IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Statistici si alte date despre masini/soferi

This topic is about Statistici si alte date despre masini/soferi, the author, Mircea104901, wrote about: Conducatorii de Audi si BMW sunt spaima din trafic [attachment=28454:conducat...5_2_95_1.jpg] Una dintre cele mai mari firme de asigurari auto din Rom ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Statistici si alte date despre masini/soferi
Mircea104901
post Aug 10 2010, 09:23 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Conducatorii de Audi si BMW sunt spaima din trafic
Attached File  conducatorii_de_audi_si_bmw_sunt_spaima_din_trafic_540889300ee80907b_550_225_2_95_1.jpg ( 36.94K ) Number of downloads: 3

Una dintre cele mai mari firme de asigurari auto din Romania a facut un studiu asupra masinilor din trafic. Se pare ca soferii marcilor Audi, BMW si Toyota sunt cei mai predispusi la accidente. Cauzele acestora nu sunt publicate, daca este vina lor sau a altor soferi, insa masinile care viziteaza cel mai des service-urile in urma accidentelor, acestea sunt. La polul opus... ghici-ghicitoarea mea!
Daca ai BMW sau Audi, de obicei, esti vazut foarte bine. Nu si de firmele de asigurari care au cele mai multe vizite de la proprietarii unor astfel de masini. Fie ca sunt personal de vina, sau ca alte masini le tamponeaza autoturismele, soferii marcilor germane mai sus-mentionate se pare ca au lipici la service-urile auto.
Soferii de BMW, Audi dar si Toyota se pare ca sunt cam cei mai neglijenti in trafic si ajung cel mai des in service-urile auto. Cel putin asa spun cei de la firma de asigurari, care au realizat un studiu intern, printre cei care depun dosare de dauna la ei.
"In cazul BMW, frecventa de aparitie a daunelor este de circa 52%, peste jumatate din masinile asigurate, din marca respectiva, ajungand la noi cu dosare de dauna. Pe locul al doilea se afla Audi cu 49%, iar pe locul al treilea Toyota cu 35%. Asta nu inseamna, insa, ca si costurile daunelor sunt si cele mai ridicate. De exemplu, masinile din marca Volkswagen au o frecventa a daunelor de peste 33%, dar la capitolul costuri sunt cele mai ieftine", a spus Cristina Albu, purtator de cuvant Generali Asigurari. La polul opus se afla, surpriza, Dacia. Doar 22% din masinile asigurate au facut obiectul unui dosar de dauna.
Daca Audi si BMW vor sa fie ridicate pe elevator si trimise in cabinele de vopsitorie cel mai des, se pare ca masinile Dacia sunt ceva mai prudente in trafic si sunt preferatele firmelor de asigurari, implicit ale proprietarilor.


Sursa

This post has been edited by Mircea104901: Aug 10 2010, 09:25 PM


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Aug 11 2010, 08:54 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Ce cota de piata are Generali?...in jur de 5.5%...nu cred ca e reprezentativ... whistling.gif whistling.gif


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Aug 11 2010, 09:23 AM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE (adrian_flavius @ Aug 11 2010, 09:54 AM) *
Ce cota de piata are Generali?...in jur de 5.5%...nu cred ca e reprezentativ... whistling.gif whistling.gif


Ar mai fi o problema, majoritatea asiguratorilor au anumite contracte cu dealeri/firme de leasing (sau macar anumite preferinte). Din cate tin minte Generali era/este asiguratorul "de casa" al grupului VAG, la fel cum Allianz-Tiriac e asiguratorul "de casa" de la Mercedes. Sunt convins ca in statisticile Aliianz-Tiriac cei mai periculosi soferi sunt aia cu Mercedes.

Din experienta mea cei mai periculosi soferi sunt (in ordine):
- soferii de dacie papuc.
- aia cu dube (indiferent de marca).
- soferii de dacii "istorice"
- soferii de SUV


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9er
post Aug 11 2010, 09:49 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 549
Joined: 14-April 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.914



Ai omis taximetristii.


