DRIVE-TEST - impresii personale fiecaruia din noi |
This topic is about DRIVE-TEST - impresii personale fiecaruia din noi, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
DRIVE-TEST - impresii personale fiecaruia din noi |
Jun 25 2006, 11:18 PM
Post
#1
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Ca o paranteza, anul trecut in vara am testat si Octavia 2.0 TDI 140CP. Octavia 2 4x4 are cateva atuuri importante fata de Octavia 1 4x4 si aici nu ma gandesc la motorizari, ci la alte aspecte practice sau de confort : - suspensie modificata in sensul cresterii confortului interior la deplasarea pe drumuri denivelate, cu gropi chiar; amortizoarele sunt aceleasi, deci drumurile precare nu reprezinta vreun impediment pt masina - directie electromecanica, nu hidraulica > castig putere de ~3kW, denivelarile drumurilor nu se mai transmit in volan, manevrabilitate crescuta si progresiva cu viteza - sist de monitorizare a presiunii din pneuri (TPM) -senzori parcare fata/spate, f necesari avand in vedere linia masinii. In privinta Fabiei RS, ei bine, luati un model RS de serie, modificati la ABT performantele masinii si veti avea sub fund ceva rapid, ce ofera senzatii tari...ce mai conteaza restul? Oricum, FUN masina, dar neaparat inca una spatioasa in garaj, daca nu sunteti singuri... Invit deci pe cei interesati de aceste masini sa adreseze intrebari punctuale. Voi reveni cu raspunsuri concrete! Si, asa cum spune si titlul, invit pe cei care au facut drive-test, sa-si scrie impresiile pt a putea veni in ajutorul celor interesati. Ma refer la cei interesati de Skoda, desigur... -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Sep 8 2006, 03:16 PM
Post
#2
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.084 |
Pentru curiosi exista filmuletul cu Fabia RS cu tuning ABt cu 230 KM/h pe A2, cu 2 persoane in masina, directia Buc-Ct, mentionez acest lucru, pt ca la intoarcere Lucian era singur si e posibil drumul sa fie un pic la vale pe anumite sectoare din directie inversa, deci ar fi putut atinge 240 KM/h.
Iar aici vb bineinteles de indicatiile vitezometrului pe bord. Nu stiu ce face o Fabia RS stock, pt ca am mers f putin cu una(max 1 km, si mai era si rosie.....proprietar un baiat), dar motorasul asta de 1.9 ASZ de 130 cp, tdi-pd si cuplat la 6 trepte face senzatie pt un diesel mai ales in mom in care ii refaci softul. Masini probate: 1. Skoda Fabia RS tuning ABt, 30.000 km reali. 2. Skoda Octavia 1, fosta dauna totala, refacuta, 35000 km reali, posbil resoftata (nu stiu, dar accelera prea tare), vit max pe ceas peste 225 km/h. (din nou am filmuletul pe telefon). 3. Audi A3, masina zilnica in calitate de proprietar , 86.000 km (estimati undeva pe la 250.000 km reali, nu sunt sigur dar se poate), resoftata, viteza maxima 215 Km/h, atinsi f greu, adica de la 205 nu mai are suflu, dar si cu dimensiune mare la anvelope 225/45/17. In schimb demarajul e fantastic. Am stat bara la bara cu Seat Leon 1.8T /180 CP, tot vreo 80.000 km pe ceas, nemodificat si am facut vreo 5-6 intreceri toate pastrand aceeasi situatie. Am facut o liniuta cu Polo GTI 1.8T / 150 CP, 4000 km reali, el a dat startu , a plecat cu o juma de masina in fata, in a 3-a l-am devansat cu o masina si in a 4-a a mai recuperat el juma de masina si zicea ca simtea ca recupereaza, din pacate spatiul si timpul au fost limitate. Alte exemple de ASZ modificate cu turbine si intercoolere schimbate puteti gasi pe alte forumuri sau chiar in Piata Victoriei ! Si acolo deja se vb de 1.9 tdi lejer de peste 200 CP. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 09:56 AM |