S40 racire motor - HELP please |
This topic is about S40 racire motor - HELP please, the author, Mihai87640, wrote about: Salut, Va cer un sfat tot pentru masinuta mea. De 2 saptamani am observat ca nu se mai incalzeste bine apa din circuitul de racire. In Bucuresti unde ... To read more just scroll down
S40 racire motor - HELP please |
Nov 23 2006, 04:34 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 19-September 06 From: Bucuresti Member No.: 87.633 |
Va cer un sfat tot pentru masinuta mea. De 2 saptamani am observat ca nu se mai incalzeste bine apa din circuitul de racire. In Bucuresti unde este aglomeratie mare merge perfect. Indicatorul pentru temperatura apei este la jumatate (acolo unde este normal). In schimb in afara localitatilor (am fost de 2 ori la Brasov) temperatura apei ajunge la minim chiar daca in oras este normala. Deranjant mi-a parut ca nu mai aveam caldura suficienta in masina. Chiar am tremurat pentru ca afara erau 0 grade si in masina nu cred ca aveam mai mult de 15. Acum ma gandesc sa nu stric si motorul pentru ca nu cred ca e normal sa mearga la 3000 de ture in treapta a cincea cand e asa de rece. Am schimbat filtrul de aer acum o luna. L-am schimbat singur. E posibil sa fi stricat ceva sau e o alta cauza? Multumesc mult, Mihai |
|
|
Nov 23 2006, 05:33 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 27-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.288 |
Nu cumva se incalzeste greu si motorul ? (adica mai greu decat inainte) Parerea mea e ca termostatul pare blocat pe deschis. Daca stii unde e localizat ai putea sa pui mana pe furtun (tur - adica dinspre motor spre radiator) cand incepe sa se incalzeasca un pic motorul. Daca e cald si langa radiator, termostatul deschide prea devreme. sau e blocat cu totul pe deschis. In mod normal ar tb sa se simta clar unde e - vezi diferenta intre furtun cald si furtun rece daca nu stii unde e.
|
|
|
Nov 23 2006, 05:47 PM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 19-September 06 From: Bucuresti Member No.: 87.633 |
Ba da, pare ca se incalzeste mai greu motorul. Adica dupa 5 minute era cald inainte. Acum abia dupa 10-15 ajunge la temperatura buna. o sa verific daca e radiatorul cald dupa 5 min de mers. Daca e cald inseamna ca e defect termostatul? Trebuie sa-l schimb sau se repara?
Multumesc, Mihai |
|
|
Nov 23 2006, 06:18 PM
Post
#4
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 27-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.288 |
nu stiu pe la ce temperatura ar tb sa inceapa sa deschida - ideal e foarte aproape de temperatura optima de functionare. NU se repara - se schimba. TI-as recomanda sa cumperi piese originale ca sa fii sigur ca o sa functioneze la fel ca inainte. Succes! |
|
|
Nov 23 2006, 06:20 PM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 27-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.288 |
|
|
|
Nov 23 2006, 07:06 PM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 19-September 06 From: Bucuresti Member No.: 87.633 |
Multumesc frumos. O sa vad in seara asta (acum, ca plec de la munca) si probabil trebuie sa trec prin service
|
|
|
Nov 24 2006, 12:32 PM
Post
#7
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 19-September 06 From: Bucuresti Member No.: 87.633 |
Am verificat aseara si dupa 5 min de mers am verificat furtun cu furtun tot ce iese/intra din radioator si erau calde. Inseamna ca ai dreptate si e termostatul stricat (n-am gasit unde e ). Sper sa nu ma coste fff mult schimbatul lui. Merg in we la un service.
|
|
|
Nov 24 2006, 01:45 PM
Post
#8
|
|
novice Group: Membri Posts: 21 Joined: 27-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.288 |
Teoretic poti vedea zona unde e termostatul pentru ca furtunul ar tb sa fie intrerupt cumva in zona - ca sa poti avea acces la el in caz ca se strica. Uita-te cu atentie - daca vrei sa-l schimbi tu. Operatiunea nu e complexa insa presupune scoaterea lichidului de racire din instalatie - macar partial.
Succes! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 06:39 PM |