IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

tehnici inovative de indreptari lovituri minore fara revopsire pe caroserii

This topic is about tehnici inovative de indreptari lovituri minore fara revopsire pe caroserii, the author, tudor03, wrote about: PENTRU CEI PRETENTIOSI CU MASINA LOR , CE VOR SA RESPECTE ORIGINALUL O alternativa la reparatia traditionala cu chit si revopsire Eliminarea lovituril ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> tehnici inovative de indreptari lovituri minore fara revopsire pe caroserii
tudor03
post Oct 8 2012, 06:36 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 8-October 12
Member No.: 139.673



PENTRU CEI PRETENTIOSI CU MASINA LOR , CE VOR SA RESPECTE ORIGINALUL

O alternativa la reparatia traditionala cu chit si revopsire !
Eliminarea loviturilor de grindina si indoiturilor minore ( in locuri accesibile ) Fara

Chit si Revopsire , cu tehnici inteligente , neconventionale , import

USA .( PDR- paintless dent repair)

- ecologic

- avantaje : nu apar nepotriviri de vopsea ,mentinandu-se vopseaua originala masina isi pastreaza valoarea in cazul revanzarii, mai mult poate fi polishata ( lustruita ),protectie impotriva coroziuni
i
Este o tehnica unica de a crea presiune in partea din spate a panoului deteriorat ,sau tragere , pana cand deformatia revine la forma initiala. Reparatia este minutioasa ,se lucreaza milimetru cu milimetru . Timp de lucru in functie de pozitionare pe caroserie,marime, acces ( daca necesita demontarea unor panouri ) cca.2-6 ore , chiar si mai mult.

Metoda de eliminare a deformatiei este un procedeu manual ,ce utilizeaza instrumente specializate, se bazeaza pe memoria aliajului de a reveni la forma initiala, pastrandu-se vopseaua originala .

O reparatie corecta de lovituri de grindina ( cca 100-150 lovituri pe element ), dureaza 2-3 zile

Deformatia trebuie remediata in timp cat mai scurt de la aparitia ei , altfel cu trecerea timpului apar tensiuni remanente, memoria aliajului de a reveni la forma initiala scade, implicit reparatia devine mai greoaie si mai costisitoare .

Adeptii reparatiei clasice ( polizare ,chituire, vopsire) trebuie sa aiba in vedere faptul ca elementele caroseriei cele mai expuse la grindina sunt si cele mai expuse razelor solare sau temperaturilor foarte scazute , fapt ce , in timp , duce la fisurarea stratului de chit datorita ciclurilor repetate de dilatare contractie, implicit fisurarea lacului .

Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 05:37 PM