mercedes cobra |
This topic is about mercedes cobra, the author, Gabriel29683, wrote about: Salut.Am si eu un Mercedes cobra care este foarte lasata de spate.Ce arcuri sa ii bag ca sa fie mai ridicata si sa pot baga ceva in portbagaj si 3 per ... To read more just scroll down
mercedes cobra |
Oct 14 2006, 05:51 PM
Post
#61
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 23-July 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 29.676 |
|
|
|
Oct 17 2006, 06:23 PM
Post
#62
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 29-October 05 From: Bucuresti Member No.: 59.692 |
Faptul ca masina ta are " spatele cazut" arata ca lonjeroanele masini sunt rupte.Poti sa incerci orice fel de arc , caroseria nu isi va mai reveni decat dupa interventia unui tinichigiu bun.Mult succes !
|
|
|
Nov 27 2006, 01:09 PM
Post
#63
|
|
sofer Group: Membri Posts: 54 Joined: 19-August 05 From: Bucuresti Member No.: 53.634 |
Apropo de motoarele de Cobra.. Am citit pe un forum auto ca dupa folosirea unui aditiv Metabond pentru motorina vreo 3000Km motorul va trage altfel, cu alt consum, samd si m-am decis sa-l incerc si eu (mai ales pentru ca motorul meu devenise cam zgomotos la rece).
Poate sunt subiectiv dar, dupa ultimul drum pe care l-am facut la munte (Cheia), pot spune ca motorul meu se tureaza cu totul altfel acum. Practic ii sare acul de la turometru de la 1500 la 3000 ca la o masina pe benzina. De notat ca motorul meu este un Mercedes OM 671.912 Diesel de 3000 cmc, nu tocmai renumit pentru "vioiciunea" lui Trecand la lucruri mai palpabile: dupa un drum de peste 300Km Bucuresti (Dr. Taberei) - Ploiesti - Cheia - Muntele Rosu, dus-intors mi-a iesit un consum de 20l care la motorul meu de 3000cmc si conditiile de trafic (drum de munte, intrarea in Bucuresti Duminica dupa-masa) este aproape imposibil de atins in conditii normale. Deci tind sa cred ca Megasel-ul pus in motorina a avut ceva de spus in cazul nostru. Ca referinta, pe ultimul drum de munte facut vara asta (Bucuresti - Brasov - Tg. Secuiesc - Balvanyos) media realizata fara Megasel a fost undeva in jur de 7.5% in conditiile in care drumul spre Cheia si urcusul spre cabana Muntele Rosu au fost mult mai solicitante pentru masina decat cel prin Brasov (mers cu vit a 3a constant intre Valenii de Munte si Cheia, urcat in a 2a si 1a spre Muntele Rosu cu motorul turat). In concluzie, la mine, aditivul Megasel a adus o economie de cel putin 1l motorina/100Km, economie demonstrabila oricand cu metoda plin-plin de la o pompa normata corect (nu din cele care iti baga 60l intr-un rezervor de 45..). -------------------- Pontiac Trans Sport SE / GM 3.1 V6
|
|
|
Feb 26 2007, 10:43 PM
Post
#64
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 26-February 07 From: Bucuresti Member No.: 100.383 |
|
|
|
Mar 24 2007, 06:15 PM
Post
#65
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 25-July 06 From: Bucuresti Member No.: 83.177 |
QUOTE(Vlad86979) Ok, am aranjat problema cu jantele. Inca ceva: masina mea a fost la origine pe benzina, in 4 trepte. Ulterior, i s-a montat un motor de 3000 cmc, diesel , aspirat, dar cutia a ramas in 4 trepte. Nu e un inconvenient la mersul in oras, problema este ca afara nu pot merge cu ea mai sus de 110, 120 kmh, pentru ca motorul e prea turat. Stie cineva cum as putea face un transplant de cutie, ,sa ii pun una in 5 trepte? Cam care ar fi costurile, ce alte piese trebuie schimbate in afara de cutie (diferentialul?), de unde pot face rost de o cutie, si asa mai departe? Daca e cineva pe aici care a facut deja treaba asta, va rog sa imi spuneti si mie. Multumesc.
cam tarziu dar asta e : problema ta nu este de la cutie(afara maxim 110/ 120) ci din grup grupul pe benzina difera de cel pe motorina |
|
|
Mar 29 2007, 10:21 PM
Post
#66
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 28-March 07 From: Brasov (Brasov) Member No.: 102.894 |
revenind mai pe la inceputul topicului...am si eu un cobra 300D din '82.
