IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

SUV-urile... masini indecente ?

This topic is about SUV-urile... masini indecente ?, the author, HalbaSus, wrote about: QUOTE P.S. Mi-am comandat LC120 biggrin Care o sa fie mai lent, mai instabil si o sa consume mai mult decat actuala ta masina /tongue.gif" style="vert ... To read more just scroll down

94 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> SUV-urile... masini indecente ?
HalbaSus
post Oct 11 2006, 08:36 PM
Post #41


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
P.S. Mi-am comandat LC120 biggrin

Care o sa fie mai lent, mai instabil si o sa consume mai mult decat actuala ta masina tongue.gif sorry, nu m-am putut abtine smile.gif

Desigur, daca vrei cu tot dinadinsul poti ocupa 3 locuri si cu un matiz (ii demontezi o usa si o trantesti peste locul de parcare biggrin.gif) dar in unele situatii soferii SUV-urilor nu au nici o vina in afara de cea de a avea SUV. Ce vina au ei ca masina lor e lunga si inalta si singurul loc de parcare legal era langa mine, si imi luau vizibilitatea... e vina soferului ? No way. Faptul ca eu vin din sens opus si trebuie sa trec la milimetru de ei e vina lor ? No way, defapt de cele mai multe ori masina lor e mai scumpa decat a mea deci cred ca ei se tem mai mult. Faptul ca farurile lor sunt situate mai sus si bat exact in oglinda mea retrovizoare e vina lor ? Nope... Ca atunci cand parcheaza, oricat de bine ar face-o lasa mai putin loc decat un alt sofer care parcheaza corect e vina lor ? Nope...

Deci oricat de corect si civilizat ar fi soferul de SUV, tot e o neplacere pentru noi restul... ceea ce ar fi perfect acceptabil daca toate aceste neplaceri ar fi compensate de o placere egoista a posesorului. Dar nu vad placerea in a merge incet ca un camion intr-o masina inalta ca un camion, care consuma cat un camion si are o stabilitate de camion... care de multe ori costa cat un camion... Eu cred ca fie e vorba de un vis neimplinit (dorea sa se faca sofer de TIR) fie e vorba de S&M...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Oct 11 2006, 08:50 PM
Post #42


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



Halba, e vina lui ca drumurile sint inguste? e vina lui ca parcarile sint gindite pentru matizuri? e vina lor ca nu folosesti oglinda de noapte la retrovizorea de plafon?
astea se intimpla si la cei cu masini mai mici: A6-A8, S-uri, bmw 7. si atunci e mai bina sa fii in SUV si sa vezi peste ei biggrin.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
virtualm67947
post Oct 11 2006, 09:08 PM
Post #43


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 11-February 06
From: Galati
Member No.: 67.940



QUOTE
Care o sa fie mai lent, mai instabil si o sa consume mai mult decat actuala ta masina sorry, nu m-am putut abtine


:wave: Masina mea actuala consuma 15% in oras daca e liber si nu sunt SUV-uri biggrin.gif
LC-ul are 13% in oras in cel mai crancen trafic. Am aflat din forum.

Masina mea actuala prinde suta in 12.3 sec in carte, dar baba cum e, abia se taraie, LC-ul in 11.3 la A/T.

La partea cu stabilitatea, mi-a trecut vremea cand mergeam cu peste 200 la ora (copil atomic, distrus). Acum daca depasesc 140 (in afara).

Masina mea actuala este mai lunga decat LC-ul.

La partea cu farurile..., asta e..., sa stii ca m-au injurat multi din cauza xenoanelor.

EDIT: oricum nu asta urmaresc la un SUV.

VM


--------------------
BMW 520i E39, 1996, 150CP -> SOLD
TOYOTA LAND CRUISER 120 A/T + TEMS, 2006, 204 CP (TTE POWER)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Oct 11 2006, 09:34 PM
Post #44


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Daca parcheaza un S, A8 sau septar langa mine pot sa ies fara probleme (vad deasupra portbagajului sau prin geamurile din fata (cele spate probabil sunt fumurii)) pe cand daca am un land cruiser parcat langa mine nu vad decat tabla de pe usa... Un S/7/A8 nu ma orbeste cu luminile (nu consider ca e obligatoriu sa ai oglinda interioara antiorbire)... Dar nu asta e cel mai important.

