IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

as vrea mai multa putere

This topic is about as vrea mai multa putere, the author, florin82141, wrote about: salutare la toata lumea.as dori si eu sa mai cresc puterea la masina mea.am un opel astra caravan motor 2000 dti 16valve 101 cai.ce as putea face maca ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> as vrea mai multa putere
florin82141
post Aug 7 2006, 08:01 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 383
Joined: 11-July 06
From: randers danemarca
Member No.: 82.134



salutare la toata lumea.as dori si eu sa mai cresc puterea la masina mea.am un opel astra caravan motor 2000 dti 16valve 101 cai.ce as putea face macar cu 20-30 de cai sa mai cresc.dar nici csa ma usuce la buzunare sau sa puna in pericol viata motorului.mers mult
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Razva82647
post Aug 7 2006, 10:33 PM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 18-July 06
From: Navodari (Constanta)
Member No.: 82.640



pai ..e simplu...cel putin in teorie ..chip tunning adica schimbarea de chip sau remaparea celui deja existent ...si eu am un passat de 2003 de 130 de cai si as vrea sa ii fac un tunning ..iar din cate am inteles cea mai sanatoasa ptr motor este remaparea chipului deja existent!! Inca ma mai gandesc sa vedem ..am inteles ca operatia costa cam 350E!!

Numai Bine!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin82141
post Aug 8 2006, 12:18 AM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 383
Joined: 11-July 06
From: randers danemarca
Member No.: 82.134



bine bine.dar daca tu ai 130 de cai si ai faci remaparea celuia care al ai pe masina la cat o sa ajungi?si eu din 101 la cat o sa ajung.ca daca iau doar vreo 10 mai bine astept o vale si ai dau blana si este cam aceiasi treaba nu? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad6
post Aug 8 2006, 09:50 AM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 472
Joined: 22-September 03
From: Bucuresti
Member No.: 16.369



la motoarele turbo se castiga mai mult de 10% din puterea existenta dar chiar si cu 10% crede-ma ca se simte diferenta


--------------------

Poate mai multi acum....tre' sa o urc pe dino
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin82141
post Aug 8 2006, 10:09 AM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 383
Joined: 11-July 06
From: randers danemarca
Member No.: 82.134



adica daca ei am 101 cai si iau 10 cai se simte diferenta?
si cam in ce ar consta acest tunning si cam unde las putea face.si cel mai inportant ce as vrea sa tiu daca se scurteaza viata motorului cu chestia asta.mersi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jeff
post Aug 8 2006, 10:43 AM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-July 06
From: Timisoara
Member No.: 82.075



Se castiga circa 25-30 CP la motorizarile voastre (opel dti si passat tdi), surplus care nu afecteaza sesizabil durata de viata sau fiabilitatea motorului. Tuningul consta in inlocuirea programului original de gestiune a motorului cu unul optimizat; durata operatiunii este de cca. 1-2 ore.
Nu se face reclama pe forum. Daca e cineva curios, ii dau pe privat relatii despre tuneri din Bucuresti sau Constanta.


--------------------
Mitsubishi EVO IX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Aug 28 2006, 04:34 PM
Post #7


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



si eu am intrebat pt a mea cati cai castig si am inteles ca vreo 35. Daca vrei iti dau si tie adresa lor si ii intrebi. Au zis ca ne costa vreo 250 de E


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius91391
post Nov 3 2006, 10:35 AM
Post #8


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 3-November 06
From: Vulcan (Hunedoara)
Member No.: 91.384



Salut.Bine v-am gasit,sunt proaspat aici.
Este un subiect foarte "cald" tuningul.Ciudat este ca numai aici am gasit un raspuns,sumar, la efectele care le are asupra motorului acest tuning.Oricum si preturile sunt relativ sus,deocamdata-sper. arigato.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Nov 5 2006, 05:41 PM
Post #9


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Noroc si Bine Ai Venit.

