007, 05:25 PM
Post #36


specialist
******

Group: Membri
Posts: 600
Joined: 25-June 06
Member No.: 80.834



QUOTE(Watcher)
Cum am vorbit si pe threadul celalalt, destul de recent: la PoRo o revizie costa cam la fel la polo, passat si a4 (confirmat de om care lucreaza la service).
Prietena mea cu corsa de 1.2 a platit la revizia de 15kkm cat am platit eu la avensis (650ron) - as zice ca nu ies bine germanele din povestile astea smile.gif
Watcher, la threadul ala ti-am pus niste citate de-ale posesorilor de Polo, erau mai mici costurile reviziilor.

Dar nu costul reviziei e problema la japoneze/germane, ci costul pieselor si, in unele cazuri, reteaua de service slaba (Honda, Subaru etc.). Singura care sta ceva mai bine la numarul de service-uri e Toyota.


QUOTE(air_wolf)
la aproape 300% adaos cred si eu ca nu ies bine germanele, cel putin cele din VAG. o piesa la ei 750ron, aceeasi piesa adusa din cehia+transport circa 200ron
Bineinteles ca e scumpa piesa in service-ul lor, dar marele avantaj al VW/Opel este ca se gasesc de cumparat piese, prin alte filiere, mult mai usor decat la japoneze.


--------------------
GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Sep 19 2007, 06:56 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



oameni buni, daca nu ma-nshel io, discutia asta era despre masini noi, produse cu tehnologia anului de gratzie una mie noua sute doomiishapte, si pe care dealer-ul (sper ca) le vinde cu 3 ani garantie. de ce ne intereseaza atunci cit costa cutiile de viteze si piesele de motor? asta nu-i cheltuiala celor care au produs masina? si de cite ori a trebuit sa platiti din buzunar pentru o componenta majora stricata in garantie?

am ramas surprins inca de-acu vreo 7 ani, cind am cumparat prima masina noua, de faptul ca pina la vreo 50,000km nu trebuia sa faci mai nimic la ea. in manualul ei zicea ca tre schimbat uleiul, bagat degetelu in borcanele cu lichide, verificat si poate schimbat placutele de frina, samd. unde-s costurile alea de intretinere de care se teme toata lumea de-aici?

acum 3 ani si ceva, audi m-a cumparat (printre altele) cu faptul ca mi-a dat toate cheltuielile de mentenanta incluse in garantie. am zis "wow, nici schimbul de ulei nu tre sa-l platesc". cind mi-am luat masina de la ei din revizie, mi-au dat o foaie de hirtie cu tot ce a fost "verificat" la ea - o lista de patratzele cu checkmark-uri care se vedea clar ca au fost facute toate odata, in viteza, unul dupa altul. cit trebuie sa platiti voi pentru asa ceva?

n-as putea sa compar cit costa piesele in sine, daca alea japoneze-s mai scumpe decit alea germane sau invers. dar stiu ca o mare importanta e cit de mare e componenta pe care tre s-o schimbi, si cit e de accesibila. se duce un sincron dintr-o cutie de viteze - costa $100 piesa (nu stiu - zic si io), dar desfacutul pe bucatele a cutiei costa $1500. o cutie noua costa $1600. ghici ce sa alegi. iar daca e vorba de piese consumabile (placute de frina) sau de operatii de rutina (schimb de ulei), cred ca diferenta e absolut neglijabila intre germane si japoneze. ok, costa $30 mai mult sau mai putin, dar de cite ori le schimbi?

si in ultimul rind - sintem pe un forum de entuziasti de masini. ne facem noi ca ne gindim la cit o sa ne coste intretinerea la o masina in al 5-lea si al 6-lea an, dar adevaru e ca dupa doi ani incepe sa ne manince al naibii de rau (undeva) sa schimbam masina. asa ca ce ne pasa despre ce e dupa primii 3 ani?


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Sep 19 2007, 09:06 PM
Post #38


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE(20krpm)
oameni buni, daca nu ma-nshel io, discutia asta era despre masini noi, produse cu tehnologia anului de gratzie una mie noua sute doomiishapte, si pe care dealer-ul (sper ca) le vinde cu 3 ani garantie. de ce ne intereseaza atunci cit costa cutiile de viteze si piesele de motor? asta nu-i cheltuiala celor care au produs masina? si de cite ori a trebuit sa platiti din buzunar pentru o componenta majora stricata in garantie?


pai te intereseaza, pentru ca in romania garantia la trenul de rulare e mai mica. si ai sa fii farte surprins sa aflii ca VCU nu face obiectul garantiei, IRD-ul nu face obiectul garantiei, pivotul nu (btw, un pivot inferior de daihatsu feroza e 513RON - sa cad azi de pe scaun). daca ti se duce garnitura de chiuloasa e vina ta. si lista poate continua. EAS care nu face obiectul garantiei si ala e vreo 3000ER la ma-sa acasa, aici nici nu vreau sa aflu.


