IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Astra, Vectra sau Cielo?

This topic is about Astra, Vectra sau Cielo?, the author, Caius, wrote about: Fratilor! Am 3000 eur si vreau sa imi iau o masina! Dintre Opel Astra, Vectra sau Cielo ce-mi recomandati? Descpre Cielo am auzit tot felul de povesti ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Astra, Vectra sau Cielo?
Caius
post Jun 15 2003, 04:41 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 14-June 03
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 13.348



Fratilor! Am 3000 eur si vreau sa imi iau o masina! Dintre Opel Astra, Vectra sau Cielo ce-mi recomandati? Descpre Cielo am auzit tot felul de povesti cum ca consuma mult, se termina motoarele... La Opeluri sunt probleme cu tabla... Va astept propunerile! Multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kidon
post Jun 15 2003, 05:20 AM
Post #2


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 14-June 03
From: Arad (Arad)
Member No.: 13.308



Un Ford Sierra dupa 1990. Motorul 2.0i pe benzina (DOHC) este reusit, dar cam consuma. In rest, daca te hotarasti pt. modelul asta, mare grija la tractiunea spate (cam nasoala pt. o masina totusi usoara) si la servodirectia supersensibila. In rest, o sa ai mare FUN cu ea. Mie mi-a lasat impresia de masina robusta, comoda.... si dau misto si stopurile innegrite (din fabrica)..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian2
post Jun 15 2003, 05:52 AM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 8-March 03
From: Targoviste (Dambovita)
Member No.: 10.053



Cielo nu consuma asha mult daca nu are probleme cu motorul, dar intr-adevar motorul se duce destul de repede. Depinde si cum o conduci... La Vectra am inteles ca are un consum mai mare.. ceva de genul 9-10 l/100, dar de tabla.. n-am auzit lucruri rele. Am vazut si probat la un taximetrist un Vectra cu GPL. Se misca foarte bine.. scrtzaie cand pleaca de pe loc )

[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-06-14 23:55 ]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
claudiu
post Jun 15 2003, 04:16 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 41
Joined: 4-March 03
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 9.840



Daca poti sa iei un vectra de 1.6 la banii astia nu mai sta pe ganduri. Uita_te la un cielo si la un kadett(in interior) care este stramosul astrei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laurentiu_007
post Jun 17 2003, 03:33 AM
Post #5


Lau
******

Group: Membri
Posts: 586
Joined: 14-January 03
From: Timisoara
Member No.: 9.065



Cielo a fost facut pe platforma tehnica a lui Opel Kadett, care s-a fabricat inaintea lui Vectra, deci Cielo nu este un pont fata de Opel.Dar totusi, asta e valabil pt. pietele din Eu de V, dar pt. Romania cred ca Cielo e alegerea perfecta.Bafta!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Musofilos
post Jul 8 2003, 06:34 AM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 9
Joined: 7-July 03
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 14.121



S-ar putea sa fiu subiectiv pentru ca am un Cielo. Dupa parerea mea este o masina buna ptr. Romania. Piese si service-uri serioase gasesti cam peste tot pe la noi dar n-o sa prea ai ocazia sa le vizitezi decat din 10 in 10 mii de km cand faci revizia. Eu am mers 90 mii si n-am avut probleme. Cat despre motor nu stiu ce inseamna ca se duce repede. Al meu nu mi se pare ca da semne de oboseala.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea8
post Jul 11 2003, 06:34 AM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 7-July 03
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 14.082



Ce zici de masina asta: http://www.jiuvalley.com/dodge/ ?

Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th April 2024 - 02:53 PM