LOGAN 1.4 - Aer conditionat |
This topic is about LOGAN 1.4 - Aer conditionat, the author, ion49433, wrote about: Dupa pornirea aerului conditionat, plecarea de pe loc necesita turatii marite. Deasemenea in caz de depasire apare o manevra suplimentare oprire aer; ... To read more just scroll down
LOGAN 1.4 - Aer conditionat |
Jul 28 2006, 02:21 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 19-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.426 |
Ce ma sfatuiti? |
|
|
Jul 28 2006, 02:28 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
daca masina e in garantie mergi la service. aerul e normal sa ia din putere dar nu excesiv. aceeasi problema o are si solenza, dar dupa schimbarea rezistentei s-a ameliorat simtitor. la solenza turometrul pendula intre 1500 si sub 700 cind avea problema asta.
la tine motorul e calm se se tureaza singur? |
|
|
Jul 29 2006, 09:38 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
si incearca sa nu dai drumul la aer imediat cum te sui in masina, mergi un pik si pe urma dai drumu....
|
|
|
Jul 30 2006, 09:50 AM
Post
#4
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
eu obisnuiesc sa o pornesc si sa o las cu AC ul pornit la maxim cateva minute pana ma urc in ea. -------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
Jul 30 2006, 01:10 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Aug 8 2006, 08:22 AM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
cel mai bine ar fi, cand te sui in masina mai ales daca a stat in soare, sa deschizi ambele geamuri, pe urma sa dai cheie si apoi sa dai drumul la motor. astfel soliciti mai putin bateria, dar nu cred sa ai probleme cu bateria fiind noua dar totusi....si la fel si pt ac, il suprasoliciti dc vi in masina care a stat in soare si poc aerul la max :angel:
|
|
|
Aug 8 2006, 05:10 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.135 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.040 |
Bateria de care e? Poate ar fi o solutie sa o schimbi cu una de capacitate mai mare
|
|
|
Aug 8 2006, 10:05 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
acolo mai sus vroiam sa zic ca dupa ce dai drumu la motor dai drumul si la AC
|
|
|
Sep 1 2006, 11:15 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 881 Joined: 31-July 06 From: Bacau (Bacau) Member No.: 83.645 |
QUOTE(ion49433) Dupa pornirea aerului conditionat, plecarea de pe loc necesita turatii marite. Deasemenea in caz de depasire apare o manevra suplimentare oprire aer; pe un drum aglomerat este ca si cand nu ai aer conditionat.
Ce ma sfatuiti? e normal sa ia din puterea motorului dar nu excesiv intredevar la motoarele pe benzina il simpti mai mult tureaza mai mult motorul cat despre racire e posibil sa nu ai destul freon in instalatie si de aceia nu baga rece in mod normal in 2-3 min si raceste si depa aia si la relanti baga la fel de rece |
|
|
Sep 7 2006, 12:51 AM
Post
#10
|
|
novice Group: Membri Posts: 31 Joined: 24-July 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 83.138 |
mai bine cind vrei sa urci in masina si e incinsa,urci pornesti motoru fara aer cond.deschizi usile din fata se ventileaza si iese cit de cit caldura urci bagi ac si pleci.
|
|
|
Sep 9 2006, 06:50 PM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 2-September 06 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 86.170 |
E normal tot sa-ti fie cald daca mergi in soare, chiar cu aerul conditionat la maxim. Rezolvarea consta in climatronix.
|
|
|
Sep 10 2006, 04:03 AM
Post
#12
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 11-July 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 82.096 |
cit o costa un climatronix dasta pe logan??????????
|
|
|
Sep 13 2006, 02:15 PM
Post
#13
|
|
novice Group: Membri Posts: 28 Joined: 15-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.870 |
vei avea aer mai rece daca inchizi clapeta pt aer din exterior.
atunci aerul din interior se recircula ceea ce duce la o racire mai rapida. este normal sa scata in putere. motorul 1.4 este mic pt ceea ce e pus sa faca. |
|
|
Sep 13 2006, 02:17 PM
Post
#14
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
e normal . motorul e prea mic pentru ce ii ceri tu !
si asa afla lumea ca un motor mai mare consuma mai putin decat un motor mai mic ! si e si mai placut la condus ! -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th April 2024 - 05:35 PM |