IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Kalos la 70.000 de km - CONCLUZII

This topic is about Kalos la 70.000 de km - CONCLUZII, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Kalos la 70.000 de km - CONCLUZII
chevy
post Dec 30 2006, 04:15 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 489
Joined: 25-April 06
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 74.630



Salutare! Am ajuns cu Chevy-ul meu la 70.000 de km si ma cam pregatesc sa o marit la anul. Pentru cei ce vor sa-si cumpere un Chevy sau au asa ceva (dar cu km. mai putin) am sa le spun la ce sa se astepte. Incerc sa fiu cat mai subiectiv.

PARTI POZITIVE:
- in primul rand motosul si transmisia (in cazul meu automata). Nicio problema. Daca se schimba uleiul si filtrele la timp - trage de rupe. Cei 94 de CP sunt suficienti pentru 1,1 tone. La cutia automata nu se umbla niciodata si am auzit ca sunt garantate 400.000 de km;
- franele - EXCELENTE. In cei 70.000 de km nu am schimbat nimic. Si cred ca pana la 100.000 de km nu este cazul. Grad de uzura foarte mic, atat la placute, dar si la discuri. Fiabile.
- sistemul audio - SUPER. Se aude excelent, fara probleme.
- instalatia electrica - Fiabila. Nu am schimbat nici macar un bec. Toate merg perfect: geamuri electrice, oglinzile, faruri etc. NICIO PROBLEMA.
- aer conditionat - CONGELEAZA. Isi face din plin datoria la viteza 1;
- tapiteria - REZISTENTA. Scaunele se prezinta perfect. Nu se observa urme de uzura, scamosare etc.
- spatiu - IMENS. Patru persoane stau lejer in ea, indiferent de inaltime sau de greutate.
- siguranta - BUNA. Pentru "obsedatii" de Euroncap este bine echipata (4 airbag-uri), sistem ISOFIX pentru copii etc.

PARTI NEGATIVE:
- cel mai mult m-au dezamagit suspensiile. Sunt rigide, masina nu este greau, iar dupa un anumit numar de km., la denivelari mici troncane ca o supernova. Cand este masina plina (5 pasageri) sau ai greutate in portbagaj este OK. Nu se simte nimic. In schimb, la viteze de peste 100km/h si daca ai norocul de vant lateral trebuie sa fi foarte atent cu directia. Nu se aseaza foarte bine.
- caroseria. De fapt, aici amintest ca stratul de lac este foarte subtire si se zgarie foarte repede. O alta mare problema, daca te loveste careva si va trebui sa o vopsesti sa fi sigur ca nu-ti mai iese culoarea. Difera codul din Romania (europa) cu cel di Coreea. Asa ca la vanzare nu o sa poti ascunde faptul ca ai lovit-o. In rest, este rezistenta la coroziune.
- plasticele. Nu numai ca sunt de proasta calitate (se zgarie foarte usor), dar nu sunt prinse cum trebuie. La denivelari mici, incep sa sune "greierasi".
- service-ul din Romania. Este de 2 lei (din aia vechi). Si mai este si scump pentru o astfel de masina (cu un fiat albea iesi mai bine), dar iesi mai bine decat o skoda. Se gasesc piese (de foarte buna calitate - nemtesti) si nu foarte scumpe, dar nu gasesti mecanici.

CONCLUZIE: O masina buna, dar care dupa parerea mea nu merita sa o cumperi de noua (pierzi foarte mult la ea, la revanzare). Mai buna decat un Renault Symbol, Opel Astra Classic (este mai fiabila, dar mai proasta pe suspensii), Dacia Logan, dar cred ca un Fiat Albea -modelul nou- merita mai mult.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th May 2024 - 06:44 AM