Citroen C4 Coupee sau Noul Peugeot 207 ? |
This topic is about Citroen C4 Coupee sau Noul Peugeot 207 ?, the author, Sebastian27003, wrote about: CITROEN C4 COUPE, 1.6HDi, 110CP - motorina ABS + EBD ESP + ASR 6 Airbag-uri (airbag-uri frontale, laterale si cortina) Climatizare bi-zona Radio CD cu ... To read more just scroll down
Citroen C4 Coupee sau Noul Peugeot 207 ? |
Oct 14 2006, 07:55 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 3-June 04 Member No.: 26.996 |
ABS + EBD ESP + ASR 6 Airbag-uri (airbag-uri frontale, laterale si cortina) Climatizare bi-zona Radio CD cu 6 boxe si comenzi pe volan Jante Aliaj 16" Pilot automat Computer de bord Oglinzi si geamuri electrice Proiectoare ceata Pret CIP: 13.714 EURO PEUGEOT 207 SPORT PACK, 1,4i, 16v, 90CP - Benzina In plus fata de Citroen ( sau diferente) Jante aliaj 15'' Parte frontala sport Faruri directionale Plafon transparent Pret CIP: 13.402 EURO Deoarece nu am gasit informatii edificatoare despre fiabilitatea C4, am deschis acest topic. Predescesorul lui 207, 206 stiu ca a fost o masina reusita si, in consecinta inclin sa cred ca si 207. Am facut un test drive cu 207 si pot spune ca masina se comporta bine, motorul suna frumos, nu este chiar galagios la turatii mari. Interiorul este minutios proiectat, deasemenea materialele folosite nu dezamagesc. In general impresia a fost buna. Si, in ultimul rand, masina este pentru sotie ca surpriza de ziua ei. Astept parerile voastre si va multumesc ! |
|
|
Oct 14 2006, 10:58 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 353 Joined: 15-February 06 From: Bucuresti Member No.: 68.276 |
nu sunt in aceeasi clasa....c4 e mai mare, atat la interior cat si la exterior....si mai frumos din pc meu de vedere
in plus tu compari dieselul de pe una cu benzinarul pe cealata; ai nevoie neaparata de diesel? ca dc nu, exista si c4 coupe benzinar -------------------- FIAT Panda 1,2 Dynamic
'94, '95, '00, '01, '02, '03, '04... |
|
|
Oct 15 2006, 12:00 AM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 144 Joined: 10-December 05 From: Craiova (Dolj) Member No.: 63.239 |
direct c4 pt tine ar fi, e mult mai reusita (din punctul meu de vedere) forme mai frumoase, mai ciudata :angel: 207 e cam aiurea, nu prea ma atrage, la interior nu l`am vazut dar tot spre c4 inclin... acu masina este pt sotie si tu stii mai bine ce gusturi are, vezi sa nu iti dea in cap ca nu ii convine :bash: :bash:
-------------------- |
|
|
Oct 15 2006, 06:24 AM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 204 Joined: 21-September 06 From: Bucuresti Member No.: 87.834 |
|
|
|
Oct 15 2006, 09:28 AM
Post
#5
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 3-June 04 Member No.: 26.996 |
Da, categoric sunt clase diferite. Am neglijat acest aspect datorita indoielilor mele privind fiabilitatea C4. Intr-adevar, dieselul nu este justificat in cazul de fata, corect; motivul introducerii lui in comparatie este ca am dorit sa aduc fata in fata doua masini la acelasi pret, C3 iesind din calcule datorita faptului ca "nu place". |
|
|
Oct 15 2006, 01:30 PM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 353 Joined: 15-February 06 From: Bucuresti Member No.: 68.276 |
QUOTE(Sebastian27003) datorita indoielilor mele privind fiabilitatea C4.
pai Citroen si Peugeot fac parte din acelasi consortiu, PSA. multe dintre subansamble/motoare sunt identice pe cele 2 marci, asa ca dc una are probleme de fiabilitate, la fel vafi si cu cealalta. De aceea nu inteleg de sa crezi ca C4 ar fi mai putin fiabil decat un 207? -------------------- FIAT Panda 1,2 Dynamic
'94, '95, '00, '01, '02, '03, '04... |
|
|
Oct 15 2006, 02:23 PM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 28-June 06 Member No.: 81.100 |
QUOTE(Sebastian27003) datorita indoielilor mele privind fiabilitatea C4.
