IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

servo directie greoaie

This topic is about servo directie greoaie, the author, gabi94006, wrote about: scuzati-ma ca va obosesc cu o noua problema,dar am o nelamurire:am impresia ca servo directia mea merge cam greu.exista posibilitatea ca lichidul de d ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> servo directie greoaie
gabi94006
post Jan 5 2007, 11:56 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 20
Joined: 2-December 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 93.999



scuzati-ma ca va obosesc cu o noua problema,dar am o nelamurire:am impresia ca servo directia mea merge cam greu.exista posibilitatea ca lichidul de directie trebuie inlocuit??precizez ca am o astra caravan 2.0 dti din 2000.si daca da,cand trebuie facuta operatiunea?si cam cat costa?iar daca tot suntem aici,uleiul de transmisie trebuie inlocuit cumva?sau completari?va rog sa-mi suneti,daca se poate,tot ce se poate despre aceste 2 subiecte......multumiri anticipate. :doctor:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Jan 6 2007, 04:21 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



uleiu de servo cam trebuie schimbat cand incepe sa se ingroase cca 100-200 mii km cat despre faptu ca mere greu vezi dac ai lichid iar daca e la nivel sau rupt paleti din pompa de servo (se duce cat de curand)asta probabil din cauza uleiului prea gros (cam singurul motiv pentru care se duce pompa de servo )ai mai fi ala cu departatu masini de langa bordura cau viraj!(dar banuesc ca nai incercat asta)deci daca mai merge cat de cat pompa iti sugerez sa fugi repejore la un mecanic sa scoti lichidu ta afar si sa faci schimbul de minim 3-4 ori adic dai lichidu afara bagi altu mergi 5 min faci aerisire si il scoti asata de cel putin 3-5 ori asa mai lungesti viata pompei alfel paletele rupte in final o sa la rupa pe toate si trebuie schimbata pompa!!si nu echiar ieftina!in general uleiu de cutie trebuie completat asta daca stii ce fel de ulei ai in cautie daca nu il schimbi cu totu si tii minte ce ulei ai pus ca alta data cand vrei sa completezi sa stii cu ce!


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Avram-5
post Jan 6 2007, 07:29 PM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 24-January 03
Member No.: 9.305



QUOTE(gabi94006)
scuzati-ma ca va obosesc cu o noua problema,dar am o nelamurire:am impresia ca servo directia mea merge cam greu.exista posibilitatea ca lichidul de directie trebuie inlocuit??precizez ca am o astra caravan 2.0 dti din 2000.si daca da,cand trebuie facuta operatiunea?si cam cat costa?iar daca tot suntem aici,uleiul de transmisie trebuie inlocuit cumva?sau completari?va rog sa-mi suneti,daca se poate,tot ce se poate despre aceste 2 subiecte......multumiri anticipate. :doctor:


uleiul recomandat de cei de la opel ptr servodirectie e DEXRON II -DACA AI PROBLEMELE ALEA AR FI BINE SA-L INLOCUIESTI IN INTREGIME DE CATEVA ORI. Ai toate sansele sa ai alte probleme! dar fa mai intai schimbul de ulei in servo. La cutia de viteze nu ar trebui sa umbli dka nu ai pierderi. In rest ...BAFTA!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabi94006
post Jan 7 2007, 09:24 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 20
Joined: 2-December 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 93.999



si cam cat costa uleiul de servo?e de speriat?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei59324
post Jan 7 2007, 10:39 PM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 236
Joined: 25-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.317



E cam 30..40 de RON....Castrol Dextron....o cutie alba cu eticheta rosie....tre' sa scrie p ea "automatic transmission"....pentru cutii automate.....acesta este bun si pentru servodirectie.....eu d-asta am.
In legatura cu cutia d viteze.....am auzit ca daca n-ai pierderi nu tre sa schimbi sau sa completezi uleiul.


--------------------
Seat Leon FR 2.0 TDI 170 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Jan 8 2007, 10:55 AM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



de fapt toate uleiurile de cutii automate is dexron II sau III deci uleiu de cutie automata (ATF)e mai simpue de indetificat. Cat despre producator mobil cred ca e destul de bun 17 ron litru


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trami
post Jan 8 2007, 05:32 PM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 15-May 05
From: Targoviste
Member No.: 46.867



Inainte de a se ingrosa, uleiul de servodirectie devine negru din cauza particulelor metalice si nemetalice desprinse prin frecarile din pompa sau din caseta. E recomandabil sa fie inlocuit periodic, insa nu cred ca rezolva problema ta, gabi94006. Totusi, merita incercat.
ionut83652, pompa de servodirectie de pe astra g este o pompa electrohidraulica cu roti dintate, nu cu palete culisante in rotor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabi94006
post Jan 9 2007, 09:17 AM
Post #8


novice
**

Group: Membri
Posts: 20
Joined: 2-December 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 93.999



trami,si care ar fi solutia daca nu lichidul??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Jan 14 2007, 09:35 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



