IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

radiator spart

This topic is about radiator spart, the author, Butean69809, wrote about: :ban: Am un OPEL ASTRA 2000DTH an 2001. Am fost la service si am descoperit ca am radiatorul de la clima fisurat (un por mic pt ca tine incarcat 1 sap ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> radiator spart
Butean69809
post Jul 2 2006, 07:12 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 29
Joined: 3-March 06
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 69.802



:ban: Am un OPEL ASTRA 2000DTH an 2001. Am fost la service si am descoperit ca am radiatorul de la clima fisurat (un por mic pt ca tine incarcat 1 saptamana). Intrebarea mea este daca nu se poate lipi cu ceva (poxipol etc ) care sa tina si daca da cu ce ? Mecanicii spuneau ca nu se poate lipi cu nimic si ca trebuie schimbat cu unul nou ( 700 RON !! ) + reincarcare cu freon si manopera 250 RON .
HELP PLEASE !!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Jul 3 2006, 08:16 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



nu stiu din ce sunt facute radiatoarele astea, dar ar trebui sa se poata
daca sunt din metal se pot lipi ca orice radiator de apa
sau (nu radeti de idee:) incearca la reparatii frigidere sau aer conditionat, aia parca lipesc cu argint...
succes :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Jul 3 2006, 11:37 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Exista pentru radiatoare o solutie speciala de lipit intr-o sticluta transparenta.
La prima vedere este ca o pilitura.Se pune in radiator si gata,asta cu conditia sa fie vorba numai de pori mici. Nu te va tine o viata,cu siguranta dar este o solutie de moment...


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius61768
post Jul 12 2006, 12:04 PM
Post #4


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 24-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 61.761



Nu este o idee buna sa introduci pilitura in radiator. Am un astra G 2001 1,7 DTI si am patit acelasi lucru, aveam un por mic in radiatorul de clima. Din cate am aflat eu nu se pot lipi pt ca e materialul prea subtire, dar se poate anula celula respectiva (cu porul). E simplu si ieftin si mult mai indicat decat sa risti cu pilitura sa infunzi instalatia de racire (m-a costat 140 RON cu tot cu reincarcare freon si manopera desfacut radiator si anulat celula). Un radiator nou e scump si nu merita acest efort financiar dupa parerea mea.


--------------------
Opel ASTRA 1,7 DT - septembrie 2001
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Jul 12 2006, 12:12 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Cu siguranta a fost gandita inainte,nu cred ca se infunda nimic.Pilitura e la prima vedere,cine stie ce-o fi si cum o reactiona?
Pentru a nu pierde lichidul de racire,unii puneau in cazul asta un ou crud in radiator ca sa astupe temporar gauricea....
Ma gandesc la cati si-au vandut masinile mascand pierderile de lichid de racire in acest mod !? biggrin.gif


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maximus76697
post Jul 14 2006, 02:34 PM
Post #6


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 16-May 06
From: Bucuresti
Member No.: 76.690



Si eu am avut aceeasi problema si a trebuit sa imi elimine 2 canale si sa le sudeze la capete....a fost in jur destul de mult si asta ca vb cu cineva care-l cunostea pe patronul de acolo care e oricum un magar....deci nu recomand sa mergeti pe undeva prin rahova nu mai stiu exact ce strada e un garaj la o straduta principala in care se repera si frigidere. A, si ca sa nu mai spun ca nu mi-a dat nici un fel de garantie la ce a facut si nici o hartie, daca vroiam si asa ceva trebuia sa mai pun 19% la pretul asta. In concluzie nu mergeti la pomul laudat cu sacul si sa stiti ca se poate lipii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin58588
post Jul 19 2006, 01:41 PM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 82
Joined: 16-October 05
From: Alexandria (Teleorman)
Member No.: 58.581



Ma bucur ca pot fi se ajutor in aceasta problema...Fratilor....nu ii mai faceti nababi pe porcii[uni recunosc] de la service care va cer si pe ma-sa si pe ta-su,un radiator se poate lipi f usor si acasa cu un cocaninprumutat de la cineva daca nu ai cum sa improvizezi tu , cu putina apa tare, o aspirina si cositor, il faci boboc.Daca ceva din faguri este infundat pt ca tot il dai jos si rei sa faci o treaba ca lumea ia o punga de fulgi de soda caustica si in putina apa calda diluezi cam cat iei in 2 pumni si cu solutia asta o pui in radiator[ sa fie scos in prealabil de la klocul lui si il lasi cu solutia asta cam 4-5-6 ore dupa care il bagi la un furtun cu apa din abundentza sa se clateasca.apoi in lipesti daca zici ca are pori si iti garantez ca nicvi nou nu va fi asa,Bafta si crede-ma ca desi pare rudimentara treaba asta este f eficienta si trebuie sa te gandesti ca nici un service nu iti va face un locru cum tu iti faci...te trage inima pe tine...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valeriu Razvan61...
post Jul 22 2006, 01:52 PM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 118
Joined: 20-November 05
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 61.490



