IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

servodirectia ajutor !!!!

This topic is about servodirectia ajutor !!!!, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> servodirectia ajutor !!!!
Florin82882
post Aug 14 2007, 09:54 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 104
Joined: 21-July 06
From: Rovinari (Gorj)
Member No.: 82.875



m-am trezit intr-o zi cu o balta de ulei sub masina, mi s-a spart semeringu central de la servodirectie. am fost nevoit sa cumpar alta caseta servodirectie. am montat-o pe masina si am pus in rezervoru de la servo directie ulei de transmisie, spunandu-mi cei de la magazinu de piese si lubrifianti ca acest ulei de transmisie pt cutii de viteza si angrenaje e acelasi cu cel hidraulic de servodirectie. dupa toate astea, am plecat cu masina in proba. a raspuns la comenzi directia perfect, dar dupa o perioada de 50 km am capatat un scartait sau scrasnet in momentul virarii. in special pe loc. uleiul din rezervor face bule de aer in momentul functionarii masinii. va rog a-mi spune si mie un specialist ce se intampla. atrag atntia caseta de directie este noua. poate fii uleiul de vina sau poampa de servo. masina volkswagen sharan


--------------------
Wv SHARAN 1.9 tdi ( 131 CP )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
malpezzi114419
post Sep 26 2007, 07:28 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 21-September 07
From: Calan Judetul Hunedoara
Member No.: 114.412



Uleiu in rezervoir "fierbeva" dece in circuit uleiu fost inca amestecat cu air: daca fost facut ce te a spust cineva mai inainte asta defect ar trebuit sa despare. Deobicei se porneste machina, se lasa la minim pe 5 min pana cand uleiu se incalzeste la 65/70 de grade si se vireaza dreapta-stanga pana in capet de 6/7 ori fara forzare. dupace opresti machina si astepti ca uleiu din rezervoir se revine clar (debcei 10/15min) adaugi uleiu si repeti jocul. dupa 3 ori trebuie sa nu mai fierbe. daca fierbe clar dupa la 5 ora verifica fortuna care aduce uleiu la pompa din rezervoir si colieri: undeva acolo trebuie instalatia "bea" air. daca si acolo este tot perfect esti un ghinionist si trebuie incepi a stringere bani pentru schimbare la pompa.
Si pe defect care ai spust ai fost sigur ca caseta foste buna inainte de schimbare? altceva esti in adevarul un ghinionist (glumesc, nu te supera).
IMPORTANT: Folosesti NUMAI uleiu cu specifiche egali a cele scrise pe carta de la machina: daca nu nu se strican mai repede semeringuri, aproape orce semering este facut in NBR clar daca vine folosit pe VW sau pe Mercedes sau pe Renault sau pe Fiat dar uleiu VW este mai fluid si daca pompa de la Passat impinge uleiu la 110/120 bar (atm), cu esclusia de cela facute de la Kayaba le cari nic vreau sa ma gandesc, in loc de o presiune obisnuita de 80/100 bar de alte marci asa ca uleiu mai tare puote sa strica la soupapa de la pompa.
daca ai alte entrebari sunt aici, si scuza pentru al meu romanitalian dar ma descurc cu Romaneste vorbit dar cu cel scris blink.gif
Enrico

QUOTE(constantin111738)
si eu am o problema asemanatoare,la un passat 97.caseta veche se bloca la viraj stinga.am schimbat caseta cu una luata de la un passat adus de afara,pt dezmembrat,nu reconditionata.am schimbat si pompa k asa a zis meseriasu'.la fel in vas cu motorul pornit face bolboroci(fierbe).caseta asta a mers perfect vreo 300 km apoi am pierdut uleiul din vas,ulei rosu.am umplut din nou si iar s-a pierdut.am verificat si nu curgea niciun strop insa burdufurile de la capetele de bara erau pline cu ulei pina cind a inceput apoi sa curga prin stinga.nu am curatat instalatia la schimbarea casetei.care sa fie cauza si ce este de facut in cazul asta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th May 2024 - 07:27 AM