QUOTE(trami)
Inainte de a se ingrosa, uleiul de servodirectie devine negru din cauza particulelor metalice si nemetalice desprinse prin frecarile din pompa sau din caseta. E recomandabil sa fie inlocuit periodic, insa nu cred ca rezolva problema ta, gabi94006. Totusi, merita incercat.
ionut83652, pompa de servodirectie de pe astra g este o pompa electrohidraulica cu roti dintate, nu cu palete culisante in rotor.


tot o pomap e (nam desfacut una de astra g)deci trebuie sa aiba pe undeva si niste palete care trebuie sa inpinga uleiul cat despre faza cu inegritu sa fii atent ca dupa 1000 km se inegreste deci nu cand se ingroasa se inegreste pur si simplu de la trecerea prin circuitu hidraulic cat despre particulele metalice desprinse din pompa asta cam asa e astea strica pompele in general!


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian47392
post Jan 17 2007, 11:33 PM
Post #10


sofer
***

Group: Membri
Posts: 99
Joined: 21-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.385



la ajustajele extrem de precise din servopompa si servocaseta ar trebui sa mearga si cu apa chioara. Cel mai probabil in cazul de fata sunt pierderi de presiune fie in pompa fie in caseta.
Adica pompa nu mai are debit si presiune conforme sau caseta are pierderi de presiune in distribuitor sau cilindru-piston
Traiane, le zic bine? hahahah, ghici cine-i?


--------------------
the engine is out of order
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin63504
post Jan 22 2007, 04:05 PM
Post #11


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 13-December 05
From: Bucuresti
Member No.: 63.497



mie imi curge uleiul prin drea[ta, cineva care se pricepe mi-a zis ca ar fi garniturile duse. ce trebuie sa fac?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabi61279
post Jan 28 2007, 11:53 AM
Post #12


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 17-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 61.272



Am si io o problema lagata tot de servodirectie-Vectra A.
Cand virez stanga sau dreapta se aude de la pompa de servo un huruit ingrozitor (mentionez ca volanul se invarte foarte usor).
Lichid de servo am, dar arata cam "urat" ca un ulei ars si mi se pare ca e si cam vascos. Poate sa fie de la lichidul de servo As vrea sa il schimb dar pe unde ar trebui sa il scurg si cum se aeriseste instalatia?

Multumesc anticipat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Jan 28 2007, 02:54 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



poi nu stiu exact cum e la A la astra g pompa e mai sus decat caseta deci golirea se face pe la caseta cat despre aerisire viraj maxim stanga dreapta de 2-3 ori dar daca spui ca scartie rau poti incerca si o spalare a instalatiei !


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel97901
post Jan 28 2007, 03:19 PM
Post #14


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 28-January 07
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 97.894



salut aceeasi problema am si eu .directia un pic mai greoaie.am inteles ca pentru servodirecti se foloseste DEXTRON 2 sau ceva de genul asta .intrebarea mea este :ce cantitate se foloseste.mentionez ca am un astra g 2.0 dti MULTUMESC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabi61279
post Jan 28 2007, 04:31 PM
Post #15


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 17-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 61.272



La vectra a pompa e mai jos decat caseta. M-am tot uitat de vreun stiut de aerisire, dar cel putin io nu am gasit. M-am gandit sa golesc instalatia pe la pompa, dar nu stiu cum aflu ca s-a scurs tot lichidul. Si cu ce pot sa curat instalatia??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel97901
post Jan 29 2007, 07:50 PM
Post #16


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 28-January 07
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 97.894



gabi ,cea mai buna solutie pt a curata pompa este sa folosesti un lichid de directie mai slab mergi aprox 10 kil dupa care pui unul bun.mult bafta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cipi45667
post Feb 2 2007, 04:01 PM
Post #17


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 29-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.660



Vasul de lichid servo are 2 furtune ce intra in e. Prin suctiune unu din celalalt?
sa desfac vro conducta la pompa sa-l las sa sara afara?
E cam dificil de ajuns la pompa, e un passat 2.5 tdi , motor V6.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Feb 2 2007, 06:44 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



la passat pompa e jos dai drumu la turul de la pompa


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel97901
post Feb 14 2007, 04:59 PM
Post #19


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 28-January 07
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 97.894



salut.am o intrebare legat de servodirectie:am un opel 2.0 dti ,km 115.000 si as vrea sa schimb uleiul la servo directie.am inteles ca sa se curete pompa tb sa folosesc un ulei mai slab calitativ ,il dau jos dupa care sa pun unul bun.ok.am fost la magazin si m-am uitat la mai multe.ex:hexol-care e utiliz de G.M.(scria pe eticheta ),dar mai ieftin la pret.aral si castrol. problema e ca cel de la magazin ma intrebat daca e rosu ,iar al meu ce e in masina e de culoare deschisa,care e diferenta?se schimba la un nr de kilometri si pana la urma pompa cum este:electrohidraulica sau cu paleti.Vamultumesc beer.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 12th May 2024 - 02:57 PM