Problemele mele la masina. AJUTOR |
This topic is about Problemele mele la masina. AJUTOR, the author, Bogdan74942, wrote about: Salut. Am urmatoarele probleme deranjante la opel vectra a 1992, motor 1,8i : - Pedala de ambreaj se apasa foarte greu, este foarte tare, ...i-am schi ... To read more just scroll down
Problemele mele la masina. AJUTOR |
Jun 28 2006, 08:06 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 41 Joined: 29-April 06 From: Iasi Member No.: 74.935 |
- Pedala de ambreaj se apasa foarte greu, este foarte tare, ...i-am schimbat cablul de ambreaj si tot asa este. - Problema la GPL...la relanti sau la viteze mici masina se balbaie (dupa ce se incalzeste motorul) se opreste...face urat tare.... La viteze mai mari merge perfect. Am fost la un mecanic si mi-a inchis circuitul de aer rece care vine in filtru de aer din spoiler si mi-a lasat numai aerul cald care vine de pe galeria de evacuare. pare ca merge mai bine masina...dar tot are momente cand face urat (mai rar ca inainte) ...da uneori si rateuri.... CE POATE FI ? masina a mers candva perfect, fara sa umble cineva la ea...s-a dereglat singura... are cineva vreo idee ??? |
|
|
Jun 28 2006, 09:15 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Banuiesc ca ai instalatie de gaz cu mixer. Poti da mai multe detalii despre ea?
La genul asta de instalatii mersul la relenti se regleaza dintr-un surub de pe vaporizator. Insa un reglaj serios trebuie facut cu analizorul de gaze. Poate ar trebui sa schimbi membrana de la vaporizator, teoretic ar cam trebui schimbata la fiecare 5 ani, la cineva care poate face si reglajul ei. Si exista si reglaj din soft, insa depinde si de instalatie ai. GPL-ul e foarte pretentios la bujii si fise, arunca o privire si la ele. S-ar putea sa nu simti nimic pe benzina, insa cea mai mica imperfectiune se simte pe gaz, spun din proprie experienta. Bujiile sa fie OK iar fisele sa nu fie ciupite sau coapte (adica cu rezistenta prea mare. Daca rezistenta o poti masura, ar fi bine sa le schimbi sa vezi daca se schimba ceva. La mine aveau o rezistenta inte 1 si 6kohmi si pe benzina mergea perfect, insa pe gaz se simte. Unele noi au rezistenta 0, adica mult mai putin decat poti masura cu un aparat obisnuit) Verifica si daca vaporizatorul se incalzeste. Poate s-a infundat vre-un furtun cu apa calda si atunci e posibil ca vaporizatorul sau vre-un furtun de gaz sa inghete dupa ceva timp de functionare, si tocmai de aia sa faca figuri abia dupa ce s-a incalzit. La turatii mai mari poate reuseste totusi sa treaca un oarecare debit de apa. Ultimile doua chestii le poti verifica singur, pentru reglaje ar fi bine sa discuti cu cineva care se pricepe si care are si sculele necesare. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Jul 1 2006, 11:49 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 41 Joined: 29-April 06 From: Iasi Member No.: 74.935 |
tot eu.... mai nou a inceput sa dea rateuri masina
|
|
|
Jul 2 2006, 09:23 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Daca e pe gaz, e probabil amestecul prea sarac sau aprinderea proasta. Verifica fisele si bujiile, si daca sunt ok mergi si regleaza vaporizatorul si eventual curata mixerul. Amestecul sarac duce la rateuri in galeria de admisie, risti sa-ti dea cu filtrul de aer in cap. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 05:12 PM |