noul volvo S40 |
This topic is about noul volvo S40, the author, V l a d, wrote about: ce parere aveti de noul s40. stie cineva in ce marja de pret se incadreaza? mie imi place foarte tare in comparatie cu vechiul model si as vrea sa afl ... To read more just scroll down
noul volvo S40 |
Apr 23 2004, 05:09 AM
Post
#1
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
[ acest mesaj a fost modificat de : de 2004-04-22 23:10 ] -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Apr 23 2004, 12:47 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 85 Joined: 1-February 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.582 |
mai n-am ce comenta volvo este masina vietii mele...ce sa-i faci nu le poti avea pe toate.
s40 cel nou incepe de la 24000 euro fara taxe |
|
|
Apr 30 2004, 10:22 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 40 Joined: 4-March 03 From: Bucuresti Member No.: 9.828 |
M-am plimbat unpic cu el, n-am avut timp sa-l studiez in detaliu..da m-a impresionat designul , care e asemanator cu cel de la volvo s60, consola centrala, care este din aluminiu si are loc liber in spatele ei si instalatia de sunet..300W :smt119 ...ah..era sa uit senzatia pe care am avut-o in viteza a patra cand am ampasat pe acceleratie...m-a lipit de scaun...
:hello2: |
|
|
May 14 2004, 08:10 PM
Post
#4
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
din punctul meu de vedere nimic nu se poate compara cu un volvo este o masina doar pt. cei care stiu ca nu numai nemtii se pricep sa fabrice masini. :cat: |
|
|
Jul 21 2004, 05:53 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 21-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.191 |
Daca nu ai facut-o inca te invitam la sediul nostru pentru o vizionare mai amanuntita a acestui nou model - berlina si combi. Adrian Radulescu VOLVO Bucuresti - Ploiesti 165 - 169, S1, Bucuresti |
|
|
Jul 21 2004, 06:32 PM
Post
#6
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
Bine ai venit pe forum.
Poti sa ne dai mai multe detalii despre aceasta bijuterie? Daca tot esti de partea cealalta a "baricadei" poate aflam si noi informatii noi, altele decat cele din mapele de presa, drive-test-uri ale presei, etc. |
|
|
Jul 22 2004, 03:22 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
Volvo S40 are o buna masura de Ford Focus C-max/Mazda 3.
Nu e chiar marfa suedeza (care din pacate nu mai exista), dar oricum are ceva mai multa individualitate decat Saab 9-3 fata de Opel Vectra/Chevrolet Malibu. Din cate stiu S40 se asambleaza in Belgia la Ghent, cu alte chestii Ford in stransa proximitate. Nu cred ca e o masina proasta, e chiar excelenta dar in banii aia poti lua ceva mai bazat de la Peugeot, VW, Toyota, Honda, Mazda... -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Jul 23 2004, 05:38 PM
Post
#8
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 21-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.191 |
CristianT,
Sincer sa fiu, rau n-am cum sa vorbesc despre masina, ce e drept este ca modelul se adreseaza "noului"cumparator, adica acel cumparator care nu a mai avut un Volvo pana acum, se adreseaza publicului tanar cu "ceva" situatie financiara, etc. Modelul este ceva nou, (futurist) din punct de vedere aspect, mai ales interior (vezi consola). Cel mai impresionant motor este T5, sunt un sofer care imi place puterea, nu este la fel ca R-ul care m-a lasat mut, insa merge. Cred ca ar fi trebuit sa lucreze ceva mai mult la directie, mi se pare un pic cam sensibila pentru puterea care-o dezvolta. Iulian, Conform noilor tendinte, tot mai multi producatori auto isi unesc fortele astfel incat sa scoata un produs cat mai bun si cu un cost cat mai mic, astfel vei vedea din ce in ce mai des acelasi produs dar sub alte nume. Practic motorul Diesel 2,0 de pe S40 se regaseste la Peugeot 407, Ford si Mazda. Intradevar de departe poti spune ca sunt acelasi lucru, insa concret, sasiul este singurul care il impart cele trei modele Ford CMax, Mazda3 si S40. La ce ar trebui sa te uiti insa este istoria sigurantei la Volvo, nu povesti comerciale ci fapte concrete, lucrand in domeniu, vad posesori de Volvo, proaspeti supravietuitori ai unor accidente in care putine marci faceau fata. Banii sunt intradevar multi pentru S40, insa gama unde incadreaza Volvo modelul este BMW 3, Audi A3, A4 si ceva din Mercedes C, unde numai A3 este cam la aclasi pret cu S40, in rest A4 cu +3.000 Eur , BMW cu 4-5.000 si C cam cu 6.000 peste pretul lui S40. De asamblat, da, se asambleaza in Belgia impreuna cu S60 si V70. In incheiere, consider ca in momentul alegerii unui model pentru achizitie, trebuie neaparat sa-l testezi, optim ar fi sa poti merge intr-un singur loc si sa le testezi pe toate un dupa alta, astfel vei sesiza ce e pro si si ce e contra. Astept vesti si raman disponibil cu aproape orice raspunsuri. Adrian. |
|
|
Jul 24 2004, 04:44 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
Adrian, sunt de acord cu ceea ce zici. Vad si aici pe strada multe Volvo din anii 80 care inca se tin bine. Eu deplang aceasta integrare a marcilor. S40 trebuie sa fie mai bun decat Focus pt.ca e si semnificativ mai scump. vom vedea rezultatele NCAP crash-test-urilor, eu nu cred ca S40 va fi peste Mazda3 ori Focus Cmax sau viitorul Focus, pt ca platforma este o buna parte din rezistenta la impact. Volvo nu a reusit in ultimii ani sa convinga foarte multi cumparatori, iar integrarea cred ca ii va afecta si mai mult.
