Corolla 1.4 Diesel vs. 1.6 Benzina |
This topic is about Corolla 1.4 Diesel vs. 1.6 Benzina, the author, Lucian_BV, wrote about: Sa presupunem ca nu mergeti mai mult de 15.000 km pe an , va doriti o Toyota Corolla (luati masina cu banii jos) dar nu stiti ce motorizare vi s-ar po ... To read more just scroll down
Corolla 1.4 Diesel vs. 1.6 Benzina |
Feb 15 2007, 11:21 AM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 16-February 06 From: Brasov (Brasov) Member No.: 68.260 |
Costuri ulterioare (consum , revizii , impozit , RCA) importante . Ce v-ati lua : 1.4 diesel sau 1.6 benzinar ??? De ce ?? Va multumesc . -------------------- ex-Mitsubishi 3000 GT '95 ex-Passat Variant 1.9TDI 116 CP |
|
|
Feb 15 2007, 11:52 AM
Post
#2
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
1.6 vvt-i e un motor performant si potrivit pentru Corolla. 1.4 diesel e mai adecvat pentru Yaris. Eu as alege benzina.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 15 2007, 02:11 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 22-July 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 82.933 |
Parca m-am regasit pe mine insumi in acest topic! Aceeasi dilema am avut-o si eu initial, si am optat pentru benzinar dar de 1,4 Hb! Si cred ca am facut cea mai corecta alegere! Un motor destul de elastic, cu un consum decent (consum in prezent 8,7l/100km in oras, dar sunt convins ca va mai scadea), nu te faci de ris cu el extraurban. Iti recomand, parere personala, modelul vechi, deoarece este demult vindecata de bolile copilariei, are fiabilitate in timp dovedita, etc. Dar grabeste-te pt ca se pare stocul este din ce in ce mai limitat! Plus ca poti obtine un discount frumusel! Daca vrei modelul nou, urca-te in ea si vezi daca esti multumit de spatiul interior, in special la volan! Eu fac max 12000 km anual si a iesit din discutie dieselul de la inceput! Si am optat pt HB pt ca portbagajul mi s-a parut suficient pt nevoile mele(n-avea rost pt o iesire-doua anual in concediu sa car dupa mine zilnic prin oras un portbagaj gol!).
|
|
|
Feb 15 2007, 04:12 PM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 16-February 06 From: Brasov (Brasov) Member No.: 68.260 |
Din ce mi-a dat dealerul rezulta (urban) 9% pt 1.6 si 5.9% pt. diesel. Cum eu merg mai mult oras cam asta ar fi consumul de referinta... Pe partea cealalta aud tot mai multe comentarii favorabile noului 1.6 dual vvti si parca ar merita incercat. Nu am mers nici cu 1.6 vechi deci n-as putea sa fac o comparatie. Apoi ar mai fi diferenta de cuplu 157 / 5200 rpm la benzina si 190 / 1800-3000 rpm la diesel. Cat priveste daca sa fie modelul nou sau modelul vechi aici iarasi e o disputa. -------------------- ex-Mitsubishi 3000 GT '95 ex-Passat Variant 1.9TDI 116 CP |
|
|
Feb 15 2007, 08:00 PM
Post
#5
|
|
sofer Group: Membri Posts: 81 Joined: 7-October 05 From: Bucuresti Member No.: 57.850 |
Daca te gandesti la sedan, uita de vechiul model si priveste atent noul sedan. Personal consider ca merita. Da, am auzit numai vorbe bune despre noul 1,6 vvt-i. Incearca-l. Daca te referi la Corolla Hatch, in circumstantele specificate de tine as alege 1,4 vvt-i. Dar de ce vrei sa renunti la Avensis 2,2 d4d si sa cumperi o Corolla (o fi ea masina buna, dar e cu o clasa sub Avensis) ? P.S.: cine stie care sunt reducerile acordate acum de dealeri Toyo pt Corolla hatch ? -------------------- Skoda Fabia Combi 1,4Tdi 80cp
|
|
|
Feb 15 2007, 08:16 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
QUOTE(Sandu82940) Dar grabeste-te pt ca se pare stocul este din ce in ce mai limitat! Plus ca poti obtine un discount frumusel!!