Asa e. Honda si Toyota obtin maximul 5 stele la fiabilitate.(Japonia) VW,SKODA,Seat,Opel obtin 4 stele la fiabilitate(Germania) Citroen si Peugeot obtin 3 stele la fiabilitate (Franta) Fiat obtine 2 stele la fiabilitate (Italia) C4 e mai ieftin ca: Honda,Toyota,VW Golf,Skoda Octavia,Seat Leon si daca iti place cumpara C4. Se defecteaza mai des dar e mai ieftin. |
|
|
Oct 15 2006, 07:30 PM
Post
#8
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
Am pipait C4-ul dar nu am ramas impresionat de calitatea materialelor. probabil pt ca venisem de la o degustare de A3
E adevarat ca arata intr-un fel C4-ul dar parca as inclina catre un Peugeot. Pareea Mea!!!!!! -------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Oct 15 2006, 07:31 PM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 144 Joined: 10-December 05 From: Craiova (Dolj) Member No.: 63.239 |
QUOTE(*****81107) Asa e.
Honda si Toyota obtin maximul 5 stele la fiabilitate.(Japonia) VW,SKODA,Seat,Opel obtin 4 stele la fiabilitate(Germania) Citroen si Peugeot obtin 3 stele la fiabilitate (Franta) Fiat obtine 2 stele la fiabilitate (Italia) Se defecteaza mai des dar e mai ieftin stai tu linistit ca si italienii au capul mare si au destule masini cu 5 stele la ncap, daca nu ma insel fiat croma are 5 stele iar citroen si peugeot au depasit demult stadiul de 3 stele... de defecte ce sa zic, depinde si de modul de exploatare, dar teoretic la o masina noua nu ai voie pana la 100.000 de km (obligatoriu) sa ii faci ceva la motor, bineinteles cu consumabilele si uleiul la timp... -------------------- |
|
|
Oct 15 2006, 08:38 PM
Post
#10
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 28-June 06 Member No.: 81.100 |
QUOTE(Cristi63246) teoretic la o masina noua nu ai voie pana la 100.000 de km (obligatoriu) sa ii faci ceva la motor, bineinteles cu consumabilele si uleiul la timp...
Cristi cind vorbesc de defecte la Peugeot si Citroen nu vorbesc neaparat de defecte la motor ci: -se aprinde un bec care semnalizeaza ca airbagul nu functioneaza. -geamuri care cad(trebuie schimbat motorasul) - invarti de cheie sa pornesti masina si cheia nu revine la pozitia initiala dupa ce dai drumul la cheie. - ti se descarca bateria din senin. - etc. Toate aceste defecte minore te costa o groaza de bani. 200 euro piesa + manopera + TVA , si scoti din buzunar 400 de euro circa de doua ori pe an. Plus ca nu te poti folosi de masina cit timp e in servis. Si atunci nu e mai bine iti iei o masina mai fiabila? Nu neaparat Toyota sau Honda ca sint scumpe ci Opel, Skoda, Seat. |
|
|
Oct 16 2006, 11:16 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
si in plus tot schimbi bucse etc (tot consumabile sunt dar se duc mai repede decat la altele si sunt scumpe)
dar ce nu diesel. cum adica e pt doamne ??!!! chiar nu inteleg. ati mers cu 1.6 benzina e lesinat motorul. nu prea sunt 110 cai acolo. bine nici la cel pe motorina nu prea sunt 110 cai (vezi comportamentul unui 1.9 tdi de 110 si constata diferenta) dar ai cuplu, ai elasticitate (motorul are niste gauri de putere uneori), consum simtitor mai mic decat varianta pe benzina -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Oct 16 2006, 11:55 AM
Post
#12
|
|
sofer Group: Membri Posts: 67 Joined: 29-March 06 From: Bucuresti Member No.: 72.250 |
Daca astea 2 sunt optiunile tale,mergi pe C4. Problemele de fiabilitate vor fi aceleasi la un Peugeot ca si la Citroen. Sunt de acord ca Citroenul nu este facut pentru a face 40- 50.000 km/an dar in ceea ce priveste comfortul,siguranta, dotarile si designul ,este undeva peste nivelul mediu al clasei.Comportamentul in viraje si la drum lung este de asemenea bun( ma refer la manevrabilitate),datorita suspensiilor destul de rigide(ceea ce poate sa fie un dezavantaj in oras). Unde pierde C4 puncte este la performante(motoare destul de slabe),calitatea asamblarii( discutabil, dar, sub medie), reteaua de dealeri ( execrabila, te programeaza peste 4 saptamani la o revizie,poate s-o imbunatati odata cu deschiderea sediului din Baneasa ) si pretul de revanzare,dar deh,este de la inceput o masina ieftina.
