IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Honda accord

This topic is about Honda accord, the author, iHondafan, wrote about: pe de alta parte numerele pentru Honda nu sunt asa de rele.. fata de 2011 productia lor mondiala a crescut cu 46%, in Japonia cu 57% ( bine 2011 a fos ... To read more just scroll down

8 Pages V  « < 6 7 8  
Reply to this topicStart new topic
> Honda accord
iHondafan
post Dec 4 2012, 02:16 PM
Post #141


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



pe de alta parte numerele pentru Honda nu sunt asa de rele.. fata de 2011 productia lor mondiala a crescut cu 46%, in Japonia cu 57% ( bine 2011 a fost sever afectata de cutremur). Renault, PSA, Fiat ar fi incantate sa aiba astfel de crestere.

in SUA la vanzari - Civic e in crestere 40%, CR-V +32% ( si ambele sunt numarul 1 in segmentul lor), Accord 37% ( numarul 2 in segment dupa Camry), Honda Oddyssey +29% ( si numarul 2 in segment dupa Dodge Caravan). pana si MDX care e la final de viata e +22% ( din nou nr 2 in segment). TL si el la sfarsit de viata e tot asa +17% ( si se vinde similar A4 - care +7% )...

au mult de lucru dar nu sunt chiar pe moarte. desigur e din ce in ce mai greu pentru companii mici sa reziste intr-o lume auto dominata de mamuti de talia VAG, Toyota, GM, dar nu e imposibil.


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 4 2012, 03:23 PM
Post #142


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



In Europa piata e in continua scadere, inca -7.2% in medie.

Si cu toate astea coreenii se simt bine, Kia are cea mai buna evolutie, si pana si Daewoo Chevrolet sunt in crestere... toyota sunt constanti... iar Honda continua sa scada, e drept mai putin decat media, insa nu mai au unde sa scada, sunt deja sunt sub Chevrolet... sau Dacia...

A, si Mitsu se duc la vale, previzibil de altfel, si astia au cam ramas in urma din multe puncte de vedere. Nici Mazda nu o duce foarte bine, insa cred ca s-a canibalizat cu Ford si Peugeot cu care au multe lucruri in comun in Dizalstan.

http://www.best-selling-cars.com/europe/20...-manufacturers/

Si cifrele de anul trecut, tendinta e cam aceeasi
http://www.best-selling-cars.com/europe/20...ands-in-europe/

This post has been edited by James Kilowatt: Dec 4 2012, 03:27 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mircanu
post Dec 4 2012, 03:31 PM
Post #143


specialist
******

Group: Membri
Posts: 785
Joined: 24-September 11
From: Macondo
Member No.: 135.609



QUOTE (James Kilowatt @ Dec 4 2012, 11:50 AM) *
Mircanule, la noi reviziile se fac acum la 30kkm sau 2 ani. Si nu-s mai scumpe decat la honda sau la vag, asa ca figura cu garantia lor ramane un argument valabil care a convins. In be au facut publicitate teribila pe tema asta, plus pe reteaua de dealeri (oriunde ai fi, garajul nostru e la mai putin de 30 km).


Eu m-am uitat pe site-ul hyundai in romania si doar la cateva modele e revizia la 30k km: I30 si IX35 (diesel).
In functie de model si motorizare reviziile se fac la 10k-15k-20k si ptr 2-3 modele la 30k km.
uite aici info detaliate cu intervale si preturi: http://www.hyundai-motor.ro/content/?id=430

Chiar si cu revizia la 30k km tot te prind galbejitii. degeaba faci matele 10k km pe an ca revizia trebuie facuta la 12 luni conform site-ului hyundai de mai sus. daca nu, pierzi garantia. ei nu se scot din pretul reviziei si al uleiului, ei se scot din alte consumabile/piese care 'tre sa le iei/schimbi la ei ptr a pastra garantia. si daca o faci timp de 7 ani, se scot bine baietii. ptr ce? dupa 5-6 ani, Hyundaiul ala e depasit total.

@iulian honda fan
asta e problema cu civicul. i-au facut 2 facelifturi in ultimii doi ani fara sa faca un upgrade la motor. daca ai avut modelul vechi de civic, sa zicem 2008, si vrei modelul nou, 2013 primesti in plus niste bare si stopuri/faruri diferite. in rest, aceeasi Marie cu alta palarie. daca se vinde in contionuare bine, asta este din inertie. sunt masini care in general nu se strica si au intretinere ieftina. for petrolheads like us, asta nu e de-ajuns. se pare ca ptr publicul larg este.



