alta poveste cu eurial si minunatul 307 |
This topic is about alta poveste cu eurial si minunatul 307, the author, florin55503, wrote about: asa cum am mai relatat ma intorceam duminica de la munte siimediat dupa ce am iesit din brasov minunatul pejo imi comunica prin CB enviroment fault, a ... To read more just scroll down
alta poveste cu eurial si minunatul 307 |
Mar 1 2007, 03:28 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
ma duc luni la eurial in militari si evident prima intrebare ce motorina bag. ii spun ca am bagat numai de la mol el zice ok. au testat masina luni, marti. marti s-au hotarart ca are nu stiu ce valva. o schimba ma duc azi de dimineata sa iau masina si surpriza. nu era valva ci banuiesc ca e pompa de inalte si acum trebuie sa imi goleasca rezervorul de motorina (care e plin) si sa imi schimbe filtrul de motorina pentru a vedea ce si cum. daca e pompa de inalte e treaba foarte nasoala (in jur de 1000 de euro). problema e ca daca pana acum platea firma acum platesc si eu. sunt niste incompetenti, nepriceputi. ii urasc si pe ei si masina asta. probabil dupa ce va trece anul in care nu am voie sa o instrainez o voi vinde fara nici cea mai mica remuscare. sunt extrem de nervos. dupa ce mi-au spus ca trebuie sa imi dea rezervorul jos, mi-au comunicat cu zambetul pe buze ca imi trebuie sa aduc niste canistre in care sa depoziteze motorina din rezervor ei neavand in dotare aceste sofisticate recipiente. si dai si cauta canistre. pana la urma am ajuns in cora si am luat un butoi de muraturi de 48 de l. ii urasc din suflet :puke: :bash: Îți înțeleg durerea, dar nu trebuie să postezi consecutiv. Am unit mesajele Edit by Mariustom -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Mar 1 2007, 03:46 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Eurial strike again ...nasol man...am auzit numai nenorociri despre servisul asta....de ei si de Porsche Bucuresti nu cerd ca am auzit vrun cuvant de lauda sau macar de cineva care sa fi plecat de acolo macar indiferent daca nu enervat....
|
|
|
Mar 1 2007, 03:55 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
ma deranjeaza ca ma pun pe drumuri aiurea. ca nu ii dau de cap si schimba piese care nu sunt stricate si tot eu le voi plati pana la urma. sunt sub orice critica
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Mar 1 2007, 04:04 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Mar 1 2007, 04:10 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Mar 1 2007, 04:15 PM
Post
#6
|
|
Shape-shifting Master of Darkness Group: Membri Posts: 1.210 Joined: 23-September 05 From: Chisinau. Bd. Chisinau. Member No.: 56.543 |
QUOTE(air_wolf) nu inteleg. exista softuri de diagnoza, exista niste date ce pot fi citite. astia chiar sint boi?
:yup: Si nu sunt singurii. Problema acestor service-uri e ca sefii de acolo cred ca daca oamenii au facut o saptamana de training afara, gata, viseaza masina respectiva, de la primul la ultimul surub. Si uite asa se duce vorba de incompetenta lor, si uite asa pierd clientii, da' se pare ca li se rupe din moment ce nu fac nimic sa rezolve situatia. Niste spagari, nesimtiti si incompetenti, pe banii nostri. Fi-le-ar service-urile de ras :bash: -------------------- OTS 1.8T
Me gusta la gasolina! |
|
|
Mar 1 2007, 10:01 PM
Post
#7
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 104 Joined: 8-August 06 From: Timisoara Member No.: 84.279 |
aceasta problema este manifesta des si la c4. masinile sunt inrudite, cel putin se produc pe aceeasi banda si au multe elemente comune. la c4 a fost de fiecare data depistata sonda lamda sau catalizatorul. ca precautie este bine ca din cand in cand sa ii dati un pic de"gaz" sa o intindeti la ceva viteza pentru a nu se depozita nu stiu ce deseuri in catalizator. explicatia nu e a mea, e a servisurilor citroen si a posesorilor care au trait chestia asta.
|
|
|
Mar 2 2007, 10:25 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
crede-ma ca merg oricum numai subturat nu. ma chinui de o ora sa ii sun dar nu vor sa raspunda. imi vine sa le dau foc. atat chian pt un nenorocit de diagnostic. sunt incompetenti.
