etapa a 6-a: marele premiu al principatului monaco |
This topic is about etapa a 6-a: marele premiu al principatului monaco, the author, krysty, wrote about: Lungime : 3,340 km Nr. de tururi : 78 (260,520 km) Cel mai rapid tur : Kimi Raikkonen 114545 (2003) Record pole-position : Ralf Schumacher 115259 Podi ... To read more just scroll down
etapa a 6-a: marele premiu al principatului monaco |
May 17 2004, 10:26 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
Nr. de tururi: 78 (260,520 km) Cel mai rapid tur: Kimi Raikkonen – 1’14’’545 (2003) Record pole-position: Ralf Schumacher – 1’15’’259 Podium 2003: 1-J. P. Montoya 2-Kimi Raikkonen 3-Michael Schumacher Monaco Grand Prix aduce, probabil, cei mai multi bagatasi ai lumii la un loc. Strazile stralucitoare din Monaco, pline de Mercedes S600, asa cum sunt la noi SuperNove, sunt si mai animate ca de obicei. Circuitul este „desenat” prin fata celebrului Cazinou, prin port si trece prin tunelul care da un ecou teribil zgomotului produs de motoarele V10. pista mai este celebra pentru ca pe ea depasirile sunt aproape imposibile, in aceste conditii calificarile avand o importanta deosebita. La iesirea la lumina, din tunel, masinile au in jurul a 290 km/h si pilotii sunt nevoiti sa franeze pana la 60! -------------------- always Alfa
|
|
|
May 20 2004, 02:37 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 121 Joined: 6-April 04 From: Gaesti (Dambovita) Member No.: 23.486 |
Urmeaza pt. iubitorii de F1 o noua cursa in acest an, poate cea mai spectaculoasa a sezonului pe strazile orasului Monte Carlo, acolo unde dupa cum spunea-i intalnim Mercedesuri si Ferrari precum Dacia si Oltcit in Romania. Singura problema a acestei curse este faptul ca grila de pornire este cea mai importanta deoarece de depasiri nu prea o sa avem parte!!! din pacate . Sesiunea de calificari este imporatanta, o clasare buna pe grila coroborata cu o buna strategie de cursa si fara evenimente nedorite in cursa poate sa aduca puncte pt. cel care va indeplini cat mai multe dintre aceste criterii mai sus amintite. Eu sper ca podiumul sa aiba o culoare predominanta: rosu Ferrari pt. locurile 1 si 2 si mai vreau pe locul 3 o masina BAR de preferat Button.
Urmariti precalificarile, calificarile, chiar si cursa pe internet la adresa : www.Formula1.com - vineri,sambata si duminica. Salutare!!! |
|
|
May 24 2004, 02:53 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
clasamentul final al cursei:
1. Jarno Trulli 1:45.46,601 2. Jenson Button + 00.02,400 3. Rubens Barrichello + 01.15,699 4. Juan Pablo Montoya + 1 5. Felipe Massa + 1 6. Cristiano da Matta + 1 7. Nick Heidfeld + 2 8. Olivier Panis + 3 9. Zsolt Baumgartner + 6 Nu au terminat cursa: 2 Christian Klien - Accident 3 Takuma Sato - Motor 3 Giancarlo Fisichella - Accident cu Coulthard 3 David Coulthard - Accident cu Fisichella 11 Mark Webber - Defectiune 15 Giorgio Pantano - Motor 18 Gianmaria Bruni - Defectiune 26 Kimi Räikkönen - Defectiune 41 Fernando Alonso - Accident 45 Michael Schumacher - Accident cu Montoya in timpul actiunii Safety-Car-ului 73 Ralf Schumacher - Defectiune -------------------- always Alfa
|
|
|
May 24 2004, 02:59 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
1 Michael Schumacher 50 2 Rubens Barrichello 38 3 Jenson Button 32 4 Jarno Trulli 31 5 Juan Pablo Montoya 23 6 Fernando Alonso 21 7 Ralf Schumacher 12 8 Takuma Sato 8 9 Felipe Massa 5 10 David Coulthard 4 11 Cristiano da Matta 3 12 Giancarlo Fisichella 2 12 Nick Heidfeld 2 14 Olivier Panis 1 14 Kimi Räikkönen 1 14 Mark Webber 1 clasament constructori: 1 Ferrari 88 2 Renault 52 3 BAR-Honda 40 4 Williams-BMW 35 5 Sauber-Petronas 7 6 McLaren-Mercedes 5 7 Toyota 4 8 Jordan-Ford 2 9 Jaguar-Cosworth 1 -------------------- always Alfa