Eu am vazut doar de oferta cu 6 ani garantie...daca stii si despre o reducere,cam de cat ar putea fi vorba ? -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Feb 15 2007, 08:19 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 545 Joined: 14-May 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 46.840 |
Ia-ti motorul mai performant daca iti permiti. Cand spun asta nu ma refer ca vei "face" mai multi baieti la liniute dar este factorul cel mai important de confort. De exemplu eu de cand am trecut pe masina puternica sunt in stare sa fac aproape de doua ori mai multi km pe zi in extraurban decat cu masina cu putere mica(si aici nu ma refer ca merg cu 250km/h in loc de 120km/h). Numai stau cu morcovu la fiecare depasire, sunt mult mai relaxat si da, merg cu viteza mai mica decat inainte. si nu-i mai iau toate rudele la rand celui care cand incerci sa il depasesti accelereaza.
-------------------- Multe masini cu multe turbine
|
|
|
Feb 15 2007, 08:31 PM
Post
#8
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 16-February 06 From: Brasov (Brasov) Member No.: 68.260 |
QUOTE(Aer Curat) Depinde f mult la ce tip de caroserie te referi.
Daca te gandesti la sedan, uita de vechiul model si priveste atent noul sedan. Personal consider ca merita. Da, am auzit numai vorbe bune despre noul 1,6 vvt-i. Incearca-l. Daca te referi la Corolla Hatch, in circumstantele specificate de tine as alege 1,4 vvt-i. Dar de ce vrei sa renunti la Avensis 2,2 d4d si sa cumperi o Corolla (o fi ea masina buna, dar e cu o clasa sub Avensis) ? P.S.: cine stie care sunt reducerile acordate acum de dealeri Toyo pt Corolla hatch ? La sedan ma gandeam,cel nou mai precis insa am vazut cam multi forumisti dezamagiti de interior. Pana nu-l vad cu ochii mei nu stiu. Modelul vechi m-ar avantaja financiar pt. ca sigur se ofera ceva reduceri ( sa fiu sincer n-am intrebat). La Brasov numai sambata vine in showroom asa ca ... Avensisul de 2.2 o sa-l dau impreuna cu o parte din sufletul meu , insa ratiuni financiare ma imping la pasul acesta. Din oaresce motive bugetul familiei s-a micsorat drastic si ratele destul de mari combinate cu facturile de iarna si-au pus amprenta. Nu vreau sa renunt la Toyota in schimb asa ca ma gandeam la o Corolla. Imi cer scuze totodata ca n-am citit tot topicul cu Corolla unde s-a mai discutat de motoarele acestea... poate nu de cel nou de 1.6 O sa fac un drive test cu ambele daca pot. -------------------- ex-Mitsubishi 3000 GT '95 ex-Passat Variant 1.9TDI 116 CP |
|
|
Feb 15 2007, 08:36 PM
Post
#9
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 16-February 06 From: Brasov (Brasov) Member No.: 68.260 |
QUOTE(Lucian46847) Ia-ti motorul mai performant daca iti permiti. Cand spun asta nu ma refer ca vei "face" mai multi baieti la liniute dar este factorul cel mai important de confort. De exemplu eu de cand am trecut pe masina puternica sunt in stare sa fac aproape de doua ori mai multi km pe zi in extraurban decat cu masina cu putere mica(si aici nu ma refer ca merg cu 250km/h in loc de 120km/h). Numai stau cu morcovu la fiecare depasire, sunt mult mai relaxat si da, merg cu viteza mai mica decat inainte. si nu-i mai iau toate rudele la rand celui care cand incerci sa il depasesti accelereaza.