Sa zicem ca ai un veci mai petrecaret, care uneori chefuieste pana la ora 2, timp in care in apartamentul lui intra si ies tipe de 20 de ani cu imbracaminte sumara si un alt vecin care e nebun cu acte in regula si in fiecare seara incepe sa urle ca din gura de sarpe (de nebun ce e biggrin.gif). Amandoi te deranjeaza si nu te lasa sa dormi... dar totusi parca l-ai prefera pe ala care chefuieste, deranjul tau e compensat oarecum de faptul ca el se distreaza, dar pe nebunul care nici nu se distreaza si ma si deranjeaza eu l-as trimite la azil.

Daca as putea sa inteleg macar partial placerea de a merge cu SUV-ul prin oras, as deveni mai tolerant... Dar pana acum singurele raspunsuri pertinente tineau de "senzatia ca esti deasupra"... ori pentru chestia asta eu nu sunt dispus sa cedez nici macar un milimetru in plus din locurile de parcare. tongue.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 12 2006, 03:09 AM
Post #45


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



QUOTE
Toate motivele contra suv-urilor sunt perfect valabile si pt celelalte masini.


Serios? nu ma intereseaza cit consumi, e da ma rup noxele tale. Nu ma deranjeaza ca vrei sa conduci noaptea da farurile tale sint exact la nivelul retrovizoarei mele. Nu ma deranjeaza ca vrei siguranta, da ma calca pe nervi ca o vrei in detrimentul MEU. Adica in loc sa mergem amindoi 2 saptamini la spital si dupa aia acasa la copii nostri, eu o sa fiu in sicriu si tu o sa fii numai zgiriat.
Nu-mi spune ca tu conduci cu grija si nu faci accidente. Statistic vorbind, proprietarii de suv au tot atita inclinatie spre accidente ca si proprietarii de masini normale. Adica tot 50% sanse e sa faci accidentul din vina ta si 50 din vina mea.
PS: bineinteles ca aia cu siguranta e tzeapa: suvurile sint extraordinar de nesigure in fapt, cu citeva exceptii care se comporta bine (X5 de exemplu, crossovere, cele mici, etc).


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Oct 12 2006, 07:15 AM
Post #46


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



ozz, asta e ca si cu vulpea cu strugurii... biggrin.gif camioanele si daciile papuc si van-urile polueaza mult mai mult decit un suv. dar nu aud pe nimeni sa se plinga de ele, desi poti sa mori la semafor daca ai insuficienta respiratorie si ai pe unul din asta in fata. sau cind esti cu copilul in masina. eu i-am tras-o unuia rau de tot, ca eram cu fi-mea in masina si nu mai putea mititica sa respire si era blocaj pe centura ploiestiului si ala nu vroia sa opreasca motorul. si :bash: :boxing: :bash: de era sa-l :stretcher: si au sarit si aia din spatele meu si asa a oprit motorul.
la toyota mea carburatorul se regleaza in functie de noxe (nu exista alta metoda) si crede-ma ca tin foarte mult sa fie reglat perfect, ca altfel sare consumul.
faptul ca suv-ul consuma mult e imbucurator pentru voi, noi platim de 2-3 ori mai mult pentru drumuri.
@halba: cele mai orbitoare masini sint cele din clasa lux: S, 7 si A8. si cum merg si prin afara noaptea, e cel mai naspa sa te vezi cu unul din asta. daciile care au farurile peste limita nu le mai pun. sau xenoanele artizanale, instalate cu picioarele si nereglate in veci.
eu pina acum n-am intilnit masina fara retovizoare interioara cu 2 pozitii. daca imi spui ca asta e optionala la masinile noi, pot sa-ti spun ca acele masini sint de cacao si n-as cumpara asa ceva in veci!
da, si eu sint impotriva X5, tribeca, porsche si altele care sint inutile atit in teren cit si pe sosea. dar n-am nimic cu nissan, toyota, landurile sau suzuki.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Oct 12 2006, 07:58 AM
Post #47


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Air_Wolf sunt tare curios: ce parere ai de H1 si H2?