--------------------
festina lente.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 4 2012, 03:44 PM
Post #144


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



La mine e 30k sau 2 ani, nu 12 luni. Faci 3 revizii in toata perioada de garantie, care, repet, nu costa mai mult decat la alta marca. La skoda de exemplu au trecut de la 15k/12 luni la 30k/24 luni fix intre momentul in care am comandat-o pe a mea si pana a venit. Si nu au schimbat la ea nimic altceva decat specificatia uleiului, si la prima revizie de 30k nici macar nu au schimbat filtrul de aer si cel de polen. Probabil ca e deci la latitudinea dealerului/importatorului.

Iar in Romania poti sa mergi cu piesele de acasa la revizie, deci nu te pot jecmani decat la manopera.

Dupa 5 ani vinzi o masina care are garantie inca 2 ani, adica fix cat da VAG sau Reno la o masina noua. Not bad, zic eu. Eu cand am cumparat Hyundai am avut inca 3 ani si jumatate de garantie, adica aproape dublu fata de cat am avut la petrolierul nou. Intr-o lume unde kilometrajele se dau inapoi pe banda rulanta (cel putin in Romania e o epidemie) o masina in garantie si "urmarita" de dealer datorita obligatiei de a o intretine la el e un avantaj semnificativ. La Hyundai garantia e transmisibila, nu stiu cum e la ceilalti. Si cand am vandut Hyundaiul a mai avut 3 luni garantie desi era la mana a 3-a.

This post has been edited by James Kilowatt: Dec 4 2012, 03:54 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Dec 4 2012, 03:46 PM
Post #145


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



1. reviziile la hyundai nu sunt mai scumpe decat la alte marci, am un prieten care si-a facut revizia la un I30 acum o saptamana sau 2 si revizia a fost in jur de 500 de lei (cu ulei si filtre schimbate + stergatorul pe spate).
2. reviziile sunt obligatorii la 12 luni la toate marcile, si la mercedes si la VAG si la toyota.
3. conform legislatiei europene nu te pot obliga sa iti faci revizia la ei (si sa iti anuleze garantia daca nu o faci), conform legislatiei UE poti sa iti faci revizia la orice service autorizat, ei te obliga doar sa o faci, nu spun unde sau la cine.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Dec 4 2012, 04:02 PM
Post #146


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



QUOTE (James Kilowatt @ Dec 4 2012, 01:23 PM) *
In Europa piata e in continua scadere, inca -7.2% in medie.

Si cu toate astea coreenii se simt bine, Kia are cea mai buna evolutie, si pana si Daewoo Chevrolet sunt in crestere... toyota sunt constanti... iar Honda continua sa scada, e drept mai putin decat media, insa nu mai au unde sa scada, sunt deja sunt sub Chevrolet... sau Dacia...

A, si Mitsu se duc la vale, previzibil de altfel, si astia au cam ramas in urma din multe puncte de vedere. Nici Mazda nu o duce foarte bine, insa cred ca s-a canibalizat cu Ford si Peugeot cu care au multe lucruri in comun in Dizalstan.

http://www.best-selling-cars.com/europe/20...-manufacturers/

Si cifrele de anul trecut, tendinta e cam aceeasi
http://www.best-selling-cars.com/europe/20...ands-in-europe/


mda, numerele sunt penibile pentru Honda in Europa... in America vand de peste 2 ori mai multe Accorduri decat tot ce vand in Europa... par sa fi renuntzat la piata europeana.

Mitsu cred ca nu va rezista mult, banuiesc ca ii vor cumpara Hyundai (cu care au deja platforme si motoare in comun). si in America sunt aproape neglijabili. Suzuki anul asta a anuntat ca inchide pravalia de masini in America ( raman cu motociclete, ATV). ambele mai au ceva piata in Asia ( Suzuki e nr 1 in India cu subsidiarul Maruti) pe masini mici si foarte mici.

sunt ceva surprins de Mazda - au masini foarte competitive, problema e banuiesc din cauza bazei de productie predominant in Japonia. de cand au divortzat de Ford s-au miscat foarte bine global.

