GPL |
This topic is about GPL, the author, George Serban, wrote about: instalatiile GPL din metro sunt LANDI RENZO, italiene, bune cu gadgett-uri te toate felurile, cauta pe net ca are si site firma producatoare. Le iei d ... To read more just scroll down
GPL |
Jul 17 2003, 06:38 PM
Post
#41
|
|
sofer Group: Membri Posts: 70 Joined: 28-May 03 From: Caransebes (Caras Severin) Member No.: 12.874 |
Cat despre RAR, trebuie sa le faci o vizita in maxim 30 de zile de la montare, sa-ti verifice fumurile - nu alea din cap, ca acolo e domeniul altora - si sa-ti treaca pe cartea de identitate la punctul mentiuni. Si atat! La revedere, drum bun! PS. Cand aveti o nelamurire, mai cautati si pe la firmele de specialitate, ca nu va da nimeni in cap daca intrebati |
|
|
Sep 21 2003, 04:13 AM
Post
#42
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 7-September 03 From: Bicaz (Neamt) Member No.: 15.890 |
Fratilor m-ar interesa si pe mine daca se merita sa pun asa ceva.
Ati facut un calcul? |
|
|
Sep 22 2003, 04:21 AM
Post
#43
|
|
novice Group: Membri Posts: 20 Joined: 21-September 03 From: Turda (Cluj) Member No.: 16.358 |
Daca vrei ca masina sa zboare las-o pe benzina! Se pierde destul de multa putere cand mergi pe GPL. La Dacia papuc cu injectie a crescut consumul de gaz pina la 12l si ceva la 100km.
Intr-un fel merita ca oricum iesi mai ieftin decit cu benzina |
|
|
Sep 22 2003, 11:30 PM
Post
#44
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 22-September 03 From: Arad (Arad) Member No.: 16.387 |
|
|
|
Jan 20 2004, 04:55 PM
Post
#45
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 20-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.111 |
daca vrei sa o rezelvi cu omologare va trebui sa faci o instalatie artizanala de obtinere a apei calde cu rezervor, vas de expansiune si tot restul. iar incalzirea apei se va face prin intermediul unei conducte infasurate in jurul galeriei de evacuare. intr-un servis nu o sa i-ti faca nimeni instalatia de apa, asta trebuie sa o faci tu! multa bafta! |
|
|
Feb 2 2004, 06:45 PM
Post
#46
|
|
sofer Group: Membri Posts: 70 Joined: 28-May 03 From: Caransebes (Caras Severin) Member No.: 12.874 |
chiar mai bine!
consum pe care l-am inregistrat eu: 7.6 / 100 km, daca mergi in limitele legale. e adevarat ca nu mai ai avant, cand esti pe la 70, urca mai greu ca pe benzina, dar urca! chestia e ca te duce! trebuie o alta etajare a treptelor de viteza, adica, daca pana acum ei fost obisnuit sa mergi in a IV-a cu 38-39 km/ ora (din motive de consum) acum nu mai merge, din cauza diferentei de putere dintre cele doua tipuri de combustibil. dar in rest, te descurci! |
|
|
Mar 29 2004, 03:54 PM
Post
#47
|
|
novice Group: Membri Posts: 36 Joined: 20-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.608 |
cum e dom'le masina asta?ce plusuri ,ce minusuri are?merita banii?
|
|
|
Apr 1 2004, 06:40 AM
Post
#48
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 31-March 04 From: Bucuresti Member No.: 23.239 |
plusuri sunt multe la aceasta masina, in primul rand nu pierdeti garantia la motor deoarece instalatia daca o montati ulterior cumpararii masini, interveniti asupra maotorului acest lucru ducand la pierderea garantiei.
nu stiu cine se ocupa de garantie si reglaje la aceste masini, cert este ca majoritatea montatorilor de gpl nu prea regleaza astfel de masini. in rest totul este identic cu montajul la orcare atelier de gpl |
|
|
Apr 1 2004, 06:52 AM
Post
#49
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 31-March 04 From: Bucuresti Member No.: 23.239 |
se merita dar trebuie sa ai grije la un singur lucru: consumabilele(cum se numesc la mine in atelier)
filtru de aier sa nu depaseasca 10.000 km - fff important are o influenta mare asupra consumului bujiile 15.000km sa fie boshi altfel nu te tin atat fise 50.000 km platina si condensator 15.000 km daca le schimbi in limitele astea totul este ok economisesti cam 40% din costul benzinei nu mai mult de atat |
|
|
May 7 2004, 08:26 PM
Post
#50
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 29-June 03 From: Bucuresti Member No.: 13.844 |
QUOTE(sofer) cum e dom'le masina asta?ce plusuri ,ce minusuri are?merita banii?
da,merita banii,daca îi ai. |
|
|
May 8 2004, 01:27 AM
Post
#51
|
|
pilot Group: Membri Posts: 283 Joined: 3-May 04 From: Romania Member No.: 24.584 |
Exemplu de raspuns incorect: Cateva avantaje, dezavantaje asta vrea sa afle cel ce-a deschis topicul! Eu spun Nu tu spui DA si parca am fi la votat!
