Focus VS Timpul |
This topic is about Focus VS Timpul, the author, _Daniel_, wrote about: Contactul personal pe care l-am avut cu Focus a fost cu un Focus nou acum 4 luni , 2.0 l 136 cp ..cica ar avea 300 + nm ... Masina a costat cam 18 000 ... To read more just scroll down
Focus VS Timpul |
Aug 26 2007, 04:34 PM
Post
#21
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 151 Joined: 22-May 07 From: Craiova Member No.: 106.750 |
Masina a costat cam 18 000, scaune sport suspensii independente , daca nu ma insel ... Nu am atins nimic in masina aia sa vad ce si cum ca nu m-a interesat insa interiorul mi se pare modern lucrat.. scaunele tari si comode la deplasari scurte dar cred ca te omoara la drum lung .. ce am fost impresionat cu adevarat a fost acceleratia unde pe 200 m in timp ce soferul se grabea sa prinda un semafor mi-a dat senzatia ca te-ar baga in scaun tot timpul in aceeasi treapta de viteza .. aveam 40 50 km /h asa ca aia 200 nu i-am facut chiar repede. Mai mult el zice ca a urcat vidra cu treapta a 3 a .. Draguta masina .. in curand am sa imi iau alta si Focus este un candidat puternic ..ce este pacat ca nu cunosti toate ofertele si reducerile de pret de pe net si poti rata anumiti deleri nestiind .. sau anumite modele.. -------------------- Opel ASTRA Classic II 1.4 Twinport 90 Cp
|
|
|
Aug 27 2007, 04:21 PM
Post
#22
|
|
pilot Group: Membri Posts: 320 Joined: 15-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.297 |
ba din contra alea mai tari sunt mai bune pt drum lung...
cine te pune sa iei ofertele doar dupa net ? -------------------- service ford suckz.
|
|
|
Sep 6 2007, 04:31 PM
Post
#23
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 115 Joined: 8-November 06 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 91.851 |
Nu mai aruncati cu noroi in orice fara sa cunoasteti despre ce vorbiti!
Cum draq se face ca toate revistele de specialitate le vorbesc de bine (ff1 si ff2 ) iar la voi 'cahhhh - pute ' Nu zic ca la unele chestii nu mai poate fi lucrat un pic dar nici cum ziceti voi nu este . @ drabisan : ziceai ceva de mistouri ; zi-mi si mie care e talcul ca nu m-am prins ! Cu marchearierul e destul de generala problema , nu doar la focus sau la ford se intimpla asta ; problema e ca pinioanele nu se invart cand bagi marcheariere si se mai nimeresc si dinte in dinte ( desi dintii la pinioanele astea sunt un pic ascutiti exact pt a preveni respectiva problema ) In momentul cand vad ca nu intra eu ma duc cu levierul in 3 dupa care revin si intra perfect (se misca un pic pinioanele in cutie ) Acelasi lucru se intampla si la matizul pe care l-am avut . -------------------- Ford Focus II 1.6i 100cp hatch
ex Matiz ex Dacia Nova |
|
|
Sep 6 2007, 05:03 PM
Post
#24
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 194 Joined: 30-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.556 |
nu vad de ce chestia asta i-ar deranja pe ceilalti din trafic atat de mult incat sa te claxoneze, really. merge careva cu spatele pe sosea? ca la manevre nu vad care-i problema daca mai incerci o data marsarierul... nu e un motiv sa considerati ca focus-ul nu e fiabil, seriously now... seamana a "nod in papura".... -------------------- corolla 2.0 D-4D Sol
|
|
|
Sep 6 2007, 05:10 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
-------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Sep 6 2007, 05:33 PM
Post
#26
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 194 Joined: 30-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.556 |
:notworthy:
nu-ti imagina ca face asa zilnic da ce sa zic, "gagica" ta e clar mai sexy decat "nevasta" mea... de... -------------------- corolla 2.0 D-4D Sol
|
|
|
Sep 6 2007, 05:43 PM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
e mai misto sa ai PDNR21L
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Sep 6 2007, 09:50 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.008 Joined: 8-May 05 From: Pitesti (Arges) Member No.: 46.233 |
La Audi e sincronizata si treapta de mers inapoi. La cele mai multe masini nu. Nici la Avensis nu vrea sa intre din prima cateodata. Mai calci odata ambreiajul si intra.
