radiator spart |
This topic is about radiator spart, the author, Butean69809, wrote about: :ban: Am un OPEL ASTRA 2000DTH an 2001. Am fost la service si am descoperit ca am radiatorul de la clima fisurat (un por mic pt ca tine incarcat 1 sap ... To read more just scroll down
radiator spart |
Jul 2 2006, 07:12 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 29 Joined: 3-March 06 From: Baia Mare (Maramures) Member No.: 69.802 |
HELP PLEASE !!!! |
|
|
Jul 3 2006, 08:16 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
nu stiu din ce sunt facute radiatoarele astea, dar ar trebui sa se poata
daca sunt din metal se pot lipi ca orice radiator de apa sau (nu radeti de idee:) incearca la reparatii frigidere sau aer conditionat, aia parca lipesc cu argint... succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Jul 3 2006, 11:37 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Exista pentru radiatoare o solutie speciala de lipit intr-o sticluta transparenta.
La prima vedere este ca o pilitura.Se pune in radiator si gata,asta cu conditia sa fie vorba numai de pori mici. Nu te va tine o viata,cu siguranta dar este o solutie de moment... -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Jul 12 2006, 12:04 PM
Post
#4
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 24-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.761 |
-------------------- Opel ASTRA 1,7 DT - septembrie 2001
|
|
|
Jul 12 2006, 12:12 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Pentru a nu pierde lichidul de racire,unii puneau in cazul asta un ou crud in radiator ca sa astupe temporar gauricea.... Ma gandesc la cati si-au vandut masinile mascand pierderile de lichid de racire in acest mod !? -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Jul 14 2006, 02:34 PM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 16-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.690 |
Si eu am avut aceeasi problema si a trebuit sa imi elimine 2 canale si sa le sudeze la capete....a fost in jur destul de mult si asta ca vb cu cineva care-l cunostea pe patronul de acolo care e oricum un magar....deci nu recomand sa mergeti pe undeva prin rahova nu mai stiu exact ce strada e un garaj la o straduta principala in care se repera si frigidere. A, si ca sa nu mai spun ca nu mi-a dat nici un fel de garantie la ce a facut si nici o hartie, daca vroiam si asa ceva trebuia sa mai pun 19% la pretul asta. In concluzie nu mergeti la pomul laudat cu sacul si sa stiti ca se poate lipii.
|
|
|
Jul 19 2006, 01:41 PM
Post
#7
|
|
sofer Group: Membri Posts: 82 Joined: 16-October 05 From: Alexandria (Teleorman) Member No.: 58.581 |
Ma bucur ca pot fi se ajutor in aceasta problema...Fratilor....nu ii mai faceti nababi pe porcii[uni recunosc] de la service care va cer si pe ma-sa si pe ta-su,un radiator se poate lipi f usor si acasa cu un cocaninprumutat de la cineva daca nu ai cum sa improvizezi tu , cu putina apa tare, o aspirina si cositor, il faci boboc.Daca ceva din faguri este infundat pt ca tot il dai jos si rei sa faci o treaba ca lumea ia o punga de fulgi de soda caustica si in putina apa calda diluezi cam cat iei in 2 pumni si cu solutia asta o pui in radiator[ sa fie scos in prealabil de la klocul lui si il lasi cu solutia asta cam 4-5-6 ore dupa care il bagi la un furtun cu apa din abundentza sa se clateasca.apoi in lipesti daca zici ca are pori si iti garantez ca nicvi nou nu va fi asa,Bafta si crede-ma ca desi pare rudimentara treaba asta este f eficienta si trebuie sa te gandesti ca nici un service nu iti va face un locru cum tu iti faci...te trage inima pe tine...
|
|
|
Jul 22 2006, 01:52 PM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 118 Joined: 20-November 05 From: Buzau (Buzau) Member No.: 61.490 |
Salutare la toti se pare totusi ca nu ati citit mai sus sa vedeti de ce radiator este vorba ca sa puteti sa il lipiti cu fludor sau mai stiu eu ce chestii.
