Nissan Qashqai, cea mai sigura masina din lume |
This topic is about Nissan Qashqai, cea mai sigura masina din lume, the author, Daniel65671, wrote about: "Noul model a obtinut cel mai mare scor raportat vreodata de un autovehicul la capitolul protectia ocupantilor adulti: 36,83 puncte dintr-un maximum p ... To read more just scroll down
Nissan Qashqai, cea mai sigura masina din lume |
May 28 2007, 10:00 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Crossoverul a obtinut, de asemenea, patru stele la capitolul protectia copiilor in caz de accident. In ceea ce priveste protectia pietonilor, masina a fost notata cu doua stele, fiind la doar 0,38 puncte distanta de obtinerea a trei stele. Pina in prezent, nici o masina din clasa masinilor mici de familie nu a primit maximumul de patru stele. Qashqai a fost lansat pe 24 aprilie si pe piata romaneasca. Un sfert din targetul de vinzari aferent anului 2007 pentru Qashqai a fost atins intr-o singura luna din momentul lansarii in Romania. Pentru acest an, reprezentatii companiei importatoare estimeaza vinzari de 350-400 de unitati. “Noi am vrea sa vindem anul acesta circa 500 de unitati din modelul nou lansat, insa, din cauza ca fabrica nu face fata comenzilor, daca vindem 350 sau 400 de unitati va fi un lucru foarte bun”, a afirmat Nicolas Ianculescu, directorul general al Nissan Romania. Nissan estimeaza pentru 2007 vinzarea a 3.000 de unitati, nivel similar celui de anul trecut. “Nu cred ca vom depasi in 2007 vinzarile obtinute anul trecut, deoarece modelul Almera a disparut deja de pe piata, iar in curind va fi oprita si comercializarea modelului Nissan Primera”, a declarat Ianculescu. Nissan are in Romania 24 de dealeri la nivel national. Qashqai este disponibil in patru motorizari, dintre care doua pe benzina, de 1,6 si 2 litri, iar celelalte pe motorina, de 1,5 si 2 litri. Pretul autovehiculului variaza intre 19.000 si 30.000 de euro. Nissan Qashqai este fabricat in uzina din Sunderland, Marea Britanie, care are o capacitate anuala de productie de 100.000 de unitati. Dezvoltarea modelului Qashqai a necesitat o investitie totala de 320 de milioane de euro." Cotidianul, Florin Cepraga, 28 mai 2007 Bravo lor! -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
May 28 2007, 04:49 PM
Post
#2
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
in urma cu vreo doua saptamani am fost la dealerul nissan din timisoara sa vad masina asta. sincer mi-a placut iar pretul era ok. pret de plecare, putin peste 20 000 de euro.cam asa ceva. dar faptul ca este considerata cea mai sigura masina (de euro ncap) chiar nu ma asteptam. felicitari !
|
|
|
May 28 2007, 08:10 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 11-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.616 |
Vestea este si mai surprinzatoare daca ne gandim ca SUV-urile sunt, in mod traditional, net inferioare sedanurilor la capitolul siguranta.
-------------------- Conducator de Pejos momentan
|
|
|
May 29 2007, 02:02 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
De obicei este greu pentru un off-road sau un SUV sa obtina 5 stele la testele de impact deoarece aceste categorii sunt masiv penalizate la capitolul protectia pietonilor si copiilor, datorita masivitatii si greutatii lor. Practic un autovehicul cu 4 stele este la fel de sigur cu unul cu 5 stele in ceea ce priveste siguranta pasagerilor. Asa ca ideea ta ca SUV-urile sunt net inferioare este total gresita. |
|
|
May 29 2007, 07:19 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 11-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.616 |
QUOTE(Bogdan104277) De obicei este greu pentru un off-road sau un SUV sa obtina 5 stele la testele de impact deoarece aceste categorii sunt masiv penalizate la capitolul protectia pietonilor si copiilor, datorita masivitatii si greutatii lor.
Protectia pietonilor sau a copiilor este o categorie separata de cea a ocupantilor adulti. Cand se discuta de numarul de stele, scorul obtinut la protectia adultilor este cel folosit. SUV-urile sunt penalizate de contructia rigida. Faptul ca nu se deformeaza controlat atat cat (si unde) ar trebui, faptul ca nu redirectioneaza energia impactului asa cum ar trebui, astea depuncteaza, nu lipsa protectiei pentru pietoni sau faptul ca nu au destule locuri unde pot fi montate scaunele speciale pentru copii. Pentru alea sunt alte teste, alte scoruri. QUOTE(Bogdan104277) Asa ca ideea ta ca SUV-urile sunt net inferioare este total gresita.
Nu-i deloc gresita. Si ceilalti useri pot sa confirme. Exista multe studii independente ce demonstreaza asta. -------------------- Conducator de Pejos momentan
|
|
|
May 29 2007, 07:49 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
SUV-urile sunt traditional inferioare atunci cand se infing cu 64mk/h intr-un obstacol standard. Cand se infing intr-un matiz sunt avantajate de masa mai mare.
Iar masinile cu 5 stele sunt sigure tot cand se infing cu 64km/h intr-un perete deformabil standard. "Cea mai sigura masina din lume" suna mult mai spectaculos decat "Masina cu cel mai bun scor la infiptul cu 64km/h intr-un perete deformabil standard". Iar Reno si fratii lor Nissan au devenit maestri in metafore din astea -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
May 29 2007, 11:26 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Sint de acord cu James, o metafora timpita care nu are nici o legatura cu realitatea.
SUV-urile nu sint neaparat asa proaste la infiptul in ziduri. Nu au nici un motiv sa fie, dar unele sint din neglijenta producatorului. SUVurile sint slabe la siguranta activa care eu zic ca e mult mai importanta. Decit sa ai accident cu masina de 5 stele preferabil e sa nu ai deloc. -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 09:53 PM |