Model bujii , lipsa curent la fise, infranare pe stand ITP |
This topic is about Model bujii , lipsa curent la fise, infranare pe stand ITP, the author, Nicholas27, wrote about: Salut, Am o OCTAVIA 1, 1.9 TDI/110 cp, cod motor AHF si am urmatoarele intrebari: 1. trebuie sa schimb bujiile dar am vazut ca pe piata se gasesc 2 mo ... To read more just scroll down
Model bujii , lipsa curent la fise, infranare pe stand ITP |
Oct 19 2011, 09:36 AM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 10-June 09 From: Bucuresti Member No.: 120.175 |
Am o OCTAVIA 1, 1.9 TDI/110 cp, cod motor AHF si am urmatoarele intrebari: 1. trebuie sa schimb bujiile dar am vazut ca pe piata se gasesc 2 modele unele mai lungi altele mai scurte, unele cu un filet de 1 altele 1,25 (parca) imi poate spune cineva ce are trebuie sa imi iau, si un sfat despre firma ar prinde bine. 2. tot aici am masurat cu aparatul de masura tensiunea la fise si aceasta lipseste cu desavarsire, stie cineva de ce, ce sa verific!!?! 3. am facut ITP-ul si cand au incercat sa imi verifice franele pe fata masina se infrana singura (atunci cand era pe role) cei de acolo ziceau ca s-ar putea sa am ceva la ABS dar la fel am patit si la celalalt ITP atunci "meseriasul" zicea ca am o probl la diferential ideea este ca masina merge perfect, nu se infraneaza singura niciodata, ABS-ul lucreaza, diferentialul la fel, are cineva cunostinta de o asemenea problema? |
|
|
Oct 19 2011, 09:52 AM
Post
#2
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
1. Bosch, Beru, NGK - modelul il iei dupa marca masinii si an fabr / motorizare (la fiecare producator este un catalog)
2. cablajul poate fi intrerupt undeva, dar bujiile le poti verifica inainte de a le schimba daca se inrosesc, cat se inrosesc si dupa cat timp o fac 3. o diagnoza VCDS ti-ar fi utila: ABS-ul este una si diferentialul electronic fata este alta (EDS), ultimul intervine doar la accelerare. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 19 2011, 10:20 AM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 10-June 09 From: Bucuresti Member No.: 120.175 |
1. merci pt modele, SO1, an de fabr 2000, 1.9 TDI/110 cp, cod motor AHF. o fi un catalog dar eu vroiam sa stiu care este dif pentru ca am intrat pe un site de piese auto unde iti alegi produsele dupa ce introduci datele masinii si acolo imi datea ambele modele ca fiind pt masina mea.
2. bujiile le-am verificat cu Ohmetru, sunt moarte, martorul din bord cateodata sta f mult aprins si porneste turata 3. am facut diagnoza, chiar cu tine si nu a iesit nimic This post has been edited by DORU: Oct 19 2011, 11:12 AM |
|
|
Oct 19 2011, 10:37 AM
Post
#4
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
2. schimba toate cele 4 bujii odata, recomand BERU 3. a trecut 1-2 ani de cand am facut-o, de atunci nu am mai pus testerul pe ea ? ABS-ul si EDS-ul (daca exista pe masina ta) se verifica perfect pe zapada...ma refer la functionarea lor. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 19 2011, 10:43 AM
Post
#5
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 10-June 09 From: Bucuresti Member No.: 120.175 |
2. ok asa o sa fac 3. a trecut 1 an si ceva dar problema (daca este o problema) este de cel putin 2 ITP-uri adica 4 ani This post has been edited by DORU: Oct 19 2011, 11:12 AM |
|
|
Oct 19 2011, 10:50 AM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 10-June 09 From: Bucuresti Member No.: 120.175 |
|
|
|
Oct 19 2011, 10:55 AM
Post
#7
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
1. nu stiu care este codul VIN!!! http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_Identification_Number Văd că ți-ai răspuns singur |
|
|
Oct 19 2011, 11:15 AM
Post
#8
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
3. a trecut 1 an si ceva dar problema (daca este o problema) este de cel putin 2 ITP-uri adica 4 ani Daca se manifesta la franare, este vorba de ABS. Ai discurile / placutele frana OEM ? Daca nu si sunt altele (diametru mai mare sau suprafata de contact mai mare), ABS-ul intra mai repede. In mod normal ori un senzor inreg diferente de turatie la roata, ori centrala de ABS este obosita. NU vad alta explicatie pt "infranare"... -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 19 2011, 11:21 AM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 10-June 09 From: Bucuresti Member No.: 120.175 |
Bun sa zicem ca este cum zici tu, dar de ce daca o dam jos dupa role si o impingem pe asfalt masina nu se infraneaza, o putem impinge 100 de km , muschi sa avem, iar pe role dupa ce o pune pe liber franeaza singura. De ce se infraneaza singura doar cand este urcata pe role!!!
Oare atunci cand este pe role (doar fata) masina vede ca rotile din spate nu se invart (deoarece alea sunt pe asfalt) si franeaza singura, este singura explicatie care imi vine acum in minte! Alte idei!!! This post has been edited by DORU: Oct 19 2011, 06:31 PM |
|
|
Oct 20 2011, 03:41 PM
Post
#10
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 10-June 09 From: Bucuresti Member No.: 120.175 |
pana la urma nu m-am lamurit nici cu bujiile, pentru ca pe anumite site-uri dupa ce introduc datele masinii gasesc ambele variante si scurte si lungi,
-nici cu problema fiselor, am citit ca este posibil sa mai fie niste relee sau niste sigurante pe acest traseu, oare sa fie defecte acestea, unde le gasesc? -nici cu problema infranarii asta fiind o problema destul de ciudata mai astept ceva idei. |
|
|
Oct 20 2011, 07:34 PM
Post
#11
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Iti pot recomanda un service bun pt a incerca sa rezolvi aceste probleme... Doctor prin telefon este greu sa fii (unul bun, evident)
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th April 2024 - 02:03 AM |