IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Problema opel vectra B 2.0TDI din 2001

This topic is about Problema opel vectra B 2.0TDI din 2001, the author, exu11, wrote about: Salut am si eu un opel vectra b 2.0TDI tip motor Y20DTHdin din 2001 101cp si nu ii dau de cap /sad.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":(" borde ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Problema opel vectra B 2.0TDI din 2001
exu11
post Oct 17 2011, 02:36 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 17-October 11
From: Constanta
Member No.: 135.858



Salut! am si eu un opel vectra b 2.0TDI tip motor Y20DTHdin din 2001 101cp si nu ii dau de cap sad.gif .. dupa 1500 de rotatii intrerupe, nu se mai accelereaza si scoate mult fum.

verificat: - debitmetru
- filtru motorina
- sorb rezervor
- conducte tur-retur
- pompa injectie
- calculator pompa injectie
- senzor sonda lambda

Nu stiu ce sa mai zic astept pareri si sugestii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Oct 17 2011, 02:48 PM
Post #2


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Cred ca s-a dus turbina.


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
exu11
post Oct 17 2011, 02:50 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 17-October 11
From: Constanta
Member No.: 135.858



QUOTE (Seri @ Oct 17 2011, 12:48 PM) *
Cred ca s-a dus turbina.


am uitat sa mentionez ca proneste la prima cheie si in relanti merge foarte bine smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Oct 17 2011, 02:53 PM
Post #4


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Pai da, in aceste situatii nu are nevoie de turbina.
Nivelul uleiului a scazut? Fumul ce culoare are? Alb/albastru sau negru?


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
exu11
post Oct 17 2011, 03:10 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 17-October 11
From: Constanta
Member No.: 135.858



QUOTE (Seri @ Oct 17 2011, 12:53 PM) *
Pai da, in aceste situatii nu are nevoie de turbina.
Nivelul uleiului a scazut? Fumul ce culoare are? Alb/albastru sau negru?

uleiul e la nivel. culoarea fumului este alb dar turbina intra de la 2500 rotatii nu are nici o treaba cu acceleratul si intreruptul
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Oct 17 2011, 04:19 PM
Post #6


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Fumul alb sugereaza ca se arde ulei, ceea ce se intampla atunci cand o turbina este uzata si uleiul se pierde prin sistemul ei de ungere, ajungand in evacuare.
Turbina se invarte tot timpul, inca de la relanti, insa abia de la 2.500 rpm se invarte suficient de repede incat sa se faca simtita.

S-ar putea ca turbina sa se fi gripat din cauza uzurii, situatie in care sugruma traseul de admisie si de evacuare. Cand accelerezi se injecteaza mai multa motorina, dar aer aproape deloc. Sonda lambda vede asta si comanda calculatorului intreruperea injectiei.


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
exu11
post Oct 17 2011, 07:39 PM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 17-October 11
From: Constanta
Member No.: 135.858



QUOTE (Seri @ Oct 17 2011, 02:19 PM) *
Fumul alb sugereaza ca se arde ulei, ceea ce se intampla atunci cand o turbina este uzata si uleiul se pierde prin sistemul ei de ungere, ajungand in evacuare.
Turbina se invarte tot timpul, inca de la relanti, insa abia de la 2.500 rpm se invarte suficient de repede incat sa se faca simtita.

S-ar putea ca turbina sa se fi gripat din cauza uzurii, situatie in care sugruma traseul de admisie si de evacuare. Cand accelerezi se injecteaza mai multa motorina, dar aer aproape deloc. Sonda lambda vede asta si comanda calculatorului intreruperea injectiei.

se poate sa ai dreptate o sa incerc si treaba asta sa vad. sper sa fie cu succes smile.gif. Mersi mult! astept si alte pareri sau sugestii smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Oct 17 2011, 09:24 PM
Post #8


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Si dupa pararea mea este turbina, sau, in caz fericit traseul aerului de la turbina catre motor este oprit (spre exemplu un furtun crapat care a sarit de la locul lui)... Totusi faptul ca fumul e alb si nu negru ma duce mai degraba la turbina.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihalache97576
post Nov 6 2011, 11:04 AM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 12
Joined: 23-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 97.569



QUOTE (exu11 @ Oct 17 2011, 09:36 AM) *
Salut! am si eu un opel vectra b 2.0TDI tip motor Y20DTHdin din 2001 101cp si nu ii dau de cap sad.gif .. dupa 1500 de rotatii intrerupe, nu se mai accelereaza si scoate mult fum.

verificat: - debitmetru
- filtru motorina
- sorb rezervor
- conducte tur-retur
- pompa injectie
- calculator pompa injectie
- senzor sonda lambda

Nu stiu ce sa mai zic astept pareri si sugestii.

Daca ai eroare P1220 e pistonasul de avans blocat. Trebuie deblocat si eventual inlocuit.
Poti sa-mi spui unde ai gasit senzor sonda lambda la motorul tau ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex25_zgz
post Dec 4 2011, 08:26 PM
Post #10


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 4-December 11
Member No.: 136.546



salut asi dori un sfat daca este posibil. am un opel vectra b din 98 200 TDI 101 cv si nu stiu de ce nu se accelereaza si scoate un fel de fum albastru. am schimbat tutbina ,filtru de motorina si altele dar nimic se accelereaza pana la 2000 de turati si scoate munt fum si daca merg cu ea un pic asi da drumu si merge normal.dar de multe ori cand merg in antaia merge si dintro-data se opreste brusc ca si cum ar fi ceva infundat. nu stiu de la ce poate fi: unsure.gif
asteft sfaturi multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fixmycar
post Dec 6 2011, 04:00 PM
Post #11


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 16
Joined: 30-November 11
From: Bucuresti
Member No.: 136.454



FUMUL ALBASTRU:
Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui:
Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei.
Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva PCV.
Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului.
Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali.
Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 09:14 PM