Salutare la toti se pare totusi ca nu ati citit mai sus sa vedeti de ce radiator este vorba ca sa puteti sa il lipiti cu fludor sau mai stiu eu ce chestii.
Este vorba de radiatorul de aer conditionat in care exista niste presiuni de 10 bar cel putin asa ca o sa iti arunce si fludor si tot ce ii bagi u pe acolo, din punctul meu de vedere ai 2 solutii 1 care a fost mentionata mai sus si adica anularea celulei care se face cu sudura in argon (electrod de aluminiu) si 2 schimbarea radiatorului care mi se pare cea mai eficienta, mentionez aici ca am avut aceeasi problema in schimb am avut 3 celule sparte si am zis ca decat sa dau un ban sa le anulez iau radiator nou + manopera service autorizat + freon + garantie piese si lucrare am ajuns la 850 ron si sunt foarte multumit .
Sper sa faci alegerea buna , stii cum e romanul incearca sa se carpaceasca si mai rau se rupe.( sa nu credeti cumva ca am bani dei intorc cu lopata am luat imprumut ca sa pot face ce e mai bun pentru masina mea :wave: )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CLAUDIU84194
post Aug 8 2006, 10:57 PM
Post #9


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 7-August 06
From: Bucuresti
Member No.: 84.187



QUOTE(Valeriu Razvan61497)
Salutare la toti se pare totusi ca nu ati citit mai sus sa vedeti de ce radiator este vorba ca sa puteti sa il lipiti cu fludor sau mai stiu eu ce chestii.
Este vorba de radiatorul de aer conditionat in care exista niste presiuni de 10 bar cel putin asa ca o sa iti arunce si fludor si tot ce ii bagi u pe acolo, din punctul meu de vedere ai 2 solutii 1 care a fost mentionata mai sus si adica anularea celulei care se face cu sudura in argon (electrod de aluminiu) si 2 schimbarea radiatorului care mi se pare cea mai eficienta, mentionez aici ca am avut aceeasi problema in schimb am avut 3 celule sparte si am zis ca decat sa dau un ban sa le anulez iau radiator nou + manopera service autorizat + freon + garantie piese si lucrare am ajuns la 850 ron si sunt foarte multumit .
Sper sa faci alegerea buna , stii cum e romanul incearca sa se carpaceasca si mai rau se rupe.( sa nu credeti cumva ca am bani dei intorc cu lopata am luat imprumut ca sa pot face ce e mai bun pentru masina mea :wave: )


sunt perfect de acord cu acest raspuns caci raspunsul este explicat stiintific. presiunea presostatului care comanda ventilatorul este de 14 bari si uneori pt timp f scurt poate fi si mai mare. asadar fludorul poate in alta parte. solutia de compromis este anularea celulelor sparte cu SUDURA IN ARGON dar din cauza presiunii distribuite neuniform se pot sparge alte celule. asadar solutia asta nu este garantata ci doar provizorie, parerea mea si a unui amic care se ocupa cu asa ceva. in afara de asta alte materiale "adiacente" gen pilitura sau altele nu au ce cauta in instalatie care ar trebui sa fie perfect inchisa si fara impuritati. filtrul de linga radiator are nistepastile cu silicagel care se pot infunda si micsorarea sectiunii de trecere prin filtru face sa creasca si mai mult presiunea pe radiator.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Aug 9 2006, 05:29 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



QUOTE(E d d i e)
Exista pentru radiatoare o solutie speciala de lipit intr-o sticluta transparenta.
La prima vedere este ca o pilitura.Se pune in radiator si gata,asta cu conditia sa fie vorba numai de pori mici. Nu te va tine o viata,cu siguranta dar este o solutie de moment...



Esti sigur ca ai descris solutia pentru radiatorul de clima? Pare cea pentru cel de incalzire, ori prin cel de clima circula freon nu antigel.
Daca gresesc corecteaza-ma.


--------------------
Skoda Octavia I, 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Aug 9 2006, 05:38 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Nu gresesti,nu am citit eu cu atentie.... blush.gif


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th May 2024 - 06:18 PM