Renault, PSA si Fiat au avut 2 ani brutali. GM si Ford pe aproape ( macar 2011 nu a fost asa de rau).

si CRIZA isi spune cuvantul - piata americana vinde mai multe masini decat cea europeana ( 14mil fata de 13 mil) desi populatia in Europa e cu 50% mai mare... de fapt se pare ca in 2012 in final in SUA se va atinge nivelul de vanzari istoric de varf din 2007. in fine, viitorul economic nu mi se pare nici aici foarte roz, dar inca nu am ajuns la nivelul de disfunctionalitate socio-economica din Europa ( desi tov Obama se straduie, tovarasi)...


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Dec 4 2012, 04:14 PM
Post #147


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



QUOTE (mircanu @ Dec 4 2012, 01:31 PM) *
@iulian honda fan
asta e problema cu civicul. i-au facut 2 facelifturi in ultimii doi ani fara sa faca un upgrade la motor. daca ai avut modelul vechi de civic, sa zicem 2008, si vrei modelul nou, 2013 primesti in plus niste bare si stopuri/faruri diferite. in rest, aceeasi Marie cu alta palarie. daca se vinde in contionuare bine, asta este din inertie. sunt masini care in general nu se strica si au intretinere ieftina. for petrolheads like us, asta nu e de-ajuns. se pare ca ptr publicul larg este.


au facut 2 face-lifturi pentru ca pe primul l-au nimerit gresit rau de tot. problema cu trenul motor e ca a fost foarte bun ( e inca la paritate cu competitia in ce priveste raportul performante/consum). si inca vor merge pe el cel putin inca un an...

uite Civic 2013 ( tocmai lansat zilele astea la LA Auto show):

http://www.autoevolution.com/news/consumer...ideo-52466.html

suspensie, directie, insonorizare, interior, electronice updatate la aceasi pret... e totusi remarcabil ca au luat critica ConsumerReports ( si a altor reviste/site-uri auto) in serios si desi modelul 2012 a fost cel mai bine vandut model de Civic din istorie in SUA au bagat sute de milioane in corectarea greselilor. asta e un semn ca oamenii au ramas alerti.

eu unul tot nu as cumpara Civic vs Mazda3, Focus sau chiar Golf TDI, dar de buna seama ca multa lume e OK cu Civic asa cum e.

This post has been edited by iHondafan: Dec 4 2012, 04:17 PM


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Dec 4 2012, 05:26 PM
Post #148


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



QUOTE (HalbaSus @ Dec 4 2012, 01:46 PM) *
1. reviziile la hyundai nu sunt mai scumpe decat la alte marci, am un prieten care si-a facut revizia la un I30 acum o saptamana sau 2 si revizia a fost in jur de 500 de lei (cu ulei si filtre schimbate + stergatorul pe spate).
2. reviziile sunt obligatorii la 12 luni la toate marcile, si la mercedes si la VAG si la toyota.
3. conform legislatiei europene nu te pot obliga sa iti faci revizia la ei (si sa iti anuleze garantia daca nu o faci), conform legislatiei UE poti sa iti faci revizia la orice service autorizat, ei te obliga doar sa o faci, nu spun unde sau la cine.


1. in medie o revizie aici e intre 25-30$ ( pentru schimbat ulei, filtru si verificare sumara) si 100-150$ pentru reviziile mai mari ( schimbat filtre; rotit/echilibrat cauciuri); desigur daca sunt probleme care trebuie rezolvate atunci platesti ( pana acum nu am avut nimic in perioada de garantie care sa nu fie acoperit; desigur afara de consumabile)...

2. asa e si aici - revizii recomandat minim 1 data pe an. numarul de km nu mai este un factor dat fiind mai toate masinile au indicatoare a vietii uleiului si remindere pt revizii ( in efect te duci cand iti spune masina ca e timpul). insa majoritatea masinilor aici folosesc ulei semi-sintetic care trebuie schimbat la 8-12000km ( cam asta a fost media la eSai si TL-ul anterior); la MDX am 25000km si l-am schimbat doar o data la 20k ( nici nu stiu ce fel de ulei au pus la dealer, dar nu cred ca e sintetic ca au facturat numai 18$ pe aprox. 5 litri)...