Cand spui ,,motorul mai performant ,, te referi la cel pe benzina nu ? De ce, fiindca are mai multi cai sau fiindca este unul nou (dual vvti) ? Un bun prieten are o Corolla sedan de 1.4 d si am mers 4 adulti + fiica-mea cu ea pe Drumul Poienii fara sa para ca n-ar avea putere. -------------------- ex-Mitsubishi 3000 GT '95 ex-Passat Variant 1.9TDI 116 CP |
|
|
Feb 16 2007, 07:55 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.008 Joined: 8-May 05 From: Pitesti (Arges) Member No.: 46.233 |
Motorul 1.4 d4d este mai silentios decat cel 1.6 vvti. Este foarte elastic si consumul este de-a dreptul minuscul. O colega de-a mea are Corolla cu motorul asta si am condus-o de multe ori. De vreo 2 ori am condus si una de 1.6 benzina. Parerea mea este ca pentru o masina de familie, fara pretentii la liniute si alte clownerii, 1.4 diesel este perfect. Nu simti nici o clipa ca e prea mic, dimpotriva are un cuplu foarte frumos si accelereaza fara probleme. La benzinar intra si toba in rezonanta la 3000 rpm, lucru destul de neplacut. Iar consumul este mult mai mare.
-------------------- On my way for a Nissan
____________________________ |
|
|
Feb 16 2007, 04:36 PM
Post
#11
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 22-July 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 82.933 |
QUOTE(E d d i e) QUOTE(Sandu82940) Dar grabeste-te pt ca se pare stocul este din ce in ce mai limitat! Plus ca poti obtine un discount frumusel!!
Eu am vazut doar de oferta cu 6 ani garantie...daca stii si despre o reducere,cam de cat ar putea fi vorba ? Eu am primit in toamna un discount de 600 E plus covorasele la o garantie de 3 ani. Acum cred ca, pe linga garantia de 6 ani, se poate negocia in plus (poate chiar alarma gratis!). Daca nu merge mai mult de 20 000 km anual cheltuiala pt diesel nu se justifica in conditiile date (mers preponderent urban, revizii mai scumpe, cost initial mai mare, etc) O amortizare s-ar putea face in vreo 4-5 ani! Motorul de 1,6 benzina l-as fi preferat daca cel putin 30% as fi facut extraurban, dar in conditiile de mai sus nu se justifica! Sa nu utiam ca initiatorul topicului s-a referit si la cheltuielile ulterioare adica impozite, CASCO, consum etc care sunt sensibil mai mici la 1,4. Iar 1,4/97 cp este un motor suficient pentru un om cu un stil de condus responsabil! |
|
|
Feb 16 2007, 04:48 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Da,multumesc de raspuns,stiam ca se reduce termenul de garantie la 3 ani,daca beneficiezi si de o reducere,dar nu stiam de cat e vorba.
Auzisem de 1000 de euro si nu eram sigur...probabil ca se vorbea de una diesel de 2.0 ! -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Feb 16 2007, 08:06 PM
Post
#13
|
|
sofer Group: Membri Posts: 87 Joined: 9-April 06 From: Galati (Galati) Member No.: 73.308 |
cum e cu garantia de 6 ani?Faci revizia mai des sau e mai scumpa? Altfel care e treaba?Iar daca faci mai mult de un nr de km nu mai e valabila sau numai la leasing?
|
|
|
Feb 16 2007, 10:52 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Daca iti permiti, ia-ti diesel de 2.0 sau 1.4 la Corolla.Ambele sunt excelente. Daca te gandesti la taxa de I inmatriculare (la 2.0 deja e mare), impozit, revizii etc ia-ti 1.4 pentru un condus inclusiv sportiv dar fara oameni si bagaje in masina sau normal (nu trage mai mult) cu pasageri si bagaje. 1.6 se merita pentru preponderent extraurban si ritm alert/grabit in majoritatea cazurilor. Eu personal am testat toate motoarele de pe vechea Corolla si 1.4 diesel+1.6 dvvti de pe noua Corolla. Din pacate recent aparuta Corolla Sedan este foarte dezamagitoare la interior.Eu eram pe punctul de a o lua (1.6 dvvti-Sol), dar la acelasi pret voi lua Avensis 1.8 Luna.
