Skoda Octavia 1,9 TDI |
This topic is about Skoda Octavia 1,9 TDI, the author, Marius26842, wrote about: Am vazut cateva pareri despre acest tip de masina, si pot sa va spun ca mi se par cel putin tendentioase; oricum, e clar ca nu s-a pronuntat nici un p ... To read more just scroll down
Skoda Octavia 1,9 TDI |
Jun 2 2004, 04:20 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 2-June 04 From: Bucuresti Member No.: 26.835 |
Eu cam atat am avut de zis momentan. |
|
|
Jun 2 2004, 04:53 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
si interior de phaeton si suspensii de touareg.
5.4% nu are consum decat inafara. consuma la 90km/h este 4.5% in oras este in jur de 7%-10% depinde cum mergi. am facut testul cu o octavia 1.9 110cp pe un traseu de mai bine de 1000km. -------------------- |
|
|
Jun 2 2004, 05:03 PM
Post
#3
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Ai ales o varianta de masina buna. Merita banii, desi sa stii ca motorul de 90 CP este deja la final de viata. Dar pt. RO este OK, are un consum imbatabil si dotari tari. Un pic cam scumpa totusi, zic eu.
Eu am avut o Octavia 1.9 TDI / 90 CP, produsa in 1998, am cumparat-o din Cehia in 2001, am dat 8000 USD atunci pe ea, plus taxele vamale si transport+cazare acolo , final undeva aproape de 10000 USD. Mentionez ca era echipare SLX: trapa electrica, AC manual, ABS+EDS, dual airbag, geamuri el., oglinzi el. si incalzite si avea tuning complet (exterior, interior, motor) facut la Milotec, putere marita la 116 CP, cuplu 270Nm. Am tinut-o 1 an, am fost supermultumit de ea. Am vandut-o unui roman care a plecat cu ea in Spania, traia acolo...In concluzie, ai luat o masina buna si f. bine echipata, motor fiabil dar un pic invechit. Dar asta va conta doar la revanzare, caci si VW sau Seat nu-l mai au in oferte. |
|
|
Jun 2 2004, 05:07 PM
Post
#4
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
|
|
|
Jun 2 2004, 05:28 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 2-June 04 From: Bucuresti Member No.: 26.835 |
|
|
|
Jun 22 2004, 06:37 PM
Post
#6
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 3-June 04 Member No.: 26.996 |
Dar asta va conta doar la revanzare, caci si VW sau Seat nu-l mai au in oferte.[/quote]
VW tocmai a reintrodus in oferta pentru GOLF 5 motorul 1.9 TDI, 90CP. Oare de ce? |
|
|
Jun 22 2004, 06:44 PM
Post
#7
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
a fost introdus pentru sarantoci :evil:
este depasit din toate punctele de vedere : consum , fiabilitate, performante . ex : 1.7CDTI - 100cp 1.5 dCi - 100 cp 1.4 TDI - 90cp sa mai zic ? :?: motorul este depasit. este tinut pe linia de fabricatie deoarece este "ieftin" in a il produce. piciorul meu este intotdeauna la fel de greu : consum supernova : 11.6% constant , la mine, la restul max 10% consumul a fost de la 7%-10% in oras in functie de stilul de mers asta am declarat la drum a fost de 6.4% mai mult decat rezonabil. dar nu am condus eu tot drumul :evil: la 200km/h pe bord era 10.3 % consumul :brilsmurf: -------------------- |
|
|
Jun 22 2004, 10:56 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 3-June 04 Member No.: 26.996 |
Am observat ca SKODA a pastrat acea oferta de care ai beneficiat si tu. Inseamna a se vinde bine , masina fiind totusi cam 18.000 EURO.