Intradevar sunt masini bune.Are la bord 500.000 de km si se presupune ca ar avea mai mult.Adevarul e ca la vechimea asta cam inghite ulei..Dar de mers merge.E in 5 trepte si nu de mult am ajuns la 170km/h cu ea si ar mai fi mers.Nu a fost schimbat motorul dar nici nu are probleme.Tot ce trebuie sa i fac e sa o aranjez putin in interior...nu mai are lumina in bord(cel mai probabil de la butonul de reglare),schimbat cablurile de la frana de mana si clapa de la capota.E o masina care inca ma surprinde. |
|
|
May 3 2007, 10:24 PM
Post
#67
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 2-May 07 From: Bucuresti Member No.: 105.296 |
SALUTARE .... AM SI YO O COBRA ... IAR PENTRU CEI INTERESATI SA FACA O CONVERSIE ADICA SA-SI PUNA TURBO PE EA ... II ANUNT CA SE POATE FOARTE USOR CHIAR ... MIE IMI MONTEAZA ACUM CINEVA PE O COBRA 240D O TURBINA DE IVECO ... 160 DE CAI CAM O SA AJUNGA CICA ... SE POT PUNE SI TURBO DE PE TRANSPORTER , SPRINTER , IVECO DAILY , FIAT DUCATO , IN GENERAL MASINI MARI CU CAPACITATI CILINDRICE ASEMANATOARE ... VA SALUT
|
|
|
May 4 2007, 05:54 AM
Post
#68
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 20-November 05 From: Targoviste (Dambovita) Member No.: 61.505 |
Daca poti trimite niste poze, in general poti sa pui orice dar cu ce costuri si daca merita investitia
|
|
|
May 13 2007, 11:11 AM
Post
#69
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 2-May 07 From: Bucuresti Member No.: 105.296 |
Pun poze imediat ce o scot '' DE LA TUNER'' .... trebuie schimbate galeriile de admisie - evacuare ... filtrul de aer nu o sa mai fie in tulumba aia imensa ) ... si evident ... vor trebui niste frane mai mari .... si o cutie in 5 trepte ...
|
|
|
Aug 19 2014, 11:20 PM
Post
#70
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 19-August 14 Member No.: 144.687 |
Salutare. Am un Mercedes Cobra din 1983, benzina de 2000 cmc ,model cu carburator ce se pune ulei in el......masina are si ABS pt acei ani. Problema mea este ca vreau sa-i pun jante pe 15'' si nu stiu ce mi se potriveste. Ma gandeam la jantele de tabla de pe C-180, C200,C220 modelele fabricate intre 1992 si 1999. Ce parereaveti? Ma intereseaza jantele de tabla pt a-mi face rotile de iarna. Multumesc
|
|
|
Aug 21 2014, 05:45 PM
Post
#71
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 23-May 13 Member No.: 141.613 |
o masina extrem de misto care mi se pare ca nu s-a demodat deloc!
-------------------- |
|
|
Feb 5 2015, 03:57 PM
Post
#72
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 5-February 15 Member No.: 145.797 |
Salut am achizitionat si eu un mercedes w123 cobra si m-ar interesa sa aflu ce modificari am nevoie sa ii pot monta un turbo. Precizez ca masina a avut motor de 230 E benzina si a fost inlocuit cu unul Diesel de 240. Masina are cutie in 5 trepte trage foarte bine singura problema este ca dupa 130 o pot da pe a 5 a... daca o dau mai devreme vine din urma... ce ma sfatuiti sa fac?
|
|
|
Feb 11 2015, 12:23 PM
Post
#73
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Cine/ce vine din urma?
Si e grav daca vine? -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Mar 30 2015, 11:46 AM
Post
#74
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 30-March 15 Member No.: 146.158 |
Salut, trebuie sa scap si eu de o Cobra 240 D ce ocupa un loc de parcare. Dacã sunt doritori aștept sa m-a contactați cât mai urgent. 0722332032 Bogdan. Mulțumesc
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 08:37 AM |