IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Problema?

This topic is about Problema?, the author, bogdan90567, wrote about: salutare oameni buni, am o mare problema/dilema, poate s'a mai confruntat cineva cu asa ceva: de vreo cateva zile urca acul la temperatura peste 90, c ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Problema?
bogdan90567
post Apr 24 2007, 09:12 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 23-October 06
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 90.560



salutare oameni buni,
am o mare problema/dilema, poate s'a mai confruntat cineva cu asa ceva:
de vreo cateva zile urca acul la temperatura peste 90, cat tin eu minte ca ar trebui sa stea. ajunge la 95 grade, iar daca aprind blocul de lumini (pozitie sau faza scurta) urca pana la 100 grade. Daca nu am lumini aprinse, acul "se joaca" intre 90-95, daca am lumini, acul se stabilizeaza intr'un final la 95, dar nu coboara mai jos.
ventilatorul porneste, si functioneaza, am verificat.
Eu as zice ca e un scurt undeva, dar poate totusi e din alta parte...ma ajuta cineva?

Masina mea e o vectra A din '95, motor 1,8 benzina.

Mersi,
BogyM.

PS:, nu stiu daca conteaza, dar in noiembrie trecut am schimbat radiatorul cu unul pentru motor de 2000 (eu am pe masina 1800).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai98076
post Apr 26 2007, 09:43 AM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 74
Joined: 30-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 98.069



din cite stui eu(cel putin modelele mai vechi de Opel)lucrau la 95 de grade.Daca zici ca face fite cind aprinzi luminile inseamna ca e scurt.Sau sa nu fi inceput sa te lase garnitura de chiulasa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin58588
post Aug 4 2007, 09:41 AM
Post #3


sofer
***

Group: Membri
Posts: 82
Joined: 16-October 05
From: Alexandria (Teleorman)
Member No.: 58.581



In privinta radiatorului nu cred ca sunt probleme doar daca l-ai luat SH si exista posibilitatea ca parte din faguri sa fie infundati ceea ce ar explica temperatura ridicata.Daca zici ca este nou radiatorul mai ales daca zici ca este pt 2000 cand tu ai 1,8 teoretic ete mai mare deci implicit ar trebuii sa raceasca mai bine.Curios este ce sa fie in scurt si sa iti dea semnalul asta in ceasu...Intrebare...doar la ceasul de tempertura ai anormalitatea asta?
sau se intampla si la alte aparate de bord???
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 05:57 PM