IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Intrebare

This topic is about Intrebare, the author, vicking, wrote about: Am un Espero 1.8 din 1995 Foarte buna masina acum , dar in momentul cumpararii era aproape o epava . Sunt un innebunit dupa aceasta masina Am si eu do ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Intrebare, Pompa de alimentare
vicking
post Nov 14 2017, 07:40 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 14-November 17
Member No.: 150.137



Am un Espero 1.8 din 1995 ! Foarte buna masina acum , dar in momentul cumpararii era aproape o epava . Sunt un innebunit dupa aceasta masina ! Am si eu doua intrebari :
1 - este normal ca atunci cand pun contactul in pozitia Motor pompa de alimentare sa mearga non stop ? Si daca nu care ar putea sa fie cauza ?
2 - cu motorul rece turatia la ralanti este de 1000 rot./min. Cum se incalzeste motorul turatia urca la 1700 sau 1800 de turatii/min. Care ar putea sa fie cauza ?
Va multumesc anticipat pentru sfaturile si sugestiile voastre si oricum Espero are cel mai bun raport pret/confort la drum !

This post has been edited by vicking: Nov 14 2017, 07:40 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 20 2017, 11:00 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



La 1 cred ca da, e normal, însă nu sunt sigur.
Pentru 2 exista of procedura pentru reinvatarea relentiului. Încearcă s-o faci, iar dacă tot aiurea merge poți sapa mai departe (aer fals, senzor de turație etc).

E și prin manualul de service. Se începe după o staționare îndelungată, cu motorul rece.

Turn the ignition ON for 10 seconds.
Turn the ignition OFF for 10 seconds. "
Apoi se porneste motorul si se lasa la ralanti pana cand temperatura motorului ajunge la temperatura de regim.
Se porneste A/C pentru 10s.
Se opreste A/C pentru 10s.
Se opreste motorul pentru minim 10 s.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vicking
post Nov 21 2017, 05:25 AM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 14-November 17
Member No.: 150.137



QUOTE (James Kilowatt @ Nov 20 2017, 09:00 PM) *
La 1 cred ca da, e normal, însă nu sunt sigur.
Pentru 2 exista of procedura pentru reinvatarea relentiului. Încearcă s-o faci, iar dacă tot aiurea merge poți sapa mai departe (aer fals, senzor de turație etc).

E și prin manualul de service. Se începe după o staționare îndelungată, cu motorul rece.

Turn the ignition ON for 10 seconds.
Turn the ignition OFF for 10 seconds. "
Apoi se porneste motorul si se lasa la ralanti pana cand temperatura motorului ajunge la temperatura de regim.
Se porneste A/C pentru 10s.
Se opreste A/C pentru 10s.
Se opreste motorul pentru minim 10 s.

Multumesc pentru sfatul tau si il pun in practica astazi ! Revin cu ce am rezolvat . Inca odata multumesc mult ~
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 21 2017, 11:15 AM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Ai aici un link unde gasesti manual de service pentru Espero (are aproape 1000 pagini!)
https://www.dropbox.com/sh/5vws2dmao8sj7f9/...S0crScOnSa?dl=0
Daca ai de gand sa tii masina downloadeaza-l si pune-l bine, ca cine stie cat mai merge linkul....

This post has been edited by James Kilowatt: Nov 21 2017, 11:16 AM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vicking
post Nov 23 2017, 12:18 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 14-November 17
Member No.: 150.137



QUOTE (James Kilowatt @ Nov 21 2017, 09:15 AM) *
Ai aici un link unde gasesti manual de service pentru Espero (are aproape 1000 pagini!)
https://www.dropbox.com/sh/5vws2dmao8sj7f9/...S0crScOnSa?dl=0
Daca ai de gand sa tii masina downloadeaza-l si pune-l bine, ca cine stie cat mai merge linkul....

Multumesc pentru sfatul tau , am descarcat manualul si este foarte util . Problema ,ea este ca am mai multe probleme la care manualul nu ma prea ajuta :
1) nu imi merge socul electronic ;
2) am fost cu ea la tester , nu are probleme , dar ... dupa tester am mers cu martorul de probleme la motor aprins , acum s-a stins si nu se mai aprinde deloc ;
Despre problema cu ralantiul si turatul motorului cand se incalzea am urmat sfaturile voastre si merge in 1000/1250 de ture de mai mare frumusetea ! Astept sa se faca mai frig afara sa vad socul electronic daca lucreaza , deocamdata porneste pe 1000 si acolo sta la ralanti ! Apropo de pompa de benzina : am vorbit cu un mecanic care a lucrat la Daewoo si mi-a spus ca releul pompei este ars si este riscul sa ard si pompa daca mai merg mult cu ea asa ! Am sa-l schimb si va spun dupa aceea ce am obtinut !