3. aceeasi obligatie o au producatorii si aici - sa accepte servisarea facuta de oricine e licentiat/autorizat ( si orice service e automat licentiat ca nu poate functiona fara);


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Dec 4 2012, 05:41 PM
Post #149


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



QUOTE (James Kilowatt @ Dec 4 2012, 01:44 PM) *
Dupa 5 ani vinzi o masina care are garantie inca 2 ani, adica fix cat da VAG sau Reno la o masina noua. Not bad, zic eu. Eu cand am cumparat Hyundai am avut inca 3 ani si jumatate de garantie, adica aproape dublu fata de cat am avut la petrolierul nou. Intr-o lume unde kilometrajele se dau inapoi pe banda rulanta (cel putin in Romania e o epidemie) o masina in garantie si "urmarita" de dealer datorita obligatiei de a o intretine la el e un avantaj semnificativ. La Hyundai garantia e transmisibila, nu stiu cum e la ceilalti. Si cand am vandut Hyundaiul a mai avut 3 luni garantie desi era la mana a 3-a.


aici e relativ greu sa dai kilometrajul inapoi in mod semnificativ. cam peste tot anual trebuie sa reinnoiesti inmatricularea sau/si sa faci revizie tehnica, atunci automat declari nr de km; daca esti implicat intr-un accident idem, daca te duci la service idem. poti manari cate un pic ici si colo, dar oricine poate verifica data base a statului sau Carfax report ( unde automat intra toate platile facute prin asigurari, tranzactiile si alte date) - practic aici daca esti cat de cat alert nu ar trebui sa cumperi nici o masina folosita fara sa ii verifici Carfax report.


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 4 2012, 06:45 PM
Post #150


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



LA noi incepe sa exista istoric complet, insa nu e inca disponibil, si nu are toata lumea acces. Asiguratorii in general urmaresc soferii, nu masinile. Au o baza de date insa nu e publica.
In Ro exista o baza de date partiala cu accidentele masinilor (poti vedea de ex daca a fost mucificata) insa nu te ajuta in cazul kilometrajelor date inapoi. Dealerii au o baza de date, insa pentru o masina iesita din garantie (de mult timp) nu mai poti urmari daca nu a fost intretinuta la ei. De aici e avantajul celor in garantie, le poti verifica kilometrajul dupa carnetul de revizii de la dealer.
Si e a naibii de simplu sa iei taxiul din De, il aduci in Ro, il faci masina unei babute care a mers la biserica cu ea cu o rescriere de kilometraj si afacerile merg... Noi avem 27 de baze de date separate, si o clasa de samsari care au inteles foarte bine principiile pietei unice europene, spre deosebire de alti intreprinzatori care tot la nivel de judet gandesc....

La mine cea mai ieftina revizie la concesionar a fost la Skoda - 280€ pentru un schimb de ulei (+ filtru) si atat si cea mai scumpa 760€ la Daewoo, incluzand schimb de distributie. Iar la revizia aia de 280€ nici acum nu am inteles ce am platit, cu factura in mana, desi sunt inginer (sau mai bine zis, am fost) si am facut ceva calcule la viata mea.... e plina de "mici furnituri" de "forfait nu-stiu-de-care" si de alte lucruri care desi sunt scrise intr-o limba de circulatie internationala nu le intelege nimeni.

Sub 100€ nu mai exista nicio revizie nici macar la service de cartier. Ora de lucru e ~60 + TVA, iar preturile la piese triple fata de un magazin decent din Germania de ex (un kil de Castrol Edge 5w30 504-507 00 e 30€, fata de 10€ la nemti).


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Dec 4 2012, 07:10 PM
Post #151


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



nu te poti duce sa faci reviziile in Germania? si aici ora de lucru facturata in service e de la 40$ in sus dar ca sa iti schimbe un ulei si sa verifice niste chestii le ia max juma' de ora ( zic juma ca e 15 min la un mecanic si un ucenic/bagator de seama care il ajuta)... manopera facturata la un schimb de ulei asa ceva e 10-20 hai 30$ la dealerii marcilor de lux... la un Jiffy Lube d-asta de regula le ia max 10min de masina, bine sunt 3-4 angajati in service, dar se misca rapid...

mecanicul de cartier de aici ( care e tot timpul ocupat, trebuie sa suni 2-3 zile inainte pt. programare) - de 2 ani imi ia 35$ pentru schimb de ulei; am facut vreo 3 randuri de frane la el ( la TL fata si eSai fata si apoi spate) si a luat 120-150 manopera, cam 200-220 cu totul; pneuri montat/echilibrat cam 12$/buc.


