probleme cielo |
This topic is about probleme cielo, the author, soldan101942, wrote about: am un cielo din 95 GL.are 580 000 km in bord si am observat ca a inceput sa consume ulei, consumul de benzina este de 13% in oras, 9 in afara. /blush. ... To read more just scroll down
probleme cielo |
Jul 18 2007, 01:12 AM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 18-March 07 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 101.935 |
|
|
|
Jul 18 2007, 10:35 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 134 Joined: 15-May 07 From: Targu Jiu (Gorj) Member No.: 106.246 |
salut
frumos numar(580) -pt consum de ulei(daca nu pierde) motorul segmentat. segmentii de ungere schimbati in cazul in care nu ai probleme cu, compresia in cilindrii in caz contrar toti cei trei segmenti de pe piston inlocuiti deci costuri mai mari. nu stiu aici cat de uzate sunt camasile pistonului(mai tine si de modul de exploatare a masinii ce tip de ulei bagi si la cat timp il schimbi etc.) si daca sunt uzate atunci un set motor nou. :bash: - pierderea lichidului de racire ce inseamna? ai balta sub ea sau motorul este curat dar nivelul in borcan scade? in prima varianta scapi ieftin furtune schimbate, poate garnitura de la termostat(cum am patit-o eu) sau mai rau pompa de apa pierde(aprox 3.5mil lei o pompa :evil: ). pt varianta a doua vezi daca nivelul de ulei creste(verifici numai dupa un mers prin oras ca altfel la drum lung poti sa nu observi ca se evapora), sau vezi daca scoate abur pe toba in ambele cazuri garnitura de la chiuloasa arsa(pretul garniturii si inlocuirea acesteia nu este ceva de speriat) nu stiu daca 9% afara este ceva normal dar incearca si o curatare(mai desa) a injectoarelor. se face simplu si repede(aprox 30 min). trebuie o mufa mama ce se potriveste pe injector si se alimenteaza la baterie si un spray de curatat injectoarele (200mii). eu numai ce am facut asta.la mine a durat mai mult(era prima data cand o faceam si mai este pe deasupra si executive :boxing: ). daca este ceva din ce am scris mergi la meseriasi si vezi pretul la manopera. bafta! PS de jocul la volan nu stiu ca sincer nici nu m-am uitat pe acolo eu sunt mic copil fata de tine am doar......73000km |
|
|
Jul 19 2007, 01:43 AM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 18-March 07 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 101.935 |
motorul nu a fost segmentat niciodata.tot ce i`am schimbat la el e axul cu came care s`a blocat de la uleiul prost folosit si garnitura motorului.am observat ca pierde ulei pe la garnitura. iar lichidul de racire scade dar nu se observa ca ar curge pe undeva. masina a inceput de vreo 2 ani sa scoata fum si cateodata se simte miros de benzina in ea.
|
|
|
Jul 19 2007, 06:31 AM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 134 Joined: 15-May 07 From: Targu Jiu (Gorj) Member No.: 106.246 |
|
|
|
Aug 8 2007, 11:02 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 7-August 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 111.728 |
m`ai intrecut, nu credeam ca mai exista cineva cu asemenea chilometyrii. si da, este normal, nici eu n`am segmentat niciodata motorul nu am schimbat nimic in el si mie`mi manca ulei, cam la 1500 km 1 litru. imi bea apa, si`mi joaca volanul stanga dreapta. acuma mai nou imi suna si caseta de directie, tie nu? pompa de ambreaj aia de deasupra pedalei nu`ti suna cand calci ambreajul? oricum dupa atatia km si pe mine ma bate gandul sa`i refac motorul si sa o vand ca si`o trait viata(mai ales pe mana mea) iti face spume in borcanul de apa? eu tind sa cred ca`i garnitura de chiuloasa auzi iti bea apa tot timpul sau numa asa din cand in cand 3-4 zile continuu apoi 2 luni merge bine. scoate fum pe esapament/ daca da ce culoare? |
|
|
Aug 12 2007, 02:03 AM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 18-March 07 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 101.935 |