This post has been edited by vicking: Nov 23 2017, 12:19 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 23 2017, 03:24 PM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Stai ca m-ai zapacit. Ce soc electronic? Motorul e cu injectie, iar aerul e reglat de IAC (Idle Air Control), un soi de ventil actional electric, adica chestia aia pe care a "reinvatat" s-o foloseasca cu procedura de mai sus. Prin urmare nu are niciun soc.
Ce tester ai folosit? Espero foloseste protocol ALDL si din cate stiu un tester cu 12 pini, care e cam antichitate... sper ca ai gasit pe undeva unul bun ca e greu de spus cine mai are asa ceva. Esti sigur ca a reusit sa comunice cu calculatorul masinii?

Vezi sa nu fie escroc mecanicul. Pompa e in rezervor si cred ca e inecata, greu sa se arda. Avand furtune de retur probabil poate functiona tot timpul, e racita de benzina.
Intra pe linkul pe care ti l-am dat, iar in arhiva .rar ai directorul 06-Engine si acolo 6D Engine Fuel si un fisier PDF care explica cum functioneaza pompa si releul. Din ce scrie acolo daca calculatorul se intelege cu injectoarele, e normal ca pompa sa functioneze, se opreste doar daca ECM-ul nu primeste semnal de la injector.
Decat sa schimbi releul degeaba mai bine cere parerea a inca un mecanic!

Manualul in romaneste explica pas cu pas ce trebuie facut functie de codul de eroare, iar cel din arhiva rar in engleza functionarea fiecarui sistem. Downloadeaza-le si pastreaza-le daca mai tii masina iti vor fi utile.

This post has been edited by James Kilowatt: Nov 23 2017, 03:37 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vicking
post Nov 23 2017, 06:28 PM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 14-November 17
Member No.: 150.137



QUOTE (James Kilowatt @ Nov 23 2017, 01:24 PM) *
Stai ca m-ai zapacit. Ce soc electronic? Motorul e cu injectie, iar aerul e reglat de IAC (Idle Air Control), un soi de ventil actional electric, adica chestia aia pe care a "reinvatat" s-o foloseasca cu procedura de mai sus. Prin urmare nu are niciun soc.
Ce tester ai folosit? Espero foloseste protocol ALDL si din cate stiu un tester cu 12 pini, care e cam antichitate... sper ca ai gasit pe undeva unul bun ca e greu de spus cine mai are asa ceva. Esti sigur ca a reusit sa comunice cu calculatorul masinii?

Vezi sa nu fie escroc mecanicul. Pompa e in rezervor si cred ca e inecata, greu sa se arda. Avand furtune de retur probabil poate functiona tot timpul, e racita de benzina.
Intra pe linkul pe care ti l-am dat, iar in arhiva .rar ai directorul 06-Engine si acolo 6D Engine Fuel si un fisier PDF care explica cum functioneaza pompa si releul. Din ce scrie acolo daca calculatorul se intelege cu injectoarele, e normal ca pompa sa functioneze, se opreste doar daca ECM-ul nu primeste semnal de la injector.
Decat sa schimbi releul degeaba mai bine cere parerea a inca un mecanic!

Manualul in romaneste explica pas cu pas ce trebuie facut functie de codul de eroare, iar cel din arhiva rar in engleza functionarea fiecarui sistem. Downloadeaza-le si pastreaza-le daca mai tii masina iti vor fi utile.

Nu te supara frate , ca eu sunt inca nou pe aici iar masina imi place la nebunie ! Am crezut ca are si ea vreun soc DAR VAD CA M-AM INSELAT ! Asta e mi-am furat-o ! Despre tester : am fost la un tip care a pus pe ea un tester mare rosu si mi-a spus ca am calculatorul mort ! Am cumparat alt calculator de la dezmemrari si apoi a mers si testerul si s-au inteles ( testerul si calculatorul ) si mi-a spus ca masina nu are nimic ! Am plecat cu becul galben ( cu motorul pe el ) aprins si daca am vazut ca nu se stinge asa ca am mers inapoi la tester si tipul mi-a spus ca totul este bine si nu stie de ce sta becul aprins ! Am mai mers asa o perioada cu el si s-a stins de tot si nu se mai aprinde nici cand pun contactul ! Cat despre pompa : am citit ca la contactul pus pe "motor" pompa trebuie sa mearga 2 secunde si sa se opreasca cand atinge presiunea in rampa injectoarelor , ori la mine merge non-stop ! Deci nu cand merge motorul , cu motorul oprit . Daca te-am deranjat cu nestiinta mea imi cer scuze ! Asta e !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 23 2017, 07:08 PM
Post #8


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Pe mine nu ma deranjează, e mașina ta, buzunarul tot al tău, fă-i ce vrei. biggrin.gif
O mașină cu calculatoru mort nu merge dacă mașină mergea înseamnă că era bun calculatorul, și probabil scanerul expertului era cel prost.
Releul il schimbi degeaba, pompa funcționează fix în aceleași condiții dacă motorul funcționează sau nu. Și se oprește doar dacă calculatorul nu primește semnal de la injectoare.

This post has been edited by James Kilowatt: Nov 23 2017, 07:12 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 06:41 PM