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 4 2012, 07:25 PM
Post #152


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Pe mine hotii aia m-au taxat o ora si jumatate pentru un schimb de ulei. daca il faceam singur si dupa chef, si desfaceam busonul cu dintii si nu dura atat.
Insa chiar si asa tot n-am inteles ce-am platit. Manopera a fost cam 110€, uleiul in sine vreo 70, filtrul plus o garnitura si nu mai stiu ce rahaturi explicite inca 20, si apoi vreo 80€ pe "forfait" si "micile furnituri" samd...

E drept, au facut o scanare, aveam o eroare tinuta de samanta pe care au sters-o, i-am verificat cu vag-comul.

La tehnologia asta NASA pe care o folosesc si calificarea lor de neurochirurgi, nu inteleg de ce sa ma plang. Ar trebui sa ma simt onorat ca sunt bagat in seama.

In Europa majoritatea profiturilor se fac din service, nu din vanzarea masinilor. Peugeot de exemplu merg in pierdere la vandut masini, insa cu servicii cu tot anul trecut au avut 600mil profit. Reno au scos 2mld, desi uzinele franceze pierd bani. Profitul a fost din uzinele straine + service.

Iti vand deci masina in pierdere, si apoi te jumulesc la "forfait-uri" in service. Si din pacate, service-urile de cartier sunt pe cale de disparitie, iar alea care mai exista isi cam aliniaza preturile cu cei mari. Iar faptul ca mai mult de jumatate din masini sunt "pah firma" si deci intretinute doar la concesionar indiferent de costuri nu ajuta pentru o concurenta sanatoasa.Mai mult, probabil mentin in mod intentionat preturi mari in service si ca sa te incurajeze sa scapi repede de masini ca sa nu ajunga sa se strice... ceea ce face bine la vanzarile de masini noi.

This post has been edited by James Kilowatt: Dec 4 2012, 07:28 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Dec 4 2012, 07:34 PM
Post #153


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



O sa radeti... uleiul e pe la 2 eur/ltr la producator. Dar producatorul nu vinde direct, ci prin distribuitori, care cumpara toti la pretul de distributie. Distribuitorii primesc inapoi un discount de 10-15% (sau mai mult; e variabil procentul in functie de vanzari) din pretul de distributie. Dupa distribuitor, fiecare za din lant isi adauga ceva de ajunge sa coste 10 eur sau mai mult la utilizator/cumparator.


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Dec 4 2012, 08:21 PM
Post #154


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



nimic nu e mai bun pentru consumator ca o competitie sanatoasa si nimic nu e mai naspa ca un monopol nesimtit...

in fine daca ti-au facut un diagnostic mai complex sa zicem. si eu cred ca am platit 180-200$ pe revizii din astea mari, in urma carora nu au schimbat nimic dar dupa nu am mai dat pe la ei si cand sun ii intreb cat costa o revizie "A" - ce zice in cartea tehnica la momentul respectiv. odata ce ies din garantie oricum nu mai dau pe la dealer decat daca e ceva specific ( ex am fost sa imi schimbe o oglinda sparta sau pentru recalls...

e acelasi lucru si cu distribuitorii. daca exista competitie uleiul ajunge rezonabil si pe raft. in plus aici putem multumi Domnului pentru Walmart, Costco, eBay si Amazon care sunt campionii adaosurilor mici. in fine eu nu am fost oripilat niciodata de pretul uleiului la service-uri ca sa ma obosesc sa alerg dupa el prin magazine, dar am fost curios sa verific cat e la magazin comparativ cu cat imi facturau ei... cum diferentele, daca erau, erau neglijabile am stat linistit...