--------------------
Toyota Avensis 1.8 AT Black
Toyota Rav4 2.2 D4D Black
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Aug 11 2010, 10:10 AM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Ai dreptate, ar trebui si aia bagati undeva intre soferii de dube si cei cu dacii istorice biggrin.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Aug 11 2010, 11:35 AM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE (HalbaSus @ Aug 11 2010, 03:23 AM) *
...
- soferii de SUV

36182451.gif 36182451.gif nu te lasi teehee.gif

Ei au spus "periculosi" din punctul lor de vedere (adica "pagubosi").

Daca e sa o luam dupa cei care ni se par noua, ti-as cam da dreptate, cu amendarea articolului SUV, unde as pune in loc "soferi de duminica" (care-i include si pe frustrati -> cei cu atitudini stupide: accelerat cand esti in depasire, mers ca mortu' si dupa ce-i depasesti, se trezesti micul "Schumi" din ei, etc..).


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Aug 11 2010, 11:47 AM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Defapt tin minte ca fix la Generali soferii de SUV beneficiaza de ceva reducere la incheierea politei fiind catalogata: "categorie auto cu risc redus" adica probabil prin asta se intelege "in caz de accident garantat cealalta masina va iesi mai sifonata".


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drabisan
post Aug 11 2010, 05:10 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.326
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.001



QUOTE (HalbaSus @ Aug 11 2010, 10:10 AM) *
Ai dreptate, ar trebui si aia bagati undeva intre soferii de dube si cei cu dacii istorice biggrin.gif


In Buc i-as pune mai jos. Intre dacii Before Christ si SUV-iste. SUV-ustii nu-s chiar asa naspiosi.
Si daciile papuc se impart in 2 categorii majore: cele de CL si IF cu fiare vechi si/sau coloratamiineigata (una sau mai multe) in spate si alea de la firmele de constuctii.
Cei ai firmelor de constuctii nu-s mai retarzi decit soferii de dube (indiferent de marca, toti sint la fel!).


--------------------
I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Aug 12 2010, 10:57 AM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



E foarte posibil ca aia cu papucii sa nu aiba asigurari casco, asa ca nu apar in statistici.

In BE au publicat unii o statistica care spune ca masinile rosii sunt cele mai oprite de politie, iar cele mai putin oprite sunt cele gri smile.gif Militianu' vede probabil ca ...aaah... taurul biggrin.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Aug 12 2010, 11:25 AM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Un articol interesant, ca tot e vara(concedii, etc):

Cat costa taxele de drum/autostrada in tarile Europei si care sunt amenzile

Daca tot este plin sezon al vacantelor, presupunand ca mergeti prin Europa cu masina personala, iata la ce costuri trebuie sa va asteptati cand mergeti pe autostrazile Europei.
Autobild.de trece in revista preturile vinietelor pentru acele state europene care folosesc asa ceva, pentru ca sunt mai multe tari din Europa (Franta, Italia) care taxeaza mersul pe autostrada la nivelul sectoarelor de drum. Nu despre acestea este vorba, ci despre acele tari care folosesc vinieta. Pretul acesteia variaza mult de la o tara la alta, dar toate (cu exceptia Elvetiei) iti ofera posibilitatea sa cumperi pentru cateva zile. [vezi tabelul de mai jos, cu preturile].
De exemplu, poti cumpara o vinieta pentru 7 sau 10 zile si sunt sanse sa fie valabila si pentru drumul de intoarcere, asta daca nu-ti faci o vacanta serioasa, de peste 10 zile.
Sa mai fac o precizare importanta! Evident, in aceste preturi, strainii au acces la propriile autostrazi, a caror lungime nu se compara deloc cu cei aproximativ 350 km pe care ii avem noi. Asadar, au preturi mai mari, dar si autostrazi pe care sa circule. Noi platim cei 28 euro/an pentru cele doua autostrazi si pentru orice alt drum in afara oraselor, ei au la dispozitie mii de kilometri de autostrazi si intreaga retea de drumuri nationale si regionale.
Asadar, in Romania vinieta este cea mai ieftina, dar cea din Elvetia (pe un an) costa cu doar 1 euro mai mult. Cele mai scumpe state europene din acest punct de vedere sunt Ungaria (133 euro!) si Slovenia (95 euro).
In ceea ce priveste nivelul amenzilor, nu vreti sa va intalniti cu politia din Slovacia daca nu aveti vinieta, pentru ca in aceasta tara amenzile pleaca de la 365 euro. Si in celelalte tari sunt amenzi foarte mari, dar ai posibilitatea sa platesti pe loc. Si e bine s-o faci, pentru ca scapi cu 150 euro, in loc de 300 pana la 800 euro apoi (in Slovenia).
Si in Austria e destul de scump, 300 de euro, daca nu platesti 120 euro pe loc. Si controale se fac. NU astepta sa ajungi la prima benzinarie de pe autostrada ca sa iei vinieta, pentru ca te poti trezi cu un control rapid, imediat ce ai intrat pe autostrada. Iar politistii lor nu iarta nimic.