BTW: eu sunt de acord cu tot ce ai zis pana acum, am mai spus si in alta parte 'pro sau contra SUVuri' ca pana acum eu am cauzat 1 singur accident (adica din vina mea) si ala a fost la fix 10kmph smile.gif Asa ca nu mi-e frica ca 'omor eu pe cineva' in schimb am fost in mai multe situatii in care am reusit sa ma feresc la timp din calea unui dobitoc. Daca nu as fi reusit sa ma feresc, as fi preferat sa am o masina cat mai MARE si cu cat mai multe Bullbar-uri oversized wink.gif.

Din mai multe puncte de vedere masina ideala pentru mine este un echivalent modern al camioanelor Tatra de la depanari: roti foarte mari: no bordura, groapa, garda la sol si mai mare (tot ce face un 4x4 adevarat), plus nici o frica ca 'ti-o zgarie cineva' wink.gif


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
virtualm67947
post Oct 12 2006, 08:07 AM
Post #48


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 11-February 06
From: Galati
Member No.: 67.940



@ozz
Nu stiu exact cat polueaza o masina cu aceeasi capacitate cilindrica, dar fiind masina noua motoarele sunt din ce in ce mai nepoluante. Sa stii ca masinile mici care merg cu 200km/h si comsuma triplu in momentul ala polueaza la fel.
Eu stau in GL si pot sta si cu tzeava de la esapament in gura si tot e mai bine decat sa respir aerul de le combinat.
La partea cu accidentele, cum spui tu numai bicicletele ar trebui sa circule pe strada. Tir-urile, si alte utilitare nu. Imi suna a comunism, toata lumea egala... Cu orice autovehicul e foarte rau sa ai accident.
Iar cu stabilitatea, eu nu-mi iau X5 sau alt dulap sa merg cu 200 km/h.

Nici eu nu sunt de acord sa-ti cumperi o masina de peste 2 tone, cu motor de 5 litri, cu roti de 19" doar sa te plimbi prin oras sau sa faci curse ilegale noaptea si la prima bordura ti-ai rupt roata.

VM


--------------------
BMW 520i E39, 1996, 150CP -> SOLD
TOYOTA LAND CRUISER 120 A/T + TEMS, 2006, 204 CP (TTE POWER)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Oct 12 2006, 08:21 AM
Post #49


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE(Watcher)
Air_Wolf sunt tare curios: ce parere ai de H1 si H2?

BTW: eu sunt de acord cu tot ce ai zis pana acum, am mai spus si in alta parte 'pro sau contra SUVuri' ca pana acum eu am cauzat 1 singur accident (adica din vina mea) si ala a fost la fix 10kmph smile.gif Asa ca nu mi-e frica ca 'omor eu pe cineva' in schimb am fost in mai multe situatii in care am reusit sa ma feresc la timp din calea unui dobitoc. Daca nu as fi reusit sa ma feresc, as fi preferat sa am o masina cat mai MARE si cu cat mai multe Bullbar-uri oversized wink.gif.

Din mai multe puncte de vedere masina ideala pentru mine este un echivalent modern al camioanelor Tatra de la depanari: roti foarte mari: no bordura, groapa, garda la sol si mai mare (tot ce face un 4x4 adevarat), plus nici o frica ca 'ti-o zgarie cineva' wink.gif


despre H1 si H2 am o parere proasta. nu sint masini pentru off-road asa cum il facem noi, parerea mea. iar de oras sint absurde. da, pentru interventii e ok, intra 5 oameni si echipamentul fara probleme dar totusi...

evident!!! o tatra e beton!!! sau un unimog, ala e beton si in teren! normal ca se opresc toti in roata, daca e de peste 40 biggrin.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 12 2006, 08:53 AM
Post #50


