IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Chevrolet Kalos - motorul trage greu, nu are putere suficienta

This topic is about Chevrolet Kalos - motorul trage greu, nu are putere suficienta, the author, cgsorin, wrote about: Buna ziua. Intrucat nu sunt adeptul mersului la service imediat si pentru orice situatie (in limitele date de defectiunile respective), postez aici o ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Chevrolet Kalos - motorul trage greu, nu are putere suficienta
cgsorin
post Apr 30 2012, 02:19 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 30-April 12
Member No.: 138.174



Buna ziua.

Intrucat nu sunt adeptul mersului la service imediat si pentru orice situatie (in limitele date de defectiunile respective), postez aici o problema cu care ma confrunt de vreo 2-3 saptamani la Kalos-ul meu din 2005 (1,4-94CP) cu 70.000 km parcursi, hranit in ultimul an numai cu benzina OMV MaxxMotion 95 (anterior foloseam 98-100). Precizez ca ce s-a intamplat in aceste 2-3 saptamani nu a mai aparut pana acum nici macar in perioada de incepator (nu ca acum as fi vreun avansat) in care mai mergeam subturat etc.
Problema pe care o acuz este ca in anumite situatii motorul trage greu, isi pierde puterea si masina trepideaza o perioada scurta de timp pana intervin cu schimbarea treptei de viteza sau oprirea aerului conditionat, dupa caz. Aceste situatii ar fi cam asa:
- demarajul este greoi si sunt probleme chiar si la schimbarea din treapta I in treapta a II-a in conditiile in care altadata plecam de pe loc si cu a doua;
- mergand cu 3000 de turatii in treapta a IV-a masina a inceput sa trepideze serios de parca motorul "se sufoca", nu mai avea energie;
- cu AC pornit situatia se agraveaza, nu pot pleca de pe loc decat dupa 4-5 secunde de cuplu, iar la drum lung nu mai pot trece de 130km/h. Pur si simplu masina nu mai accelereaza decat daca opresc AC. In trecut aceasta situatie n-a existat, mergeam cu AC pornit si cu 150-160km/h.
Interesant este ca aceste faze nu apar in mod constant ci aleator fara sa aiba vreo legatura cu temperatura exterioara sau cu gradul de umplere a rezervorului.
Ati intampinat asa ceva, ati putut face si altceva pana ati ajuns la service?

Multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Apr 30 2012, 06:58 PM
Post #2


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



In primul rand, vezi daca nu merge in 3 cilindri. Verifica bujiile si fisele de bujii, eventual chiar inlocuieste-le daca sunt mai vechi de 3 ani.
Daca astea sunt ok, poate ar trebui inlocuite filtrele de benzina si aer.
La diagnoza iti poate spune daca ai vre-un injector defect, dar ar trebui sa ti se aprinda becul Check Engine in bord in situatia asta.

Benzina nu are nici o legatura, ai bagat degeaba benzina de 98-100.


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cgsorin
post May 3 2012, 12:20 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 30-April 12
Member No.: 138.174



Da, e de verificat. Nici nu stiu la revizii daca baietii s-au uitat pe acolo, cu exceptia filtrului de aer.
Am făcut pentru săptămâna viitoare programare pentru revizia anuală și pentru tester pe problemele descrise mai sus la service-ul Rădăcini din Calea Plevnei.
Ce știți despre acest service, ați fost vreodată la ei?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cgsorin
post May 14 2012, 09:53 AM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 30-April 12
Member No.: 138.174



Am fost la service si rezultatul este ca erau bujiile de vina.
Masina merge bine acum, sa speram ca nu mai am surprize.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 11:31 AM