IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Volvo S80 se opreste cand motorul e cald

This topic is about Volvo S80 se opreste cand motorul e cald, the author, st3fan, wrote about: Salutare tuturor, Am o problema cu un Volvo S80 din 2002. Pur si simplu motorul se opreste cand se incinge si nu mai porneste decat dupa ce se raceste ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Volvo S80 se opreste cand motorul e cald
st3fan
post Jun 9 2012, 12:51 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 9-June 12
Member No.: 138.540



Salutare tuturor,

Am o problema cu un Volvo S80 din 2002. Pur si simplu motorul se opreste cand se incinge si nu mai porneste decat dupa ce se raceste. Chiar si atunci se opreste daca nu il tin mereu turat. Ultima oara cand am patit asta, s-a oprit si aerul conditionat cam cu 3 km inainte sa se opreasca motorul.

Am fost cu masina la un service Volvo si i-au schimbat filtru de motorina si o bujie care era arsa, insa inca am problema.

As aprecia orice fel de sugestie,

Stefan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Jun 10 2012, 03:29 PM
Post #2


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



In general astfel de simptome sunt cauzate de bobina de inductie. Se supraincalzeste si nu mai poate da tensiune suficienta la bujii.


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
st3fan
post Jun 12 2012, 08:32 AM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 9-June 12
Member No.: 138.540



QUOTE (Seri @ Jun 10 2012, 01:29 PM) *
In general astfel de simptome sunt cauzate de bobina de inductie. Se supraincalzeste si nu mai poate da tensiune suficienta la bujii.


Nu cred ca e bobina de inductie. Am fost cu ea la Primus Auto si codul de eroare gasit a fost "Low fuel pressure". E ceva pe partea de alimentare cred.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Jun 12 2012, 09:01 AM
Post #4


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Mda, am gresit eu, am vazut ca ai schimbat o bujie si am presupus ca e pe benzina, nu am fost atent ca ai scris si de filtrul de motorina.

Daca era pe benzina ar fi fost problema de la bobina de inductie.


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Jun 12 2012, 12:28 PM
Post #5


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Tinand cont si de codul de eroare cat si de discutii cu diversi priceputi pe tema 'de ce porneste greu motorul cand e cald' - problema care continuata pare sa duca la problema ta, AS ZICE ca defectul este la pompa de injectie.

Fa urmatorul test: cand se intampla problema asta toarna niste apa (rece) pe pompa de injectie (o sticla de 2 l) si vezi daca se amelioreaza problema...


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
st3fan
post Jun 12 2012, 07:35 PM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 9-June 12
Member No.: 138.540



"Low fuel pressure" pare sa fie ceva pe partea de alimentare cu combustibil. Am schimbat filtru de motorina si verificat senzorul de presiune si o valva care lasa motorina sa treaca la motor.

In service au zis ca ar fi pompa de motorina + 2 level sensors. Trebuie sa ajunga piesele in cateva zile. Voi reveni cu detalii. :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jun 12 2012, 08:18 PM
Post #7


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Pompa de motorina poate sa nu faca presiunea necesara si de aici si eroarea ta. Nu elimina nicio cauza pana cand nu esti sigur ca nu e vinovata principala.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jun 12 2012, 09:25 PM
Post #8


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Ar putea fi si regulatorul de presiune din rampa, ceea ce ar fi mult mai ieftin de schimbat decat pompa.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jun 13 2012, 07:50 AM
Post #9


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Presiunea se masoara, nu trebuie schimbata pompa decat dupa edificare.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 05:17 PM