QUOTE(20krpm)
am ramas surprins inca de-acu vreo 7 ani, cind am cumparat prima masina noua, de faptul ca pina la vreo 50,000km nu trebuia sa faci mai nimic la ea. in manualul ei zicea ca tre schimbat uleiul, bagat degetelu in borcanele cu lichide, verificat si poate schimbat placutele de frina, samd. unde-s costurile alea de intretinere de care se teme toata lumea de-aici?


la fiat, saracutul, care are o revizie ieftina, cumulat la 60K/an am platit peste 1500EUR (distributie, bujii, filtre, uleiuri, ect). asta inseamna peste 100EUR/luna. corect?

QUOTE(20krpm)
acum 3 ani si ceva, audi m-a cumparat (printre altele) cu faptul ca mi-a dat toate cheltuielile de mentenanta incluse in garantie. am zis "wow, nici schimbul de ulei nu tre sa-l platesc". cind mi-am luat masina de la ei din revizie, mi-au dat o foaie de hirtie cu tot ce a fost "verificat" la ea - o lista de patratzele cu checkmark-uri care se vedea clar ca au fost facute toate odata, in viteza, unul dupa altul. cit trebuie sa platiti v$oi pentru asa ceva?


intre 70EUR si 300EUR/revizie? cam atit platim noi.

QUOTE(20krpm)
n-as putea sa compar cit costa piesele in sine, daca alea japoneze-s mai scumpe decit alea germane sau invers. dar stiu ca o mare importanta e cit de mare e componenta pe care tre s-o schimbi, si cit e de accesibila. se duce un sincron dintr-o cutie de viteze - costa $100 piesa (nu stiu - zic si io), dar desfacutul pe bucatele a cutiei costa $1500. o cutie noua costa $1600. ghici ce sa alegi. iar daca e vorba de piese consumabile (placute de frina) sau de operatii de rutina (schimb de ulei), cred ca diferenta e absolut neglijabila intre germane si japoneze. ok, costa $30 mai mult sau mai putin, dar de cite ori le schimbi?


pai normal ca nu poti compara. la dracu, daca traiam in america imi construiam singur masina si ar fi fost cea mai buna masina dn lume si eram cel mai fericit posesor de masina de pe planeta.
US-ul e cel mai mare inghititor de aftermarket de calitate si cu garantie. daca se strica ceva, am 3 variane: eu, dealer, atelier. ai posibilitatea sa cumperi scule, manuale de reparatii, MOTuri - nu se compara. diferenta este de la cer la pamint.

QUOTE(20krpm)
si in ultimul rind - sintem pe un forum de entuziasti de masini. ne facem noi ca ne gindim la cit o sa ne coste intretinerea la o masina in al 5-lea si al 6-lea an, dar adevaru e ca dupa doi ani incepe sa ne manince al naibii de rau (undeva) sa schimbam masina. asa ca ce ne pasa despre ce e dupa primii 3 ani?


eu as schimba miine frelanderul... de fapt, e posibil sa-l schimb pe... o toyota! biggrin.gif si noua poate nu ne pasa (in afara de toyota mea as da orice masina), dar multi romani pastreaza o masina mai mult de 3 ani. eu asa cred. ma uit la vecini, la colegi, la prieteni. nu toti au limbrici sa le schimbe des.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Sep 19 2007, 09:21 PM
Post #39


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Airwolf, omul trebuie sa umble cu dictionarul sa te inteleaga: VCU, EAS, IRD: ce sint astea?


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Sep 20 2007, 08:51 AM
Post #40


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE(GhitaTM)
Airwolf, omul trebuie sa umble cu dictionarul sa te inteleaga: VCU, EAS, IRD: ce sint astea?


VCU-viscocuplajul
IRD- kkt de cutie de transfer "inteligenta" :puke:
EAS - suspensia pe perna de aer de la range rover

in principiu sint elemente "consumabile" in opinia lor. foarte scumpe si foarte proaste. daca te lasa asa ceva, plingi. si sint elemente care ar trebui sa fie garantate pentru uzul in teren, nu pe sosea.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post

13 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 01:54 AM