IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

De ce nu mai fuge un A4?

This topic is about De ce nu mai fuge un A4?, the author, Valentin107002, wrote about: PACIENTUL: A4 1,9 TDI, 85Kw, din 2000, 200.000 Km SIMPTOME: Nu mai are zvicnire, se accelereaza foarte lent si nu depaseste 140 Km/h DIAGNOSTICUL PREZ ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> De ce nu mai fuge un A4?
Valentin107002
post May 27 2007, 08:28 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 26-May 07
From: Mangalia (Constanta)
Member No.: 106.995



PACIENTUL: A4 1,9 TDI, 85Kw, din 2000, 200.000 Km

SIMPTOME: Nu mai are zvicnire, se accelereaza foarte lent si nu depaseste 140 Km/h

DIAGNOSTICUL PREZUMTIV: turbina sau catalizatorul

TRATAMENTE APLICATE FARA SUCCES: inlocuit intercooler, EGR, debitmetrul de aer, furtune vaccum.

CE SPUNE VAG-COM: debitul de aer este la jumatate din valoarea maxima admisa.

PROBLEMA: Doctorii dau ca sigura cauza fie turbina fie catalizatorul. Dar cum ambele sunt destul de scumpe caut o solutie pentru a afla exact care dintre ele trebuie inlocuita si astfel a salva costurile de inlocuire nejustificata a celeilalte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TDiFan
post May 27 2007, 08:37 PM
Post #2


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 202
Joined: 5-July 05
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 50.567



MAP-ul(Manifold Absolute Pressure) ati incercat sa-l verificati/schimbati?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post May 27 2007, 09:15 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



turbiana dac bag bine da vag comul dac turbian nu baga nici debitmetrul nare ce masura are o capsule de vacum care poate nu mai tine presiune sau sa dereglat se regleaza incerca se deschizi turbina din reglajul tijei aleia ! sau dac nu vezi ca mai are un senzor de supraalimentare (cam acelasi lucru cu debitmetrul! dar asta verifica primna data daca turbina baga !si dac pompita ai de face vacum lkucreaza !daca vrei mai multe detalii da un buz pe mess la ,,ipatiru ,,pe yahoo!


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stelian61244
post May 29 2007, 09:30 AM
Post #4


sofer
***

Group: Membri
Posts: 66
Joined: 17-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 61.237



ca sa te convingi daca este catalizatorul de vina poti face urmatoarele teste :
-cu motorul pornit la relantiu pune mina pe iesirea de la teava de esapament si vezi daca ies gazele in mod normal, dupa care o turezi si vezi daca creste debitul de gaze evacuat in functie de turatie
-tureaza motorul in gol in mod treptat spre turatia maxima si vezi daca se tureaza spre maxim, daca la un moment dat nu mai creste in turatie iar acceleratie mai este de unde sa dai este infundat catalizatorul
- si ca sa fii cel mai sigur ca nu este infundat ,desfaci catalizatorul din partea care iese din saxofon(evacuare directa) ,pornesti motorul si vezi daca se tureaza fara probleme la turatie maxima ,daca se tureaza lejer atunci este de vina catalizatorul , daca ai aceleasi probleme ca inainte atunci alta esta problema.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin107002
post Jun 17 2007, 07:13 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 26-May 07
From: Mangalia (Constanta)
Member No.: 106.995



Am rezolvat-o. Desi au admis cu greu sfaturile, "doctorii" l-au aplicat pe cel al lui Stelian, si surprize... surprize... a mers. Asa ca am scapat de inlocuirea prematura si nenecesara a turbinei. La demontarea catalizatorului s-a constatat ca fagurele se transformase intr-o bila care juca liber in carcasa si care ca cu cat accelerai cu atat se indesa mai tare inspre capatul tevii de evacuare. Cum l-au pus pe ala nou (foarte scump dupa mine - 2.000 lei) masina zboara ca in prima tinerete. Multumiri sincere Stelian!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yoyo11
post Oct 20 2007, 11:47 AM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 20-October 07
Member No.: 115.175



QUOTE(Valentin107002 @ Jun 17 2007, 05:13 PM) *
Am rezolvat-o. Desi au admis cu greu sfaturile, "doctorii" l-au aplicat pe cel al lui Stelian, si surprize... surprize... a mers. Asa ca am scapat de inlocuirea prematura si nenecesara a turbinei. La demontarea catalizatorului s-a constatat ca fagurele se transformase intr-o bila care juca liber in carcasa si care ca cu cat accelerai cu atat se indesa mai tare inspre capatul tevii de evacuare. Cum l-au pus pe ala nou (foarte scump dupa mine - 2.000 lei) masina zboara ca in prima tinerete. Multumiri sincere Stelian!




daca mai ai prieteni cu astfel de probleme eu zic ca merita un drum pana la cluj sau mai nou si la baia mare dar pt cluj unde poti monta un catalizator universal care va face tot ce face si acela original dar la un pret de max 500 lei pt diesel si mult mai ieftin pt benzina.
tel contact cluj;0723341441,0740166499
baia mare;0730591960,0746105981
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 06:48 AM