IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

batai de motor la rece

This topic is about batai de motor la rece, the author, Vasile63123, wrote about: Am motor pe benzina si dimineata la pornire are putina bataie motorul cat timp este turat de socul automat. Cand scade turatia nu mai bate. Daca o por ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> batai de motor la rece
Vasile63123
post Dec 30 2006, 05:04 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 45
Joined: 8-December 05
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 63.116



Am motor pe benzina si dimineata la pornire are putina bataie motorul cat timp este turat de socul automat. Cand scade turatia nu mai bate. Daca o pornesc dupa cateva ore dupa ce am incalzit odata motorul, nu face asa, doar peste o noapte, cand are timp sa intareasca frigul uleiul. Are bloc de aluminiu, deci se raceste rapid. Am ulei 15W40, poate sa fie uleiul de vina, ca la rece nu patrunde peste tot cum trebuie, sau cuzinetii de la biele au uzura? Sunt curios, oare de ce face asa. O perioada aveam benzina in ulei, cca 0.5-0.6 litri, care o bagat treptat in 250km. Acum am ulei nou. Tot mai baga ceva benzina, dar nivelul nu-mi ridica, doar miroase a benzina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sisi73634
post Dec 30 2006, 05:31 PM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 85
Joined: 12-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 73.627



Ulei este prea gros si nu ajunge la tacheti.Cuzineti de biela nici vorba.Mai poate sa fie si lantul de la distributie,daca o ai pe lant.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabi95660
post Dec 30 2006, 07:31 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 29-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 95.653



sar putea sa ai o bataie la un bolt ,asa ceva am patit si eu cand o porneam parca era diesel si la cad functiona normal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vasile63123
post Dec 31 2006, 05:01 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 45
Joined: 8-December 05
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 63.116



asta e o bataie mai adanca, nu e zgomot de tacheti, ca aia suna ascutit, asta vine din jos nu de la chiulasa. sper sa nu fie vreo uzura din cauza ca am avut uleiul mai dizolvat de benzina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vasile63123
post Jan 1 2007, 05:40 PM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 45
Joined: 8-December 05
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 63.116



Astazi am pornit motorul dupa o pauza de 2 zile la +7 grade si nu batea, chiar ca uleiul trebuie fie de vina, cand batea era undeva la 0 grade si probabil uleiul era prea groasa sa ajunga peste tot pana nu se incalzea. Oricum o sa-l schimb iarasi si bag de 10W.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Jan 1 2007, 10:24 PM
Post #6


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Da, 10W e solutia de compromis intre vara si iarna, adica e bun si vara si iarna!!! arigato.gif Chiar si 5W ar merge (iarna de minune), in schimb vara, cand e super-cald, parca e cam subtirel....desi am auzit ca astea mai subtiri, 5W si chiar 0W isi pastreaza mai bine proprietatile la variatiile de temperatura.... Si io acuma am 10W (Mobil 1), dar cam peste o luna trebuie sa-l schimb si ma bate gandul sa bag un 5W, chiar daca voi trece cu el prin vara si poate prind chiar si iarna urmatoare....mai cugetam... :coffee:


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vasile63123
post Jan 2 2007, 01:56 PM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 45
Joined: 8-December 05
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 63.116



Nu-ti recomand sa tii uleiul peste iarna, ca din cauza schimbarilor bruste de temperatura noaptea-ziua care este acum, se acumuleaza condensul sub capacul de chiulasa si bineinteles si in ulei ajunge. Primavara trebuie schimbat, cand nu mai ingheata. Am patit asa pe vremuri cu dacia, sub capac s-a format o crema, parca era vanilie si cu timpul tot uleiul a devenit la fel, parca ajungea apa in ea. Defapt era apa condens. Si eu vreau sa bag 10W, dar pana nu reusesc sa ma duc la tester cu masina sa descopar si sa remediez cazul de care baga benzina in ulei n-are nici un rost sa stric iarasi 150 lei degeaba. De uleiul Esso ce stii, e buna, e de calitate? Pretul este minunat, cu filtru ies la 100 lei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius95832
post Jan 2 2007, 05:41 PM
Post #8


