VW Touran sau Renault Scenic? |
This topic is about VW Touran sau Renault Scenic?, the author, Roxana58543, wrote about: Va rog sa ma ajutati cu o opinie: VW Touran 1.9TDI 105CP sau Renault Scenic 1,9dCi 120CP? Imi place mai mult Touran-ul, dar Scenic-ul e ceva mai iefti ... To read more just scroll down
VW Touran sau Renault Scenic? |
Oct 17 2005, 12:52 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 16-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.536 |
Multumesc mult si astept cu interes opiniile voastre. |
|
|
Oct 17 2005, 04:05 PM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 16-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.536 |
Chiar nu stie nimeni? Sau nu aveti chef sa raspundeti?
|
|
|
Oct 17 2005, 04:16 PM
Post
#3
|
|
pilot Group: Membri Posts: 277 Joined: 9-December 04 From: Bucuresti Member No.: 36.948 |
De ce crezi ca e mai scumpa VW decat RENAULT?
Eu nu ca's fan VW, dar calitatea materialelor si asamblarii este mult mai buna. Lucrul acesta se vad si in revistele de specialitate. Daca ai bani ia-ti un VW ( mie TOURAN imi place foarte mult ), daca nu ai RENAULT. Cat despre costul reviziilor nu stiu nimic, dar tind sa cred ca sunt apropiate. Totusi daca-ti iei VW sa fugi de service porsche. LA fel la RENAULT stiu ca se face programare sa-ti faci revizia ( poate dura si o saptamana ) P.S. Daca te decizi la Renault te pot ajuta cu un concesionar ( nu dau nume ca ne da in cap Adminul ) :-) -------------------- SEAT TOLEDO 2.0TDI/M6 140CP, FULL fara piele si navigatie, + CIP PUTERE (+40CP), + SHORT SHIFT, + arcuri SPORT H&R (-35mm) + carlig remorcare
|
|
|
Oct 17 2005, 05:50 PM
Post
#4
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 16-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.536 |
Si eu prefer VW. Intrebam de revizii pentru ca sint curioasa cam cum sta treaba. Noi acum avem un Clio si la 15000km revizia a fost cam 8mil., iar la 30000km vreo 13mil. Un prieten cu Scenic, la care prima revizie se face la 30000km a platit vreo 6mil. |
|
|
Oct 17 2005, 07:21 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE Noi acum avem un Clio si la 15000km revizia a fost cam 8mil., iar la 30000km vreo 13mil
Ce i-at schimbat de a costat asa de mult? Eu mai mult de 3-3.5 mil nu am dat niciodata |
|
|
Oct 17 2005, 07:37 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 22-January 05 From: Galati (Galati) Member No.: 38.965 |
Exista diferente majore intre cele doua motorizari : 1,9 Dci nu se compara cu 1,9 TDI . 105 cp sa-ar putea sa fie cam putin pentru TOURAN .Intradevar calitatea asamblarii este mai buna la Touran. Atentie la optionale , Vw vine cu putine dotari in standard ,de regula . Preturile ar trebui comparate la acesi nivel de dotare . In ceea ce priveste intretinerea Renault e mai scump.In RO sunt putine monovolume ,deaceea ar trebui ceruta parerea unui posesor de Touran care a parcurs peste 50K KM ca sa putem avea o imagine asupra fiabilitatii .
-------------------- Xsara Picasso 2HDI
|
|
|
Oct 18 2005, 09:49 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Scenic 1.5 DCI?
E si mai ieftin... -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Oct 18 2005, 11:05 AM
Post
#8
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
Depinde de ce vrei de la masina. AM mers cu ambele masini (touran 1.9tdi si Scenisc 1.9 dci). Touran desi din afara pare mai mare la interior iti da o senzatie de lipsa a spatiului si merge mai mult spre un look de dubita. Scenic-ul e spatios inauntru si confortabil. Motoarele ambelor masini merg foarte bine sunt sprintare si au consum mic. Sincer e o alegere grea, parerea mea e ca daca vrei o masina de familie cu care sa mergi in vacanta, cu copii sau prietenii cel mai bun e scenic-ul. Daca vrei o masina care sa aiba capacitate de carat atat pentru munca cat si pentru familie atunci ia touran-ul. Ce sa zic dupa ce am mers cu amandoua Scenicul mi-a parut placut de condus si mai aproape de o masina normala, iar touran-ul si el placut la condus m-a dus cu gandul la o utilitara transformata intr-o masina de familie foarte bine dotata si gandita.
