DRIVE-TEST - impresii personale fiecaruia din noi |
This topic is about DRIVE-TEST - impresii personale fiecaruia din noi, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
DRIVE-TEST - impresii personale fiecaruia din noi |
Jun 25 2006, 11:18 PM
Post
#1
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Ca o paranteza, anul trecut in vara am testat si Octavia 2.0 TDI 140CP. Octavia 2 4x4 are cateva atuuri importante fata de Octavia 1 4x4 si aici nu ma gandesc la motorizari, ci la alte aspecte practice sau de confort : - suspensie modificata in sensul cresterii confortului interior la deplasarea pe drumuri denivelate, cu gropi chiar; amortizoarele sunt aceleasi, deci drumurile precare nu reprezinta vreun impediment pt masina - directie electromecanica, nu hidraulica > castig putere de ~3kW, denivelarile drumurilor nu se mai transmit in volan, manevrabilitate crescuta si progresiva cu viteza - sist de monitorizare a presiunii din pneuri (TPM) -senzori parcare fata/spate, f necesari avand in vedere linia masinii. In privinta Fabiei RS, ei bine, luati un model RS de serie, modificati la ABT performantele masinii si veti avea sub fund ceva rapid, ce ofera senzatii tari...ce mai conteaza restul? Oricum, FUN masina, dar neaparat inca una spatioasa in garaj, daca nu sunteti singuri... Invit deci pe cei interesati de aceste masini sa adreseze intrebari punctuale. Voi reveni cu raspunsuri concrete! Si, asa cum spune si titlul, invit pe cei care au facut drive-test, sa-si scrie impresiile pt a putea veni in ajutorul celor interesati. Ma refer la cei interesati de Skoda, desigur... -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 6 2006, 09:23 AM
Post
#2
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Am realizat un drive-test cu Octavia RS Diesel 2.0TDI 170CP.
Multumesc pe aceasta cale bunului meu prieten, care mi-a inlesnit aceasta proba de drum. La exterior, nimic deosebit fata de RS TFSI. Aceleasi anvelope si jante. Sub capota, alt motor...diesel. Cu arbore echilibrare, injectoare piezo-electrice, motorul are alt sound decat 2.0 TDI 140CP. Mai grav, el murmura, nu "troncane". Masina are ~4000km la bord. Si totusi...simt repede primele diferente fata de Octavia RS TFSI (cea a lui Centaurus, care are ~8000km): - suspensie mai tare, denivelarile se simt mai pregnant decat la benzinar. - directia este mai tare >> am aflat ulterior ca fata de modelele RS MY2006, s-a schimbat motorasul de la servodirectie. - desi cuplul este mai mare decat la benzinar, reprizele sun parca mai slabe Masina este confortabila, insa dat. motorului diesel, puntea fata se simte mai "incarcata". Este o felina care iti ofera performante bune, insa nu as spune ca este sportiva in adevaratul sens al cuvantului. Mai degraba ceva rasat. Poate dupa un flash-tuning la minim 205CP masina sa devina pur sport. Desi greutatea mare (1540kg la gol, fata de 1510kg TFSI) o penalizeaza. Simti ca esti "greu", chiar si cand calci la podea acceleratia in treapta I, II sau III. Depasirile nu sunt lente defel, dar...masina nu e tunet precum Fabia RS tunata la ~170CP. Acolo sportivitate adevarata! In tr. a III-a, la 100km/h sunt ~4000 rot/min, zgomotul este prezent pregnant in habitaclu. La aceeasi viteza sau putin peste (max 120km/h), in tr. a VI-a , nu se aude nimic ! De luat in calcul pt cei sensibili de ureche. Per total, o masina deosebita si rasata. Clar sub TFSI pt cei care vor senzatii turbo. Remarc doua dezavantaje: 1= greutate prea mare la gol 2= directia prea tare, pt gustul meu Nu ma intrebati de consum, caci sincer nici nu m-am uitat. Fiind RS, ma interesa stilul si sportivitatea. Retineti, Fabia RS tunata este cu adevarat o masina f rapida. Si Octavia RS TFSI sau Diesel poate fi la fel, insa feeling-ul este de masina bine asezata. Aici Octavia 1 si Fabia au avantajul unei greutati reduse, de unde alta detenta. VA RECOMAND un drive-test cu RS Diesel sau TFSI pt a avea propria voastra parere. Retineti ca eu am alt pct de pornire pt comparatie. Depinde ce va doriti si ce ati mai condus inainte pt o parere obiectiva. Insa chiar daca scrie RS pe voi, conduceti cu grija - numai ieri am vazit doua RS lovite urat. Pacat...fiti soferi si abia apoi luati un RS. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 13th May 2024 - 11:46 PM |