Mai bine lansam un chestionar si cu asta basta. Exista un topic aici care mai discuta subiectul dar fara LPG cred! |
|
|
May 25 2004, 07:49 AM
Post
#52
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 25-May 04 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 26.288 |
Ma intereseaza cat de avantajoasa e instalatia G.P.L.[color=red][/color][size=18][/size]
|
|
|
May 25 2004, 02:07 PM
Post
#53
|
|
sofer Group: Membri Posts: 64 Joined: 25-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.289 |
[/color]PAREREA MEA:
color=#444444]Te apuci tu sa modifici ce a facut fabrica (prost)? E o solutie in cazul in care intr-adevar iti consuma in disperare si nu mai ai nimic de facut (si de pierdut). E foarte adevarat ca nu mai bagi atat de rau mana in buzunar pt combustibil, dar...instalatia si tot ce atrage dupa ea? Sa vorbesc la concret: 1)nu accepta carburator dublu corp. 2)citat:"la inceput mergea nasol pe gaz, acum merge mult mai bine decat pe benzina". Pai, sa inteleg ca merge mai prost pe benzina decat inainte? De ce?. 3)stiu cazuri in care si-au schimbat oamenii mai tot pe acolo(e adevarat ca sunt care, zic ei, n-au avut treaba!) Faci atatia km incat sa fie justificate astfel de "investitii"? Si sa stai cu hardughia aia sub presiune in portbagaj? Si la ditai cozile la un gaz bun? Repet, asta-i parerea mea, asculta si pe unii care au gaz si decizia e a ta! Succes! |
|
|
May 25 2004, 05:13 PM
Post
#54
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 6-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.931 |
Depinde in ce scopuri folosesti masina.
Daca este pentru uzul personal NU MERITA. Daca este in folosita in scopuri comerciale (TAXI, marfa, drumuri multe prin oras sau in afara acestuia), MERITA. Efecte: Masina devinde mai lenesa. Contrar ideii ca nu se poate fura la "pompa" se fura, adica baga mai mult aer decat gaz. Nu provoaca uzuri ale motorului. Spatiu mai mic de depozitare in portbagaj. Daca masina e "papuc", rezervorul se pune sub masina, deci nu afecteaza spatiul de depozitare. Costul instalarii in cazul motoarelor cu injectie este foarte mare, in concluzie durata de recuperare a investitiei creste proportional. |
|
|
May 25 2004, 05:24 PM
Post
#55
|
|
specialist Group: Membri Posts: 795 Joined: 24-November 03 From: Bucuresti Member No.: 18.486 |
Eu am auzit pareri pro si contra de la taximetristi. Unii sunt multumiti de GPL altii nu sunt pentru ca le consuma pre mult si se tot strica cate ceva la instalatie. Probabil de vorba si de firma care monteaza instalatia si de noroc.
La fel ca si gogo stiu ca pt masinile cu injectie costa foarte mult. Pt o supernova de exemplu pretul de undeva intre 900-1000 $. -------------------- BMW Rulez
|
|
|
May 25 2004, 05:29 PM
Post
#56
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 15 Joined: 6-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.931 |
Intradevar, CONTEAZA foarte mult ca firma ca instaleaza GPL sa fie autorizata (nu iti cumperi sistemul din Metro si ti-l pune nea Gica de la 3). Autorizarea firmelor mi se pare ca este data de RAR. La fel instalatia trebuie sa fie autorizata RAR si trebuie trecuta in talon.
|
|
|
May 25 2004, 11:05 PM
Post
#57
|
|
sofer Group: Membri Posts: 64 Joined: 25-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.289 |
Cam cat o fi o instalatie GPL pt Tico?
:error: |
|
|
May 26 2004, 04:38 AM
Post
#58
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 25-May 04 From: Bucuresti Member No.: 26.360 |
Am tot cautat
|
|
|
May 26 2004, 06:00 AM
Post
#59
|
|
sofer Group: Membri Posts: 85 Joined: 1-February 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.582 |
Eu am un cielo euro 3 nou de 1 luna varianta standard.Am luato cu 6800 euro.Dupa vro 2 sapt miam dat seama ca consuma 13-14 litri in oras.Cica sonda lambda facuta de romani ii asa prost facuta ca iese consumul respectiv.Stiu pe cineva care sia pus o sonda lambda cu 7 mil si ii consuma 8l/100 in oras!!Oricum eu nam voie sa-mi pun una din aia pana numi expira garantia asa ca miam pus la un service autorizat cu 20 mil o instalatie gpl si acuma is super multumit de bani.Ies mai bine ca pe un diesel plus ca chiar daca nimeni nu ma crede trage mai bine motoru.Oricum sfatul meu sincer este sa-ti iei un cielo euro 3 standard si sati montezi ulterior o instalatie gpl,pt ca astia te obliga la varianta standard sa pui si clima daca vrei gpl din fabrica.Un cielo executiv ii cu aproape 2000 euro mai scump.Nici varianta standard nu-si merita banii dupa parerea mea,sa nu mai vb de un executiv.Pt niste geamuri electrice si nichel in plus n-are rost sa arunci banii.Oricum cu acte gpl blblaa cu un cielo standard iesi cam la 7500.gandestete cu un executive +acte mai pui ceva banuti.7500 masina noua cu gpl eu zic ca merita.Da nu mai mult de atat pe un cielo.In rest masina ii bunicica.Sta fff prost in curbe ,in primii 10000 km tre sa se lase mototru ca sa traga cum trebuie,finisaje super prost facute,da oricum ii o masina mare si nu te lasa in drum(motor de lanos ,general motors).
Inca o data iti zic ca varianta standaard plus gpl montat ulterior este singurl pret pe care si-l merita masina. Bafta |
|
|
May 26 2004, 04:25 PM
Post
#60
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 184 Joined: 13-April 04 From: Phoenix AZ Member No.: 23.708 |
Total de acord cu gogo, depinde la ce folosesti masina.
Inca ceva: uzura unui motor este in mare parte influentzata de carburantul folosit. Astfel, cele mai rezistente motoare sunt cele pe motorina, urmeaza benzina si ultimul este gazul. Asta pt ca gazul are arderea cea mai uscata dintre toate. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th March 2024 - 04:28 PM |