IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

A6 apa la presuri fata dreapta!

This topic is about A6 apa la presuri fata dreapta!, the author, Flav, wrote about: Zilele astea au fost destul de ploiase si culmea a trebuit sa fac si ceva drumuri. Totul ok, si chiar imi face placere sa merg pe ploaie. Noaptea a pl ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> A6 apa la presuri fata dreapta!
Flav
post May 3 2007, 09:22 AM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 19-September 05
From: Buzau
Member No.: 56.248



Zilele astea au fost destul de ploiase si culmea a trebuit sa fac si ceva drumuri. Totul ok, si chiar imi face placere sa merg pe ploaie. Noaptea a plouat destul de bine, iar dimineata cand sa plec... era apa in dreapta pe presuri. Trag presul, umed rau in partea aia.
Am crezut ca pe la cheder ceva, insa nimic, nu pot sa-mi dau seama de unde apa. Desfac capota si partea din dreapta masinii, capitonajul de acolo ud, ma uit la baterie, suportul pe care sta avea urme de apa. Nu-mi explic pe unde ajunge.
O alta ciudatenie e jetul de la apa pentru parbriz. Inainte sarea pe tot parbrizul, acum doar la baza lui. Ma gandesc sa nu se fi spart ve-un furtunas de la sistemul de spalare al parbrizului.


--------------------
Honda CR-V 2.0 i-VTEC 150 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post May 5 2007, 06:01 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



apa in masina e de sub baterie sunt niste gauri de drenare care se infunda si eo miam spart capul incercand sami dau seama de unde provine cat despre stergatoare poate sau infundat diuzele sau sa spart vreun furtun (o fisura mica) sau nu mai baga pompita!


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flav
post May 6 2007, 07:08 AM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 19-September 05
From: Buzau
Member No.: 56.248



Intr-adevar m-am documentat bine zilele astea in legatura cu apa care am gasit-o in masina... si una din cauze ar putea fi si ce ai zis tu. Azi ma apuc sa ma uit mai atent la ea.

Cat despre diuze, m-am uitat si nu sunt infundate, au jet puternic numai ca nu sunt pozitionate cum ar trebui. O sa incerc sa le pozitionez eu, nu prea stiu cum dar incerc, am inteles ca merge cu un bold sa le ridic mai sus. Oricum o sa fiu atent sa vad cum si ce... Va tin la curent.


--------------------
Honda CR-V 2.0 i-VTEC 150 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariustom
post May 6 2007, 07:14 AM
Post #4


Păcat de acest forum ...
******

Group: Moderator
Posts: 4.288
Joined: 26-March 05
From: D
Member No.: 43.171



Ba, la "curent" să nu ne ții biggrin.gif

Diuzele le poți "manevra" cu ajutorul unui ac de cusut blush.gif :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post May 6 2007, 08:39 AM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



Diuzele trebuie reglate sa bata putin mai sus de jumatatea parbrizului, undeva pe la 2/3 din inaltime astfel incat atunci cand mergi din cauza vitezei jetul sa fie directionat de aer putin mai jos.


--------------------
Skoda Octavia I, 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post May 7 2007, 06:39 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



cu un bold sau un ac se regleaza diuzele!


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flav
post May 10 2007, 08:47 AM
Post #7


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 19-September 05
From: Buzau
Member No.: 56.248



Ieri am facut si treaba asta "murdara" si am reusit sa desfund gaurile care se aflau sub baterie si sub pompa servo. E pentru prima data cand am desfacut partea aceea la masina.

Lucrurile au decurs incet, dar sigur, am scos stergatoare, cheder capac baterie, capac baterie, filtru de polen, marginea de plastic de la baza parbrizului, deconectat bateria si scoasa, demontat suportul pe care sta bateria. Intr-adevar, multe frunze, praf cam tot ce se poate strange, (pana si-un fluture numai bun de pus in insectar).

Scurgerile acelea erau infundate, dar s-au desfundat relativ usor. Am repetat operatiunea invers si gata am montat tot ce demontasem.

A urmat partea cu reglatul jetului de apa. Aici a durat in jur de 40 de minute si multi nervi. Nu le nimeream in veci. Ba le ridicam prea mult si sarea jetul peste masina, ba le-am pozitionat prea mult spre stanga sau dreapta, si tot asa. Intr-un final m-a lasat pagubas lasandu-le intr-o pozitie cat de cat convenabila.


--------------------
Honda CR-V 2.0 i-VTEC 150 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th April 2024 - 06:34 AM