IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Clio Symbol vs Clio Bicorp

This topic is about Clio Symbol vs Clio Bicorp, the author, Claudiu4, wrote about: Observ de pe forum ca se fac diferentieri destul de clare intre cele doua modele Clio. La aceeasi motorizare, pretul lui Bicorp e cu cel putin 1000 eu ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Clio Symbol vs Clio Bicorp
Claudiu4
post Dec 8 2003, 06:36 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 3-December 03
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 18.759



Observ de pe forum ca se fac diferentieri destul de clare intre cele doua modele Clio. La aceeasi motorizare, pretul lui Bicorp e cu cel putin 1000 euro mai mare. Nu ma dau in vint dupa designul lui Symbol, dar sa fiu sincer nici Bicorpul nu e o frumusete. La banii mei nu pot spera deocamdata la altceva. Dar de spatiul interior , ce parere aveti? Am nevasta si un copil, care model (d.p.d.v. al spatiului ) mi-ar veni mai bine?
Merci anticipat pt. raspunsuri.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Dec 8 2003, 07:25 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Exista suficiente diferente intre cele doua pentru a le considera masini diferite, si nu numai din punct de vedere al designului! Bicorp este fabricat in Spania, Symbol in Turcia! Materialele de pe bicorp sunt net superioare celor de pe Symbol! ETC
Din punctul de vedere al spatiului interior, nu sunt diferente prea mari, dar ca spatiu de depozitare (portbagaj) este mai mare, evident, symbolul! Insa cu un singur copil, cred cate poti descurca si cu un bicorp! Din punctul de vedere al rezistentei in timp, bicorpul sta mult mai bine! Mai erau pe forum cateva topicuri despre clio bicorp/symbol! Cauta-le si citeste-le si pe acelea, daca nu ai facut-o deja!


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Claudiu4
post Dec 8 2003, 07:46 PM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 3-December 03
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 18.759



Multumesc pt. parere. Ma duc azi la dealer sa iau o oferta mai detaliata pt. Bicorp.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Claudiu4
post Dec 8 2003, 10:07 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 21
Joined: 3-December 03
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 18.759



Mai astept parerile voastre ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roberto
post Dec 10 2003, 05:52 PM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 45
Joined: 14-August 03
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 15.135



Clio Bicorps e mai finisat si .parerea mea ca e mai dragut.
Symbol e mai spatios in spate.
Personal am dorit sa-mi iau un Bicorps ,dar am optat pt VW Polo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian8
post Dec 11 2003, 06:35 AM
Post #6


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 264
Joined: 21-September 03
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 16.356



roberto: de ce nu ti-ai luat o skoda fabia? e aceeasi masina doar cu alta sigla si la pret mai mic. ce te-a facut sa optezi pt polo, sau nici nu te-ai gandit la fabia? doar de curiozitate...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
violeta
post Dec 11 2003, 03:54 PM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 49
Joined: 30-September 03
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 16.680



Eu am Clio Bicorp de circa o luna.
Scaunele sunt foarte tari si pozitia la volan este cam incomoda.Scaunele, pe langa faptul ca sunt tari, sunt inalte si daca esti f. inalt e bine sa vezi daca nu te incomodeaza pozitia.Am inteles ca si Symbolul e conceput la fel.In spate, pentru un copil mic e loc.Pentru un copil mai mare sau un adult,daca dai scaunele din fata in spate la maximum, e loc foarte putin pentru picioare in spate si se sta incomod.Eu am condus 3 ani modelul vechi de Clio(1993) si vreau sa va spun ca in spate au loc 3 persoane perfect si nu stau deloc chinuite, iar scaunele erau foarte moi si confortabile spre deosebire de modelul nou.
Daca reusesti sa treci peste aceste aspecte, Bicorp este net superioara Symbolului.
Mai este un aspect deranjant:trebuie multa rabdare pentru a intra in posesia unui Clio Bicorp(circa 2 luni), fata de Symbol.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Dec 11 2003, 04:15 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Termenul de livrare depinde de pretentii si de noroc! Eu am vrut sa-mi iau un bicorp diesel de 80 CP cu toate dotarile si aveau cateva masini din care puteam sa-mi aleg! in ziua in care plateam, aveam masina! O cunostinta si-a luat un Bicorp 1.4 si a luat masina cand a terminat toate formalitatile de leasing, dar a avut de ales doar din doua culori! Daca vroia alta, trebuia sa astepte doua luni! In general, Renaultul este firma care are cele mai multe masini in stoc!


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
violeta
post Dec 11 2003, 08:04 PM
Post #9


novice
**

Group: Membri
Posts: 49
Joined: 30-September 03
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 16.680