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Ca sa lamurim lucrurile, nu vreau sa atac pe nimeni, e plina lumea de suvuri si nu imi stati exact voi in coasta smile.gif, vorbesc la modul general.
Voi faceti o confuzie majora intre masinile utilitare cu scop comercial (dacia papuc, camion, etc) care nici nu-s asa multe si-s necesare pentru micile afaceri care produc bani si loc de munca si un SUV care il iei din moft. A, aia casa pe deal, ai de carat nu stiu ce in virful muntelui, ok. Dar sa te dai cu el pe sosea (sau off road fara scop precis) nu mi se pare deloc ok. Daca faci o greseala omori imediat un om...btw, suvurile sint mult mai periculoase si pentru pietoni. De siguranta, esti mai sigur intr-o masina la acelasi pret (chiar cu mult mai sigur de cele mai multe ori)... diferenta e ca nu omori pe altii. Ca spatiu, la fel, suv-ul nu-ti ofera spatiu decit pe vericala, adica unde nu ai nevoie de el.
Nu vad unde e comunismul... eu nu vreau sa nu fii tu sigur, dar i-ati frate seria 7, S classe, etc etc e plina lumea de masini sigure. Nu un dulap care se leagana pe suspensii si nu prea poate nici frina sa puna. Eu n-am treaba cu siguranta ta, am treaba cu a MEA. Daca tu dai in mine cu clasa S, sintem ok amindoi, da daca tu dai in mine cu suv-ul, pentru tine e tot aia si eu am murit.
Ala cu tirul n-are de ales, tiruri sint putine si fac bine la economie. Tu cu SUV-ul ai de ales. Nu exista absolut nici un motiv rational sau moral sa-ti iei SUV in afara d ecazul in care munca ta e pe coclauri.
air_wolf: n-are domle strugurele nimic, crede-ma ca e acru de-a dreptul... pot sa ajung la el, aici suvurile sint ieftine... da pentru ce? Am condus si SUV-uri destule, mai de inchiriat, mai ale prietenilor.... in viata mea nu o sa-mi iau o masina atit de nesigura care muta atita aer si metal degeaba, care nu oifera nici o placere a condusului, care e lenta, care arata homo.

PS: numa acu 2 zile era sa ma omoare un idiot cu un Jeep ... daca era cu o corolla il bagam in ma-sa si gata, asa m-am tinut de idiot, l-am clacsonat 5 minute si am mers paralel cu el sa fiu sigur ca vede degetul aratat.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xalanx
post Oct 12 2006, 08:53 AM
Post #51


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.008
Joined: 8-May 05
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 46.233



QUOTE(air_wolf)
despre H1 si H2 am o parere proasta. nu sint masini pentru off-road asa cum il facem noi


H2 nu stiu ca n-am condus. Dar e hilar sa spui ca H1 nu e pentru off-road. Asa cum il faceti voi? Care voi? Cum il faceti? Eu daca as avea H1 in loc de Aro nu mi-ar parea rau. Nu ca nu ma descurc cu ce am, n-am nici o problema sa car offroad o remorca de aproape 1 tona prin noroaie si dupa aia sa parchez cu spatele intr-o curte aflata in curba la deal. Dar am condus H1 prin niste hartoape nasoale rau si iti zic ca nu cred ca se poate descurca mai bine alta masina.
Evident, daca vorbesti de masini modificate pentru rock climbing, etc e alta treaba. Dar offroad standard - H1 rulz.

Iar despre cat de indecente sunt SUV-urile... sorry pentru Halba si ozz, dar sunt perfect de acord cu ce a zis air_wolf pana acum. Un Matiz e mult mai deranjant noaptea decat un suv. O dacie cu farurile "reglate" prin copaci de asemenea. Poluare? Stai la semafor langa o raba si o sa vezi ce e aia.
Da, sunt mari si e dificil sa vezi pe langa ele. Dar lumea isi cumpara intr-o veselie si trebuie sa acceptam situatia. Nici eu nu am SUV acum pentru ca finantele nu mi-o permit. Dar masina mea viitoare va fi un SUV, aproape sigur.


