vreau un sfat |
This topic is about vreau un sfat, the author, opris72246, wrote about: salutare fratilor si "LA MULTI ANI",dati-mi si mie un sfat-ma intereseaza o lada niva-am gasit-o la "aaaauto"(http://www.aaaauto.cz/Photos/a190927.jpg ... To read more just scroll down
vreau un sfat |
Dec 28 2006, 01:06 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 29-March 06 From: bucuresti Member No.: 72.239 |
|
|
|
Dec 28 2006, 04:56 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
Aia e o poza din Cehia, in Ro nu e nici o Niva! Ti-o aduc ei, la ce bani, detalii ca altfel vorbim discutii...
|
|
|
Mar 19 2007, 10:44 AM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
dragi iubitori ai masinilor lada,am si eu o intrebare care ma macina la propriu si mai noi chiar cred ca o sa ma dispere(mai ales ca am un cap de bara defect)cum reusesc sa scot capetele de bara?
-------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
Mar 19 2007, 12:26 PM
Post
#4
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Acum, îți zic cum făceam eu: caută un chituc (butuc de lemn) care să-l pui sub brațul celălalt, în care intră nuca, și, cu piulița pusă, lovește piulița nucii, și va ieși . E cea mai simplă metodă. Mai poți încerca să faci cumva pârghie și, tot cu piulița pusă să dai cu ciocanul. Spor la lucru :wave: Aaaa, și, ... ai grijă la degete |
|
|
Mar 19 2007, 02:47 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
nu trebuie folosit ciocanul decat in cazuri extreme, in directie nu se bate! cel mai bine te duci in targ la vitan si iei presa speciala, te duci cu dimensiunile levierelor de directie, tot, ca sa nu o iei prea mica sau mare daca nu gasesti si nu gasesti, poti bate , dar nu in piulita, pe care o vei cam compromite astfel, ci direct in fieltul capului de bara pe care oricum il vei arunca... sau si mai bine: bati intr-o piulia pe care o cumperi de la basarabeni si pe care o tii de scos capete de bara ha ha si de aici mai rezulta ceva: pune la capul nou piulita veche, ca e tare ca tancul, cele noi sunt moi, mie mi s-a rotunjit una pe care abia o stransesem 60-70% din cuplul normal de strangere :bash: sau daca nu gasesti presa speciala mergi la un strungar siti face el cum vrei tu presa... succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Mar 19 2007, 02:49 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
aaa, si bine zice Marius - ai grija la degete :wave:
-------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Mar 19 2007, 02:51 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
aaa, si inca ceva folositor: toarna lichid de frana pe axl capului de bara si lasa-l de seara pana dimineata, sau macar cateva ore...nici nu-ti inchipui ce minuni poate face lichidul de frana!
succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Mar 19 2007, 09:32 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
sa va explic ce am facut eu,dar in primul rand va multumesc pt sfaturi si o sa tin cont de ele!
am folosit ca parghie o cornier triunghiular destul de gros(cred ca avea 30 cu 30 cu 30,daca nu ceva mai bine)si am batut in acelas timp si cu ciocanu si am constatat cu stupoare ca s-a indoit cornierul,daca va vine sa credeti ca mie inca nu imi vine,am pus presa(ce-i drept era de dacie)si cu ciocanu si tot nu a iesit,dar o sa incerc si cu lichid de frana sa vad ca pana la urma tre sa iasa,o sa am grija de degete,da ca cat de repede s-au strans ghiarele de arc nu am avut ce sa fac:( -------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
Mar 19 2007, 10:00 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
horia apropo de strans piulite,pe mine m-a invatat un mester care a lucrat vro 20 de ani in mecanica,si mi-a zis asa: la masina! unde ai de desfacut sau de strans piulite,fa bine sa pui rozeta sa tubulara,oriunde poti sa pui pune!
porbabil ca sti chestia asta sau nu dar sunt o parte din ladisti(care o repara in curte sau in fatza blocului)care nu stiu,sper sa fie un sfat bun! nu te supara daca am zis-o mai dur:D da asa mi-a fost zisa si mi-a prins bine(cand ne mai intalnim o sa-ti arat niste chei dalea bune de nu se decalibreaza si incaleca bine piulitza -------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
Mar 20 2007, 09:30 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
he he stai linistit:)
si multumesc de sfat, niciodata nu refuz un sfat bun si eu te apreciez pe tine, ca la varsta ta faci lucruri pe care altii nu reusesc sale faca nici la 100 de ani :boxing: problema e ca piulita aia s-a rotunjit stransa cu o inelara buna, exact cu zici tu, si nu a fost stransa "cu picioarele" :bash: problema e ca materialul era sub orice critica eu raman la parerea mea: tot ce e made in CCCP si nu e uzat sau imbatranit(cauciuc etc.) e de 10000000000000000000000000000 ori mai bun ca orice piesa noua ruseasca :boxing: :bandit: :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Mar 20 2007, 12:23 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 143 Joined: 7-July 06 From: SLATINA Member No.: 81.836 |
Mare atentie ,sa nu-ti dai peste cleste!.......
|
|
|
Mar 21 2007, 09:23 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
De batut se bate in laterala piesei in care e presat conul, de preferinta aplicand o forta in directia extragerii. Cornierul e normal sa cedeze, trebuie un levier sanatos sau o ranga. Si e o tehnica la batutul asta, tre' sa simti unde se "gadila"!
|
|
|
Mar 21 2007, 09:41 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
da, are dreptate Ionut, daca fara bataie nu se poate :bash: se poate bate in levierul in care e tinut capul de bara
dar, la fel cum zice el, trebuie sa "simti"... dar tot presa e cea mai buna si mai putin vatamatoare pentru masina :wave: ps - a propos, eram odata la bujoreni si unul din mecanicii de lada (cred ca era ala de care ziceati voi ca ia bani si face treaba proasta)scoatea pivotii la o dacie papuc cat credeti ca a batot la ei?! de la 8 dimineata pana la 2 cand am plecat eu, a batut de vreo 10 ori in reprize sustinute, si n-a iesi nici un pivot, de zicea si Patru ca omu' ala n-a auzit de presa! cand dadea cate un baros se zguduia masina pe rampa de ziceai ca se rupe papucul in mii de papucei ha ha si cand am plecat eu tot nu-i scosese :bash: mie daca-mi facea asa la masina ii dadeam cu barosul ala in cap ca tot il avea gol :bash: :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Mar 21 2007, 12:13 PM
Post
#14
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Curat adevăr e și lovitul în piesa în care e ținut conul . Asta era de rezervă.
Dacă puneai acea piesă pe chituc, nu e nimic dacă dai cu ciocanul. Nu se produc vibrații în direcție. Adevărat cu pusul de puțin lichid de frână sau ulei. Asta se subînțelege, de asta n-am zis-o Și normal că nu dai ca ciobanul cu ciocanul :bash: , dacă n-o simți, mai bine stai acas. Mai mult rău faci Și piulița o puneam invers înfiletată, și o puneam pt suprafață mai mare :wave: Horia, mecanicul ăla poate e de Lada așa cum și eu sunt popă |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th May 2024 - 10:44 PM |