Daca vrei neaparat Corolla si nu suspini dupa VSC, TRC sau cruise control de pe noul Sedan, eu zic sa ti-l iei repede pe cel vechi sau eventual un hatchback.E mai ieftin si mai putin plasticos la interior. -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Feb 17 2007, 01:35 PM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 10-January 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 96.412 |
din cele descrise de tine eu zic ca varianta optima ar fi 1.6 pe benzina. mai ales ca circuli mult prin oras e mai bun benzinarul din mai multe motive.
-motorul ajunge la temperatura optima mult mai repede=caldura multa si repede iarna -fara stat dupa bujii incandescente la fiecare pornire, ceea ce in oras sunt frecvente. -fara turbo, nu ai probleme legate de turbo, mers subturat, turbo-lag asta e parerea mea. tu faci ce vrei |
|
|
Feb 17 2007, 06:45 PM
Post
#16
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
O parere pertinenta, Cso. Sustin ce ai spus.
Un singur aspect negativ...diferenta de consum destul de mare, de aprox. 3 l/100km. Ma refer la consumul de oras, desigur. In rest, costuri de revizii mai mici si mai rare pentru benzinar, mai reduci astfel din diferenta de pret si consum de combustibili. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 18 2007, 11:01 AM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 24-November 05 From: Wonderland Member No.: 61.933 |
QUOTE(> T u d o r <) Un singur aspect negativ...diferenta de consum destul de mare, de aprox. 3 l/100km. Ma refer la consumul de oras, desigur.
Adevarat. Eu am Corolla 1,6 sedan, nevasta-mea are Yaris 1,4 D4D. Eu am media in oras 10,2, ea are 7,3. -------------------- ex Corolla 1,6 SOL - vanduta in anticiparea pretului de 9 lei/l la benzina
Yaris 1,4 D4D Luna |
|
|
Feb 18 2007, 11:05 AM
Post
#18
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Si ce motor ai alege? Presupun ca ai mers si cu Yarisul sotiei.
-------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Feb 18 2007, 11:26 AM
Post
#19
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 24-November 05 From: Wonderland Member No.: 61.933 |
QUOTE(> T u d o r <) Si ce motor ai alege? Presupun ca ai mers si cu Yarisul sotiei.
Bine'nteles. Eu tot Corolla mea as alege-o... Cel mai tare ma deranjeaza la Yaris turbo lag-ul; daca am 1 secunda sa fac o manevra, cu Corolla o fac; cu Yarisul astept urmatoarea ocazie, daca nu e deja turata corespunzator. In rst, despre motorul de pe Yaris numai cuvinte de lauda. -------------------- ex Corolla 1,6 SOL - vanduta in anticiparea pretului de 9 lei/l la benzina
Yaris 1,4 D4D Luna |
|
|
Feb 18 2007, 12:59 PM
Post
#20
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Si ajungem la parerea lui Cso, ca turbo lag-ul e destul de deranjant in traficul de oras, parere la care ma raliez si eu. Pentru a iesi de undeva de pe o straduta secundara si nu ai timp destul de mult, cu un diesel dureaza mai mult si trebuie sa ai motorul la un regim de turatie adecvat.
S-au emis pareri cum ca dieselul e mai confortabil in traficul de oras, datorita cuplului mare la turatii reduse. Eu sustin ca benzina e mai buna in astfel de situatii. Motorul are o curba de cuplu mai dreapta, nu ramai fara putere cand ti-e lumea mai draga. In schimb, la drum lung si cu regim de viteza ridicat, dieselul e rege. Atat prin prisma cuplului mare, care te ajuta la depasiri, cat si prin prisma silentiozitatii mai mari la viteze inalte. Si sa nu mai vorbim si de consum... In concluzie, fiecare motorizare are avantajele si dezavantajele ei. Lucian, tu trebuie sa alegi in functie de preferintele tale. Si bineinteles, sa faci test drive cu ambele si vei avea o parere mai pertinenta decat cea formata din postarile noastre de pe forum. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 24th April 2024 - 12:45 PM |