LOGAN MCV -primele impresii |
This topic is about LOGAN MCV -primele impresii, the author, TLS-09, wrote about: Deschid topicul deoarece tocmai a inceput lansarea noului model de Logan MCV( sau pentru romani break-ul). Probabil, peste catva timp, dupa ce masina ... To read more just scroll down
LOGAN MCV -primele impresii |
Oct 20 2006, 10:35 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Probabil, peste catva timp, dupa ce masina intra cu adevarat pe piata, urmeaza sa apara si parerile/ impresiile avizate ale proprietarilor. Asadar aparent este prematur topicul. Oricum, azi am fost si eu sa-l vad iar maine , daca reusesc sa-mi fac timp, o sa incerc si un drive-test (din pura curiozitate). Avand in vedere ca am ajuns aproape de inchidere pot spune ca nu l-am studiat indeajuns , ajutat fiind si de personalul de la Auto Europa , care nu mai baga in seama nici un vizitator la ora respectiva. Oricum urmeaza sa revin cu impresii ulterior invitandu-i totusi pe aceia care au deja ceva de spus sa o faca. Inca ceva! Sint curios daca a facut cineva un drive test cu 7 persoane inauntru. -------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Oct 20 2006, 11:50 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 20-October 06 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 90.250 |
[color=red][/color][size=18][/size] bai deci masina mai puturoasa ca asta nustiu dak exista... si am incercat varianta full option, adik cu abs si motorizare de 1.6 cu 16 valve... dabia trage... apoi franele... te pun in cap. in privinta spatiului, jos palaria.. deci in spate pe locurile alea doua ( varianta cu 7 locuri ) stai ca shefu :romania: ... in general e o masina buna, pentru romani, in special knd se scot banketele din spate si raman numa locurile din fata..... e tocmai buna pentru nenea de la piata care mai poate pune un "sac de gogosari" in plus. e o masina ok. nota mea : 7. apoi e o mare diferenta intre varianta standard, care nu include geamuri electrice, cd player, are 5 locuri, si costa 8600 euro. mi se par cam mult. iar varianta full, park "laureate" ce costa 11.600, dar are abs, cd player, si toate cele (proiectoare, 7 locuri, etc).. in rest... o masina buna pentru romanul de rand, ce are o familie mai numeroasa, si un venit respectabil.
|
|
|
Oct 21 2006, 06:58 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Deci.... bai! Vezi cum scrii pe aici pe forum ca ai inceput cu stangul si e pacat
Cat despre Logan MCV, si pe mine m-a facut curios, fire practica de felu meu ma tenteaza o masina putin mai utilitara la un pret rezonabil dar in cazul asta sigur va fi diesel, chipuit cat de repede se poate -------------------- |
|
|
Oct 21 2006, 08:53 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 697 Joined: 1-August 05 Member No.: 52.386 |
P.s.1. Am testat-o ca sa fie cumparata de catre parinti. P.s.2. Nu recomand a fi cumparata o astfel de "masina". |
|
|
Oct 21 2006, 09:44 AM
Post
#5
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 2-September 03 From: Bucuresti Member No.: 15.727 |
|
|
|
Oct 21 2006, 03:33 PM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 56 Joined: 29-September 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 56.934 |
Daca nu esti un patriot convins ..ai putea un opel zafira de prin 2002-2003...care ii da clasa lganului din orice punct de vedere si cu orice tip de motorizare...dezavantajul ar fi ca este Sh dar cred ca asta conteza cel mai putin daca o compari cu loganul.
11000 de euro mi se par foarte multi bani pt o dacie... acumfiecare cum crede...sanatate |
|
|
Oct 21 2006, 04:04 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
QUOTE(Alex-164) Si totusi la 11.000 eur ce masina poti lua cu 7 locuri?, sau chiar cu 5 dar un portbagaj imens?
Discutia cu ce poti lua la banii astia a mai avut loc pe larg in absolut toate topicurile in care s-a pronuntat voluntar sau involuntar cuvintul Logan. In concluzie cred ca ar fi bine sa nu ne mai limitam la fraze de genul asta. Sau chiar nu aveai nimic altceva de spus Alex? Ajung sa cred ca aeste pana la urma singurul argument? Asadar putin mai multa imaginatie se impune, topicul se referea la pareri despre masina si mai putin la pareri doar despre pretul ei. -------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Oct 21 2006, 09:59 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
am condus astazi Loganu MCV cu 5 oameni inauntru. era versiunea de top cu motor de 1,6 16V ....faza e ca i-am dat cam 120-125 km si eram cu pedala la podea si mi s-a parut ff lenta. Probabil ca ar fi prins 140 dar chinuit rau de tot insa ma apropiam de trafic. Distributia cu autoreglare a mot 16 V se va dovedi un atu in ceea ce priveste fiabilitatea. Oare cum s-o misca cu motorul de 1,4 MPI ?