Acum ce vrei sa spui cu raspuns sumar ?. Daca citesti "sticky" cu micul ghid al pasionatului de tuning...vei afla mai multe. Depinde de la masina la masina. Unele ´se preteaza imens la tuning la motor...altele doar la chip tuning (poate nici atit). Nu cred ca putem compara Mitsu Lancer Evo cu Dacia Logan in ceea ce priveste engine tuning. E ca si cum ai compara banane cu prune.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jeff
post Nov 11 2006, 03:17 PM
Post #10


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-July 06
From: Timisoara
Member No.: 82.075



QUOTE(Marius91391)
Oricum si preturile sunt relativ sus

Preturile sunt relativ joase; dupa cele cateva sute de euro se ascund o gramada de know-how, investitii in echipamente, riscuri asumate, etc. In occident preturile sunt mult mai mari, logic. Si mi se pare ieftin sa platesti 300 euro pentru un surplus de 25CP, surplus pe care daca vrei sa-l cumperi de la comerciantul de autovehicule, platesti cu 1500-2000 euro mai mult pentru masina cu motorizarea mai puternica. E drept, aceasta poate fi la randul ei chip-uita...


--------------------
Mitsubishi EVO IX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 11 2006, 07:00 PM
Post #11


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



In Belgia si Germania sunt unii care fac chiptuning cu 350 euro, dau factura si ofera si garantie la anumite componente pentru masini sub 80k, ceea ce romanii nu dau... Asa ca nici mie nu mi se pare putin 300euro.
Mai ales ca nu ai cum sa stii a priori daca tipul care o face e cu adevarat meserias si platesti know-how sau e un semidoct care-ti baga o harta cumparata de pe ebay cu 30 euro/dvd pentru un catralion de modele. E drept, asta e valabila si aici...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
six92152
post Nov 12 2006, 03:21 AM
Post #12


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 12-November 06
From: Cluj Napoca
Member No.: 92.145



QUOTE(florin82141)
salutare la toata lumea.as dori si eu sa mai cresc puterea la masina mea.am un opel astra caravan motor 2000 dti 16valve 101 cai.ce as putea face macar cu 20-30 de cai sa mai cresc.dar nici csa ma usuce la buzunare sau sa puna in pericol viata motorului.mers mult


ajunge si la 146 cu chip+turbo de 2.2+intercooler marit
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jeff
post Nov 13 2006, 10:08 AM
Post #13


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-July 06
From: Timisoara
Member No.: 82.075



James, prin ce imi garantezi tu ca acele firme din strainatate nu folosesc harti cumparate la kg? De ce esti convins ca in Romania nu primesti factura si garantie? Iar un meserias va avea viata lunga pe piata pentru ca nu va da chix la cea mai mica problema (pentru ca pot aparea probleme). Sunt convins ca diletantii vor disparea repede. Am atentionat publicul cititor legat de alegerea unei firme de tuning potrivite. In general cei cu greutate au in spate sute de clienti multumiti, cu masini rulate multi ani si km.


--------------------
Mitsubishi EVO IX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai 36955
post Nov 13 2006, 10:28 AM
Post #14


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 277
Joined: 9-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 36.948



QUOTE(James Kilowatt)
In Belgia si Germania sunt unii care fac chiptuning cu 350 euro, dau factura si ofera si garantie la anumite componente pentru masini sub 80k, ceea ce romanii nu dau... Asa ca nici mie nu mi se pare putin 300euro.
Mai ales ca nu ai cum sa stii a priori daca tipul care o face e cu adevarat meserias si platesti know-how sau e un semidoct care-ti baga o harta cumparata de pe ebay cu 30 euro/dvd pentru un catralion de modele. E drept, asta e valabila si aici...



La anul probabil ca va aparea si la noi garantie, exista deja deleari care au in oferta cip tuning dar mai pe ascunse, si asta din cauza importatorilor care inca dicteaza ce se intampla pe piata auto, insa dupa ce vom intra in UE, cred ca lucrurile se vor schimba si vor aparea diverse service-uri care vor putea efectua lucrari in garantie fara ca acesta sa fie sub tutela importatorilor, si la niste preturi rezonabile.

Eu as da garantie la tot ceea ce fac, dar nu sunt sustinut de nimeni, iar importatorul daca afla ca i s-a stricat pompa de frana (este un exmplu) va da vina pe client ca a umblat la motor si ca din cauza mea i s-a stricat masina, desi stim cu toti ca tot ce se poate defecta in urma remaparii este turbina si atat.


--------------------
SEAT TOLEDO 2.0TDI/M6 140CP, FULL fara piele si navigatie, + CIP PUTERE (+40CP), + SHORT SHIFT, + arcuri SPORT H&R (-35mm) + carlig remorcare
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 04:40 PM