Future cars Vs Masini actuale |
This topic is about Future cars Vs Masini actuale, the author, GST, wrote about: Se pune din ce in ce mai des problema poluarii. au inceput sa apara masini care folosesc surse de energie alternative. Se fac sedinte peste sedinte si ... To read more just scroll down
Future cars Vs Masini actuale |
Mar 21 2007, 01:03 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Asta in cazul in care nu ne omoram unii pe altii inainte pt petrol... Chiar sunt curios cum o sa fie peste cativa ani... Voi ce pareri aveti >? -------------------- |
|
|
Mar 21 2007, 01:14 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
foarte interesant. si eu ma intreb acelasi lucru, dar mi-e frica de raspuns. el suna cam asa: cine isi va permite, va merge ca si pina acum. cine nu, va utiliza nu combustibil alternativ ci mijloace de transport alternative. adica: autopicioarele, rolele, bicicleta sau pe distante mari motocicleta, trenul sau autocare. desi daca se prefigureaza o criza majora, s-ar putea sa revenim la cai si diligente.
nu cred nici in gpl sau energia electrica. mai ales in ultima, care are nevoie de petrol, gaze sau carbuni - hidrocentralele se pare ca vor fi mai putine aici e un link foooarte interesant care vorbeste despre energie, in general. -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Mar 21 2007, 01:18 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 919 Joined: 18-February 06 From: Kronstadt Member No.: 68.575 |
Nu mai este mult si teleportarea va fi pusa in practica
-------------------- |
|
|
Mar 21 2007, 10:10 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
1. Petrolul e finit si pare a se termina destul de repede. 2. Consumul nostru se duce in sus si inca repede. 3. Nu exista nici o alternativa macar vag viabila la petrol si nici nu e vreo sansa in urmatorii 20-30 de ani. Chiar in cazul in care s-ar descoperi ceva miraculos infrastructura e foarte greu de inlocuit. 4. Fara petrol lumea intra in colaps rapid. Petrolul nu e necesar pentru masini, ci petru fiecare produs posibil, incepind cu apa si mincarea. Deci nu e un lux, ci insasi baza societatii. Om trai si om vedea. Ma rog, nici asta nu e sigur . -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Mar 22 2007, 08:58 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
eu ma orientez spre motocicleta ca prim mijloc de transport iar toyo va fi de weekenduri si concedii. -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Mar 22 2007, 01:06 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Si pe mine ma bate gandul serios sa trec la 2 roti....dar cand vad la stiri cum mor pe capete...imi trece instant cheful !
Ce-i drept, am vazut un motor negru mat asta vara la mare cu o frumusete de fata pe ea...In acel moment am zis k vreau si eu motor Dar toti baietii aceia, D-zeu sa-i ierte... inca nu se acorda destula importanta motociclistilor din partea conducatorilor de autovehicule ca sa fi in siguranta pe motor...din pacate... Oricum eu sunt de parere ca in viitor o sa imi deschid o afacere cu biciclete...daca o sa ajunga si la noi cum e la chinezi... Ma gasiti in top 300 -------------------- |
|
|
Mar 22 2007, 01:21 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
eu zic un lucru: daca nu esti teribilist si stapinesti motorul, poti merge lejer. cu bicla e si mai nasol decit cu motorul.
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Mar 22 2007, 01:25 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Tocmai aici e problema...intra pe forum de motoare cauta la accidente sa vezi ca mai mult de 70% din ele au fost cauzate de altcineva/altceva. Ori a intrat o masina in ei, ori le-a taiat fata, ori nu le-au dat prioritate...
De aceea mie imi este frica sa trec la motor....nu din cauza mea...din cauza celorlalti... In masina mai e cum mai e...it indoaie o usa, o bara...dar la motor ce iti mai indoaie...? -------------------- |
|
|
Mar 22 2007, 02:58 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
peak oil e o chestie reala. daca nu suntem deja vom ajunge prob in urmatorii 5-10 ani. este inca neclar dat fiind ca pesimistii cred ca rezervele declarate ale multor tari sunt umflate ( politic cu cat o tara isi decalra rezerve mai mari cu atat este mai probabil sa dobandeasca o greutate politica mai mare, deci e foarte probabil ceva adevara aici).