-------------------- On my way for a Nissan
____________________________ |
|
|
Sep 7 2007, 05:43 PM
Post
#29
|
|
pilot Group: Membri Posts: 320 Joined: 15-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.297 |
Hai mai Halba vrei sa stii si tu de ce ai platit banutii aia extra pt un audi (in afara de motiv: emblema)
PS eu am alta problema am venit de la drum lung ~800 km facut mai mult extraurban in diverse/variate conditii si acu cand ajung aproape de casa face figuri sa intre in a 3-a , am facut acelasi drum dus dar parca n-am avut probleme ajuns acolo. A, am uitat acolo nu era cocina de cucuresti... Oricum normal merg zilnic prin cocina da n-am avut probleme asa. O sa urmaresc. -------------------- service ford suckz.
|
|
|
Sep 7 2007, 06:31 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
buba la cutie cand nu intra "marche arriere" ( asa se scrie corect; e in franceza si inseamna simplu mers cu spatele; nu stiu de ce am preluat in romana expresia asta si nu zicem in romaneste) e intr-adevar daca exista sincro-mesh sau nu pentru toate vitezele. chestia este facuta si pentru a evita punerea din greseala in marche-arriere cand masina e in deplasare care ar distruge cutia.
o cutie de viteze manuala buna ( cu syncro-mesh) nu trebuie sa aiba problema asta. io am avut-o numa' la Accent... astea de la Honda sunt unt nu am avut absolut nici o problema la acest capitol si nu cred ca am pus vreodata mana pe vreun schimbator de viteza mai bun decat astea. nu stiu cum e schimbatorul de viteze la Focusul european. asta american are un inel chiar sub maciulie care trebuie ridicat cu 2 degete pentru a baga in marche-arriere si merge fara probleme - am condus de cateva ori masina vara-mii - un Focus 1 2.0l 140CP 2003 si la capitolul dinamic si cutie masina este ireprosabila chiar down-right fun. are niste zdraganele dar nu se speriat si a avut probleme cu contactul ( se bloca si nu putea porni masina) dar l-a schimbat in garantie si s-a rezolvat. cutia la Focus1 este de provenienta Getrag ( firma de componente auto germana care are reputatie destul de buna) dar nu sunt sigur daca este aceeasi cutie si pe Focus2. parerea mea despre Focus dpdv dinamic este excelenta... problemele sunt de fiabilitate. mie si interiorul la focus 1 mi s-a parut absolut rezonabil, oleaca sub Golf4 dar dpdv al feeling-ului la condus mult peste Golf4... Golf5 este intr-adevar alta mancare de peste. dar Focus1 ramane o masina de referinta pentru clasa compacta. dealtfel in 2001-2002 a reusit sa detroneze Corolla ca popularitate in lume, ceea ce spune multe - s-a vandut bine si in Europa si in America si chiar prin Asia. dincolo de reviewurile foarte bune si in presa britanica si in cea germana vanzarile anul asta ale Focus 2 in Europa pe ansamblu sunt excelente masina fiind pana in pezent pe locul 1 inaintea Astra si Golf. o masina proasta nu are cum avea asa succes intr-o piata extrem de competitiva cu masini una si una. ca unora le place mai mult Golf, Astra sau C4 e de inteles, dar Focus2 trebuie ca e o masina buna. poate nu asa de buna cum a fost Focus 1 printre suratele ei de clasa acum 4-5 ani dar orisidecat una dintre cele mai bune. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th April 2024 - 12:59 PM |