|
|
|
May 24 2004, 03:03 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
a... montoya a dovedit inca o data (daca mai era cazul!) ca F1 nu e compatibila cu... el -------------------- always Alfa
|
|
|
May 24 2004, 03:19 PM
Post
#6
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
Care e treaba cu montoya? eu nu cred ca a fost vina lui... ce l-a apucat pe shumi sa franeze asa violent??!?!? Si daca a vrut sa franeze, chestiile alea doua din laterale, care popular se numesc oglinzi retrovizoare la ce folosesc!??! ah.. erau de decor, m-am prins
|
|
|
May 24 2004, 03:28 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 802 Joined: 7-May 03 Member No.: 12.193 |
pt ca in fata era safety carul iar montoya nu avea ce cauta la cativa cm. in spatele lui MS ca doar nu se pregatea pt un atac.
a... si in timp ce safetyul e pe pista pilotul din spatele lui duce ritmul plutonului, sa fie la un metru sau un tur dupa el. nimeni nu are voie sa-l depaseasca -------------------- always Alfa
|
|
|
May 24 2004, 03:38 PM
Post
#8
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
m-am uitat la multe reluari - pe rtl si eurosport (ghici de ce nu ma uit la TVR1 ) si tot cred ca nu a fost vina lui montoya... era viraj.. shumi a franat brusc... si a si inchis unghiul in care se bagase montoya ca sa evite un impact.
una peste alta... bravo trulli.. pacat de alonso. ar fi fost o veselie mare la renault. |
|
|
May 24 2004, 06:45 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
De acord cu CristianT pe subiectul Montoya...chiar daca nu sunt prea multumit nici de el
-------------------- BMW Rulez
|
|
|
May 25 2004, 04:14 PM
Post
#10
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
Nu-mi vine sa cred ca a putut face BMW! Ralf trebuia sa incetineasca atunci cand Alonso a vrut sa-l depaseasca :evil: .In cazul lui Schumi chiar nu inteleg ce s-a inramplat.
|
|
|
May 25 2004, 11:48 PM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 23-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.179 |
pei in 'oglinzile' alea retrovizoare nu prea vezi nimic shi nu prea cred ca sta cineva sa se uite in ele... cand eshti primu' te concentrezi asupra virajului, nu asupra mashinii din spate...
io cre' ca motoya a inceput sa accelereze (nu am vazut asha de multe reluari), crezand ca safety caru' se va retrage... schumacher a vrut sa incetineasca tot convoiu' ca dup-aia sa dea el 'startu' (ca deh, doar are ferrari) shi sa mai cashtige cateva sutimi, zecimi, ce o fi... da' se pare ca nu prea i-a mers... asta e, se mai intalmpla, da' era belea daca, si acum, cashtiga schumacher... cea mai grea cursa... avea deschisa calea pentru un sezon plin de victorii... -------------------- Cupra R, T6 si un munte... Peace!!
|
|
|
May 26 2004, 02:31 PM
Post
#12
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 121 Joined: 6-April 04 From: Gaesti (Dambovita) Member No.: 23.486 |
A fost o cursa interesanta! nu!?!
Ferrari a dezamagit in aceasta cursa, dar eu unul ma asteptam la o evolutie mai slaba pe acest circuit care nu se preteaza masinilor rosii, si care ar trebuii modificat(dar cum?) deoarece nu mai respecta nici o regula de securitate si este departe de stadardele la care s-a ajuns pe circuitele noi (vezi Sepang, Bahrein si probabil circuitul din China). La sf. saptamanii avem din un mare premiu, cursa la care sunt convins ca lucrurile vor reintra in normal(pt mine normalul este Ferrari si Schumacher pe primul loc). Salutare tuturor fanilor de F1!!!! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 05:51 AM |