IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

PEUGEOT 307

This topic is about PEUGEOT 307, the author, George45817, wrote about: Salut, Intr-adevar o sa existe in vara un facelift la 307, care va adopta partea frontala de la 407 ( o tampenie dupa parerea mea ), cel mai probabil ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> PEUGEOT 307
George45817
post May 3 2005, 02:57 PM
Post #21


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 2-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.810



Salut,

Intr-adevar o sa existe in vara un facelift la 307, care va adopta partea frontala de la 407 ( o tampenie dupa parerea mea ), cel mai probabil ceva in genul lui 1007.

Despre 307 in bune si rele biggrin.gif

Motorul de 1,6 si 110 Cp este in opinia mea f agil, dar intradevar nu la demarajul de pe loc ci in trafic - impinge incredibil la peste 3500 rpm in a 3-a si a 4-a. Face cam tot ce misca la 1,6, fiind la egalitate doar cu alfa 147 1,6 TS. Masina iarasi m-a impresionat prin faptul ca are mici amanunte f bine gandite- scoti cheia din contact se aprind luminile de interior, torpedoul inghide si 2 sticle de 2 l si este refrigerat, inele cromate in tabloul de bord etc.

Parti negative:

Franele in opinia mea nu sunt nici pe departe la nivelul restului masinii, ABS-ul intrand haotic pe piatra cubica sau la cea mai mica denivelare. Un mare dezavantaj sunt iarasi vastele suprafete de plastic - se zgaraie temeinic la cea mai mica atingere. Modelele pe benzina vin fara nici un fel de scut - chestie care m-a costat 60 de mil la o intalnire cu un trunchi de copac mascat de iarba pe marginea drumului.

Service-ul este sub orice critica comparativ cu tarifele practicate:

Otopeni:
- schimbat bec stop spate- 4 ore de asteptat - 430 000 +TVA (30 000 becul)

- luat masina dupa 2 luni de stat in service (pt incidentul cu copacul) cu suruburile lasate nestranse, senzorul de capota rupt si capacele inlocuite cu unele zgariate. Tin sa precizez ca masina era intacta exterior si m-am intors cu ea de la C-ta, deci nu era cine stie ce reparatie.

Militari - mult peste Otopeni:

- luat masina din service dupa 3 luni - nota de plata 367 000 000 - si a trebuit sa ma intorc a doua zi cu ea inapoi, cedase prinderea capotei, pompa de stropit parbrizul, stergatorul fusese montat prost si imi zgariase parbrizul si deasupra tuturor imi furasera scutul montat contra cost -approx 7 mil. Ce-i drept le-au reparat gratis si mi-au adus alt scut - nu nou ci imprumutat probabil - mare atentie cand luati masinile inapoi.
Ca o chestie nou aparuta ( ca de, s-a umblat si la motor), la 3000 rpm apare un zgomot ciudat si masina se opreste din accelaratie, fenomenul disparand in jur de 3500.

Sper sa va fi fost de folos
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th April 2024 - 01:51 PM