Siguranta si rezistenta la impact 307 |
This topic is about Siguranta si rezistenta la impact 307, the author, Glaveanu45558, wrote about: Va salut.....de ce am pus acest topic?! my mother si luat un 307 x-line 1,6 hdi 110cp ( ea nu stie ce si cum e masina /blush.gif" style="vertical-alig ... To read more just scroll down
Siguranta si rezistenta la impact 307 |
May 7 2005, 07:13 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 27-April 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 45.551 |
In concluzie,am inceput sa ma intreb daca a meritat banii(e in leasing)...apoi, daca accidentul era noaptea, cum mai miscam eu masina cu farurile in portbagaj..... am scris sa stiti ce va asteapta in caz de accident/impact minor.... :boxing: P.S.Airbag-ul nu s-a deschis....e din cauza ca ea tocmai demara?:bash: P.S.1 ce parere aveti de 206 SW ?m-ar tenta asa ceva..... |
|
|
May 7 2005, 08:25 AM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
masinile noi sunt gandite sa reziste la un impact prin preluarea unei parti a fortei de coliziune de elemente deformabile. adica masina se mototoleste mai rau ca un ghemotoc de hartie dar celula din interiorul ei (i.e. habitaclul) ramane cat mai intact . airbagul se declanseaza doar in anumite conditii .
-------------------- |
|
|
May 7 2005, 08:53 AM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 28-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.444 |
Din cate stiu airbagul nu sare daca nu ai centura pusa..
|
|
|
May 8 2005, 03:01 AM
Post
#4
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 242 Joined: 1-September 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 31.766 |
|
|
|
May 8 2005, 07:43 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Astea se fac din "plastic" (cu toate ca nu este plastic) pt a reduce greutatea masinii--->consum scazut etc. |
|
|
May 16 2005, 06:33 PM
Post
#6
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 21-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.709 |
Cum a spus si George masinile noi cu multe stele EuroNCAP se fac bucati dar interiorul (celula) ramana neatinsa. Aripile nu sunt dintr-un plastic ordinar si nu sunt facuta ca sa fie masina mai usoara. Aceastea au fost concepute pentru a proteja pietonii. Spre deosebire de Dacia respectiva masina mamei tale la un impact mai serios nu ar produce rani majore pasagerilor. Din cate stiu eu. sper sa nu gresesc, airbag-urile nu se deschid decat la un impact puternic ( in doua trepte in functie de forta acestuia) si nu la o viteza mai mica de 30km/h.
Din cei pe care ii cunosc eu si care au avut accidente nefericite cu 307, sunt foarte multumiti ca au scapat cu viata si fara rani majore. Poti chiar sa verifici pe forumul Peugeot (http://forum.pejo.ro) cateva astfel de cazuri in care au fost implicate masini Peugeot 307. -------------------- 07' Honda Civic Type-R 201CP Milano Red
|
|
|
Jun 2 2005, 10:49 PM
Post
#7
|
|
novice Group: Membri Posts: 40 Joined: 10-May 05 From: Bucuresti Member No.: 46.552 |
Cel mai cumplit accident de circulatie din ultimii ani de la Iasi s-a produs ieri. Un Peugeot 307 sw nou-nout s-a facut zob de un cap de pod la Boureni. Desi sistemele de siguranta, inclusiv toate airbag-urile, au functionat perfect, toti cei patru ocupanti ai bolidului au murit pe loc. Acul kilometrajului a ramas intepenit la 80 km/ora
Dupa cum informeaza site-ul cotidianului "Pro Sport", baschetbalistul Antonio Alexe, in virsta de 35 de ani, a decedat intr-un accident rutier, petrecut pe DN1, in Sinaia. Alexe conducea un autoturism marca Peugeot 307, dinspre Ploiesti spre Brasov, pe DN1, iar la kilometrul 120, in Sinaia, din cauza neadaptarii vitezei la conditiile de drum, el a pierdut controlul asupra directiei masinii, a derapat, a intrat pe contrasens si a lovit frontal un autocamion marca Roman, decedand pe loc. |
|
|
Jun 3 2005, 11:08 AM
Post
#8
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 242 Joined: 1-September 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 31.766 |
Naspa stire. Dar oricum, testele NCAP se fac pe la 65 kmh impact frontal. La 80 kmh la impact si cu camionul peste tine, ma indoiect ca si 10 stele NCAP ar putea face ceva.
-------------------- Laguna 2.2 - 2.0T
Megane Classic 1.6 16v |
|
|
Jun 3 2005, 11:18 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Nici-un sistem de securitate nu iti garanteaza ca nu poti muri. Insa pentru a analiza corect, trebuie sa ai si accidentele in care oamenii au scapat cu rani usoare sau deloc tocmai datorita purtarii centurii+air-bag+alte sisteme de siguranta. Insa despre acelea nu scrie presa. Nu sunt interesante decat cele cu morti.
Doar pentru ca sunt prezentate 2 accidente mortale mai sus, nu inseamna ca in 307 sigur mori in caz de accident. -------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Jun 3 2005, 10:03 PM
Post
#10
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 242 Joined: 1-September 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 31.766 |
Cu siguranta 307 nu e o masina slaba ca protectie. In orice accident e de fapt cum ti-e norocul.
307 cred ca are de fapt 4 stele la NCAP. Cristi -------------------- Laguna 2.2 - 2.0T
Megane Classic 1.6 16v |
|
|
Nov 17 2005, 12:12 PM
Post
#11
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 3-November 05 From: Bucuresti Member No.: 59.971 |
am urmarit discutiile, si parerea mea este ca renault este mult peste peugeot, atat ca motor, cat si ca siguranta
|
|
|
Nov 23 2005, 01:26 PM
Post
#12
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 139 Joined: 21-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.709 |
Si motivul pentru care crezi ca este peste Peugeot, care ar fi?
Nu stiu daca la siguranta Peugeot 307 este peste Megane 2, avand in vedere ca un este concept 2000 si alta 2004, dar la motorizarile diesel de cam inseli amarnic. Mai nou cu aparatia lui 307 T6 s-ar putea ca stelele NCAP sa fie in nr de 5. -------------------- 07' Honda Civic Type-R 201CP Milano Red
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 04:40 PM |