IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

mers neregulat astra 1.7dti

This topic is about mers neregulat astra 1.7dti, the author, radu95101, wrote about: Salutare la toti! De curand am cumparat un opel astra(din 2003) si nu prea imi place cum merge. 1.La viteze mici in jurul la 1500-1800 rpm apar niste ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> mers neregulat astra 1.7dti
radu95101
post Dec 17 2006, 02:07 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 17-December 06
From: Onesti (Bacau)
Member No.: 95.094



Salutare la toti!
De curand am cumparat un opel astra(din 2003) si nu prea imi place cum merge.
1.La viteze mici in jurul la 1500-1800 rpm apar niste shuturi ca si cum nu ar mai avea motorina.(am schimbat toate filtrele)
2.La pornire indiferent daca e la cald sau la rece becul de ulei sta aprins cam 3-4 sec,e normal?(schimbat si uleiul)
3.Masina are 125.000km trebuie sa schimb distributia sau nu?
4.Daca merg incet cu vit I in relanti si calc ambreiajul motorul se tureaza singur pana pe la 1500-1800 rpm si in 2 sec revine la normal.
Ii rog pe cei care au mai intalnit asemenea probleme sa ma ajute si pe mine.
Multumesc anticipat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin58588
post Dec 23 2006, 06:49 PM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 82
Joined: 16-October 05
From: Alexandria (Teleorman)
Member No.: 58.581



Nu stiu cum ai facut de ai luat asa ceva, nu vreau sa te sperii dar ceea ce imi zici tu nu descurca decat testerul...Cauzele pot fi multiple si nu are rost sa arunci banii aiurea pana nu verifici.Cat despre bec aprins 4-5 sec. este normal sa fie asa, nu uita ca este un diesel si toate fac aceeiasi chestie.Despre schimbatul distributiei eu zic ca dai mai repede fugutza si sa o schimbi pt. ca risti sa o faci zob de tot.99% din astra aduse in tara nu au km reali, se manaresc in Austria la niste turci[probabil sunt mult mai multe firme] contra sumei de 20 eurici,iti spun astea pt ca am vazut atatia care fac asa ceva, nu sunt samsar dar am adus cate ceva de pe afara pt prieteni si am vazut cam cum se fac magariile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Geroge73919
post Dec 23 2006, 06:59 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 264
Joined: 17-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 73.912



QUOTE(radu95101)
Salutare la toti!
De curand am cumparat un opel astra(din 2003) si nu prea imi place cum merge.
1.La viteze mici in jurul la 1500-1800 rpm apar niste shuturi ca si cum nu ar mai avea motorina.(am schimbat toate filtrele)
!


1500 rotatii in mers adica in viteza sau la relanti ? shuturile la care te referi sunt asa ca niste mici intreruperi ? sau da sa se opreasca?

PS Iti zic la ce ma gandesc dupa ce raspunzi


--------------------
Astra Caravan, 2000 DTI, 16V, 101 CP suficienti pentru 200 Km/h :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu95101
post Jan 12 2007, 04:02 PM
Post #4


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 17-December 06
From: Onesti (Bacau)
Member No.: 95.094



QUOTE(Geroge73919)
QUOTE(radu95101)
Salutare la toti!
De curand am cumparat un opel astra(din 2003) si nu prea imi place cum merge.
1.La viteze mici in jurul la 1500-1800 rpm apar niste shuturi ca si cum nu ar mai avea motorina.(am schimbat toate filtrele)
!


1500 rotatii in mers adica in viteza sau la relanti ? shuturile la care te referi sunt asa ca niste mici intreruperi ? sau da sa se opreasca?

PS Iti zic la ce ma gandesc dupa ce raspunzi



Intreruperile le face in mers cam la 1500-1800 rpm indiferent de treapta de viteza dar nu pt mult timp 2 secunde si nu face tot timpul.


--------------------
Opel Astra Caravan 1.7 dti...Fulgerul Carpatin la vale cu vantul din spate
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai79646
post Jan 15 2007, 01:59 AM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 56
Joined: 12-June 06
From: Bucuresti
Member No.: 79.639



Masinile de tipul asta cred ca maresc turatia de relanti daca nu stai pe loc,la mine cam la 1000-1200 sta pina se opreste masina pe loc
Intreruperile-daca nu merge rotund in relanti recomand o curatare chimica de injectoare;altfel,doar peste 2000 rot/min are cuplu suficient
Daca se va accentua fenomenul si se va opri de tot,inseamna ca e calc de injectie,dati un pm si se rezolva;e dti sau cdti?
Cureaua si rolele se schimba la 150000.
Treaba cu becul de ulei e normala la acest tip,are senzorul de presiune in capatul rampei de ungere si asa e la toate.


--------------------
reparatii ECU,calc de injectie si alte cele
posesor Astra Caravan y17dt
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 4th May 2024 - 12:21 PM