Ce-i drept eu am vrut o anumita culoare, care era pe linia de fabricatie si nu in stoc, iar dotarile s-au modificat pe linia de fabricatie fiind.Masina a iesit din fabricatie pe 07.10.2003 si a plecat din Franta in data de 14.11.2003, dupa presiuni ca sa intre pe transport prioritar.Am avut posibilitatea sa o urmaresc, inclusiv sa verific daca nu cumva are vreun defect de fabricatie.Motivatia celor de la IPSO:probleme cu transportatorul.
In ceea ce ma priveste, pentru ca am avut posibilitatea sa urmaresc cand pleaca din Franta, cand a intrat in tara , cand s-a intocmit DVI-ul, a fost mai dificil pentru cei de la IPSO. Am fost ca un ghimpe in coasta pentru ca eram deja f.enervata de modul in care m-au dus cu vorba o perioada si am inceput verificarile pe cont propriu.
Cand mi-a fost servit textul ca masina poate fi receptionata, dar Cartea de Identitate nu e gata, deja eram hotatrata sa-i dau in judecata si le-am dat termen o zi in care sa am factura, Declaratia Vamala de Import si CI, fara de care NU SE RECEPTIONEZA O MASINA.
CI se elibereaza de RAR, care verifica fiecare masina din transportul respectiv, iar apoi declarantul vamal intocmeste DVI-ul.
Pentru cei care au nevoie sa stie, pt. pers.fizica , la receptia masinii trebuie sa ai:
- factura fiscala pt toata valoarea masinii(pret DDP), factura de avans stornata;
- declaratie vamala de import(DVI)
- Carte de Identitate(CI)
- autorizatia de circulatie provizorie si nr.provizorii
- asigurarae obligatorie(RCA)
si bineinteles nu semnezi de receptie pana nu verifici corespondenta de la serie motor, serie caroserie cu cele din acte, dotarile optionale si toata masina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Dec 11 2003, 10:12 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Credca pretextul cu "avem probleme cu transportatorul" e folosit de toata lumea! Asa mi s-a spus si mie si la opel si la toyota! Desi ei aveau dreptate (la opel mi-au adus masina cu 7 zile inainte de expirarea termenului de predare, iar Toyota trebuia sa-mi dea vineri masina si mi-au dat-o lunea urmatoare)! Ce m-a deranjat la opel a fost faptul ca i-am rugatsa anunte cu saptamana inainte de primirea masinii, caci nu am cum sa plateasc 6000 euro in ziua de pe o zi pe alta, dar bineinteles ca nu m-au anuntat! Mi-au spus tot timpul ca nu stiu unde este masina si cand vine!


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
violeta
post Dec 12 2003, 01:37 AM
Post #11


novice
**

Group: Membri
Posts: 49
Joined: 30-September 03
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 16.680



Visul meu este MEGANE II HATCHBACK. Dupa toata tevatura care a fost la Renault Clio, peste un an sau doi cand sper sa am bani pentru Megane II o voi lua in leasing direct din Franta.Am un prieten care a promis ca ma ajuta, avand firma mixta si asa scap de nesimtirea si impertinenta dealerilor de la noi.
Sper sa fie prima si ultima experienta traita de mine de acest gen.
Pacat de modul in care se comporta majoritatea firmelor cu clientii. E si asta o arta si bineinteles si o scoala pe care probabil ca o urmeaza cei de la firmele importatoare de masini ca sa stie sa duca cu vorba cat mai elegant si credibil clientii.
Eu am fost pacalita de data aceasta, fiind prima data cand imi iau o masina noua si sper si ultima.
Luni ma suna cel de la IPSO si imi spune ca masina pleaca miercuri si va ajunge vineri SIGUR.Eu, fata credula schimb miercuri banii in lei si astept sa vina vineri sa fac plata.Vineri il sun pe individ si imi spune intr-o serie de cuvinte pompoase ceva ce insemna mai nimic, ba ca masina e pe drum, ba ca trebuie sa plece, ba ca se intereseaza si ma suna.Peste o ora il sun si instiintez EU!! ca masina e bine mersi in curtea fabricii X... din Franta si ca nici gand sa figureze in primul transport care pleca a doua zi.In ziua cand a plecat masina din Franta l-am anuntat tandru pe individ ca peste 2 zile intra in tara.a treia zi i-am comunicat ca masina e la parcull lor de pe sos.Buc-Pitesti. si ca in doua zile astept sa-mi emita factura.Dupa inca cateva telefoane si scndaluri emit factura,platesc si astept 3 zile, conform contractului, desi termenul de livrare era depasit cu 3 saptamani.Sun si imi explica ca nu au facut vama si ca mai dureaza.Il sun si ii transmit "dulce"ca DVI-ul a fost semnat la ora 14.00 si ca nu mai tine cu minciuni si ca astept a doua zi masina, CI si restul actelor si ca nu mai stau la discutii cu ei.
Pentru toata aceasta afacere care m-a costat inca vreo 6 milioane(euro intre timp crescand enorm), mi-am folosit din plin relatiile personale,cunostintele juridice si cele ale unui expert vamal.Poate altii nu au aceste posibilitati, de aceea am povestit aici pataniile mele, ca cei care isi iau masina noua sa stie la ce sa se astepte si sa se inarmeze cu multa rabdare sau sa-l aduca pe dealer in situatia in care sa blesteme ziua in care a incheiat contractul cu tine, cum probabil ca a fost in cazul meu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin16
post Dec 12 2003, 03:20 AM
Post #12


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 11-December 03
From: Bucuresti
Member No.: 19.069



Clio Symbol: 60.000 km fara nici o problema!
De la acest kilometraj incolo, poate sa se-ntample orice, a demonstrat ce poate.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roberto
post Dec 15 2003, 06:53 PM
Post #13


novice
**

Group: Membri
Posts: 45
Joined: 14-August 03
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 15.135



Ptr.Iulian:
Da, ai dreptate, Fabia e un POLO in haine de Skoda, dar:
-pret cu 3-400 E mai mic
- in schimb la revanzare,Skoda pierde mai mult decat VW.
- calitatea finisarilor = superioara la VW.
Merci!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 11:25 AM