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Dec 4 2012, 08:29 PM
Post #155


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



In Romania majoritatea dealerilor nu taxeaza schimbul de ulei daca iei uleiul de la ei (si nu e cu mult mai scump decat in magazine)... de asemenea sunt o gramada de service-uri unde daca iei uleiul din magazinul lor schimbul de ulei e gratuit (te taxeaza doar pt schimbatul filtrului de motorina). Pe de alta parte cand salariul mediu va fi cat cel belgian probabil se va termina cu boeria...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Dec 4 2012, 08:40 PM
Post #156


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Pe la mijlocul anilor 90 cand inmugurea piata de capital ochisem o fabricuta mica din Ramnicul Sarat, care colecta si trata uleiurile uzate. Nu-mi aduc aminte cum se chema. Era relativ ieftina mica distilerie, rafinarie sau ce-o fi fost ea. Cred ca am bagat cateva sute de dolari in ea dar din pacate nu prezenta interes pentru alti investitori asa ca nu crestea pretul actiunilor in comparatie cu altele. Si nici nu prea apareau actiuni pe piata .... in cele din urma am vandut ce cumparasem, probabil cu un mic profit... Se obtine ceva care arde (un combustibil, care poate fi vandut) si din uleiuri. Nimic nu ramane nevalorificat.

This post has been edited by solmar: Dec 4 2012, 08:41 PM


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Dec 4 2012, 09:07 PM
Post #157


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Solmar, investitiile in piata de capital pot produce doar bani... iar dupa cum bine stii, monedele actuale se vor duce pe apa sambetei odata cu venirea apocalipsei, bitcoinul e singura care va ramane...
(Problema e ca au aflat si altii treaba si incepe sa devina din ce in ce mai scump... acum vreo 2 saptamani era inca pe la 10.7-11$/btc, azi a ajuns la 12.9...)


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iHondafan
post Dec 5 2012, 08:26 PM
Post #158


specialist
******

Group: Membri
Posts: 874
Joined: 3-October 12
From: PA
Member No.: 139.632



azi am fost si m-am uitat de aproape la noul Accord si Civic Si... deja au bagat noile Civic 2013 - intr-adevar interiorul e acum de nivel Jetta, are camera pentru marche-arierre standard, ambianta e schimbata... Si-ul testat era tot model 2012 - afara de plasticele nasoale in rest destul de dichisit... la condus e mai aproape de fostul meu TL decat de vechiul Si. desigur e ceva mai incet decat TL (201 din 2.4l vs 258CP din V6) dar nu cu mult - suta vine in aprox. 7 sec, transmisia manuala e tot asa delicioasa, ambreiajul usor ( din nou la fel cu cel de pe TL cu cursa ceva mai lunga), diferential autoblocabil ( btw, la plecare de pe loc catre stanga sau dreapta bate BMW care tot timpul se smuceste din traction control daca il calci prea tare - in viziunea mea lipsa autoblocabilului la o masina de 300CP e o mare balarie chiar daca te cheama BMW). in esenta noul Si e si apropiat ca feeling si de Jetta GLI... cum diferenta de pret e de peste 4000$ intre ele la performante, dotari si consum similare afara de cateva chestii care erau mai fainutze pe GLI - roti de 18" fata de 17", piele pe scaune, disponibilitate DSG... in rest dpmdv Si e inca competitiv in marja asta de pret si putere... cu interiorul upgradat la 22k e inca de luat acasa fara multe discutii...

Accordul e un mare pas inainte fata de precedentul. e mai manevrabil, mai silentios, smooth, transmisia nici nu zici ca e CVR ( clar mai reusita decat ce e pe Altima) are tot asa camere in oglinda din dreapta ( nu si in stanga insa unde ar fi mai important) si in spate, interiorul dichisit (cateva detalii ici-colo, dar nu poti sa il compari cu masini cu 10-15k mai scumpe). bord, consola elegante... pentru banii dati (am vazut varianta de top in 4 cilindri la 28000 pe eticheta, o poti scoate 500-1000 mai jos deja) e o masina faina. nu e chiar asa de jucaus cum era TL-ul, dar pe aproape... putin cam ciudat designul exterior...

ca masina de condus tot Si-ul e mai fain - e ceva mai zgomotos dar si mai responsiv si rapid... daca ar baga pe el motorul asta de 2.4 cu injectie directa ( care ar fi si mai economic si cu cuplu mai bun) ar fi o masina si mai super... pe moment mai stam, mai vedem, mai cercetam... in vara ar trebui sa apara noul TL(X)...

This post has been edited by iHondafan: Dec 5 2012, 08:27 PM


--------------------
235i, S60, MDX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JuBoN
post Mar 24 2015, 09:20 PM
Post #159


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 24-March 15
Member No.: 146.127



sal am si eu o honda accord din 2000 si nu stiu cum se da fetele de usa jos. stie cineva
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V  « < 6 7 8
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 07:30 AM