batai de motor la rece |
This topic is about batai de motor la rece, the author, Vasile63123, wrote about: Am motor pe benzina si dimineata la pornire are putina bataie motorul cat timp este turat de socul automat. Cand scade turatia nu mai bate. Daca o por ... To read more just scroll down
batai de motor la rece |
Dec 30 2006, 05:04 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 8-December 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 63.116 |
|
|
|
Dec 30 2006, 05:31 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 85 Joined: 12-April 06 From: Bucuresti Member No.: 73.627 |
Ulei este prea gros si nu ajunge la tacheti.Cuzineti de biela nici vorba.Mai poate sa fie si lantul de la distributie,daca o ai pe lant.
|
|
|
Dec 30 2006, 07:31 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 29-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.653 |
sar putea sa ai o bataie la un bolt ,asa ceva am patit si eu cand o porneam parca era diesel si la cad functiona normal
|
|
|
Dec 31 2006, 05:01 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 8-December 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 63.116 |
|
|
|
Jan 1 2007, 05:40 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 8-December 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 63.116 |
|
|
|
Jan 1 2007, 10:24 PM
Post
#6
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Da, 10W e solutia de compromis intre vara si iarna, adica e bun si vara si iarna!!! Chiar si 5W ar merge (iarna de minune), in schimb vara, cand e super-cald, parca e cam subtirel....desi am auzit ca astea mai subtiri, 5W si chiar 0W isi pastreaza mai bine proprietatile la variatiile de temperatura.... Si io acuma am 10W (Mobil 1), dar cam peste o luna trebuie sa-l schimb si ma bate gandul sa bag un 5W, chiar daca voi trece cu el prin vara si poate prind chiar si iarna urmatoare....mai cugetam... :coffee:
-------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Jan 2 2007, 01:56 PM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 8-December 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 63.116 |
Nu-ti recomand sa tii uleiul peste iarna, ca din cauza schimbarilor bruste de temperatura noaptea-ziua care este acum, se acumuleaza condensul sub capacul de chiulasa si bineinteles si in ulei ajunge. Primavara trebuie schimbat, cand nu mai ingheata. Am patit asa pe vremuri cu dacia, sub capac s-a format o crema, parca era vanilie si cu timpul tot uleiul a devenit la fel, parca ajungea apa in ea. Defapt era apa condens. Si eu vreau sa bag 10W, dar pana nu reusesc sa ma duc la tester cu masina sa descopar si sa remediez cazul de care baga benzina in ulei n-are nici un rost sa stric iarasi 150 lei degeaba. De uleiul Esso ce stii, e buna, e de calitate? Pretul este minunat, cu filtru ies la 100 lei.
|
|
|
Jan 2 2007, 05:41 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 2-January 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 95.825 |
in primul rand despre ce masina e vorba si ce motor are?
|
|
|
Jan 3 2007, 01:47 PM
Post
#9
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 8-December 05 From: Oradea (Bihor) Member No.: 63.116 |
Mitsubishi 1.8 GDI benzina, 95500km la bord, an fabricatie 2001.
|
|
|
Jan 6 2007, 03:11 PM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 2-January 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 95.825 |
are culbutori hidraulici si pana face uleiul presiune buna, bate un pic. reglajul hidraulic are un orificiu foarte mic si cand uleiul e gros nu intra in el. cand uleiul se incalzeste este mai subtire si nu mai bate.
uleiul esso este un ulei de foarte buna calitate. |
|
|
Jan 23 2007, 01:32 PM
Post
#11
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 11-July 04 From: Bucuresti Member No.: 29.127 |
marius are perfecta dreptate cu tachetii, d.p. meu de vedere.
am patit acelasi lucru cu cielo-ul meu, tot cu tacheti hidraulici, a stat in service vreo 2 saptamani in soare, vara, si cand am pornit batea motorul de am crezut ca s-a dus naibii. si cand ma certam eu mai abitir cu aia de la service, ce ce mi-au facut la masina, fix dupa ce s-a incalzit, a tacut si torcea ca o pisica.m-am facut oricum de rht ca seful de service tot imi explica cum e cu tachetii hidraulici si ma intreba cat de vechi e uleiul... avea 10.000 km si era daewoo. acum i-am pus castrol 5-40 full sintetic si NU ARE NICI O PROBLEMA. se aude la rece ca la temperatura de functionare normala. 10-40 este mineral si nu se compara cu cel sintetic la calitati. daca masina nu pierde ulei, pune-i sintetic, unul de marca (Castrol, Aral, Mobil) si o sa scapi de griji...sau macar elimini uleiul din cauze. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 7th May 2024 - 12:46 AM |