Noua Grand Vitara 1.9 DDIS |
This topic is about Noua Grand Vitara 1.9 DDIS, the author, Choixalacreme, wrote about: Stiti pe cineva in Bucuresti sau aproape de Bucuresti, cu Noua Grand Vitara 1.9 DDIS ? De preferat modelul cu 5 usi. Vreau sa fac o comparatie si nu s ... To read more just scroll down
Noua Grand Vitara 1.9 DDIS |
Nov 7 2006, 03:44 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 183 Joined: 14-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.778 |
De preferat modelul cu 5 usi. Vreau sa fac o comparatie si nu stiu pe nimeni cu Diesel, cunoscutii mei au numai modelele pe benzina. Multumesc anticipat ! -------------------- ======================
Grand Vitara 1.9 DDIS |
|
|
Jan 16 2007, 09:27 PM
Post
#2
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Sunt foarte interesat de parerile cuiva care are GV 1.9 DDIS. De preferat sa fie si din bucuresti eventual sa o si vad (daca se poate)
-------------------- |
|
|
Jan 16 2007, 10:10 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 183 Joined: 14-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.778 |
GST, daca se poate sa vina Mahomed la munte, sunt sanse reale sa o vezi. Eu nu stau bine cu timpul liber.
Pentru detalii, PM sau YAHOO (mai bine) -------------------- ======================
Grand Vitara 1.9 DDIS |
|
|
Jan 19 2007, 11:42 AM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Stiu ca are legatura cu tractiunea si cu modul in care se transmite puterea la roata dar sunt nou in domeniul 4X4 si vreau sa invat incet incet ... Si inca ceva, pot sa rotesc de el cand ma apuca pe mne? ex. la 120 km/h e bine daca fac asa ceva? Danke -------------------- |
|
|
Jan 20 2007, 11:59 PM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
-------------------- |
|
|
Jan 21 2007, 01:53 AM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 183 Joined: 14-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.778 |
O sa incerc sa scanez cartonasul care insoteste masina si e pus la parasolarul soferului, care explica in mare parte ceea ce intrebi tu.
Pana atunci, sigur la 120 la ora o sa obtii altceva daca rotesti comutatorul N , 4H , 4H lock , 4L lock. -------------------- ======================
Grand Vitara 1.9 DDIS |
|
|
Jan 21 2007, 02:06 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
QUOTE(GST) Intrebare pentru toti care au GV sau alte masini de teren... : Poate sa-mi explice si mie cineva cum functioneaza "butonul" cu: N , 4H , 4H lock , 4L lock. Si ce inseamna fiecare?
Stiu ca are legatura cu tractiunea si cu modul in care se transmite puterea la roata dar sunt nou in domeniul 4X4 si vreau sa invat incet incet ... Si inca ceva, pot sa rotesc de el cand ma apuca pe mne? ex. la 120 km/h e bine daca fac asa ceva? Danke O poza ai?! Ca idee: N- inseamna 2wd, cel mai probabil cele din spate, modul cel mai recomandat de mers(pe sosea in mod evident) 4H- se invart 4 roti care cum poate in treapta de viteza a reductorului central 4H Lock: se invart 4 roti dar cu reductorul spate(asta trebuie verificat) blocat, adica 50-50. 4L lock: selectezi reductorul central pentru tractiune sau drum greu-> mai mult cuplu, mai putina viteza(vezi noroi adanc si altele), cu completarea de la 4H Lock. Sper sa nu fi gresit explicatiile deoarece nu stiu cum e gandita masina ta din punctul asta de vedere Ah da.... si schimbarea intre modurile de transmisie se face pe LOC(!!!) sau la viteze foarte mici PS: nu te aventura in off road cu pneuri de sosea/vara ca o sa ne suni sa venim sa te scoatem -------------------- |
|
|
Jan 21 2007, 02:14 AM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 183 Joined: 14-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.778 |
Completare la mike.omega, (concret pt. GV, care nu are un mod "2WD")
N = neutral, motorul nu mai actioneaza rotile, se foloseste la tractare 4H = tractiune pe toate cele 4 roti, raport de tractiune fata/spate variaza fctie de situatie 4H lock = tractiune pe toate cele 4 roti, raport de tractiune fata/spate fix 50-50%, diferential central blocat 4L lock = tractiune pe toate cele 4 roti, raport de tractiune fata/spate fix 50-50%, diferential central blocat, PLUS reductor Din amintiri, pana scanez instructiunile, comutarea se face PE LOC, CU FRANA SI AMBREIAJ APASATE -------------------- ======================
Grand Vitara 1.9 DDIS |
|
|
Jan 21 2007, 02:26 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Aaaaa, deci e 4x4 permanent, pai asa spuneti!
-------------------- |
|
|
Jan 21 2007, 11:28 AM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 22-December 06 From: Bucuresti Member No.: 95.362 |
Asta cu N am mai citit pe undeva ca e modul tractare.... si mai stiam de 4H ca e recomandat pt mers sosea, drum de tara... Multumesc pt lamuriri
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 25th April 2024 - 07:25 PM |