reglare aer - motor 1.4 benzina cu carburator |
This topic is about reglare aer - motor 1.4 benzina cu carburator, the author, florinm2all, wrote about: Incep prin a-mi cere scuze daca deschid un topic care poate mai este dar am cautat si nu am gasit. Rugamintea mea este daca ma poate indruma cineva sa ... To read more just scroll down
reglare aer - motor 1.4 benzina cu carburator |
Jun 17 2007, 08:11 AM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 2-March 06 From: Cluj Napoca (Cluj) Member No.: 69.722 |
O sa mai incerc si azi si daca nu reusesc probabil o sa caut un service cu aparat de masura care iti arata cum trebuie reglat. (Am mai fost o data la un atelier din asta dar dupa ce l-au reglat dupa aparat mergea mai rau ca inainte, asa ca am unele retineri...) Va multumesc -------------------- VW PASSAT 1,9 TDI 130CP
DACIA 1,4 60CP |
|
|
Jun 17 2007, 08:26 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Salut!
Eu personal nu stiu cum se regleaza insa te sfatuiesc sa gasesti un atelier unde se fac carboteste. Acolo iti da jos carburatorul, il curata si regleaza apoi iti dau chiar si garantie, in cazul meu a fost de 3 luni Pe mine m-a costat 800.000ROL(500.000 manopera plus ce alte piese a mai gasit de schimbat) si diferenta a fost clara, masina mergea mult mai bine si chiar consuma ceva mai putin -------------------- |
|
|
Jun 18 2007, 08:08 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
Salut ! Eu stiu pt dacia 1300 (dar si la asta cred ca e tot la fel) ca rotesti surubul ala de sus care e la un unghi de 45* pana obtin 800 rpm, apoi din surubul care e orizontal obtin turatia maxima. Apoi iar actionezi primul surub si apoi al doilea pana obti 800 rpm.
Pt un carbotest te poti duce la AMG Dacia in Pantelimon. Te costa 100 ron si ai 3 luni garantie. -------------------- Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
|
|
|
Jun 18 2007, 12:35 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
mai inchizi apoi surubul clapetei pana ai ralanti la 800 rot/min, misti iar de cel de aer ca si mai sus si gta, asta e! nu conteaza cate ture e insurubat-desurubat,n conteaza saai cel ami mic ralanti cu putinta si cel ami rotund! succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jun 18 2007, 01:23 PM
Post
#5
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Trebuie să obții, din rotirea șurubului de aer/amestec, cea mai mare și rotundă turație. Combinat cu reglarea șurubului de turație, astfel încât să obții o turație de aprox 800 rpm, adică cât de jos și rotund :wave: |
|
|
Jun 20 2007, 09:18 AM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 2-March 06 From: Cluj Napoca (Cluj) Member No.: 69.722 |
Multumesc tuturor de sfaturi. Am fost luni la cineva si mi-a reglat amestecul de aer, mi-a reglat avansul asta dupa ce a schimbat platinile si
fisele, filtrul de aer, a mai reglat cred ca jocul la supape(s-ar putea sa ma insel). Masina merge destul de bine acum si motorul suna rotund. Mai am o problema insa. Imi scade turatia cateodata la relanti si porneste greu, am impresia ca are probleme cu alimentarea cu benzina. Nu totdeauna am debit constant banuiesc. Filtrele le-am curatat( sita dinainte de intrare in carburator, sita de la filtrul de benzina, jiglerul de relanti) nu prea mai stiu ce sa mai curat.... -------------------- VW PASSAT 1,9 TDI 130CP
DACIA 1,4 60CP |
|
|
Jun 21 2007, 10:12 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 143 Joined: 7-July 06 From: SLATINA Member No.: 81.836 |
Pornirea greoaie se datoreaza in special platinei. Verifica daca este sau nu impuscata, stabileste distanta corecta intre contacte , verifica capac delco starea carbuneluisi a ploturilor din interiorul capacului. Daca totul este OK , verificam buji ( care in general spun cam tot despre starea motorului), se curata si daca benzineste , ar cam trebui sa porneasca.Si un avans reglat incorect creaza probleme la pornire.
-------------------- Cind vorbesti de unul singur, ai intotdeauna dreptate.
|
|
|
Jun 22 2007, 09:12 PM
Post
#8
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 2-March 06 From: Cluj Napoca (Cluj) Member No.: 69.722 |
Tot ce ai zis tu a fost verificat. Nu cred ca e de acolo. Banuiesc ca e de la alimentare
-------------------- VW PASSAT 1,9 TDI 130CP
DACIA 1,4 60CP |
|
|
Jun 23 2007, 05:43 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Vezi nivelul plutitorului,trebuie sa fie de 7 mm,cat sa intre o tigara.Probabil ca ai nivelul mic la benzina din carburator...
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Jun 25 2007, 11:57 AM
Post
#10
|
|
sofer Group: Membri Posts: 71 Joined: 2-March 06 From: Cluj Napoca (Cluj) Member No.: 69.722 |
QUOTE(E d d i e) Vezi nivelul plutitorului,trebuie sa fie de 7 mm,cat sa intre o tigara.Probabil ca ai nivelul mic la benzina din carburator...
Si ala e verificat si tot ce inseamna carburator si aprindere. Mai ramane numai pompa de benzina sau circuitul de alimentare. Si azi am pati, in mers pica brusc turometrul de al 2000 sau cat am la 1000 asa o secunda si apoi isi revine. Eu sunt aproape sigur ca e de al alimentare dar nu stiu exact ce sa-i fac. Sa ma apuc sa desfac pompa de benzina? -------------------- VW PASSAT 1,9 TDI 130CP
DACIA 1,4 60CP |
|
|
Dec 29 2008, 05:51 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 111 Joined: 29-December 08 From: BRAILAAAAA Member No.: 118.853 |
deci reglarea relantiului se face alstfel
1, pui avansul pe O 2. incalzesti masina 3. desfaci surubul digaonal pana nu mai atinge parghia. 4. insurubezi de amestec pana incepe usor si tremura. 5. desfaci f putin pana creste usor turatia. 6. mai dai de avans in + f putin, 2-3 grade. dai cu coada surub. in capsula. 7. infiletezi surubul diagonal, de relanti pana atinge usor parghia si incepe f putin s-o apese. in pozitia asta gaurica de progresiune e astupata si clapeta nu sta fixa in peretele carburatorului. 8. ai flansa sub carb cu stut? 9. economizorul ala, elica, e ff buna, daca e prelucrata cum trebuie. daca era nemodificata, cum se cumpara, a avut dreptate mecanicu s-o arunce. (vezi topicul Economizor benzina ) 10. tragi furtunul de vacum din carb si vezi daca scade turatia. trebuie musai sa scada pt ca se micsoreaza avansul. 11. in timp ce merge masina desfa usor jigl de relanti. daca da sa se opreaca ai amestecul bun. 12. verifica-ti temeinic aprinderea, starea platinilor, bujiile,distantele celor de mai inainte, condensatorul vezi la cat iti sta acum relantiul. ps: arcul de la carb, ala care trage parghia de acc si e prins de contraripa sa fie pe pozitia 2 sau 3 de jos sa intinda bine cablul. fa astea si-ti va merge. revino cu concluzii -------------------- DaciaRFG.......
Sa fii om e lucru mare...... |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th March 2024 - 10:59 PM |