--------------------
On my way for a Nissan
____________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
virtualm67947
post Oct 12 2006, 09:05 AM
Post #52


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 11-February 06
From: Galati
Member No.: 67.940



QUOTE
numa acu 2 zile era sa ma omoare un idiot cu un Jeep ... daca era cu o corolla il bagam in ma-sa si gata, asa m-am tinut de idiot, l-am clacsonat 5 minute si am mers paralel cu el sa fiu sigur ca vede degetul aratat.


Si daca era unu cu un matiz il salutai si gata? bicycle.gif

VM


--------------------
BMW 520i E39, 1996, 150CP -> SOLD
TOYOTA LAND CRUISER 120 A/T + TEMS, 2006, 204 CP (TTE POWER)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xalanx
post Oct 12 2006, 09:11 AM
Post #53


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.008
Joined: 8-May 05
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 46.233



QUOTE(virtualm67947)
QUOTE
numa acu 2 zile era sa ma omoare un idiot cu un Jeep ... daca era cu o corolla il bagam in ma-sa si gata, asa m-am tinut de idiot, l-am clacsonat 5 minute si am mers paralel cu el sa fiu sigur ca vede degetul aratat.


Si daca era unu cu un matiz il salutai si gata? bicycle.gif

VM


Hahahaha, tare!!

Nu e vina masinii ca e mare, in cazurile astea. Exemplu personal - acum cateva zile, intr-o intersectie mare (sub Podul Viilor cine cunoaste Pitestiul - catre autogara sud, venind dinspre Mioveni). Ma incadrez sa fac la stanga, astept sa treaca masinile care veneau din dreapta ca asa e acolo, intre timp se incadreaza IN STANGA MEA un Navara. Trec aia din dreapta, si plec. Moment in care Navara din stanga mea imi taie fata, ca si-a adus aminte ca voia sa faca la dreapta. Eram cu sotia si cu copilul in masina. Tipul respectiv.... vorbea la telefon. A scapat tocmai pentru ca eram cu copilul in masina. Altii cu figuri asemanatoare n-au fost la fel de norocosi. Imi pare rau ca nu i-am retinut macar numarul. In fine, ideea este ca nu a fost vina masinii.


--------------------
On my way for a Nissan
____________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Oct 12 2006, 09:15 AM
Post #54


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



QUOTE(Xalanx)
Asa cum il faceti voi? Care voi? Cum il faceti?

Uite niste raspunsuri la intrebari : unul, altul
si mai am unul pe care nu li gasesc acum dar il caut si il pun smile.gif

Later edit:sau asta


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Oct 12 2006, 09:16 AM
Post #55


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



@ozz: nu eu am vorbit de poluare. si iti dau in scris ca un papuc sau o raba polueaza mult mai mult ca un 4x4. iar soferii de pe astfel de masini sint de zeci de ori mai putin atenti decit cei de pe 4x4 si incurca mult mai mult traficul.
au de ales: limita de virsta si de incidente pentru soferii care conduc astea. si or sa le creasca salariile pentru ca vor fi mai putini. iar cei care conduc acum ca bezmeticii se vor gindi de 2 ori inainte sa incalce legea.
habar n-am cite suv-uri ai condus tu sau ce erau, dar iti spun ca: frineaza mult mai bine, suprafata de contact cu asfalul este mult mai mare. se inclina acceptabil la curbe.
evident, daca incalci legea si incerci sa iei o curba cu 120 in loc de 60-80 cit e marcat acolo ai o problema. nu stiu de ce va agatati de chestia asta cu ruliul la viteze ridicate cind viteza legala este de 90 in afara sau 130 pe autostrada si 50-60-70 in localitate.

