sub 20 de litri in rezervor prinde aer |
This topic is about sub 20 de litri in rezervor prinde aer, the author, Bogdan79883, wrote about: a avut cineva problema asta? Eu cand am luat-o din germania, avea 5l in rezervor si mergea bine. Acum cum ajunge pe la 18 l incepe sa faca figuri. Da ... To read more just scroll down
sub 20 de litri in rezervor prinde aer |
Aug 28 2006, 12:59 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 14-June 06 From: Galati (Galati) Member No.: 79.876 |
multumesc -------------------- Vectra 2000 DTI 2001
|
|
|
Aug 28 2006, 01:18 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 28-February 05 From: Sighisoara (Mures) Member No.: 41.389 |
s-a umlbat la rezervor sau la conductele de alimentare? daca da atunci inverseaza turul cu returul. in rezervor conducte de tur este mai sus decat cea de retur. bafta
|
|
|
Aug 28 2006, 01:20 PM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
1)Schimba furtunasele de retur de la injectoare si verifica pe dedesupt(la un service ridic-o pe elevator si se vede foarte bine)turul si returul de la motorina!
La furtunase sa ai grija si la T-uri sa nu fie fisurate! furtunasele le gasesti la metru cam pe oriunde si au 3 sau 4 mm pe interior si e bine sa fie cu protectie textila!(1m e suficient si le poti si tu schimba!ai nevoie de un patent si o penseta cu cioc puternica, pentru ca acestea pot fi coapte, intarite, se pot rupe partial si lasa resturi pe teava de iesire din injectoare) Orice urma de motorina, mazga, furtunase crapate arata ca pe acolo se scapa motorina si deci, poate intra si aer pe instalatie! atentie!!! dupa aceasta operatie va porni mai greu prima data. 2)dupa ce ai rezolvat punctul 1, verifica si bujiile incandescente! -------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Aug 28 2006, 02:40 PM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 14-June 06 From: Galati (Galati) Member No.: 79.876 |
Dar ce legatura au bujiile cu faptul ca da sa se opreasca motorul cand scade nivelul de combustibil. eu stiu ca am o bujie arsa insa am zis ca o schimb cand da frigul -------------------- Vectra 2000 DTI 2001
|
|
|
Aug 28 2006, 04:31 PM
Post
#5
|
|
Blues fan Group: Membri Posts: 2.976 Joined: 9-March 06 From: Blues country Member No.: 70.361 |
-------------------- ________________________________ Audi A3 Sportback 2.0 TFSI Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu. Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat! http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s |
|
|
Aug 28 2006, 04:44 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
Nu te lasa aburit de complicatii imposibile cu furtune schimbate intre ele si alte povesti!
Ai foarte probabil doar furtunasele de recuperarea motorinei crapate si pe acolo trage aer instalatia! Fa ce ti-am scris si posteaza rezultatele operatiunii! -------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Aug 28 2006, 04:55 PM
Post
#7
|
|
pilot Group: Membri Posts: 384 Joined: 9-January 06 From: Timisoara (Timis) Member No.: 64.972 |
eu am patit-o o singura data.. aveam vre-o 5 litrii in rezervor si am fost pe ciruit. Cand am prins cateva vibratoare s-a dezamorsat pompa. Cand circul normal nu prinde aer.
-------------------- |
|
|
Aug 28 2006, 06:32 PM
Post
#8
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 28-February 05 From: Sighisoara (Mures) Member No.: 41.389 |
daca ar fi furtunasele de recuperare s-ar manifesta doar cand scade combustibilul in rezervor?.ar trebui sa faca si cu rezervorul plin. e la mintea gainii
|
|
|
Aug 28 2006, 06:39 PM
Post
#9
|
|
pilot Group: Membri Posts: 264 Joined: 17-April 06 From: Bucuresti Member No.: 73.912 |
Eu am observat la mine ca daca in 5 sec nu porneste ii dau 2 pedale scurte pana la fund si porneste imediat, ce sa fie ca inainte pornea fara acceleratie apasata ?
|
|
|
Aug 28 2006, 07:12 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
Remedierea defectiunii nu e chiar la mintea gainii si se manifesta, la mine cel putin, oarecum aleator si facea figuri chiar cu rezervorul ochi!
Faptul ca incerc sa va ajut spunand ce am patit eu si cum am remediat ar trebui tratat poate cu mai mult respect! Si eu am umblat pe la diversi care-si dadeau cu parerea dar nu stiau ce sa faca, inclusiv la o reprezentanta Opel.(inclusiv aceia m-au aburit au zis ca e mult de lucru, ca nu garanteaza, ca ma va costa o tona de bani, etc) Asa ca v-as sfatui sa cititi cu atentie ce am scris pana acum si cautati gaini in alta parte sa va invete! -------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Aug 28 2006, 07:16 PM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
Ai incercat sa-i faci plinul si sa o lasi o zi si apoi sa vezi cat de usor porneste?
