IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Siguranta si rezistenta la impact 307

This topic is about Siguranta si rezistenta la impact 307, the author, Glaveanu45558, wrote about: Va salut.....de ce am pus acest topic?! my mother si luat un 307 x-line 1,6 hdi 110cp ( ea nu stie ce si cum e masina /blush.gif" style="vertical-alig ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Siguranta si rezistenta la impact 307
Glaveanu45558
post May 7 2005, 07:13 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 27-April 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 45.551



Va salut.....de ce am pus acest topic?! my mother si luat un 307 x-line 1,6 hdi 110cp ( ea nu stie ce si cum e masina blush.gif acest lucru nefiind relevant,...)Ieri a avut o coliziune minora cu o dacie intr-o intersectie unde nu a acordat cedeaza(dacia in mers, ea in viteza 1)...rezultat:aripa daciei facuta varza in urma impactului , a memei cu masca pe jos , aripile crapate, scut crapat , bara de protectie indoita.....m-a ingrozit ca tot botul e de plastic(aripi, scutul ) si farurile desi intregi au cazut de la sine...bine ca am avut niste sfoara sa mai le leg pe toate la un loc ca sa pot deplasa masina fara sa-mi fluture aripile.... blink.gif In plus m-am ingrijorat cand am vazut unde e pozitionata pompa de servofrana...jos, in fata rotii stangi....
In concluzie,am inceput sa ma intreb daca a meritat banii(e in leasing)...apoi, daca accidentul era noaptea, cum mai miscam eu masina cu farurile in portbagaj..... biggrin.gif
am scris sa stiti ce va asteapta in caz de accident/impact minor....
:boxing:
P.S.Airbag-ul nu s-a deschis....e din cauza ca ea tocmai demara?:bash:
P.S.1 ce parere aveti de 206 SW ?m-ar tenta asa ceva..... bicycle.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post May 7 2005, 08:25 AM
Post #2


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



masinile noi sunt gandite sa reziste la un impact prin preluarea unei parti a fortei de coliziune de elemente deformabile. adica masina se mototoleste mai rau ca un ghemotoc de hartie dar celula din interiorul ei (i.e. habitaclul) ramane cat mai intact . airbagul se declanseaza doar in anumite conditii .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cornel2
post May 7 2005, 08:53 AM
Post #3


sofer
***

Group: Membri
Posts: 66
Joined: 28-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.444



Din cate stiu airbagul nu sare daca nu ai centura pusa..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CCI
post May 8 2005, 03:01 AM
Post #4


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 242
Joined: 1-September 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 31.766



Asa stiu si eu. Fara centura, nici airbag, ca mai rau face.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post May 8 2005, 07:43 AM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Sunbscriu la ce spune georeg si in plus ma intreb cand o sa inteleaga lumea ca structura de rezistenta a aunei masini nu sta in aripi.

Astea se fac din "plastic" (cu toate ca nu este plastic) pt a reduce greutatea masinii--->consum scazut etc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Doc
post May 16 2005, 06:33 PM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 139
Joined: 21-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.709



Cum a spus si George masinile noi cu multe stele EuroNCAP se fac bucati dar interiorul (celula) ramana neatinsa. Aripile nu sunt dintr-un plastic ordinar si nu sunt facuta ca sa fie masina mai usoara. Aceastea au fost concepute pentru a proteja pietonii. Spre deosebire de Dacia respectiva masina mamei tale la un impact mai serios nu ar produce rani majore pasagerilor. Din cate stiu eu. sper sa nu gresesc, airbag-urile nu se deschid decat la un impact puternic ( in doua trepte in functie de forta acestuia) si nu la o viteza mai mica de 30km/h.
Din cei pe care ii cunosc eu si care au avut accidente nefericite cu 307, sunt foarte multumiti ca au scapat cu viata si fara rani majore. Poti chiar sa verifici pe forumul Peugeot (http://forum.pejo.ro) cateva astfel de cazuri in care au fost implicate masini Peugeot 307.


--------------------
07' Honda Civic Type-R 201CP Milano Red
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vasy46559
post Jun 2 2005, 10:49 PM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 40
Joined: 10-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 46.552



Cel mai cumplit accident de circulatie din ultimii ani de la Iasi s-a produs ieri. Un Peugeot 307 sw nou-nout s-a facut zob de un cap de pod la Boureni. Desi sistemele de siguranta, inclusiv toate airbag-urile, au functionat perfect, toti cei patru ocupanti ai bolidului au murit pe loc. Acul kilometrajului a ramas intepenit la 80 km/ora




Dupa cum informeaza site-ul cotidianului "Pro Sport", baschetbalistul Antonio Alexe, in virsta de 35 de ani, a decedat intr-un accident rutier, petrecut pe DN1, in Sinaia.

Alexe conducea un autoturism marca Peugeot 307, dinspre Ploiesti spre Brasov, pe DN1, iar la kilometrul 120, in Sinaia, din cauza neadaptarii vitezei la conditiile de drum, el a pierdut controlul asupra directiei masinii, a derapat, a intrat pe contrasens si a lovit frontal un autocamion marca Roman, decedand pe loc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CCI
post Jun 3 2005, 11:08 AM
Post #8


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 242
Joined: 1-September 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 31.766



Naspa stire. Dar oricum, testele NCAP se fac pe la 65 kmh impact frontal. La 80 kmh la impact si cu camionul peste tine, ma indoiect ca si 10 stele NCAP ar putea face ceva.


--------------------
Laguna 2.2 - 2.0T
Megane Classic 1.6 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Jun 3 2005, 11:18 AM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Nici-un sistem de securitate nu iti garanteaza ca nu poti muri. Insa pentru a analiza corect, trebuie sa ai si accidentele in care oamenii au scapat cu rani usoare sau deloc tocmai datorita purtarii centurii+air-bag+alte sisteme de siguranta. Insa despre acelea nu scrie presa. Nu sunt interesante decat cele cu morti.

Doar pentru ca sunt prezentate 2 accidente mortale mai sus, nu inseamna ca in 307 sigur mori in caz de accident.


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CCI
post Jun 3 2005, 10:03 PM
Post #10


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 242
Joined: 1-September 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 31.766



Cu siguranta 307 nu e o masina slaba ca protectie. In orice accident e de fapt cum ti-e norocul.

307 cred ca are de fapt 4 stele la NCAP.

Cristi


--------------------
Laguna 2.2 - 2.0T
Megane Classic 1.6 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei59978
post Nov 17 2005, 12:12 PM
Post #11


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 3-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.971



am urmarit discutiile, si parerea mea este ca renault este mult peste peugeot, atat ca motor, cat si ca siguranta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Doc
post Nov 23 2005, 01:26 PM
Post #12


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 139
Joined: 21-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.709



Si motivul pentru care crezi ca este peste Peugeot, care ar fi?

Nu stiu daca la siguranta Peugeot 307 este peste Megane 2, avand in vedere ca un este concept 2000 si alta 2004, dar la motorizarile diesel de cam inseli amarnic. Mai nou cu aparatia lui 307 T6 s-ar putea ca stelele NCAP sa fie in nr de 5.


--------------------
07' Honda Civic Type-R 201CP Milano Red
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd April 2024 - 04:40 PM