Apreciez stilul si designul si desigur siguranta proverbiala, dar acum si VW face masini extrem de sigure si cu performante dinamice similare sau chiar mai bune la preturi mai mici. toyota si honda la fel. competitia e acerba. Eu am considerat precedenta generatie S40, dar uitandu-ma la caracteristici incluzand siguranta nu am fost convins ca diferentele fata VW Golf sau Bora/Jetta ar merita 3-4000$ in plus. Dupa cum nici un Golf standard ( TDI sau 2l) nu ar prezenta destule avantaje fata de un Civic sau Corolla care sa justifice un pret cu 1500-2000$ mai mult. Am ales VW Golf GTI pt. ca oferta japoneza lipseste in aceasta nisa. |
|
|
Aug 12 2004, 10:04 PM
Post
#10
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
Marius se cunoste ca esti fan al nemtilor. Daca este asa bravo tie, pt ca ai ce spune despre ei.Nu as spune ca s40 este sub mazda 3 sau c-max.Eu cred ca este imposibil, pt. ca s40 face parte din segmentul premium.
|
|
|
Aug 13 2004, 02:16 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
M-am referit doar la crash test pt. Volvo S40 vs. Focus c-max si Mazda 3. In rest sunt sigur ca va fi mai bun in medie, dar cred ca si preturile vor fi pe masura. Iintrebarea cine este gata sa plateasca pret de BMW pt. un Focus mai evoluat...
Volvo are inca motoare interesante... |
|
|
Aug 13 2004, 07:10 PM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
Imi vine sa rad reunesc fortele de ce nu vorbim clar Volvo a fost falimentara si daca face masini bune nu era cred eu asa ca a fost preluata nu fuzionata si sigur face masini dar ce masini si cu ce motoare platforma caroseriei pe Ford motoarele de la Peugeot si suruburile suedeze si asamblat in Belgia mai bine un BMW sau AUDI sau Mercedes sau un Subaru sunt mai originale si facute inca in licenta proprie si e ceva in ziua de azi.
-------------------- Golf GTI
|
|
|
Aug 24 2004, 01:06 PM
Post
#13
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
Rai daca spui asta atunci inseamna ca si ferarri e un fiat deghizat?opel e un cadillac degizat?iti spun eu ca nu are cum sa fie asa. daca spre ex focus ar fi la fel ca S40 atunci de ce ar fi amndoua pe piata?
PS:D5 e facut in totalitate de Volvo si in caz ca nu stiai cand a aparut a fost cel mai bun diesel din lume.In plus e un capitol la care BMW nu o sa ajunga niciodata pe Volvo:siguranta. |
|
|
Aug 24 2004, 09:50 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
cred ca nu esti la curent cu ce se intampla pe piata: Volvo nu mai au monopolul sigurantei de 5-10 ani. BMW este superior pe toata gama si la motoare si la siguranta activa si la fel la cea pasiva...
Nici un Ferrari nu e facut pe platforma de Fiat.... Cadillac CTS e facut pe aceeasi platforma ca si Opel Omega, motorizarea difera, dar Omega nu e foarte departe de un Cadillac care nu e chiar asa de grozav pe cat s-ar crede. |
|
|
Aug 25 2004, 04:52 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
Unele raspunsuri au fost f bine date as ruga pe unii sau altii care se cred mai,mai in masini sa o lase mai incet daca nu stiu anumite lucruri si nu au experienta in constructia de masini si stiu ca o fac din rautate.Nu as vrea sa scriu cine stie ce dar unii sunt cu toate pe din afara.Sigur nu ma refer la toti,si sper sa fiu inteles.
-------------------- Golf GTI
|
|
|
Aug 27 2004, 09:54 AM
Post
#16
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 15-July 04 From: Bucuresti Member No.: 29.337 |
QUOTE(Rai) Imi vine sa rad reunesc fortele de ce nu vorbim clar Volvo a fost falimentara si daca face masini bune nu era cred eu asa ca a fost preluata nu fuzionata si sigur face masini dar ce masini si cu ce motoare platforma caroseriei pe Ford motoarele de la Peugeot si suruburile suedeze si asamblat in Belgia mai bine un BMW sau AUDI sau Mercedes sau un Subaru sunt mai originale si facute inca in licenta proprie si e ceva in ziua de azi.