si mie imi manca apa, am schimbat radiatorul pt ca era spart si mi`a curs pe aprinderea electronica.dupa tot se pierdea foarte multa apa si cateodata chiar fierbea.am inlocuit vasul de expansiune si vad ca apa se mentine la acelasi nivel.nu e scump e 30 de ron.caseta de directie si mie imi face urat si volanu are joc.este o bucsa uzata care trebuie schimbata da e nasol ca e mult de munca. am gasit ieri un motor la 200 de euro fara alternator si axul cu came.are putini km si ma gandesc sa`l iau. mai trebuie sa schimb bucsele e de la puntea spate si flansele superioare de la telescoape ca si astea au joc. fum scoate si mie imi mananca ulei cam 1 litru la 1000 de km , dar cred ca e o bucsa ceva de la chiuloasa care pierde ulei. ce sa`i faci masina a obosit... (':yup:')
yup am ajuns la concluzia ca e mai bine sa schimbi motorul decat sa`l segmentezi pentru ca dupa tot iti mananca ulei cateva mii de km .si cu banii ajungi tot cam acolojava script:emoticon |
|
|
Aug 12 2007, 02:04 AM
Post
#7
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 18-March 07 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 101.935 |
sincer..mi`as mai lua un cielo..merita toti banii
|
|
|
Aug 12 2007, 10:33 AM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 7-August 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 111.728 |
am ajuns la conscluzia ca`l segmentez, dau kilometrajul innapoi si`l vand
si`mi cumpar altul mai nou |
|
|
Aug 15 2007, 10:42 PM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 18-March 07 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 101.935 |
chiar daca il segmentezi, masina tot consuma ulei inca vreo cateva mii.. e ca la o operatie la om ori reuseste ori nu.
ma gandesc sa`mi iau un opel kadet 2.0 GSI si sa pun mototul pe cielo. |
|
|
Aug 27 2007, 09:04 PM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 22-September 06 From: Braila Member No.: 87.921 |
Scuze,dar voi chiar n-ati schimbat bucse pe fata sau capete de bara in 500 000 km?Eu am 230.000,mai am pana la 500.000,dar am mai schimbat cate ceva...(si e tot Cielo sohc,1996).Bravo voua!
|
|
|
Aug 28 2007, 08:57 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 134 Joined: 15-May 07 From: Targu Jiu (Gorj) Member No.: 106.246 |
am curatit injectoarelor si sunt foarte multumit de consum 6.4 -7.2(anul trecut acelasi drum l-am facut cu 8.5-9.5%) tot consumul este facut in afara cu ac-ul pornit aprox 75% si destul de mult calcata. nu costa decat un spray de curatire a injectoarelor(aprox 20 lei) si o mufa de injector(se potrivesc si cele de solenta). pentru cine este interesat ii spun procedura. nu va ia mai mult de o jumatate de ora. pt cele in 8 valve este simplu de tot.
PS la service cereau 150 lei :bash: |
|
|
Mar 30 2008, 07:43 PM
Post
#12
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 27-March 08 Member No.: 116.791 |
eu as fi interesat
|
|
|
Mar 30 2008, 10:10 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.135 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.040 |
sincer..mi`as mai lua un cielo..merita toti banii Daca gasesti unul nou facut in Coreea in '95 da-mi si mie de veste. Astea de la Craiova n-au mai fost asa reusite. Ce-i facut de Opel se cunoaste! -------------------- FIAT Albea Dynamic 2006
|
|
|
Mar 31 2008, 04:51 PM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 134 Joined: 15-May 07 From: Targu Jiu (Gorj) Member No.: 106.246 |
|
|
|
Sep 4 2008, 02:56 PM
Post
#15
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 4-September 08 Member No.: 117.895 |
Salut ivd,
Imi spui si mie te rog cum ai curatat injectoarele?? Multumesc |
|
|
Dec 5 2008, 10:55 PM
Post
#16
|
|
pilot Group: Membri Posts: 317 Joined: 19-April 08 From: vidra Member No.: 116.937 |
sincer..mi`as mai lua un cielo..merita toti banii Daca gasesti unul nou facut in Coreea in '95 da-mi si mie de veste. Astea de la Craiova n-au mai fost asa reusite. Ce-i facut de Opel se cunoaste! Cielo e facut de Daewoo ,nu de OPEL... -------------------- GM Daewoo Espero 1.8 ohc ,70 kw ----designed by Bertone---
I love my Daewoo car... Stim cu totii ca Espero este una dintre cele mai bune si mai frumoase masini ale anilor '90. Sanatate si multa bafta tuturor Esperistilor! Espero-pedia - totul despre Daewoo Espero !!! GM Daewoo - new ways, always. |
|
|
Dec 6 2008, 09:04 PM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 358 Joined: 10-November 05 From: Piatra Neamt (Neamt) Member No.: 60.542 |
Primele motoare de Cielo 1995, au fost facute in Germania sub atenta supraveghere a celor de la Opel.