Usile din spate se inchid cu o pocnitura de parca zici ca ai spart ceva, serios....cel putin asa era la modelul expus in show-room, scaunul care se rabateaza face si el un sunet destul de puternic. Daca la inceput nu eram obisnuiti cu gabaritul ei mare, si in speta cu usile mari, ei bine, sa vezi acu ce usi masive are pt accesult la al doilea rand de scaune. Consumul instantaneu a variat de la 9,7 % la condus mai potolit pana la peste 11 % pe la 80-90 km/h, pe urma nu m-am mai uitat pe bord , m-am uitat la drum . Din oglinda centrala nu prea vezi multe, in schimb noile oglinzi laterale sunt perfecte pt gabaritul masinii si prea mari pt berlina de 1,6 16V. La toate modelele expuse in show-room am observat ca in spatele rotilor fata unde este aparatoarea aceea de noroi din material plastic lipseste un surub de prindere de aripa din cele doua desi este gaura pt el. In rest mici imperfectiuni care se regasesc si pe berline. Cum ziceam un punct forte sunt oglinzile, spatiul pe al doilea rand de scaune si chiar si pe al treilea. Spatiul este din belsug si in locul pt 'carat diverse' . Bordul e lizibil, cutia parca mi s-a parut mai greu de folosit fata de dci, franele sunt cum ne-a obisnuit renault ferme. Ideal este sa fie achizitionata cu motorul diesel.....si sa fie pusa la treaba ca pentru asta a fost creata. Deci o mina de aur pt micii intreprinzatori, pt familie nu prea mi se pare potrivita. |
|
|
Oct 21 2006, 10:29 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Revin si eu cu comentarii . In ceea ce priveste acceleratia(viteza) este la pamint. Spatiu pare ok. Functionalitatea lasa insa de dorit. Masina de familie va pune serios in pericol familia la depasiri.
Daca tot e pentru o familie, atunci in spate intra copii, dar cam atat. Nu zic ca nu este loc dar impresia este ca stai cu picioarele cam ridicate. Nu cred ca la un drum lung este prea comod in spate.Impresia de comoditate urmeaza sa fie confirmata sau infirmata ulterior. Volumul interior pare Ok dar alegerea trebuie sa fie clara, daca vrei portbagaj nu ai decat sa renunti la sacunele din spate. Personal nici nu le vad rostul, poate era mai bine sa se limiteze la transportul de marfa(care cred ca va fi viitorul acestei masini dar cu mare atentie la alegerea motorizarii). Sau sa o lase cu doua randuri de scaune. Pana la urma asta si era avantajul break-ului spatiul din portbagaj. Altfel nu-i nici cal nici magar. Incercati sa va imaginati "familia numeroasa" plecand in concediu si ocupind cele 7 locuri. Evident bagajele le vor trimite prin posta si le vor primi a doua sau a treia zi la Sovata. Accesul la ultimele locuri este dificil . Nu sint inalt (doar 1.80) dar manevrele de patrundere respectiv extractie din masina(cu referire la locurile din spate) au avut farmecul lor si evidentele momente de umor involuntar.De altfel si reclama de la TV cu baschetbalistii se opreste"strategic' la coborarea din masina a celei de-a patra persoane. Dupa aia sare. Nu am pretentia sa cobori din el ca dintr-un metrou londonez dar nici chiar asa. Fixarea scaunelor din spate si modalitatea de rabatare pare de-a dreptul primitiva. Sper ca respectivele cirlige din plastic(de fixare) imbraca oaresce metal deoarece in caz contrar in situatia unei ciocniri frontale, "inertia" pasagerilor va fi temeinic ajutata de aceea a spatarului. Partea posterioara a spatarului sacunelor este "moale" astfel incat in situatia in care rabatezi spatarul ca sa transporti ceva exista riscul preforarii/deformarii. Daca ne raportam la pret cred ca s-a cam sarit calul si ca berlina era mult mai OK pentru banii ceruti pe cind varianta actuala este deja scumpa pentru ce ofera. -------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Oct 22 2006, 09:21 AM
Post
#10
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Dragi prieteni, mai vechi sau mai noi... Nu cautati ceva ce vreti voi la o masina pe care o vor altii. Nu sunteti cu siguranta targetul Loganului MCV, e clar asta, nu? Masina se vrea o familiala pentru categoria entry-level, o alternativa la berlina Logan pentru cei carora nu le ajunge spatiul din diverse motive. Daca mergem in urma cu timpul, este diferenta dintre break si berlina clasica, mai cara omul damigene, cartofi, etc.