In ceea ce priveste fiabilitatea,trebuie sa stii din start ce vrei de la aceasta masina. Cert e ca nu este facuta ca sa fie taxi si are o oarecare sensibilitate( ca majoritatea masinilor ) la drumurile noastre.Pentru o masina cu care o sa faci mai putin de 20.000-25.000km/an nu pot decat sa ti-o recomand cu caldura. Vreau sa zic ca in familie am 2 Citroenuri si un Peugeot si nici una dintre ele nu a avut vreo problema dar asta este poate un caz singular si nu tocmai concludent. -------------------- Citroen C4 Coupe 1.4 X
Daewoo Matiz 0.8 |
|
|
Oct 16 2006, 03:43 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 212 Joined: 21-March 04 From: Bucuresti Member No.: 22.770 |
e o decizie destul de grea. daca masina ar fi pt mine as alege c4. daca ar fi pt sotie as alege 207 motorina. depinde de gusturi.
|
|
|
Oct 17 2006, 07:48 PM
Post
#14
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 3-June 04 Member No.: 26.996 |
Cum spunea si 81107 tocmai defectele minore te scot din minti. Motoarele, in general nu prezinta probleme majore pana in primii ani de functionare.
Azi am facut un test drive cu C4. Marturisesc ca nu sunt un familiarizat al masinilor grupului PSA, eu personal avand pana acum numai masini cu origini germane. Din capul locului m-a izbit la aceasta masina dorinta accentuata de a "reinventa apa calda": modalitatea in care francezii au "imprastiat" martorii optici pe o suprafata destul de mare formata din 3 displayuri, dintre care cel din centru fiind supradimensionat si pozitionarea claxonului sunt doar 2 exemple. Deasemenea vizibilitatea nu m-a multumit, da vorbim totusi de un coupe. Concluzia este ca, masina pare super accesorizata si cu tehnologie din alta clasa, creata parca pentru a "testa" intr-un anume fel reactia cumparatorilor. Datorita acestui aspect, indoielile mele cresc si, revenenind la ce spunea 81107, probabilitatea ca problemele sa apara o vad mai mare decat la 207. Deasemenea C4 pare joasa dar tinuta de drum este buna, tocmai gardei la sol mica si a cauciucurilor de 16". Comparativ, 207 pare o masina "la locul ei", convenabil de lata si aceptabil de lunga, dimensiunile marite fata de predescesorul sau situand-o in apropierea lui 307. Materialele si finisajele nu sunt superioare, ba chiar am observat plastice pentru stalpii parbrizului, in detrimentul plusului folosit de Citroen si aici vorbim de versiunea 207 Premium. Consider ca in cazul de fata masina trebuie in primul rand sa fie confortabila, iar aici includ si confortul optic acesta din urma determinandu-ma sa aleg 207. Sper sa fie si alegerea cea mai buna, iar drumurile la service sa fie cat mai rare, deasemenea. Multumesc tuturor de raspunsuri si voi reveni cu impresii despre masina, dupa ianuarie, data livrarii. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 01:45 AM |