|
|
|
Dec 11 2008, 02:34 PM
Post
#18
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 10-December 08 Member No.: 118.735 |
sa traiasca toti cei care inca sunt fericiti cu cielo-urile care le au, ca si eu ma numar printre ei.
sunt din bucuresti si am un cielo cumparat la mana a doua, fabricat prin 1996, pus in circulatie prin 1997. eu l-am luat prin 2004 si pana la mine a fost condus doar de o femeie. pot sa spun ca numai ruj nu avea, in rest prea intretinuta pentru varsta ei. cand am luat-o am fost cam sceptic, stiind din istoria auto ca femeile au ceva impotriva ambreiajelor (le cam tin apasate in timpul mersului), dar am fost stimulat de pretul mic de atunci (2300 euro - tipa era intr-o gaura de bani si am cam pacalit-o) si mi-am spus ca un ambreiaj la o adica nu ar fi atat de scump. dar nu asta a fost problema ci asa cum se specifica mai sus... axul acela cu came care la mine s-a si rupt dupa 1 an. in rest nu am avut decat problemele uzuale la orice masina, nimic major. pot sa spun ca si acum sunt f multumit de ea... INCA ARE SPRINT LA NEVOIE. am cumparat-o cu tot cu instalatie GPL pe ea si cu cei 48 litri din bomba fac aproape 500 km in oras! in afara nu mai spun... nu stiu daca nu e cumva vreo problema de consuma atat. toti imi recomandau sa merg cu ea pe la mecanici, ca consumul e cam mic pentru cielo (poate o faceau din invidie). anul trecut intentionam sa o vand, ca mi-am luat si o octavia TDI, dar am decis sa o tin pana se rupe cu totul ca e excelenta pentru bucuresti... gropi, cumparaturi, trafic, zgarieturi... s.a.m.d. am avut din 2004 si cateva "pupaturi in dos" de la altii din spate neatenti dar bara a tinut neasteptat de bine... sper sa ma tina cat mai mult |
|
|
Apr 13 2009, 10:03 AM
Post
#19
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 23-October 08 From: Brasov Member No.: 118.355 |
salut , sunt Vicentiu din bv si am o problemuta cucielo al meu hatchback
am schimbat distributia anul trecut si m-i se pare ca nu prea trage cum trebuie, se mai aprinde din cand in cand becul ala galben de inspectie dar se stinge, are consumul relativ mare, 9,5 in afara si 12-13 in oras cineva mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la distributie sa nu cumva sa fi sarit cureaua cu 2 dinti!!! ce ma sfatuiesti?cum as putea curata injectoarele fara sa merg la service ca astia de aici din bv mi-au cerut 2 mil!!! si consumul de 9,5 in afara vreau sa zic, ca l-am avut la o viteza de 95 -100 fara aer conditionat pornit.... sfaturi ceva???merci mult |
|
|
Apr 13 2009, 10:39 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Ar trebui sa incepi cu o scanare, inainte sa incepi sa cheltui bani pe piese sau tratamente administrate dupa ureche
Iar daca nu ai incredere in mecanici, noteaza codurile de eroare, si mai cere o parere, doua nu strica... Daca te pasioneaza surubareala, "investeste" intr-o interfata pentru laptop sau un scanner propriu si fa singur etapa asta. O interfata nu costa mare lucru....iar soft se gaseste. Un singur tratament de injectoare inutil sau mai stiu eu ce evitat ai amortizat 5 intefete din alea . Cauta eventual pe forumul monomarca, sunt tipi care se pricep care bantuie pe acolo... -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 09:45 AM |