Pe viitorul posesor de MCV il doare in spate de demaraje cu scartait de roti, de ace de par luate cu 80 la ora. El vrea spatiu... si credeti-ma ca il are.. Am fost cu un prieten la showroom saptamana asta, ne-am urcat amandoi in spate, pe strapontina de 2 locuri... Am incaput foarte bine, desi avem amandou peste 185 cm si peste suta la kg. Nu incerc comparatii stupide, dar nu am vazut masina cu 7 locuri cu asa spatiu pentru pasagerii de pe ultima bancheta. Asta ofera MCV-ul, nu performante sau dotari de lux. Vreau sa precizez ca nici eu nu fac obiectul masinii, nu ma inscriu nici la categoria 3+ copii, nici la cei care cara saci/damigene. Este o observatie foarte obiectiva si atat. Spre comparatie, unul care vrea spatiu va stramba din nas la performantele unul bolid cu 2 locuri, nu? Este pur si simplu o chestiune de optiuni si necesitati a celui care vrea sa cumpere o masina. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Oct 22 2006, 12:25 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE Dragi prieteni, mai vechi sau mai noi... Nu cautati ceva ce vreti voi la o masina pe care o vor altii
Asta este clar daca cel mai dernajant lucru a fost acceleratia ...ca si cum masina a fost gndita sa castige la le mans Este un utilitar oameni buni si a fost gandita sa deplaseze un volum mare de la punctul A la punctul B....in nici un caz nu cred ca s-au gandit sa faca o asemenea masina sa rupa asfaltul. |
|
|
Oct 22 2006, 04:02 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
Tudore, aluzia cu prieteni mai noi sau mai vechi am prins-o dar tocmai de aceea initial doar am lansat topicul si nu am scris nimic pentru a nu fi acuzat de cine stie ce.Chestia cu familiala cred ca am lamurit-o cind am vorbit de bagaje.Referitor la incaput pe locurile din spate nu am nimic de comentat , totusi cu privire la acces .....vad ca nu ai spus nimic. E cam aceeasi situatie cu varianta initiala (portbagaj mare, acces si deschidere aiurea)
Pt. ncristi: Referitor la acceleratie nici nu ma gindeam ca ar trebui sa se comporte ca la Hungariring (de exemplu) dar nici sa ai senzatia ca trebuie sa te dai jos sa o impingi. Gindeste-te ca o incarci cu 400 kilograme. Utilitar ar fi dar fara ultimele doua scaune. Tot utilitar ar fi putea fi daca duce un volum mare din punctul A in punctul B. Dar cu o conditie, sa facem abstractie de greutate. Daca obiectul voluminos are deja o anumita greutate cred ca notiunea de utilitar se va diminua sensibil ( motor suprasolicitat > consum mare> durata de viata mai mica etc). Dintre break si berlina in mod cert incep sa o prefer pe ultima, chiar daca designul nu-mi displace la MCV (sa nu se inteleaga ca mor dupa el dar merge). -------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Oct 22 2006, 05:09 PM
Post
#13
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Cristian: Cand m-am referit la prieteni nu am avut in gand sa fiu malitios. Nu vad de ce sa nu te consider prieten, chiar daca avem pozitii antagoniste ne-am respectat si am discutat civilizat. Eu nu fac altfel nici cu prietenii "reali".