dupa peak oil vom avea o scadere graduala a productiei de petrol. sunt ceva alternative - sisturile bituminoase, rocile bituminoase (oil shale). ambele necesita insa mari cheluieli enegetice si de resusrse de apa pentru exploatare dar pot fi rezonabile la preturi accesibile chiarsi la momentul actual (Canada are rezerve mari de sisturi bituminoase in nordul Albertei estimate a fi aproape la fel de mari ca ale sauditilor in petrol lichid). bio-combustibilii au cost de productie si raport energetic ( energie consumata pentru obtinere, prelucrare si distributie raportat la energia livrata) mult mai dezavantajoase decat hidrocarburile. acelasi lucru cu hidrocarburile din carbune ( care este o resursa fosila inca abundenta). in final toate aceste surse de energie sunt practic forma naturale de stocare a energiei solare. si aici e vestea cea buna. se apreciaza ca acoperirea numai a 0.05% din suprafata globului ( zonele desertice ocupa in jur de 5% din suparfata globului) cu actuala generatie de panouri fotovoltaice ar asigura intreg necesarul energetic al planetei. din pacate energia electrica este ciclica si nu poate fi unica sursa decat daca exista sisteme de stocare ( hidrogen? superbaterii) sau reteaua energetica devine globala - astfel incat zonele insorite sa acopere consumul si in cele unde este noapte sau inorat. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 22 2007, 02:59 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
am incercat sa uploadez o diagrama da nu merge.
radiatia solara care atinge pamantul este de aproximativ 89000 terraW. consumul curent de energie al intregi lumi - 15 terraW. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 22 2007, 03:25 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
EDF franta stocheaza energie electrica noaptea (cand consumul e scazut dar nuclearul tot merge) prin comprimarea aerului. Au ajuns la randamente de genul 90%.
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 22 2007, 03:35 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
si se anunta o noua generatie de celule fotovoltaice in infrarosu cu randament de 30% ( actualele celule fotovoltaice siliconice au un randament de 7-8%)... chestiile astea sunt deja folosite de Pentagon - baterii care se incarca de la caldura corpului sau rucsaci si casti acoperite cu aceste materiale care incarca toata electronica ultimei generatii de cyber-warrior gear ( GPS, infrared vision, real-time audio-video networking intre membrii echipei)..
-------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 22 2007, 04:06 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Infrarosu nu stiu cata energie transporta... exista insa deja laboratoare care au ajuns la 15% in vizibil, adica dublul randamentului actual, dar insa nu sunt in faza in care se pot industrializa.
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 22 2007, 04:21 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
30% e combinat vizibil si infrarosu se pare.
-------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Mar 24 2007, 12:53 AM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Poza lui James prezinta cel mai bine masina viitorului dar fara tzeava aia
-------------------- |
|
|
Mar 24 2007, 10:30 AM
Post
#16
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
QUOTE(GST) Poza lui James prezinta cel mai bine masina viitorului dar fara tzeava aia
Chiar! De ce mai are teava daca se invarte cu cheia? :bash: . -------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Mar 24 2007, 10:41 AM
Post
#17
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Voi n-ai auzit de hibride?
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 25 2007, 12:16 PM
Post
#18
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 123 Joined: 12-July 04 From: Bucuresti Member No.: 29.187 |
Daca vorbim de viitorul auto in materie de combustibil, deja se misca lucrurile: toti producatorii o iau pe calea hibridelor. Si in viitor vad ca se va reduce din ce in ce mai mult ponderea motorului cu combustie in sistemul de propulsie hibrid. Dar cu ce va fi inlocuit? Sau nu va mai fi nevoie?
Stiu ca in Suedia exista statii de alimentare cu un soi de alcool care inlocuieste benzina. In plus suedezii au reduceri de impozite daca apeleaza la acest combustibil. Deci ceva pasi se fac. La auto hibride de exemplu un element interesant este reincarcarea acumulatorului folosing si energia rezultata din franarea masinii. Si imi e clar ca o perioada nu o sa incarci de la priza masina hibrida, dar dupa ce se termina petrolu' ce ne facem? Legat de chesiunea asta, viitorul pare a fi al sistemelor integrate de producere a energiei electrice. Adica iti cumperi centrala solara plus niste generatoare eoliene si mai faci rost si de un sistem de acumulare a energiei. Acum o asemenea combinatie costa multe mii de euro dar cand se va produce pe scara larga, costurile mai scad. O sa ajungem o "planeta de mori de vant" - doar sa nu ne luam zborul - si "oglinzi" de o sa luminam spatiul Inchei cu un link catre o ciudatenie: roboti din lemn miscati de vant. Acum e ca un exponat de la zoo dar cine stie in viitor la ce va folosi? http://www.ecogeek.org/content/view/350/ -------------------- Lexus IS 250 (www.lexus-club.ro)
ex. VW Passat 2.0 TDI (www.vandpassat.ro) ex. Renault Megane II 1,5 dCi |
|
|
Mar 26 2007, 10:14 AM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
varianta eolienelor este buna, dar costa. m-am intereseat pentru mine ca nu mai vreau sa depind de electrica. 100.000 eur!!! asa ca am renuntat rapid!
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Mar 26 2007, 03:45 PM
Post
#20
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 1-April 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 72.459 |
cu 15.000 de euro ajunge sa iti faci o micro centrala pt. o casa folosind panouri solare cat si energia eoliana.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 04:28 PM |