hyundai coupe |
This topic is about hyundai coupe, the author, viorel80050, wrote about: cochetez cu ideea unui chip! daca imi mai da vreo 14-15 cai el si mai adun si de la admisie si evac vreo cativa manji.....e ceva! sunt curios la cuplu ... To read more just scroll down
hyundai coupe |
Jun 17 2006, 04:49 PM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 16-June 06 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 80.043 |
daca imi mai da vreo 14-15 cai el si mai adun si de la admisie si evac vreo cativa manji.....e ceva! sunt curios la cuplu cum se modifica! acum are 185 Nm era sa uit! specialistul din chicago ai auzit pe acolo de TURBONATOR? e un fel de conducta pe care o pui in admisie si asigura o curgere mai buna a fluidului,probabil de turbionare intreaba si tu pe acolo si vezi daca e adevarata treaba! cred ca exagereaza 24 hp numai din asta |
|
|
Jun 18 2006, 12:12 AM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 261 Joined: 19-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.162 |
Sper sa nu te descurajeze ce o sa iti zic acum dar 15 cai ce vrei tu din chip mi se pare un vis. Am un prieten bolnav de tuning si are tot un Hyundai Coupe facelift. A schimbat tot, admisie, evacuare completa, si-a pus filtru sport, filtru de nu stiu mai care, a intrat cu flexul si si-a mutat bateria ca sa incapa tot tot ce a vrut el sa iti puna. Si a luat numai piese varf de gama pt ca isi permite. Bineinteles ca si-a pus si chip! (Si acum si-a pus si NOS)
Stii cati cai a castigat din chip?... 1 (adica unu)!!! Totul masurat pe dinamomentru! Si cu TOATE acele schimbari a ajuns la "performanta" de a avea atatia cai cat scrie in talon adica 140 parca Hai sa zicem ca poate or fi vreo 5 in plus dar...jenant. Chiar au ajuns sa iti zica ca ai 140 si tu de fapt sa ai vreo 125? Pentru mine Hyundai nu va mai exista, iar chipul pe un motor pe benzina fara turbo mi se pare un sac de bani aruncati pe geam aiurea. Daca inca ai masina "virgina" si nu i-ai facut nimic te-as sfatui inainte sa te apuci sa modifici ceva, sa o masori pe dinamometru, altfel vei avea impresia ca ai pierdut toti banii. -------------------- |
|
|
Jun 18 2006, 05:51 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.060 Joined: 28-June 05 From: vecin cu Obama Member No.: 49.917 |
Sigur ce a masurat amicul tau a fost puterea la roata.
E mare diferenta intre puterea motorului si puterea masurata la roata deoarece se pierde mult prin transmisie. hyundai coupe (tiburon) cu motorul de 2l are 138 cai si cu motorul de 2.7l are 172 cai. -------------------- The world contains a lot of awfully fast drivers.
And a few good ones, too. |
|
|
Jun 18 2006, 07:19 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE(Otto73) Sigur ce a masurat amicul tau a fost puterea la roata.
E mare diferenta intre puterea motorului si puterea masurata la roata deoarece se pierde mult prin transmisie. hyundai coupe (tiburon) cu motorul de 2l are 138 cai si cu motorul de 2.7l are 172 cai. Exact... la masini tractiune fata sau spate ar trebui sa se adauge un 15% (la integrala parca 25%) pt a afla caii putere ai motorului... in plus puterea motorului poate varia foarte mult in functie de combustibil, presiune atmosferica, temperatura, aparatul cu care se masoara... astfel ca poate sa aiba variatii de pana la 20cp doar pt ca odata ai venit cu benzina de 95 si era cald si alta data ai venit cu benzina de 98+ si era frig. Eu mi-am pus chip la un turbo diesel si sunt f multumit... dar sunt si oameni cu chiptuning la benzinare normal aspirate care au fost multumiti de rezultate (vezi ca in topicul cu chiptuning sunt impresiile lui Vlad6 care a cipuit un logan 1.6)... am avut un alt prieten care a avut o tigra si apoi un omega 2.0 ambele cipuite... ideea este ca ti se ofera cuplul maxim la turatii mai mici... motorul devine mai elastic, cutia "pare" mai scurta, per total masina se misca mai bine. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jun 18 2006, 11:31 AM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 261 Joined: 19-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.162 |
Chipul pe masini turbo este intradevar f eficient, si eu mi-am pus pe TDI-ul meu si se simte excelent (cam 20% ia dat in plus mai mult nici nu e nevoie si nici nu e recomandat), nu mai zic de cuplu (manca-l-ar tata) -------------------- |
|
|
Jun 20 2006, 03:53 PM
Post
#6
|
|
pilot Group: Membri Posts: 472 Joined: 22-September 03 From: Bucuresti Member No.: 16.369 |
parerea mea este ca daca te ajuta ( si eu zic ca da ) e bine sa-l faci chiar daca pe alte masini rezultatele ar fi mai bune dar asta e...... n-avem toti bani de supermasini ca sa castigam 30-40 cp asa ca ne multumim si cu 10 atata timp cat cuplul la turatii mici ne face sa ne simtim mai bine la volan
-------------------- Poate mai multi acum....tre' sa o urc pe dino |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 12:25 PM |