Scenicul e mai dulce si mai prietenos, e ca un ponei, touran-ul e mai musculos si dintr-o bucata, cam ca un cal de tractiune. -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Oct 18 2005, 11:29 AM
Post
#9
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 16-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.536 |
Cristi, nu i-a schimbat ceva deosebit, fitrele si nu mai stiu ce, dar am uitat sa specific ca e pe motorina, de asta e mai scumpa revizia.
Vlad, ai dreptate. Alegerea e grea. Si intradevar Scenic-ul e mai lat decit Touran-ul, dar mai putin lung. Noi vrem o masina de familie, pentru mers in vacante, pe care sa o tinem 5 ani. Avem un copil, mai facem unul, deci trebuie sa incapa multe in ea. De fapt ideea de a mai cumpara o masina a aparut cind am plecat cu bebelusul si cu greu i-au incaput "accesoriile" in Symbol, nu Bicorp! Si mai e o chestie care ma enerveaza la Clio: cind stau in spate nu-mi incap picioarele si la drum lung e jale!! Multumesc pentru raspunsuri. |
|
|
Oct 18 2005, 04:23 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Daca ai fi trecut si noul Zafira la vs. te convingeam eu ce sa alegi !
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Oct 18 2005, 04:40 PM
Post
#11
|
|
pilot Group: Membri Posts: 277 Joined: 9-December 04 From: Bucuresti Member No.: 36.948 |
Corect. Arata super noua Zafira, cel putin aia de la SIAB arata belea. Totusi nu mi-a placut postul de conducere, mi s-a parut cam inghesuit, dar.........nu e relevant, eu sunt si mai mare asa ca nu e de luat in seama. Oricum masina arata bine de tot, dar acum sa vedem un test comparativ, ca doar nu conteaza cum arata, conteaza si cum se comporta la drum.
-------------------- SEAT TOLEDO 2.0TDI/M6 140CP, FULL fara piele si navigatie, + CIP PUTERE (+40CP), + SHORT SHIFT, + arcuri SPORT H&R (-35mm) + carlig remorcare
|
|
|
Oct 18 2005, 04:46 PM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 277 Joined: 9-December 04 From: Bucuresti Member No.: 36.948 |
Asa as mai adauga Seat TOLEDO, al carui posesor sunt, care este mai mult decat spatioasa, spatiu pasageri peste limita clasei, comparativ cu un PASSAT, MONDEO, si altele de aceeasi speta, se sta foarte bine atat in fata cat si in spate, in plus mai are si un portbagaj de 500 de litri care este imens. Masina este setata un pic spre sport, nu are foarte multe spatii de depozitare ca TOURAN, are doar seratre sub scaun, si un spatiu de depo in bord. In plus la versiune STYLANCE primesti cam tot ce trebuie, inclusiv climatizare bizonala, climatizare care la TOURAN o platesti extra.
Daca nu esti decis intre acele 2 modele trage o fuga si pana la un dealer SEAT. -------------------- SEAT TOLEDO 2.0TDI/M6 140CP, FULL fara piele si navigatie, + CIP PUTERE (+40CP), + SHORT SHIFT, + arcuri SPORT H&R (-35mm) + carlig remorcare
|
|
|
Oct 18 2005, 05:20 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Eu am VW Sharan (fratele mai mare al Touran-ului... defapt nu stiu daca sunt frati dar ma rog...). Ultima revizie la care au schimbat doar filtre si ulei (fara placute & stuff) a costat 10 milioane (Defapt 9.700.000 sau ceva de genu...).
Ce imi place la masina: - finisajele (desi capul schimbatorului are un "joc" se poate roti in stanga si in dreapta si te incurca daca schimbi vitezele intr-un stil sportiv... dar in principiu sunt OK... nu stiu cat de comuna e treaba cu maciulia schimbatorului, nu am mai auzit-o la alti posesori de vw, presupun ca a mea are un bug) - motorul (e 1.9 TDI 115 cp...) - spatiul interior (aici nu stiu in ce masura e comparabil cu Touran-ul.. care e mai mic) Ce nu imi place: - masina e cocotata, pe langa faptul ca o face mai urata nu e foarte stabila (mult mai stabila decat un clio spre exemplu, dar mult sub o berlina clasa medie) - Scaunele... nu stiu daca au aceleasi scaune (touran si sharan) dar sharanul are niste scaune de zici ca sunt facute din lemn... desi au toate setarile posibile nu prea poti gasi o pozitie cu adevarat comfortabila... ca sa nu mai vorbesc de faptul ca dupa un drum de 1000 de km te doare spatele (v-am mai zis ca e tare ca lemnul...) Nu am condus Scenic dar si ea e destul de inalta iar suspensiile renault sunt in mod traditional mai moi decat la vw... s-ar putea sa nu fie cazul la scenic dar masina e posibil mai instabila... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Oct 18 2005, 09:43 PM
Post
#14
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 16-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.536 |
QUOTE(eddie33) Daca ai fi trecut si noul Zafira la vs. te convingeam eu ce sa alegi !