George ce stii de motorul 1.9 TDI de 105 CP de pe Golf 5 ( injectie PD) ? diferenta la 1.9 TDI, 90 CP ( pompa injectoare ) proaspat introdus este doar de ... 700 EURO. Si inca ceva: am pus astazi o octavia cu 90 CP fata in fata cu un nou nout Golf 5 cu ai lui 105 CP si injectie PD.. parca era mai galagios G5. |
|
|
Jun 22 2004, 11:03 PM
Post
#9
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
nu stiu nimic :oops: inca nu m-am documentat pt ca nu prea ma pasioneaza VAG . dar se pare ca au renuntat la toate variantele de 1.9 si au lansat 1.9 105 cp varianta noua si 2.0 TDI 140cp despre care am auzit numai de bine.
problema mea fata de VAG e simpla : cer prea mult pentru cat ofera :evil: -------------------- |
|
|
Jun 26 2004, 10:55 AM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 29 Joined: 17-November 02 Member No.: 7.878 |
Noul motor de pe g5 1.9 de 90cp este (repet) NOU daca v-ati fi uitat la date ati fi vazut ca nu sunt identice cu cel vechi iar de mentionat mai este ca e si euro4 !
Chestia cu invechitu e relativa dupa parerea mea fiindca motorul de 1.9dci de la renault(laguna, espace) de ex e acelasi cu cel de pe pick-up. Stiu ca comparatia e deplasata dar in afara de faptul ca are injectie directa , commonrail si dublu de cai ......!!! Un motor are viata lunga pana sa fie schimbat , cam orice firma il tine minim 10-15 ani cu imbunatatirile de rigoare. As mai da exemplu la fiat , ford ...... motoarele de 1753diesel de la focus a fost muuuult timp pe vechiul mondeo si poate si inainte . La fel si cel de 1910 de la fiat , alfa. |
|
|
Jun 26 2004, 11:44 AM
Post
#11
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
:shock: :shock: :shock:
really ? pai ca are common rail si deja e alt motor , mai are si turbo variabil samd ... hai ca era sa cad de pe scaun , pe bune -------------------- |
|
|
Jun 26 2004, 11:25 PM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 3-June 04 Member No.: 26.996 |
TUBINA cu geometrie variabila este pe ambele tipuri de motoare, injectia e alta. La Octavia 2004 sigur.
|
|
|
Jun 27 2004, 04:39 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
toate variantele motorului 1.9 TDI au o parte comuna si oricare poate fi updated la maxim de performanta, dar nu stiu cat de rentabil ar fi.
desi VAG nu foloseste tehnologia commonrail motoarele au o ratie de compresie mult mai mare decat concurenta, si sistemul de injectie pompeduse. rezultatul final ( raport consum putere) este comparabil sau mai bun cu cele mai performante commonrails ale concurentei ( si mai toate commorails au sistemul Bosch). FIAT au dezvoltat initial commonrailul dar fiind in lipsa de fonduri au vandut patentul pe nimic la Bosch. Bosch cu investitii modeste au facut apoi tone de bani perfectionandu-l si vanzandu-l firmelor care il folosesc acum: Renault, GM, joint-venture-ul pentru motoare diesel al Ford cu Peugeot-Citroen (toate cele 3 marci si Mazda, care este controlata de Ford, folosesc aceleasi motoare), Toyota, Fiat ( care au platit mult mai mult pe Bosch decat au luat cand le-au dat patentul initial). Rumegandu-si amarul, Fiat a dezvoltat a doua generatie de commonrail care este si mai performanta. primul produs un motor de 1.3l va putea fi in curand cumparat pe noile Fiat. Honda, care nu s-au bagat in diesel pana acum ( dieselul de pe Civicul in vanzare in Europa este de provenienta GM) au scos un nou motor, noua Acord europeana diesel fiind o splendoare. motorul 2.2 i-CDTi are o groaza de noi patente ( foloseste insa commonrail-ul Bosch). Rezultat: 140CP, cuplu 320 Nm, si un consum de 5.6l in oras si 3.9l in afara pentru o masina de marimea Passatului. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 04:50 PM |