On topic: Daca am incaput eu, la cele 120 kile (sper sa mai cobor putin, m-am luat iar de fumat dupa 1,8 ani :smokin: ) atunci poate intra oricine, cu conditia sa nu-i trebuiasca usi duble acasa... Sincer nu am facut miscari de contorsionist pentru a intra, iar daca e sa ne uitam la concurenta (dpdv al locurilor). atunci situatia nu este diferita. Cu 5 sau 7 locuri, MCV-ul este o optiune clara pentru cineva care are de transportat persoane sau obiecte voluminoase. Si chiar si lucruri grele, substituind persoanele care ar fi intrat in masina (aprox. 500kg). Daca vrei sa duci si persoane si bagaje, ofera-mi tu alternativa, indiferent de pret. Desigur, nu vorbim de microbuze sau dube de marfa... Daca ai vazut ce cara break-urile de regula, nu poti spune ca viteza este dezideratul principal al soferului, nu? Sa incapa cat ai multe... Cat despre observatia lui ncristi facuta cu alta ocazie, cum ca MCV-ul va fi optiunea nr.1 a firmelor mici, sunt de acord cu ea. Poate duce si 3-4 calculatoare, si marfuri alimentare, si persoane, in fine, va substitui dubele, de multe ori prea mari pentru scopul pentru care sunt folosite. MCV-ul, pana la aparitia utilitarei, va concura atat cu masinile de pasageri, cat si cu Doblo-uri, Kangoo-uri, etc. Un prieten de la dealer mi-a spus ca sunt comandate masini pentru 2-3 luni in avans. Deci, cu toate nemultumirile noastre, masina se cauta cu asiduitate. Si asta conteaza de fapt, nu? Ca si la Loganul berlina, discutiile noastre nu influenteaza vanzarile, masina fiind cumparata in numar mare. Si nu numai in Romania... -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Oct 22 2006, 08:44 PM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 34 Joined: 21-October 06 Member No.: 90.374 |
Am fost azi si am vazut masina. Nu am reusit sa o si testez... erau destui in fata mea. Dar... nu mi-a placut. In spate e destul de incomod sa stai. Prea inalt scaunul... si mai aveam putin si atingeam de plafon cu capul. Daca stai in lateral, la un viraj, dai cu capul de manerul de deasupra usii. Geamurile usilor spate nu au deloc un finisaj, un cauciuc pus pe margini, usa pare neterminata. Se vad foarte urat contactele pentru instalatia de incalzire a lunetei. In continuare, foarte incomod de ajuns la controalele pentru ventilatia in interior.
|
|
|
Oct 22 2006, 08:55 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
QUOTE(stefan90381) Se vad foarte urat contactele pentru instalatia de incalzire a lunetei.
Am observat insa nu cred ca acesta e un lucru foarte important, in fond daca se gasea alta solutie atunci si pretul era altul. Totusi eu sustin ca mi se pare mai potrivita pt o firma nu pt o famile cu multi puradei . |
|
|
Oct 22 2006, 09:29 PM
Post
#16
|
|
novice Group: Membri Posts: 34 Joined: 21-October 06 Member No.: 90.374 |
Crestea pretul cu 10 euro daca acopereau acele contacte... nu stiu daca conteaza la 10000 euro.
Masina potrivita pentru o firma... sau familie ce vine cu recolta de peste vara, sa o vanda la piata. Deschid usile din spate la maxim... si deja au improvizat taraba. |
|
|
Oct 22 2006, 09:38 PM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 424 Joined: 23-September 06 From: Bucuresti Member No.: 88.018 |
Loganu MCV este ceva nou! o alta clasa de masini si e unica! daca ar fi sa cumpar un logan cred ca as alege breakul si nu sedanul. iar la motor cred ca as opta pt motorul de 1.5 dci. ce e misto e ca are cuplu de 160 la 1700 rot/min. consum mic...........fata de cel de 105 cp care te rupe la benzina! si as merge ca un pensionar
|
|
|
Oct 22 2006, 10:17 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
QUOTE(stefan90381) Crestea pretul cu 10 euro daca acopereau acele contacte... nu stiu daca conteaza la 10000 euro.
ai perfecta dreptate insa daca ar sta sa faca impecabile toate micile chichite 10 euro aia (sau mai multi) s-ar inmulti cu nr chichitelor si altul ar fi pretul. plus ca nu deranjeaza decat vizual. Nici o masina nu e perfecta toate sunt perfectibile. Din cate stiu la mioveni se lucreaza foarte mult manual (parca la asamblari e doar un robot la montatul/lipitul lunetei) deci acest mici imperfectiuni vor exista....unii le accepta unii nu:D |
|
|
Oct 22 2006, 10:20 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
QUOTE(adrian88025) Loganu MCV este ceva nou! o alta clasa de masini si e unica! daca ar fi sa cumpar un logan cred ca as alege breakul si nu sedanul. iar la motor cred ca as opta pt motorul de 1.5 dci. ce e misto e ca are cuplu de 160 la 1700 rot/min. consum mic...........fata de cel de 105 cp care te rupe la benzina! si as merge ca un pensionar
sper ca il iei ca sa cari ceva nu ca sa ai multa masina si sa incurci traficul in buc |
|
|
Oct 23 2006, 07:10 AM
Post
#20
|
|
pilot Group: Membri Posts: 424 Joined: 23-September 06 From: Bucuresti Member No.: 88.018 |
traficul din bucuresti e deja destul de incurcat asa ca un logan break un plus sau in minus nu ar face mare diferenta
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 04:53 PM |