De ce nu mai fuge un A4? |
This topic is about De ce nu mai fuge un A4?, the author, Valentin107002, wrote about: PACIENTUL: A4 1,9 TDI, 85Kw, din 2000, 200.000 Km SIMPTOME: Nu mai are zvicnire, se accelereaza foarte lent si nu depaseste 140 Km/h DIAGNOSTICUL PREZ ... To read more just scroll down
De ce nu mai fuge un A4? |
May 27 2007, 08:28 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 26-May 07 From: Mangalia (Constanta) Member No.: 106.995 |
SIMPTOME: Nu mai are zvicnire, se accelereaza foarte lent si nu depaseste 140 Km/h DIAGNOSTICUL PREZUMTIV: turbina sau catalizatorul TRATAMENTE APLICATE FARA SUCCES: inlocuit intercooler, EGR, debitmetrul de aer, furtune vaccum. CE SPUNE VAG-COM: debitul de aer este la jumatate din valoarea maxima admisa. PROBLEMA: Doctorii dau ca sigura cauza fie turbina fie catalizatorul. Dar cum ambele sunt destul de scumpe caut o solutie pentru a afla exact care dintre ele trebuie inlocuita si astfel a salva costurile de inlocuire nejustificata a celeilalte. |
|
|
May 27 2007, 08:37 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 202 Joined: 5-July 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 50.567 |
MAP-ul(Manifold Absolute Pressure) ati incercat sa-l verificati/schimbati?
|
|
|
May 27 2007, 09:15 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
turbiana dac bag bine da vag comul dac turbian nu baga nici debitmetrul nare ce masura are o capsule de vacum care poate nu mai tine presiune sau sa dereglat se regleaza incerca se deschizi turbina din reglajul tijei aleia ! sau dac nu vezi ca mai are un senzor de supraalimentare (cam acelasi lucru cu debitmetrul! dar asta verifica primna data daca turbina baga !si dac pompita ai de face vacum lkucreaza !daca vrei mai multe detalii da un buz pe mess la ,,ipatiru ,,pe yahoo!
-------------------- masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am audia4 1.6-altul! caravelle 2.5 tdi-specialist! |
|
|
May 29 2007, 09:30 AM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.237 |
-cu motorul pornit la relantiu pune mina pe iesirea de la teava de esapament si vezi daca ies gazele in mod normal, dupa care o turezi si vezi daca creste debitul de gaze evacuat in functie de turatie -tureaza motorul in gol in mod treptat spre turatia maxima si vezi daca se tureaza spre maxim, daca la un moment dat nu mai creste in turatie iar acceleratie mai este de unde sa dai este infundat catalizatorul - si ca sa fii cel mai sigur ca nu este infundat ,desfaci catalizatorul din partea care iese din saxofon(evacuare directa) ,pornesti motorul si vezi daca se tureaza fara probleme la turatie maxima ,daca se tureaza lejer atunci este de vina catalizatorul , daca ai aceleasi probleme ca inainte atunci alta esta problema. |
|
|
Jun 17 2007, 07:13 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 26-May 07 From: Mangalia (Constanta) Member No.: 106.995 |
|
|
|
Oct 20 2007, 11:47 AM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 20-October 07 Member No.: 115.175 |
Am rezolvat-o. Desi au admis cu greu sfaturile, "doctorii" l-au aplicat pe cel al lui Stelian, si surprize... surprize... a mers. Asa ca am scapat de inlocuirea prematura si nenecesara a turbinei. La demontarea catalizatorului s-a constatat ca fagurele se transformase intr-o bila care juca liber in carcasa si care ca cu cat accelerai cu atat se indesa mai tare inspre capatul tevii de evacuare. Cum l-au pus pe ala nou (foarte scump dupa mine - 2.000 lei) masina zboara ca in prima tinerete. Multumiri sincere Stelian! daca mai ai prieteni cu astfel de probleme eu zic ca merita un drum pana la cluj sau mai nou si la baia mare dar pt cluj unde poti monta un catalizator universal care va face tot ce face si acela original dar la un pret de max 500 lei pt diesel si mult mai ieftin pt benzina. tel contact cluj;0723341441,0740166499 baia mare;0730591960,0746105981 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 04:10 PM |