Attached File  Preturi_si_amenzi_pentru_taxa_de_drum_in_Europa.jpg ( 40.35K ) Number of downloads: 18



--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Aug 16 2010, 10:27 AM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Oboseala la volan:

Oboseala la volan este printre cauzele frecvente ale accidentelor rutiere si de obicei acestea se lasa cu urmari dintre cele mai grave. Nu exista nici o lege care sa te impiedice sa conduci cat vrei, totul tine de aprecierea ta si de riscurile pe care vrei sa ti le asumi. Din pacate, foarte putini soferi sunt constienti de pericolele generate de conducerea unei masini cu un nivel mare de oboseala.

Marea majoritate a soferilor tind sa se supraaprecieze cand vine vorba de distante mari de condus. Pleaca in vacanta, isi fac un plan de parcurgere a distantelor si ca sa-l respecte, ignora oboseala. Sigur ati auzit la stiri despre accidente fatale, petrecute la cateva zeci de km de destinatie, din cauza faptului ca soferul a crezut ca rezista.

Un studiu facut in Marea Britanie a aratat ca foarte multi soferi conduc obositi, dar foarte putini dintre ei recurg la masuri care sa-i fereasca de acel nivel critic, care-i pune intr-un pericol foarte mare.

- 70% dintre soferi prefera sa deschida un geam si sa conduca mai departe, in vreme ce 69% iau mici pauze care sa-i invioreze.
- 54% asculta muzica pentru a ramane trezi si doar 21% opresc pentru cateva minute de somn. 43% recurg la diferite bauturi pe baza de cofeina.
- dintre cei care opresc pentru inviorare, 39% recurg la scurte plimbari pe jos si doar 21% adorm pentru cateva minute.
Deschiderea geamului si ascultarea radio-ului sunt niste remedii periculoase daca soferul mizeaza doar pe ele pentru a evita sa adoarma la volan. In aceste conditii se poate ajunge la ceea ce specialistii numesc microsomn. Este vorba de o stare de somn care se instaleaza pentru 2 secunde si poate ajunge la 30 de secunde. In acest timp, soferul are ochii deschisi, vede drumul, dar intr-o stare de estompare a realitatii. Reflexele sunt foarte mult incetinite, iar soferul va rata orice manevra de evitare a unui obstacol. Este o stare din care soferul se poate trezi, dar daca nu opreste imediat este foarte probabil sa intre intr-o alta perioada de microsomn, care poate duce la adormirea completa. Caz in care accidentul nu mai poate fi evitat.

Aceasta stare de microsomn, in care apar ezitarile de mentinere a benzii de rulare, sta la baza sistemului de avertizare introdus de mai multi constructori. Acesta produce vibratii in volan si scaun cand soferul trece peste linia de marcaj a benzii fara sa semnalizeze.

Desigur, este recomandat ca inainte de orice calatorie lunga sa dormi mult inainte, pentru a fi cat mai odihnit, iar in acest fel rezisti mult mai bine la oboseala. Obligatorii sunt si pauzele de dezmortire, care te scot putin din rutina condusului si te invioreaza.
Attached File  Attention_Assist1.jpg ( 23.24K ) Number of downloads: 0

Daca totusi simti cel mai mic semn ca esti aproape sa adormi, opreste imediat, in siguranta, pentru 15 minute. Poti face miscare si este indicat sa bei o cafea sau o bautura energizanta. Stai pe loc pentru 15 minute, dupa ce bei ceva pe baza de cofeina, pentru ca aceasta sa-si faca efectul. Trebuie sa conduci atent apoi, cofeina are efect temporar si nu de lunga durata.


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th April 2024 - 04:45 AM