@xalanx: hummerul e inutil in padure. incearca drumul granicerilor cu hummerul biggrin.gif altfel pentru nisip, drumuri desfundate, si in general off-road normal la cap e bun. nici toyota mea nu e foarte buna in padure, dar se mai strecoara. si unde ea trece greu, iti dai seama cum trece un hummer biggrin.gif
Attached File(s)
Attached File  156191.jpg ( 90.99K ) Number of downloads: 2
 


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Oct 12 2006, 09:18 AM
Post #56


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
camioanele si daciile papuc si van-urile polueaza mult mai mult decit un suv. dar nu aud pe nimeni sa se plinga de ele, desi poti sa mori la semafor daca ai insuficienta respiratorie si ai pe unul din asta in fata. sau cind esti cu copilul in masina.


Asa e, dar alea transporta paine, bere, carnati si alte produse de larg consum biggrin.gif sunt vitale economiei. Pe cand un Q7 ce transporta ? Fotbalisti, manelisti si alte personaje interlope.

Nu neg ca exista persoane care chiar au nevoie de SUV-uri, dar ele sunt totusi minoritare in randul posesorilor de asemenea matahale. Printre ei as putea enumera:

- Locuiesc pe o strada neasfaltata, care mai e si intr-un varf de deal, iar dezapezirea e inexistenta in zona (asta e cazul parintilor mei)
- Sunt padurari (deci le trebuie un Land Cruiser sau ceva de genul asta)
- Sunt constructori/instalatori/etc (deci isi iau un Navara sau alt pick-up)
- Au 2 masini sau mai multe masini, din care una e un 4x4 folosit sa mearga in excursii la munte, la pescuit, off-roading, etc
De asemenea ii mai pot intelege intr-o oarecare masura pe cei care au 3+ copii si in loc de un monovolum (care e deprimant si e o exprimare publica a faptului ca viata ta sexuala a luat sfarsit) aleg un XC90 sau un Q7 sau alt SUV cu 7 locuri.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xalanx
post Oct 12 2006, 09:25 AM
Post #57


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.008
Joined: 8-May 05
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 46.233



@watcher, air_wolf: precum am zis... offroad normal, nu competitii despre care masina e mai tarzan sau cine poate sari cu LR-ul din liana in liana.

O sa ma uit mai tarziu la filmele alea, din pacate acum n-am timp.

LE: @air_wolf: depinde cat de deasa e padurea wink.gif


--------------------
On my way for a Nissan
____________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Oct 12 2006, 09:25 AM
Post #58


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



nu ma intereseaza ce transporta, sa respecte niste norme. si eu pot sa-mi pun niste navete in masina, eventual de bere sau niste butoiase, tot de bere, si sa ma plimb cu ele biggrin.gif
fix asta nu inteleg, suv-urile "moderne". inutile de la cap la coada... oricum ponderea suv-urilor in marea de masini este infima. X5 din 99 si pina acum s-au vindut vreo 600.000 de exemplare.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 12 2006, 09:29 AM
Post #59


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Daca venea cu matizul nu ma omora. OK, faceam accident, era nasol, dar nu crapam. Mai e o chestie: cind vad un din asta conducind inresponsabil mi se pare a e pus pe omorit oameni. Unu cu motorul sau matizul o face pe barba lui... sau macar risca si el.
Cit despre "nu e vina masinii", pai nici vina pistolului nu e, de ce nu legalizati armele? Eu as vrea ca raspuns la suv sa port cu mine o arma. Puteti sa va luati si voi, sintem egali. Convine cuiva?
Am condus Grand Cherokee, Nissan Pathfinder, Toyota 4runner... numai in ultimele luni, toate peste 200CP dar foarte lente. Daca tu poti sa spui ca frineaza la fel insemna ca n-ai cobndus masini... pina si cifrele sint clare, numai Cayenne si probabil X-urile frineaza decent... cele orientate off road sint dezastru ca plonjeaza abotul foarte tare... ce naiba, e fizica simpla (greutate mare, centru de greutate sus, suspensii moi), iar suprafata de contact are prea putina treaba (suprafata de contact are orice masina cu cauciucuri mai late).


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Oct 12 2006, 09:33 AM
Post #60


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Pondere infima? vino in vizita in america, in California mai e cum e dar in alte aprti ai 16 masini in jurul tau, vreo 14 sint suvuri. Acum ma intelegi? biggrin.gif


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

94 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 03:55 AM