Este vorba de radiatorul de aer conditionat in care exista niste presiuni de 10 bar cel putin asa ca o sa iti arunce si fludor si tot ce ii bagi u pe acolo, din punctul meu de vedere ai 2 solutii 1 care a fost mentionata mai sus si adica anularea celulei care se face cu sudura in argon (electrod de aluminiu) si 2 schimbarea radiatorului care mi se pare cea mai eficienta, mentionez aici ca am avut aceeasi problema in schimb am avut 3 celule sparte si am zis ca decat sa dau un ban sa le anulez iau radiator nou + manopera service autorizat + freon + garantie piese si lucrare am ajuns la 850 ron si sunt foarte multumit . Sper sa faci alegerea buna , stii cum e romanul incearca sa se carpaceasca si mai rau se rupe.( sa nu credeti cumva ca am bani dei intorc cu lopata am luat imprumut ca sa pot face ce e mai bun pentru masina mea :wave: ) |
|
|
Aug 8 2006, 10:57 PM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 7-August 06 From: Bucuresti Member No.: 84.187 |
QUOTE(Valeriu Razvan61497) Salutare la toti se pare totusi ca nu ati citit mai sus sa vedeti de ce radiator este vorba ca sa puteti sa il lipiti cu fludor sau mai stiu eu ce chestii.
Este vorba de radiatorul de aer conditionat in care exista niste presiuni de 10 bar cel putin asa ca o sa iti arunce si fludor si tot ce ii bagi u pe acolo, din punctul meu de vedere ai 2 solutii 1 care a fost mentionata mai sus si adica anularea celulei care se face cu sudura in argon (electrod de aluminiu) si 2 schimbarea radiatorului care mi se pare cea mai eficienta, mentionez aici ca am avut aceeasi problema in schimb am avut 3 celule sparte si am zis ca decat sa dau un ban sa le anulez iau radiator nou + manopera service autorizat + freon + garantie piese si lucrare am ajuns la 850 ron si sunt foarte multumit . Sper sa faci alegerea buna , stii cum e romanul incearca sa se carpaceasca si mai rau se rupe.( sa nu credeti cumva ca am bani dei intorc cu lopata am luat imprumut ca sa pot face ce e mai bun pentru masina mea :wave: ) sunt perfect de acord cu acest raspuns caci raspunsul este explicat stiintific. presiunea presostatului care comanda ventilatorul este de 14 bari si uneori pt timp f scurt poate fi si mai mare. asadar fludorul poate in alta parte. solutia de compromis este anularea celulelor sparte cu SUDURA IN ARGON dar din cauza presiunii distribuite neuniform se pot sparge alte celule. asadar solutia asta nu este garantata ci doar provizorie, parerea mea si a unui amic care se ocupa cu asa ceva. in afara de asta alte materiale "adiacente" gen pilitura sau altele nu au ce cauta in instalatie care ar trebui sa fie perfect inchisa si fara impuritati. filtrul de linga radiator are nistepastile cu silicagel care se pot infunda si micsorarea sectiunii de trecere prin filtru face sa creasca si mai mult presiunea pe radiator. |
|
|
Aug 9 2006, 05:29 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
QUOTE(E d d i e) Exista pentru radiatoare o solutie speciala de lipit intr-o sticluta transparenta.
La prima vedere este ca o pilitura.Se pune in radiator si gata,asta cu conditia sa fie vorba numai de pori mici. Nu te va tine o viata,cu siguranta dar este o solutie de moment... Esti sigur ca ai descris solutia pentru radiatorul de clima? Pare cea pentru cel de incalzire, ori prin cel de clima circula freon nu antigel. Daca gresesc corecteaza-ma. -------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
Aug 9 2006, 05:38 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Nu gresesti,nu am citit eu cu atentie....
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 06:18 PM |