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Mar 2 2007, 10:39 AM
Post
#9
|
|
Shape-shifting Master of Darkness Group: Membri Posts: 1.210 Joined: 23-September 05 From: Chisinau. Bd. Chisinau. Member No.: 56.543 |
Poate ar trebui sa le spui ca le faci o mare "reclama" aici pe forum. S-ar putea sa ajute. Falimentul sa va manance, pe voi si pe astia care va bateti joc de clienti, pe banii lor :bash:
-------------------- OTS 1.8T
Me gusta la gasolina! |
|
|
Mar 2 2007, 06:47 PM
Post
#10
|
|
pilot Group: Membri Posts: 318 Joined: 26-April 06 From: Focsani (Vrancea) Member No.: 74.737 |
asta nu e nimic , mie la Smart la Frontal in Galati cel mai cel de aici , unde se fac numai mertane , daca nu eram eu de fata era sa mi bage la cutie ulei ptr manuala, ca asa spunea softul lor de diagnoza , era acolo scris ca smartul are cv in patru trepte si manuala pe deasupra. si ea e automata cu 6 trepte .
-------------------- +SMART 790 cdi
Ne nastem nudisti si virgini si murim imbracati si obsedati sexual ! Protestez fata de forma actuala a taxei de prima inmatriculare! |
|
|
Mar 5 2007, 11:23 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
am luat masina din service azi de dimineata. din fericire nu a fost pompa de inalte ci doar valva EGR, filtru de motorina imbacsit si o resoftare. pt asta mi-au tinut masina fix o saptamana. initial mi-au spus un pret pana la urma a fost aproape dublu. in loc de 8 mil a fost 15. deci 7.5 suportati de mine 7.5 de firma.
se pare zic ei greseala a fost de partea mea pt ca am bagat la un moment dat motorina de la petrom top nordic. m-au invitat la o discutie cu seful de service si mi-a explicat ca nu poate sa ma oblige sa bag o anumita motorina dar in nici un caz petrom. l-a chemat pe unul din mecanici sa ma duca la masina sa ma ajute sa incarc bidoanele de motorina in masina. atunci mi-a aratat in ca 2 masini cu aceiasi problema si mi-a spus ca ceea ce mi s-a intamplat e o problema generala si toti au alimentat de la petrom cu top nordic. mi-a mai spus ca cele mai sensibile sunt motoarele noi mai ales cele de 1.6 hdi. asa ca atentie Tudor si ceilalti . nu stiu cat e basm si cat e real insa filtrul meu de motorinain 9000 de km de la revizie cu motorina aproape exclusiv de la mol si o singura data de la petrom avea namol in el. la un 407 care nu avea mai mult de jumatate de an la fel. ma uimeste chestia asta pt ca la opel am bagat motorina la un moment dat de peste tot si nu are absolut nimic. merge fara probleme. cred ca sunt masinile astea prea sensibile. bafta multa -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Mar 5 2007, 01:35 PM
Post
#12
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Mie la service la Valcea mi-au zis ca motoarele vechi de 2.0 hdi au avut ceva probleme si astea noi downsize-uite sunt mai fiabile. Naiba stie pe cine sa mai crezi, ideea e sa te multumeasca pe moment si sa nu faci scandal. :evil:
Oricum, informatia e buna si-ti multumesc, pentru ca eu petrom pun. O sa caut altceva, desi in afara de Mol si aia aditivata de la OMV/Petrom, restul sunt toate de la acelasi producator, indiferent de la cine le cumperi. O sa cumpar Alpin Diesel de la Petrom/OMV de acum, macar sa stiu ca mi se strica masina cu motorina de la austrieci. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Mar 5 2007, 01:46 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
chestia e ca nu au voie sa recomande o motorina sau alta. dar cu jumatate de gura mi-au spus mol si omw (dar cea scumpa pt ca in rest e aceiasi de la petrom). mi-au mai spus ca nu mizeria e responsabila direct pentruce mi s-a intamplat la masina ci un aditiv care au inceput sa il bage astia de la petromin motorina de cam asta toamna. chestia e ca toata motorina de la noi de pe piata (mai putin rompetrol) vine de la aceiasi rafinarie si diferenta intre o firma sau alta e data de aditivi.
deja incepe sa imi para o abureala mai mare decat ei pt a ascunde adevarata problema. din fericire voi face servisarea masinii in alta parte -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Mar 9 2007, 11:39 PM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 186 Joined: 25-January 07 From: Bucuresti Member No.: 97.661 |
QUOTE(florin55503) atunci mi-a aratat in ca 2 masini cu aceiasi problema si mi-a spus ca ceea ce mi s-a intamplat e o problema generala si toti au alimentat de la petrom cu top nordic.