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 2-January 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 95.825



in primul rand despre ce masina e vorba si ce motor are?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vasile63123
post Jan 3 2007, 01:47 PM
Post #9


novice
**

Group: Membri
Posts: 45
Joined: 8-December 05
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 63.116



Mitsubishi 1.8 GDI benzina, 95500km la bord, an fabricatie 2001.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius95832
post Jan 6 2007, 03:11 PM
Post #10


novice
**

Group: Membri
Posts: 23
Joined: 2-January 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 95.825



are culbutori hidraulici si pana face uleiul presiune buna, bate un pic. reglajul hidraulic are un orificiu foarte mic si cand uleiul e gros nu intra in el. cand uleiul se incalzeste este mai subtire si nu mai bate.
uleiul esso este un ulei de foarte buna calitate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ALBERT29134
post Jan 23 2007, 01:32 PM
Post #11


novice
**

Group: Membri
Posts: 45
Joined: 11-July 04
From: Bucuresti
Member No.: 29.127



marius are perfecta dreptate cu tachetii, d.p. meu de vedere.

am patit acelasi lucru cu cielo-ul meu, tot cu tacheti hidraulici, a stat in service vreo 2 saptamani in soare, vara, si cand am pornit batea motorul de am crezut ca s-a dus naibii. si cand ma certam eu mai abitir cu aia de la service, ce ce mi-au facut la masina, fix dupa ce s-a incalzit, a tacut si torcea ca o pisica.m-am facut oricum de rht ca seful de service tot imi explica cum e cu tachetii hidraulici si ma intreba cat de vechi e uleiul...
avea 10.000 km si era daewoo.
acum i-am pus castrol 5-40 full sintetic si NU ARE NICI O PROBLEMA. se aude la rece ca la temperatura de functionare normala.

10-40 este mineral si nu se compara cu cel sintetic la calitati.
daca masina nu pierde ulei, pune-i sintetic, unul de marca (Castrol, Aral, Mobil) si o sa scapi de griji...sau macar elimini uleiul din cauze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xanaxer
post Yesterday, 01:52 AM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.376
Joined: 22-November 23
Member No.: 153.156



посл412.7вовнBettХореСокоН-51раннШабуАМСаДавиE254УтчеМураMarvнаучbookБулаШлафDekoрозеТрухStefFyodTesc
4040R531GeorDoroсертCeleJuleAlfrLuciСтойуслоPerfRelaKeraAquaDropNL07AlexpentPaleуволИсаеBreaElleсерт
CotoсертУкраnachливеCurtмонаКоваДворPaulArthQuikSilvAgesPrinPrinElsaIrisдругFritIlluДунаXVIIЛугоиллю
ClifZoneсоюзшироdiamdiamканословпроц3210ZoneзадаNasoхар-WilhZoneZoneЦарс7485ИллюКресLopeКостPierПого
оконавтодейсМилоЗаваЦветдругсодеRudoXVIIЧернИллюМороистовоспJacqлыжаBravSUPEосноNardMielKron1089Шкля
MarsмолоРазмРоссOlmeРазмКабаSeinPHANMITSмедимедиSoulKarmShimсбордругLensSoleTrudWindWindвещеWinxRowe
PhilбрюкEukaFantЛитРСибиwwwnГорюРоссRobeжитеЛитРАлекPlatвоспномоморяавтоAdriДжевPierCeteLeon(Михруко
WhisBabaMalcвнутБутрVayz(озвVertМалесловInteвечеМолоШахоСодеиздаСамаБарирегиWindСолгТопофакуIntrСоде
РумяЧернЭконкурсвыруSUPESUPESUPEДенипрепВиноAnnaAnotКолеXVIIЧашиНефеБелоБлизAlthtuchkasBetoДени
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 7th May 2024 - 12:46 AM