Sa stii ca am vazut Zafira la SIAB , dar mi s-a parut ca arata si mai a autobuz decit Touran-ul. Si mai e o chestie, eu vreau la optionale si trapa acoperis si Zafira o are impartita in 4, nu prea mi-a placut. Oricum ma bucur ca ai adus si Zafira in discutie; noi vrem o masina mare, de familie si e binevenita o discutie despre altenative. De asta am si postat pe forum. |
|
|
Oct 18 2005, 10:11 PM
Post
#15
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 235 Joined: 6-June 05 From: Bucuresti Member No.: 48.545 |
Te-ai gandit si la o Corolla Verso? La Top Gear ziceau ca niste copii ar face varza un Megane instant la cat de fragil e pe interior...
-------------------- Subaru Impreza WRX Wagon
|
|
|
Oct 18 2005, 10:22 PM
Post
#16
|
|
pilot Group: Membri Posts: 261 Joined: 19-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.162 |
Daca s-a pastrat aceeasi calitatea si la generatia asta noua de Scenic asa cum a fost anterioara, din care am eu, atunci ti-o recomand din tot sufletul. Are 89.000km si nu a avut absolut nici o problema. Ma rog eu am varianta 4X4 dar masina merge perfect.
-------------------- |
|
|
Oct 18 2005, 10:26 PM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 261 Joined: 19-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.162 |
A, si am uitat. La o masina asa mai mare chiar nici eu nu cred ca sunt indeajuns 102 CP. La condus se simte imediat o masina grea. Incearca un drive-test
-------------------- |
|
|
Oct 19 2005, 09:58 AM
Post
#18
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
La ambele masini spatiul alocat locurilor din spate e generos si nu vei avea probleme cu genuchii Daca reusesti sa iei diesel-ul de la renault e perfect pentru nevoile tale. Portbagaj mare, loc spate suficient si gageturi gen masute rabatbile spate si multe spatii de depozitare in interior (sub scaunele din fata sunt sertare, sub picioarele din fata sunt 2 compartimente, la fel si in spate. Acum ca mi-ai descris situatia as inclina spre scenic, dar cel mai bine e sa te convingi singura si sa mergi sa le vezi pe viu pe ambele. Atunci cu siguranta vei sti ce sa iei.
-------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Oct 19 2005, 09:12 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
QUOTE(Roxana58543) Sa stii ca am vazut Zafira la SIAB , dar mi s-a parut ca arata si mai a autobuz decit Touran-ul. Si mai e o chestie, eu vreau la optionale si trapa acoperis si Zafira o are impartita in 4, nu prea mi-a placut.
Oricum ma bucur ca ai adus si Zafira in discutie; noi vrem o masina mare, de familie si e binevenita o discutie despre altenative. De asta am si postat pe forum. Opel Zafira s-a lansat în 1999 ca primul monovolum german și cea dintai masina din aceasta categorie care avea cel de-al treilea rînd de scaune complet pliabil. Această soluție asigura un portbagaj mai mare în configurație cu cinci locuri .S-au vandut peste 1,5 milioane de exemplare din modelul asta. Dintr-un automobil cu șapte locuri, Zafira se poate transfoma într-unul cu șase, cinci, patru, trei sau două locuri. Sistemul Flex7 este mai ușor de utilizat și permite mascarea fiecărui scaun în podea.In varianta 2 scaune,ai un volum de 1.820 litri. În varianta cu cinci scaune, pentru bagaje rămîn 645 litri. Scaunul dreapta se poate plia și transforma în măsuță, iar în habitaclu există foarte multe spații de depozitare. Opel Zafira costa minimum 13.000 euro fără taxe. Aduce cîteva premiere în clasa monovolumelor compacte, din punctul de vedere al dotărilor și al siguranței. Sînt disponibile suspensiile active cu două programe de funcționare și farurile Bi-Xenon. Vor exista patru variante pe benzină și trei diesel, cu puteri între 100 și 200 de cai. Anul viitor se va lansa versiunea OPC, echipată cu motorul turbo de 2,0 litri și 240 cai-putere, care va transforma Zafira în cel mai rapid monovolum european: viteză maximă de 230 kilometri pe oră și demaraj de la zero la 10 de kilometri pe oră realizabil în 7,8 secunde. Pare interesant,nu ? Trapa poti sa-ti alegi de care vrei.Si daca vrei sa iei toata familia cu tine,iei si ,,autobuzul''...... -------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 09:22 PM |