Volvo Cars a fost vinduta lui Ford deoarece Grupul Volvo avea mari probleme cu business-ul de camioane si autobuze, nu cu cel de masini care mergea excelent, si atunci au decis sa vinda afacerea cu masinile ca sa foloseasca banii astfel obtinuti pentru a ii injecta in afacerea de camioane si autobuze si a o putea redresa. Iar Ford a fost foarte incintat de ceea ce a cumparat. |
|
|
Aug 28 2004, 03:50 PM
Post
#17
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
Pt. Rai
Adevarul e ca exemplul meu ferrari/fiat a fost unul prost(recunosc/ :oops: ).Sincer nu ma cred un expert al masinilor, insa nu pot spune ca sunt pe dinafara.Mi-am dat seama ca mesajul tau se referea la mine.Ai avut intr-o anumita masura dreptate. Oricum eu tot fan Volvo sunt si cred in continuare ca sunt mai buni la siguranta.Intereseaza-te spre ex de crash test-ele dintre Seria 3/S60, X5/XC90(XC90 a luat 5 stele la testele de siguranta inaintea lui X5, despre care trebuie spus ca intr-o sesiune de teste care a vut loc la inceputul anului a luat 4 stele; motiv pt. care a fost modificat<din nou> si a luat 5 stele .Seria 3 este la nivelul Skodei Octavia.Din curiozitate intra pe euroncap.com(si noul S40 a luat tot 5 stele) Cand cei de la Volvo faceau sute de teste de siguranta cu f. mult timp in urma, BMW facea masinute cu doua locuri de care toti radeau. P.S.:nu am spus-o cu rautate. |
|
|
Aug 29 2004, 11:59 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(Stefan Alexandru29344) Volvo Cars a fost vinduta lui Ford deoarece Grupul Volvo avea mari probleme cu business-ul de camioane si autobuze, nu cu cel de masini care mergea excelent, si atunci au decis sa vinda afacerea cu masinile ca sa foloseasca banii astfel obtinuti pentru a ii injecta in afacerea de camioane si autobuze si a o putea redresa.
Iar Ford a fost foarte incintat de ceea ce a cumparat. nu cred ca e asa... ci pe dos. divizia de automobile era pe drojdie si de aceea au vandut-o. divizia de camioane este si a fost dinamica in segmentul ei de piata: au achizitionat in ultimii 10-15 ani divizia de camioane ale Renault ca si firma Mack, un producator american celebru aici. cine vinde partea buna a unei afaceri ca sa o tina pe aia proasta?.... tu ce ai fi facut daca erai sef la Volvo? |
|
|
Jun 20 2006, 07:42 PM
Post
#19
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 12-June 06 From: Bucuresti Member No.: 79.713 |
nu te sfatuiesc.am un S 40 2.0D din 2005,si este o mare dezamagire.o masina scumpa,un importator de 2 lei (l-a livrarea masinii nu mi-au dat nici macar 2 covorase pe fata ,lucru pe care il puteau baga in pret ca nu se cunostea 100 euro) un service fff scump si fff prost,garantia este valabila doar daca nu ai probleme,pt ca daca ai nu se vor rezolva,si pot continua.la 20 mii km discurile de frana s-au ovalizat,pe spate are un tiuit de cand am cumparat-o,si tot asa fel de fel de chastii care se vor rezolva cand am sa o vand .ca deja m-am saturat si circul cu alta masina.
|
|
|
Jun 21 2006, 01:04 PM
Post
#20
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 14-March 06 From: Craiova (Dolj) Member No.: 70.749 |
QUOTE(Adrian28198) Banii sunt intradevar multi pentru S40, insa gama unde incadreaza Volvo modelul este BMW 3, Audi A3, A4 si ceva din Mercedes C, unde numai A3 este cam la aclasi pret cu S40, in rest A4 cu +3.000 Eur , BMW cu 4-5.000 si C cam cu 6.000 peste pretul lui S40.
Adrian. Nu are nici o legatura cu C-Klasse. Eu am un S60 (inca) si ieri m-am suit intr-un C-Klasse nou. Are mai mult loc inauntru decit S60. Eu am aproape 2m inaltime si in spatele meu poate sa stea doar un copil. In C-Klass poate sa stea si un adult. Asa ca nici pomeneala de S40 care e mai mic decit S60. Iar diferenta de pret probabil se reflecta in calitatea masinii. Apropo, aud ca noul S60 va avea platforma comuna cu viitorul Ford Mondeo. Asa ca la revedere masina suedeza. Vechiul V70 pe care l-am avut avea 140.000km si mergea impecabil. Poate ca datorita faptului ca era fabricat inainte de Ford. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 02:15 AM |