PS la reprezentanta Opel mi-au zis sa o las cu botul in jos pana la data programarii la reparatie! -------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Aug 28 2006, 07:51 PM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 264 Joined: 17-April 06 From: Bucuresti Member No.: 73.912 |
QUOTE(Radu50689) Ai incercat sa-i faci plinul si sa o lasi o zi si apoi sa vezi cat de usor porneste?
PS la reprezentanta Opel mi-au zis sa o las cu botul in jos pana la data programarii la reparatie! Am lasat-o la munte cu botu in sus si ... am impins-o dar daca sta dreapta cateodata porneste imediat fara acceleratie apasata sau dc nu o ia, sigur la 2 pedale scurte porneste imediat |
|
|
Aug 28 2006, 09:17 PM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
Datul la pedala nu are nici un efect pentru ca pompa de injectie este comandata electronic!
Acceleratia este un reostat, un traducator electronic de pozitie si faptul ca porneste la anumite miscari ale pedalei este o pura coincidenta! E posibil ca si la tine pompa sa se dezamorseze pentru ca ia aer pe undeva(inclusiv sau exclusiv pe la furtunele de preaplin) -------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Aug 29 2006, 07:12 AM
Post
#14
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 14-June 06 From: Galati (Galati) Member No.: 79.876 |
I-am facut plinul imediat cum am vazut ca incearca sa se opreasca. Norocul a fost ca eram in mers si cand am vazut ca s-a oprit i-am dat a doua si a luat-o imediat. Acum ii tot bag motorina ca mi-e frica sa intru iar sub pragul de 20 de litri. Si sincer sa fiu habar nu am unde m-as putea duce ca la service-urile la care am mers pana acum mai bine nu mai merg.
-------------------- Vectra 2000 DTI 2001
|
|
|
Aug 29 2006, 07:50 AM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
Mergi la unservice fara pretentii si le spui ca vrei sa-ti schimbe furtunele de preaplin.Se da jos capacul de plastic de peste motor(scrie ecotec pe el) si se mai demonteaza un suport de plastic prins in 3 suruburi si ai acces la furtunase, care se scot cu un patent sau o penseta.Trebuie sa-ti curete resturile, sa aibe grija la t-uri(sa le sufle cu gura chiar sa nu fie crapate!)
Cerinte: - sa aibe chei si imbusuri potrivite pentru demontare(surubelnite torx si chei tip 'euro') - sa ai de unde cumpara din apropiere furtunas de retur(1m ajunge 10 RON/m) - operatia te costa maxim 50 RON Bafta si scrie ce ai rezolvat PS poti sa-ti verifici si bujiile incandescente. se trage mufa la fiecare si vezi daca consuma curent! -------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Aug 29 2006, 07:55 AM
Post
#16
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
Sistemul de furtunase nu difera fata de dieselurile din anii 80', deci nu va fi o problema sa le schimbe!trebuie ca furtunele ce le pui in loc sa fie cu diametrul interior mai mic sau egal cu cele originale ca sa etanseje.
Am inteles ca se recomanda inlocuirea lor la fiecare 30000 km. Bafta! -------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Aug 29 2006, 10:07 AM
Post
#17
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 14-June 06 From: Galati (Galati) Member No.: 79.876 |
o sa incerc sa fac asta, desi cei din service mi-au spus ca alea sunt bune. Cum si-or fi dat seama dumnezeu stie. Multumesc pentru idei.
-------------------- Vectra 2000 DTI 2001
|
|
|
Aug 29 2006, 01:56 PM
Post
#18
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
Schimba-le pentru ca nu se vad fisurile si cauciucul e copt acolo pentru ca e caldura!
Eu dupa ce le-am schimbat nu am mai avut probleme ! -------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Aug 30 2006, 04:07 PM
Post
#19
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 138 Joined: 7-July 05 From: Timisoara) Member No.: 50.682 |
Ai ajuns la un service?ai arezolvat?
-------------------- Astra Caravan 2000, 2,0 DTI 16V
|
|
|
Aug 31 2006, 08:28 AM
Post
#20
|
|
sofer Group: Membri Posts: 79 Joined: 14-June 06 From: Galati (Galati) Member No.: 79.876 |
nu am ajuns ca m-au trimis astia de la servici intr-o deplasare care dureaza pana la sfarsitul celeilalte saptamani. Dar va anunt imediat cum ma duc la service.
-------------------- Vectra 2000 DTI 2001
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 08:21 AM |