IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Probleme (altimetru)?? Skoda Octavia 1.8 T 20 V 150 HP

This topic is about Probleme (altimetru)?? Skoda Octavia 1.8 T 20 V 150 HP, the author, Marius81587, wrote about: Sunt nou pe forum, dar dupa multe zile in care am citit toate topicurile despre Skoda, cred ca sunteti singurii care ma puteti ajuta. Sunt posesorul u ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Probleme (altimetru)?? Skoda Octavia 1.8 T 20 V 150 HP
Marius81587
post Jul 5 2006, 05:18 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 4-July 06
From: Panciu (Vrancea)
Member No.: 81.580



Sunt nou pe forum, dar dupa multe zile in care am citit toate topicurile despre Skoda, cred ca sunteti singurii care ma puteti ajuta. Sunt posesorul unei Skoda Octavia 1.8 T 20 V 150 HP fabricata in 1999, cod motor AGU. Pana luna trecuta masina a mers perfect, dar acum am o eroare care suna asa: TRANSMETTEUR ALTIMETRIQUE F96, SIGNAL TROP IMPORTANT, COD 00528 006, iar motorul nu mai trage ca la inceput, iar consumul s-a marit cu 1,5-2 l/%.
Intrebarea mea este daca pot schimba numai senzorul acesta, sau tot calculatorul de motor, pentru ca la reprezentanta Skoda ma costa tot calculatorul 6600 RON si nu dispun de acesti bani. Este vre-o alta modalitate de a-mi repara masina? Va rog foarte mult sa ma ajutati. Va multumesc anticipat. Marius
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jul 7 2006, 09:37 AM
Post #2


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Altimetrul este o parte componenta a debitmetrului. Este f imp. intrucat oxigenul variaza cu altitudinea...verifica deci debitmetrul prima data.
Inteleg ca ai facut deja o investigatie cu VAS-ul...ai sters eroarea si a reaparut? Ai facut adaptarea clapetei de acceleratie?


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Jul 7 2006, 09:57 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Oricum, senzorul e una si computerul de bord e alta. Nu vad DE CE sa schimbi computerul daca un senzot merge prost. Asa ti-au zis cei de la Skoda, sau te-ai informat doar de pretul unui computer, la modul general?


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jul 7 2006, 11:16 AM
Post #4


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Alex, un sambura de adevar exista...cica acest altimetru este ORI parte componenta a debitmetrului, ORI undeva stocat in ECU, ceea ce ar explica problema cu calculatorul masinii... de aceea vreau sa fiu sigur si il rog sa mearga la un service si sa verifice debitmetrul mai intai. arigato.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius81587
post Jul 10 2006, 09:13 AM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 4-July 06
From: Panciu (Vrancea)
Member No.: 81.580



Va multumesc pentru raspunsuri. S-o luam cu inceputul: Eroarea am sters-o, dar a reaparut imediat, iar la clapeta de acceleratie nu am umblat, de ce adaptare (nu inteleg)?

Pentru Ghita TM: Nu am zis computer de bord, ci calculator motor (ECU).

Nu stiu sigur unde este senzorul, ori in ECU, ori langa debitmetru. Cei de la Skoda au spus ca la acest model de Skoda este in ECU si nu se poate schimba, deci 6600 RON pe apa sambetei... Alti domni de la Bucuresti, care se ocupa cu tuning-ul si cu care am luat legatura telefonic au spus ca senzorul este separat de ECU, situat pe langa debitmetru si se poate schimba. Nu stiu ce sa mai cred: se poate sau nu schimba altimetrul fara a schimba ECU-ul? Asta este intrebarea mea principala. Oricum, am facut 5 teste si la nici unul nu a aparut alta eroare la motor cu privinta la debitmetru. Simptomele la motor sunt la fel: nu "trage" motorul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jul 10 2006, 02:21 PM
Post #6


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Ti-am trimis MP !

P.S. Curatarea clapetei de aceleratie este o operatie buna, previne mersul sincopat si relanti-ul variabil. Insa in cazul tau, nu stiu cat impact va avea. Totusi, iti recomand aceasta curatare, este folositoare! Adaptarea clapetei se face de pe VAS, dupa curatare.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius81587
post Jul 11 2006, 02:36 PM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 4-July 06
From: Panciu (Vrancea)
Member No.: 81.580



Pana la urma, exceptand faptul ca la altimetru a trebuit sa curat contactele ca sa nu mai dea eroarea pentru care v-am scris, am aflat de ce nu merge motorul: un senzor din debitmetru era rupt si trebuie sa-l schimb. Daca stiti unul second pentru care sa dau 2-3 mil lei, va rog sa-mi transmiteti urgent. Codul debitmetrului este BOSCH 0280 217 117. Multumesc pentru amabilitate. Marius
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jul 11 2006, 03:05 PM
Post #8


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Incearca la parcurile auto de dezmembrari sau la dealer-ul VAG cel mai apropiat, pt vreo dauna totala.

Cateva informatii suplimentare aici:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=740006


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartos107327
post Jun 1 2007, 08:07 AM
Post #9


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 31-May 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 107.320



QUOTE(DORU)
Ti-am trimis MP !

P.S. Curatarea clapetei de aceleratie este o operatie buna, previne mersul sincopat si relanti-ul variabil. Insa in cazul tau, nu stiu cat impact va avea. Totusi, iti recomand aceasta curatare, este folositoare! Adaptarea clapetei se face de pe VAS, dupa curatare.


....buna DORU , am si eu o intrebare: sti cumva unde gasesc un set de biele de la motor secand, sau un motor complet secand ( al meu e gripat)

multam arigato.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post Jun 1 2007, 11:22 AM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



QUOTE(Marius81587)
Pana la urma, exceptand faptul ca la altimetru a trebuit sa curat contactele ca sa nu mai dea eroarea pentru care v-am scris, am aflat de ce nu merge motorul: un senzor din debitmetru era rupt si trebuie sa-l schimb. Daca stiti unul second pentru care sa dau 2-3 mil lei, va rog sa-mi transmiteti urgent. Codul debitmetrului este BOSCH 0280 217 117. Multumesc pentru amabilitate. Marius


poi vad ca un debitmetru e 3,5 mil nou !ceti trebuie second?


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex79127
post Jun 1 2007, 11:51 AM
Post #11


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 11-June 06
From: Tandarei (Ialomita)
Member No.: 79.120



QUOTE(bartos107327)
QUOTE(DORU)
Ti-am trimis MP !

P.S. Curatarea clapetei de aceleratie este o operatie buna, previne mersul sincopat si relanti-ul variabil. Insa in cazul tau, nu stiu cat impact va avea. Totusi, iti recomand aceasta curatare, este folositoare! Adaptarea clapetei se face de pe VAS, dupa curatare.


....buna DORU , am si eu o intrebare: sti cumva unde gasesc un set de biele de la motor secand, sau un motor complet secand ( al meu e gripat)

multam arigato.gif


Motor pentru Octavia am vazut la Cosereni - Ialomita spre Urziceni, este un parc de dezmembrari auto chiar in curba pana sa intri in localitate, are foarte multe pise de schimb inclusiv motoare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 03:54 PM