Eu bag numai Top Nordic de la Petrom si nu am avit niciodata probleme, asa ca chestia asta cu motorina cred ca e o scuza ca sa nu recunoasca ei ca motoarele nu sunt prea stralucite. -------------------- Skoda Octavia Elegance 1.9TDI 110CP
|
|
|
Mar 10 2007, 09:01 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Motorul tau este pompa-injector si nu este asa sensibil la calitatea motorinei.
Oricum loganurile de la firma au trecut tote de 50000km si pun doar petrom pentru ca firma are niste contracte cu cu petromul si nu au avut nici un fel de problema. Problema petroml este ca nu toate staile ofera aceeasi calitatea combustibilului. |
|
|
Mar 10 2007, 01:34 PM
Post
#16
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
incercati Rompetrol caci eu sunt foarte multumit!!
-------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Mar 13 2007, 12:53 PM
Post
#17
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 4-March 07 From: Bucuresti Member No.: 100.773 |
QUOTE(> T u d o r <) Mie la service la Valcea mi-au zis ca motoarele vechi de 2.0 hdi au avut ceva probleme si astea noi downsize-uite sunt mai fiabile. Naiba stie pe cine sa mai crezi, ideea e sa te multumeasca pe moment si sa nu faci scandal. :evil:
Oricum, informatia e buna si-ti multumesc, pentru ca eu petrom pun. O sa caut altceva, desi in afara de Mol si aia aditivata de la OMV/Petrom, restul sunt toate de la acelasi producator, indiferent de la cine le cumperi. O sa cumpar Alpin Diesel de la Petrom/OMV de acum, macar sa stiu ca mi se strica masina cu motorina de la austrieci. Chestia cu motorul de 2.0 HDi si problemele e o poveste de 2 lei. Pe orice site de specialitate si in general pe oricine ai intreba in legatura cu motoarele de la PEUGEOT ti se va spune ca 2.0 HDi de 90 CP a fost cel mai reusit diesel din generatia sa (nu ma refer numai la PSA ci in general). Pentru perioada anilor 2000-2001 a fost un motor de referinta si prin ceea ce ofera si astazi este chiar daca puterea pentru cilindreea sa este cam mica. Eu am 206 2.0HDi. M-am purtat cu masinuta aia ca un barbar: 3 schimburi de ulei in 110.000 KM , tot atatea schimburi de filtre, fara schimb distributie, fara schimb parti mecanice (bucse, amortizoare pivoti, capete de bara), o singura vizita in service Eurial. Masina in momentul de fata prezinta urmatoarele probleme: stricat climatronic (varsat apa pe el), zgomot curele (trebuie facuta distributia), consum urban 7,4-7,5 (la inceput consuma 6,8-6,9), consum extra-urban 4,1-4,2 la viteze de pana in 120 KM/H (la inceput era sub 4), zgomote caroserie si amortizoare spate (normal avand in vedere numarul de km si tara de fabricatie). Concluzia: JOS PALARIA 206 2.0 HDI/90 CP. Daca s-ar mai fabrica mi-as lua unul nou SW, dar nu se mai fabrica, asa ca voi lua NOUL LEON 1.9 TDI/105 CP (Deja stiu ca voi fii dezamagit de motor). |
|
|
Mar 13 2007, 08:57 PM
Post
#18
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Pai si de de iti iei Leon daca vei fi dezamagit de motor?
-------------------- |
|
|
Mar 20 2007, 10:25 AM
Post
#19
|
|
pilot Group: Membri Posts: 305 Joined: 26-January 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 66.483 |
n are nici o treaba motorina...asta e scuza lor....tot timpul spun asa ceva...egr se imbacseste la toate masinile......se da jos se curata in majoritatea cazurilor....si gata
in special de la mers in oras si subturat orice masina daca dai egr ul jos il gasesti acoperit cu un scarmaz negru uleios... -------------------- dacia 1300 si altele
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 03:21 AM |